Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ειναι πεντακαθαρο απο εξω αρα ειναι καλο ε?

 

Το ότι είναι πεντακάθαρο απ' έξω, σαφώς και δε συνεπάγεται απαραιτήτως ότι δεν έχει κάποιο πρόβλημα που δε φαίνεται με την πρώτη ματιά.

 

Η δική μου απορία είναι άλλη όμως: Εσύ, από που αντλείς την πεποίθηση ότι το να έχει πρόβλημα είναι δεδομένο;

 

Νωρίτερα στο post μου, έφερα παράδειγμα που γνωρίζω προσωπικά, αυτοκινήτου κατά μια δεκαετία παλαιότερου από αυτό τής συγκεκριμένης αγγελίας, το οποίο ήταν «αστέρι» σε κατάσταση. Με ποια συλλογιστική, αποκλείεις το ενδεχόμενο να έχουμε κι εδώ να κάνουμε με μια αντίστοιχη περίπτωση; Ενός άκρως σχολαστικού ιδιοκτήτη, ας πούμε, που δεν άφηνε το αμάξι του να ρημάξει...θεωρείς ότι δεν υπάρχουν τέτοιοι;  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 211
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ειναι πεντακαθαρο απο εξω αρα ειναι καλο ε?

οχι,αλλα δειχνει τουλαχιστον οτι ο ιδιοκτητης ασχοληθηκε λιγο να το συμμαζεψει πριν το πουλησει

γιατι και μεσα και εξω φαινεται ενταξει αρα δεν ειναι ενα αυτοκινητο που το ειχε για πεταμα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι,αλλα δειχνει τουλαχιστον οτι ο ιδιοκτητης ασχοληθηκε λιγο να το συμμαζεψει πριν το πουλησει

γιατι και μεσα και εξω φαινεται ενταξει αρα δεν ειναι ενα αυτοκινητο που το ειχε για πεταμα

 

και εμενα πάντως εκ πρώτης όψης μου δείχνει συμπαθητικό και ως αυτοκίνητο το γνωρίζω απο φίλους και είναι τίμιο (κάτι χαζα βγάζει μονο π.χ. ρυθμιστές ρελαντί, συμπιεστή a/c).

 

Το οτι λενε βεβαια σε μια αγγελία ατρακάριστο δε σημαίνει και οτι ειναι... Μπορώ να σας δείξω τουλαχιστον 3 αγγελίες απο "ατρακαριστα" αυτοκίνητα που πήγα και είδα πριν 1 μήνα και ειχαν φάει χοντρες σαβούρτες... Φυσικά τα εχουν περιποιημένα και φαίνονται σαν καινούργια..

 

Τέλος παντων, ξεφύγαμε απο το θέμα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην αγορα αυτοκινητου πρεπει να εισαι τελειως καχυποπτος μεχρι να δεις οτι το αυτοκινητο που πας να αγορασεις δεν εχει τιποτα

Για πρώτη φορά έγραψες κάτι σωστό σε αυτό το thread.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πρώτη φορά έγραψες κάτι σωστό σε αυτό το thread.

 

Είσαι άδικος.. Το οτι διαφωνείς με κάποιον σε κάτι δε σημαίνει οτι αυτός ειναι λάθος... Σε αρκετά πραγματα εχει δικαιο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ποιο πισω εγραψα για τι ειναι τοσο κατα αυτων των αυτοκινητων,οταν πηρα το διπλωμα το 2011 ειχα budget για αγορα αυτοκινητου περιπου 2500 μαζι με τα διαδικαστικα(μεταβιβασεις,σηματα,ασφαλειες κτλ) επι 5 μηνες εβλεπα αυτοκινητα με τον πατερα μου, το 90% αυτων που ειδαμε ειχε σοβαρα προβληματα , τα υπολοιπα ηταν σε καλη κατασταση αλλα ζηταγανε παπαδες,μεχρι και getz με κολλημενη μουρι ειδα και ξαναβαμενο οπως να ναι,τελικα δεν πηρα τιποτα και 3 χρονια μετα ακομα δεν εχω απλα παιρνω του πατερα μου οπου χρειαζεται ,μεγαλο αλλα τι να κανουμε

Επεξ/σία από dimitrisOP
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εμενα πάντως εκ πρώτης όψης μου δείχνει συμπαθητικό και ως αυτοκίνητο το γνωρίζω απο φίλους και είναι τίμιο (κάτι χαζα βγάζει μονο π.χ. ρυθμιστές ρελαντί, συμπιεστή a/c).

 

Το οτι λενε βεβαια σε μια αγγελία ατρακάριστο δε σημαίνει και οτι ειναι... Μπορώ να σας δείξω τουλαχιστον 3 αγγελίες απο "ατρακαριστα" αυτοκίνητα που πήγα και είδα πριν 1 μήνα και ειχαν φάει χοντρες σαβούρτες... Φυσικά τα εχουν περιποιημένα και φαίνονται σαν καινούργια..

 

Τέλος παντων, ξεφύγαμε απο το θέμα!

Εμένα εκ πρώτης όψεως μου φαίνεται όχι απλά συμπαθητικό, αλλά πολύ προσεγμένο, σε πολύ καλή κατάσταση για την ηλικία του.

 

Στα υπόλοιπα συμφωνώ, θα έλεγα πως στα 10 που θα σταμπάρεις από το car.gr ζήτημα να αξίζει το 1 από αυτά. Και όχι μόνο από θέμα τρακαρίσματος, αλλά γενικότερα η σχέση τιμής με κατάσταση, με τυχόν ελλείψεις κτλ.

 

Το να θεωρείς δεδομένο όμως ότι ένα αυτοκίνητο είναι σάπιο και η θέση του είναι στην πρέσα επειδή το πουλάνε 2.000€, είναι για γέλια.

ποιο πισω εγραψα για τι ειναι τοσο κατα αυτων των αυτοκινητων,οταν πηρα το διπλωμα το 2011 ειχα budget για αγορα αυτοκινητου περιπου 2500 μαζι με τα διαδικαστικα(μεταβιβασεις,σηματα,ασφαλειες κτλ) επι 5 μηνες εβλεπα αυτοκινητα με τον πατερα μου, το 90% αυτων που ειδαμε ειχε σοβαρα προβληματα , τα υπολοιπα ηταν σε καλη κατασταση αλλα ζηταγανε παπαδες,μεχρι με getz με κολλημενη μουρι ειδα και ξαναβαμενο οπως να ναι,τελικα δεν πηρα τιποτα και 3 χρονια μετα ακομα δεν εχω απλα παιρνω του πατερα μου οπου χρειαζεται ,μεγαλο αλλα τι να κανουμε

Έτσι όπως τα λες, στην ουσία το budget σου ήταν κάτω από 2000€. Τώρα δεν ξέρω ούτε τι ακριβώς έψαχνες, ούτε τι ακριβώς εννοείς όταν γράφεις για "σοβαρά προβλήματα", αλλά αν λάβω υπόψιν ότι σε προηγούμενο post έκρινες ότι πρέπει να πάνε στην πρέσα αυτοκίνητα επειδή ήταν φθαρμένο το τιμόνι ή επειδή ήταν ξεκολημένο το ύφασμα από την ταπετσαρία της πόρτας, μάλλον υπερβολικός είσαι.

 

Και σίγουρα μα σίγουρα άλλες τιμές έπαιζαν στα μεταχειρισμένα το 2011, και άλλες τιμές παίζουν τώρα. Σε κάθε περίπτωση όμως getz(μια και ανέφερες το συγκεκριμένο) χωρίς κανένα ψεγάδι με κάτω από 2.000€ δύσκολα βρίσκεις σήμερα, πόσο μάλλον τότε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα τώρα με 2000€ παίρνει κάτι πολύ καλύτερο απότι έπαιρνες πριν μερικά χρόνια...γενικά αν έχεις υπομονή με λίγα χρήματα μπορείς να βρεις αξιοπρεπέστατα αμαξάκια. Και ας μην είμαστε ισοπεδωτικοί, δεν είναι όλα τα μικρά 10ετίας κουβάδες, υπάρχει κόσμος και κόσμος που κυκλοφορεί με τέτοια και κάνει και ταξίδια. Το θέμα είναι το αυτοκίνητο να είναι καλοσυντηρημένο και να ξέρεις τις δυνατότητες του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να θεωρείς δεδομένο όμως ότι ένα αυτοκίνητο είναι σάπιο και η θέση του είναι στην πρέσα επειδή το πουλάνε 2.000€, είναι για γέλια.

 

 

Απόψεις του καθενός ειναι αυτές... και για εμενα το 70% των αυτοκινήτων μεχρι αυτού του ποσού ειναι για πρέσσα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλα αυτοκινητο δεν αγορασα γιατι δεν αξιζε,απο τα 2500 που ειχα με τα 500 πηρα το laptop την υπογραφης και τα υπολοιπα για το υγραεριο στο αμαξι του πατερα μου


αλλά αν λάβω υπόψιν ότι σε προηγούμενο post έκρινες ότι πρέπει να πάνε στην πρέσα αυτοκίνητα επειδή ήταν φθαρμένο το τιμόνι ή επειδή ήταν ξεκολημένο το ύφασμα από την ταπετσαρία της πόρτας, μάλλον υπερβολικός είσαι.
 

απορω ποτε τα ειπα εγω αυτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απόψεις του καθενός ειναι αυτές... και για εμενα το 70% των αυτοκινήτων μεχρι αυτού του ποσού ειναι για πρέσσα...

Εφόσον έκανες like στη γνώμη του Δημήτρη φαντάστηκα πως την ασπάζεσαι πλήρως, τώρα μας τα γυρνάς...

 

Anyway, η άποψη που έγραψες τώρα είναι πολύ κοντά στη δική μου, η άποψη "ΟΛΑ μέχρι αυτού του ποσού είναι σάπια και η θέση τους είναι στην πρέσσα" είναι ισοπεδωτική και έτη μακριά από τις δικές μας απόψεις.

απορω ποτε τα ειπα εγω αυτα

Έχεις δίκιο, ο palawiaris τα έγραψε αυτά στο post #143. Απλό τη στιγμή όμως που έκανες like, θεωρώ δεδομένο πως συμφωνείς και εσύ με αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον δε πρέπει να λαμβάνεις και πολυ σοβαρα τα Like, δεν ειναι ψήφος εμπιστοσύνης απλα ισως σε κάτι συμφωνεί εστω και εν μέρει ο άλλος...

 

Και πάλι βέβαια για εμένα σου λέω απο αυτα που εχω δει και βλέπω χρειάζεται η πρέσσα για πολλά... ΕΙναι επικίνδυνα οχι μονο για τον οδηγό τους αλλα και για τους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να αγοράσω μεταχειρισμένο χρειάστηκαν οι παρακάτω γνωστοί:

 

1) Γνωστός σε ασφαλιστική που τσεκαρε τις πινακίδες και εβλεπε αν εχει ατυχήματα. Οταν εβλεπα απο την πινακίδα πως εχει πεσει απο την Ακροπολη ή έχει πέσει η Ακρόπολη επάνω του δεν πηγαινα καν να το δω.

2) Γνωστός στην αστυνομία που εβρισκε αν οι πινακίδες ταιριάζουν με την μάρκα και τον τύπο που οχήματος και αν το αμαξι ήταν σημαδεμένο από την αστυνομία για κάποιο λόγο. Αν το αμαξι ήταν απο ΟΔΔΥ βρισκόταν ο λόγος της κατάσχεσης.

3) Αφού τα παραπάνω ηταν κομπλέ κλεινόταν ραντεβού σε συνεργείο όπου το εβλεπε μηχανικός και φαναρτζής. Εβγαινε κοστολόγιο για τυχόν μαζεματα που ήθελε το ψαχναμε μεσα εξω για ζημιές και κοιτούσαμε το πάχος του χρώματος.

4) Μετά συζητούσαμε την τιμή με τον ιδιοκτήτη.

 

Το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας με οδήγησε σε ενα αμάξι μετά απο 3,5 μήνες ψαξιμο. Δεν είχε τρακάρισμα, είχε μικροβαψίματα και μηχανικά ήταν αψογο. Δεν μπορώ να θυμηθώ κάν πόσα είδα να γράφουν ατρακάριστα και είχαν μπεί σε ατύχημα με ζημιές χιλιάδων ευρώ.

 

Το μεταχειρισμένο ποτέ δεν ειναι αυτό που φαίνεται και σίγουρα θελει απειρο ψάξιμο. Ατρακάριστα ειναι ελάχιστα και σχεδόν ολοι οι ιδιοκτήτες, ειδικά στους καιρούς που ζούμε λενε ψέματα γιατι χρειάζονται λεφτά.

 

Φθορά στο τιμόνι και στον λεβιέ ή στο κάθισμα του οδηγού, αλλαγμενο τιμόνι (συνήθως καγκουριά χωρίς αερόσακο), αλλαγμένα μπροστινά φανάρια ή μπροστινός προφυλακτήρας (με aftermarket) υποδηλώνουν αυξημένα χιλιόμετρα ή τρακάρισμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να αγοράσω μεταχειρισμένο χρειάστηκαν οι παρακάτω γνωστοί:

 

1) Γνωστός σε ασφαλιστική που τσεκαρε τις πινακίδες και εβλεπε αν εχει ατυχήματα. Οταν εβλεπα απο την πινακίδα πως εχει πεσει απο την Ακροπολη ή έχει πέσει η Ακρόπολη επάνω του δεν πηγαινα καν να το δω.

2) Γνωστός στην αστυνομία που εβρισκε αν οι πινακίδες ταιριάζουν με την μάρκα και τον τύπο που οχήματος και αν το αμαξι ήταν σημαδεμένο από την αστυνομία για κάποιο λόγο. Αν το αμαξι ήταν απο ΟΔΔΥ βρισκόταν ο λόγος της κατάσχεσης.

3) Αφού τα παραπάνω ηταν κομπλέ κλεινόταν ραντεβού σε συνεργείο όπου το εβλεπε μηχανικός και φαναρτζής. Εβγαινε κοστολόγιο για τυχόν μαζεματα που ήθελε το ψαχναμε μεσα εξω για ζημιές και κοιτούσαμε το πάχος του χρώματος.

4) Μετά συζητούσαμε την τιμή με τον ιδιοκτήτη.

 

Το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας με οδήγησε σε ενα αμάξι μετά απο 3,5 μήνες ψαξιμο. Δεν είχε τρακάρισμα, είχε μικροβαψίματα και μηχανικά ήταν αψογο. Δεν μπορώ να θυμηθώ κάν πόσα είδα να γράφουν ατρακάριστα και είχαν μπεί σε ατύχημα με ζημιές χιλιάδων ευρώ.

 

Το μεταχειρισμένο ποτέ δεν ειναι αυτό που φαίνεται και σίγουρα θελει απειρο ψάξιμο. Ατρακάριστα ειναι ελάχιστα και σχεδόν ολοι οι ιδιοκτήτες, ειδικά στους καιρούς που ζούμε λενε ψέματα γιατι χρειάζονται λεφτά.

 

Φθορά στο τιμόνι και στον λεβιέ ή στο κάθισμα του οδηγού, αλλαγμενο τιμόνι (συνήθως καγκουριά χωρίς αερόσακο), αλλαγμένα μπροστινά φανάρια ή μπροστινός προφυλακτήρας (με aftermarket) υποδηλώνουν αυξημένα χιλιόμετρα ή τρακάρισμα.

και πολυ καλα εκανες γιατι προκειται για την ασφαλεια σου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...