giannis_papaioa Δημοσ. 3 Μαΐου 2014 Δημοσ. 3 Μαΐου 2014 Γεια σας, θέλω να φορτώσω ένα άρθρωμα πυρήνα (πρόγραμμα σε C), στον πυρήνα του Linux. Γνωρίζει κανείς πως θα το κάνω ; Προσπαθώ μέσω του τερματικού αλλά δεν έχω βρει κάτι. *Είμαι σε εικονική μηχανή Linux.
mad-proffessor Δημοσ. 3 Μαΐου 2014 Δημοσ. 3 Μαΐου 2014 άρθρωμα εννοείς module; http://www.cyberciti.biz/tips/compiling-linux-kernel-module.html
giannis_papaioa Δημοσ. 3 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2014 Module ναι, σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Σε εικονική μηχανή χρειάζεται να κατεβάσω δηλαδή τον Kernel που λέει στο βήμα 1 ; ( Είμαι αρχάριος σχετικά αλλά δεν θα έπρεπε να υπάρχει ήδη ; )
mad-proffessor Δημοσ. 3 Μαΐου 2014 Δημοσ. 3 Μαΐου 2014 Ναι χρειάζεται, πρέπει να κάνεις compile το πυρήνα και να "ενσωματώσεις" το module σου. Ο υπάρχων πυρήνας δε "γνωρίζει" για το module σου. Δες εκει που λέει to be frank πως να εγκαταστήσεις το πακέτο σε ένα απο τα λινκ
giannis_papaioa Δημοσ. 3 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2014 3) Save the file. Create new Makefile as follows:$ vi MakefileAppend following make commands: obj-m = hello.oKVERSION = $(shell uname -r)all:make -C /lib/modules/$(KVERSION)/build M=$(PWD) modulesclean:make -C /lib/modules/$(KVERSION)/build M=$(PWD) clean 4) Save and close the file. Πώς μπορώ να κάνω τα παραπάνω ; Στο τερματικό δεν έχει επιλογή για να σώσω το αρχείο.
mphxths Δημοσ. 3 Μαΐου 2014 Δημοσ. 3 Μαΐου 2014 αυτα τα καναμε πριν χιλιαδες χρονια...τεσπα στην ουσια θες τα headers του τρεχοντα πυρηνα σου (θα βρισκονται στο ρεπο της διανομης που τρεχεις) και μετα κανεις αυτα που περιγραφεις..επειδη το vi θελει μια εξοικειωση... χρησιμοποιησε καλυτερα το nano. οταν λεει "save and close" προφανως και αναφερεται σε εντολες του editor (vi στο παραδειγμα)... διακρινω ελλειψη εμπειριας σε λινουξ...ειναι λιγο επικινδυνο κατι τετοιο με αυτο που θες να κανεις....