Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά καλά κάνετε και είστε ευχαριστημένοι.

 

Το eshop στην ουσια μια αποθήκη είναι. Στα καταστήματα δεν πουλάει, διακίνηση κάνει...

 

Και όμως έχει τόσους παραπονεμένους πελάτες... Αυτο δε σας λέει κάτι; 

 

Δική μου άποψη είναι οτι αν βρίσκεις στις ιδιες τιμές πας αλλού αν όντως υπάρχουν μεγάλες διαφορές τουλάχιστον ας είσαι υποψιασμένος.  Αυτα...   :-) 

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

Και όμως έχει τόσους παραπονεμένους πελάτες... Αυτο δε σας λέει κάτι; 

 

 

Φίλε μου πρέπει να το δεις σε ποσοστό όμως και όχι απλά τον αριθμό παραπονεμένων πελατών! Λογικό είναι όσο περισσότερους πελάτες έχει ένα μαγαζί,να έχει και περισσότερους παραπονεμένους! 

 

Δηλαδή ένα συνοικιακό μαγαζί που έχει 1 παραπονεμένο,αλλά 10 πελάτες στο σύνολο,δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερο από ένα που έχει 10 παραπονεμένους αλλά 1000 πελάτες στο σύνολο...(παράδειγμα λέω)!

Δημοσ.

Οκ δες μαγαζιά σαν το Msystem και E-gate. Αναλογικά γιατί δεν έχουν τόσους παραπονεμένους πελάτες;

 

Δικά σου τα συμπεράσματα...

 

Και ξερεις... Δε θα σου αναφέρω για αλυσίδες και site τυπου Amazon. Γιατι θα κλαίμε παρέα...  :-D

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξέρω πόσους πελάτες έχει το κάθε μαγαζί! Το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι ότι οι περισσότεροι εδώ στο insomnia,αγοράζουν από e-shop! Οι περισσότερες προτάσεις είναι επίσης από λινκ του e-shop.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εγώ έχω κάνει πολλές αγορές απο το eshop μου έτυχε κάποιες φορές να έχουν βλάβη ή κάποιες να προκύψει βλάβη ή δυσλυτουργεια.

σε όλλες τις περιπτώσεις αντικατασταση.

το συστηνω

Δημοσ.

Εγώ έχω κάνει πολλές αγορές απο το eshop μου έτυχε κάποιες φορές να έχουν βλάβη ή κάποιες να προκύψει βλάβη ή δυσλυτουργεια.

σε όλλες τις περιπτώσεις αντικατασταση.

το συστηνω

 

 

ακριβως οπως τα λεει ο φιλος  ;)

Δημοσ.

άνοιξες μεγάλο θέμα.. :-D

νομίζω ότι λίγο πολύ όλοι έχουμε καλές και άσχημες εμπειρίες από e-shop. Προσωπικά είμαι 70%-30% ικανοποιημένος. Απλά, στις δικές μου περιπτώσεις είχα αρκετές επικοινωνίες (mail και τηλέφωνα) σε διάστημα τουλάχιστον 10 ημερών για να καταλήξουμε στην αντικατάσταση / πίστωση των ειδών (και πίστωση όχι πάντα στο 100% του ποσού), αφού πρώτα προσπαθούσαν να με βγάλουν πιο τρελό από ό,τι είμαι. Όπως και να έχει (αν και ιδιαίτερα αργοί) τους θεωρώ λιγότερο ερασιτέχνες από άλλα καταστήματα. Βάλε και την αρκετά μεγάλη ποικιλία ειδών που έχουν κι έχεις μια αξιοπρεπή λύση.

 

Από κει και πέρα το πιο σωστό θεωρώ ότι είναι αυτό που γράφεις κι εσύ.. επικοινώνησε μαζί τους και δες τι θα σου πουν.

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

e-shop.gr αγορά για πρώτη φορά TV LG 32LH501C 32'' LED HD READY αν υπάρξει κάποια αρνητική εξέλιξη θα τη γράψω !

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...