arc Δημοσ. 4 Μαΐου 2014 Δημοσ. 4 Μαΐου 2014 Με βάση τη νομοθεσία, για να υπάρχει ηλεκτρονικό μαγαζί ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει και νομικό πρόσωπο-κατάστημα με δηλωμένη στην εφορία φυσική υποσταση. ΔΕΝ είναι ανάγκη να εχει μαγαζί βιτρίνα αλλά πρεπει να υπάρχει φυσικη υποσταση ακομα κι αν ειναι ενα διαμερισμα στον Χ όροφο. Αν δεν υφίσταται αυτό, τοτε το «ηλεκτρονικό μαγαζί» δεν ειναι τιποτα παραπάνω από έναν οποιοδήποτε ιδιώτη που πουλά πράγματα από το σπίτι του, χωρίς κανενα παραστατικό και καμια προστασία του καταναλωτη. Αυτό σημαίνει οτι αν σου στείλει κλειδωμένο/κλώνο/σπασμένο τότε δεν μπορείς να κάνεις ΤΙΠΟΤΑ και δεν μπορείς καν να βρεις τον αποστολέα (οποτε χάνεις και τα λεφτά σου). Παρε αυριο στη sigmaweb και πες τους «Το site shop22.gr εχει αναφορά στο site του για την πλατφόρμα σας. Είναι κάποιο διαφημιστικό σας κόλπο ή το shop22 ειναι μια απατη που αμαυρώνει και τη δική σας εικόνα; ». Αν σου πουνε δεν το ξέρουμε και δεν εχουμε καμια σχέση τοτε κάτι μυρίζει πολύ άσχημα γιατί το domain ειναι γραμμένο στα δικά τους στοιχεία. Θα κλείσω με κάτι αλλο. 400 ευρω καινουργιο iphone 5s 16GB ... δεν γίνεται. Υπάρχει κ η δυνατοτητα επιστροφής απ ότι μου είπαν.. Ρε μακριαααααααααα
Naciaa17 Δημοσ. 4 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 4 Μαΐου 2014 πηρα τηλεφωνο στο σαιτ κ μου ειπαν οτι δεν υπαρχει αποθηκη κ οτι τα παραγγελνουν απευθειας απο το εξωτερικο
arc Δημοσ. 4 Μαΐου 2014 Δημοσ. 4 Μαΐου 2014 Nacia μείνε μακριά το shop22.gr. Κανει μπαμ οτι ειναι απάτη. Μην τους στείλεις τα λεφτά σου, γιατί ΑΝ παραλάβεις κάτι, σίγουρα ΔΕΝ θα είναι αυτό που πλήρωσες. Αν θες κλώνο iphone μπορείς να βρεις πολύ πολύ φθηνότερα από 400 ευρώ.
parasaser Δημοσ. 4 Μαΐου 2014 Δημοσ. 4 Μαΐου 2014 όπως και να έχει έχω δεν θα εμπιστευόμουν ένα τέτοιο κατάστημα. παρά είναι φθηνά, τώρα το τι θα κάνεις είναι δικιά σου απόφαση.
arc Δημοσ. 4 Μαΐου 2014 Δημοσ. 4 Μαΐου 2014 καλά εσύ ακόμα πιστεύεις ότι είναι η Nasia το 17χρονο?! Οχι βέβαια, αλλά όσο συνεχίζει να κάνει ερωτήσεις, τοσο του μαμαω την fake επιχείρηση. To κατάλαβα αμέσως μολις ειπε οτι ρώτησε και του ειπανε για paypal, συν οτι η εικόνα ήταν fake. Συνέχισα τη συζήτηση για να μείνει παρακαταθήκη η συζήτηση μπας και σώσω μερικούς.
parasaser Δημοσ. 4 Μαΐου 2014 Δημοσ. 4 Μαΐου 2014 βασικά η Nasia είναι υπαρκτό πρόσωπο, ωστόσο πρόκειται περί διαφήμισης!
Naciaa17 Δημοσ. 4 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 4 Μαΐου 2014 ανυπαρκτο προσωπο; ε; σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις προφανως δεν θα το προτιμησω ..να στε καλα 1
SigmaWeb Δημοσ. 20 Μαΐου 2014 Δημοσ. 20 Μαΐου 2014 Παρε αυριο στη sigmaweb και πες τους «Το site shop22.gr εχει αναφορά στο site του για την πλατφόρμα σας. Είναι κάποιο διαφημιστικό σας κόλπο ή το shop22 ειναι μια απατη που αμαυρώνει και τη δική σας εικόνα; ». Αν σου πουνε δεν το ξέρουμε και δεν εχουμε καμια σχέση τοτε κάτι μυρίζει πολύ άσχημα γιατί το domain ειναι γραμμένο στα δικά τους στοιχεία. Προς γνώση όλων των μελών που καταγγέλουν την εξαπάτηση τους από το shop22.gr Επίσημη θέση της SigmaWeb: Καθώς δεχόμαστε κλήσεις από πελάτες που όπως δηλώνουν έχουν εξαπατηθεί, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι η SigmaWeb παρέχει αποκλειστικά και μόνο την υπηρεσία φιλοξενίας και του SigmaSHOP στο εν λόγω ηλεκτρονικό κατάστημα και καμία περαιτέρω σχέση έχει με τον πελάτη ή την εμπορική δραστηριότητα του site. Διαβεβαιώνουμε ότι επιθυμούμε να βοηθήσουμε όσο περισσότερο μπορούμε, ακολουθώντας όμως τις νόμιμες διαδικασίες. Βάσει νόμου, δε μας δίδεται το δικαίωμα να γνωστοποιήσουμε προσωπικά στοιχεία πελάτου παρά μόνον με εισαγγελική διαταγή. Τοποθετήσεις όπως αυτή της παράθεσης είναι όπως αντιλαμβάνεστε άτοπες γιατί απλά το περιεχόμενο της κάθε σελίδας που κάποιος πάροχος φιλοξενεί ανάμεσα σε 1000άδες σελίδες, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συνδεθεί με το προφίλ του παρόχου. Επίσης, το "το domain ειναι γραμμένο στα δικά τους στοιχεία" δεν υφίσταται και είναι λανθασμένο πόρισμα, μια και απλά η SigmaWeb είναι μόνο ο καταχωρητής του και όχι ο καταχωρούμενος. Αντιλαμβάνομαι ότι τα παραπάνω δεν μπορούν να επιλύσουν το πρόβλημα των όσων πιστεύουν ότι έχουν εξαπατηθεί, αλλά ελπίζω τουλάχιστον να βοήθησαν να ξεκαθαριστούν βασικές αρχές, ώστε τα εξαπατημένα μέλη να κινηθούν προς τη σωστή κατεύθυνση στη διεκδίκηση του δικαίου τους, και να μη χάνουν το χρόνο τους σε λανθασμένα σημεία. Ευχαριστώ, Στράτος Βουγάς για τη SigmaWeb
arc Δημοσ. 20 Μαΐου 2014 Δημοσ. 20 Μαΐου 2014 Σωστές οι παρατηρήσεις, αλλά εχω μια απορία. Εφόσον δέχεστε καταγγελίες για τον συγκεκριμένο πελάτη σας, η οποία εμμέσως αμαυρώνει και την δική σας εικόνα, δεν υπάρχουν νομικές δικλίδες για λήξη της συνεργασίας σας;
SigmaWeb Δημοσ. 20 Μαΐου 2014 Δημοσ. 20 Μαΐου 2014 Σωστές οι παρατηρήσεις, αλλά εχω μια απορία. Εφόσον δέχεστε καταγγελίες για τον συγκεκριμένο πελάτη σας, η οποία εμμέσως αμαυρώνει και την δική σας εικόνα, δεν υπάρχουν νομικές δικλίδες για λήξη της συνεργασίας σας; Οι νομικές δικλίδες που αναφέρεις είναι οι όροι χρήσης της υπηρεσίας και η διαδικασία διά της νομίμου οδού. Με απλά λόγια, η SigmaWeb, δεν αποτελει δικαστήριο ούτε έχει δικαιοδοσία να δικάσει καταστάσεις, ακόμα κι αν είναι εμφανές το αποτέλεσμα. Ο πάροχος, για να κλείσει για παράδειγμα ένα website, θα πρέπει να παραβιαστούν οι όροι χρήσης, ή να διαταχθεί από τις αρχές. Η απάτη είναι σαφώς παραβίαση των όρων χρήσης αλλά αυτό θα πρέπει να αποδειχτεί από τους αρμόδιους φορείς, και απλά η μαρτυρία αντιλαμβάνεστε ότι δεν αποτελεί απόδειξη. Όσο για το "αμαυρώνει και την δική σας εικόνα", δε νομίζω ότι αντιλαμβάνομαι τι ακριβώς εννοείς, γιατί σίγουρα δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Μήπως δεν κατάλαβες το νόημα του παραπάνω μου post (το περιεχόμενο της κάθε σελίδας που κάποιος πάροχος φιλοξενεί ανάμεσα σε 1000άδες σελίδες, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συνδεθεί με το προφίλ του παρόχου); Ή μήπως υπονοείς ότι η SigmaWeb έχει την παραμικρή συμμετοχή στις εμπορικές δραστηριότητες του πελάτη; Και πάλι, θα πρότεινα να είμαστε προσεκτικοί στα λεγόμενά μας, πριν εξαπολύσουμε κατηγορίες, ας δείξουμε την πρέπουσα ωριμότητα.
arc Δημοσ. 20 Μαΐου 2014 Δημοσ. 20 Μαΐου 2014 Αν ήμουν σίγουρος οτι είχατε άμεση εμπλοκή να είσαι σίγουρος οτι θα το έγραφα ευθέως. Τέλος με αυτό. Αν τώρα θεωρείς οτι το λογότυπο της εταιρείας σου το οποίο βρίσκεται εντός του shop στο shop22, δεν αμαυρώνει και τη δική σας εικόνα, μαλλον έχουμε διαφορετικό τρόπο σκέψης για το πως επηρεάζεται η αγορα. Παράδειγμα: Για πολύ καιρό όποιος έβλεπε σε κινεζοsite πληρωμή με western union/moneygram ... άλλαζε δρόμο. Σε ποιον γίνονταν η μέγιστη ζημιά; Στο china-greece-discount-tzampa-nike-air-apple-phones.com.gr ή στη western union/moneygram; Οι καταναλωτές θεωρουσαν ή οχι συνυπεύθυνους το western union/moneygram επειδή δεν έκαναν τίποτα παρόλες τις καταγγελίες;
Moderators stormrain Δημοσ. 21 Μαΐου 2014 Moderators Δημοσ. 21 Μαΐου 2014 Η τοπικ σταρτερ κατέληξε Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις