Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως, για να σοβαρευτούμε, όσο αφορά την αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και ειδικά αρκετά παλιού: Το ότι θα υπολείπεται σε προδιαγραφές ασφαλείας και εξοπλισμό άνεσης σε σχέση μ' ένα πολύ πιο σύγχρονο, είναι δεδομένο και κανείς λογικός άνθρωπος δε θα μπορούσε να το αμφισβητήσει, πιστεύω (χωρίς αυτό να σημαίνει απαραιτήτως ότι παίζει ρώσικη ρουλέτα όποιος το πάρει, ούτε ότι θα τού φύγουν τα σφραγίσματα, διότι αντί για ανάρτηση το αμάξι θα έχει ...τούβλα).

 

 

και τα καινουργια εχουν μειονεκτηματα σε σχεση με τα παλια.. π.χ δυσχρηστα μεσα στην πολη λογω περιοσμενης ορατοτητας.Αποκριση γκαζιου και ρεπριζ..
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 211
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

και τα καινουργια εχουν μειονεκτηματα σε σχεση με τα παλια.. π.χ δυσχρηστα μεσα στην πολη λογω περιοσμενης ορατοτητας.Αποκριση γκαζιου και ρεπριζ..

Δεν την παλευεις και πολυ ετσι ?  Το περιορισμενη ορατοτητα απο που και ως που ?   Και το καινουργιο θα εχει παρκινγ ασιστανσ οποτε θα ειναι πολυ πιο ασφαλες στο παρκαρισμα. Επισης η αποκριση γκαζιου μα καμια σχεση ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν την παλευεις και πολυ ετσι ?  Το περιορισμενη ορατοτητα απο που και ως που ?   Και το καινουργιο θα εχει παρκινγ ασιστανσ οποτε θα ειναι πολυ πιο ασφαλες στο παρκαρισμα. Επισης η αποκριση γκαζιου μα καμια σχεση ? 

 

αυτό με την απόκριση γκαζιού ίσχυε στα πρώτα ηλεκτρόγκαζα (2003-04). Είχε βγεί και τσιπάκι που το ψιλοδιόρθωνε (sprint booster) και ολοι οι κάγκουρες το εβαλαν σε κατηγορίας 206 κλπ...

 

Πλέον ειναι μπούρδα/ουρμπανιά... Και πάλι χίλιες φορές να χάνω 0,1 ms απο τη γκαζιά μου παρα να μου κοπεί η ντίζα (το εχω πάθει σε εξοχή-πάλι καλα που είχα οδική)...

 

Τα περι ρεπρίζ και ορατότητας παραμένουν ασχολίαστα απο μέρους μου που οδηγώ καθημερινά στην πολη 4,5μ αυτοκίνητο 1500 κιλών...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν την παλευεις και πολυ ετσι ?  Το περιορισμενη ορατοτητα απο που και ως που ?   Και το καινουργιο θα εχει παρκινγ ασιστανσ οποτε θα ειναι πολυ πιο ασφαλες στο παρκαρισμα. Επισης η αποκριση γκαζιου μα καμια σχεση ?

για λογους αισθητικης τα εχουν κανει οβαλ και κοφτα μπροστα οπως και καποια εχουν μικρο πισω παρμπριζ και οταν θελεις να κινηθεις σβελτα μεσα στην κινηση σε περιοριζει..
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό με την απόκριση γκαζιού ίσχυε στα πρώτα ηλεκτρόγκαζα (2003-04). Είχε βγεί και τσιπάκι που το ψιλοδιόρθωνε (sprint booster) και ολοι οι κάγκουρες το εβαλαν σε κατηγορίας 206 κλπ...

 

Πλέον ειναι μπούρδα/ουρμπανιά... Και πάλι χίλιες φορές να χάνω 0,1 ms απο τη γκαζιά μου παρα να μου κοπεί η ντίζα (το εχω πάθει σε εξοχή-πάλι καλα που είχα οδική)...

Βασικά αυτό με την απόκριση του γκαζιού ισχύει σε όλα τα ηλεκτρόγκαζα, και όχι μόνο στα πρώτα. Στα ηλεκτρόγκαζα επίτηδες υπάρχει καθυστέρηση στην απόκριση ώστε να προστατεύονται οι βάσεις της μηχανής, ο συμπλέκτης και γενικότερα η μετάδοση από απότομα ανοιγοκλεισίματα του γκαζιού. Και γενικότερα για την καλύτερη λειτουργία συστημάτων όπως traction και cruise control.

 

Επίσης η καθυστέρηση απόκρισης στα ηλεκτρόγκαζα είναι κάπου 1000-1500 και όχι μισό ms. Τουλάχιστον στα καθημερινά αυτοκίνητα, αν δοκιμάσεις μια bmw m3 πχ η απόκριση του γκαζιού θα σου θυμίσει καρπυρατεράτο αυτοκίνητο. Όσο για το ποιο σύστημα είναι πιο αξιόπιστο, εγώ προσωπικά τουλάχιστον εμπιστεύομαι περισσότερο μια ντίζα παρά ένα ποτενσιόμετρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως που έχω αμάξι αξίας κάτω των 2000Ε προκαλώ όποιον θέλει με σκούτερ να σκάσουμε σε έναν τοίχο με 30χλμ/ώρα να δούμε ποιος θα τη βγάλει καθαρή. :P 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To 2o το skoda Fabia το είχε υπέρ-κάγκουρας.Το 3ο οπελ άστρα διάβασε την περιγραφή πόσα θέλει από πάνω.Το Φίατ πούντο 1,8 16v πάλι κάγκουρας.Το πουλάει για να πάρει μεγαλύτερο....smart.Το hyundai Accent μέσα και έξω σε πολύ κακή κατάσταση.Δεν φθείρεται ο λεβιές ταχυτήτων έτσι στα 144000 χλμ.Το δικό μου έχει 221000 και μέσα είναι σαν καινούργιο.Από αυτό φαίνεται σε τι κακή κατάσταση είναι όλο το αμάξι.Πιο κάτω το Peugeot 206 τρακαρισμένο.Το κάμπριο Ford σαν να φαίνεται η ταπετσαρία της πόρτας και τιμόνι με πολλες φθορές για 80000 χλμ.Μάλλον όλα αυτά τα αμάξια είναι για την πρέσα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To 2o το skoda Fabia το είχε υπέρ-κάγκουρας.Το 3ο οπελ άστρα διάβασε την περιγραφή πόσα θέλει από πάνω.Το Φίατ πούντο 1,8 16v πάλι κάγκουρας.Το πουλάει για να πάρει μεγαλύτερο....smart.Το hyundai Accent μέσα και έξω σε πολύ κακή κατάσταση.Δεν φθείρεται ο λεβιές ταχυτήτων έτσι στα 144000 χλμ.Το δικό μου έχει 221000 και μέσα είναι σαν καινούργιο.Από αυτό φαίνεται σε τι κακή κατάσταση είναι όλο το αμάξι.Πιο κάτω το Peugeot 206 τρακαρισμένο.Το κάμπριο Ford σαν να φαίνεται η ταπετσαρία της πόρτας και τιμόνι με πολλες φθορές για 80000 χλμ.Μάλλον όλα αυτά τα αμάξια είναι για την πρέσα.

Το εσκορτ για την ακρίβεια σταμάτησε να βγαίνει το 98...

 

Κατα τα αλλα ναι συμφωνώ για την πρεσα και για τα χάλια αυτών των αυτοκινήτων..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι φοβερα αυτοκινητα ,μολις  αγορασεις καποιο απο αυτα σου μενει στα χερια

καλυτερα να μου μεινει το αυτοκινητο στα χερια παρα να μεινω εγω στα χερια πανω στο σκουτερ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αμα θες σαπια αυτοκινητα παρτα

 

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4843949/

Αυτό είναι σάπιο?

Αν είχες 2 χιλιάρικα θα προτιμούσες να πάρεις σκούτερ δηλαδή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4843949/

Αυτό είναι σάπιο?

Αν είχες 2 χιλιάρικα θα προτιμούσες να πάρεις σκούτερ δηλαδή?

ειναι πεντακαθαρο απο εξω αρα ειναι καλο ε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...