Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Εάν είχε Χ διαθέσιμα τεμάχια για την προσφορά, και οι παραγγελίες ήταν Χ+Ψ, τότε έχουμε Ψ απελπιστικά δυσαρεστημένους! Συμβαίνει και στα καλύτερα πολυκαταστήματα...

 

 

Για πες μας μερικα από τα "καλυτερα πολυκαταστήματα" που αφηνουν να πεσουν χ παραγγελιες όταν εχουν χ κομματια!!! Από οσα θεωρω εγω "καλα", ουτε ένα δεν κανει κατι τετοιο. Είναι κατα τη γνωμη μου βασικο χαρακτηριστικο για να χαρακτηρίσεις ένα μαγαζι απλα καλο/σωστο, είναι από τα βασικα και πρωτα θεματα που πρεπει να λυσει ένα μαγαζι.

  • Like 5
  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ok...παω πασο.....θα εχουν μεταφερει και την εδρα τους εκει,για να μην πληρωνουν φορους και ΦΠΑ.....οπως εσυ και εγω...

(sorry για το offtopic)

 

ΦΠΑ 23% και λοιπούς φόρους πληρώνει κανονικά στην Ελλάδα όπως εσύ και γω. Ελληνικούς φόρους γλυτώνει μόνο ότι βρίσκεται στη Βουλγαρία. Γιαυτό και αυτή η διαφορά τιμών μεταξύ Πλαίσιου Βουλγαρίας - Ελλάδας.

Για πες μας μερικα από τα "καλυτερα πολυκαταστήματα" που αφηνουν να πεσουν χ παραγγελιες όταν εχουν χ κομματια!!! Από οσα θεωρω εγω "καλα", ουτε ένα δεν κανει κατι τετοιο. Είναι κατα τη γνωμη μου βασικο χαρακτηριστικο για να χαρακτηρίσεις ένα μαγαζι απλα καλο/σωστο, είναι από τα βασικα και πρωτα θεματα που πρεπει να λυσει ένα μαγαζι.

 

Πες εσύ τα "καλά" που ούτε ένα ("μεγάλο λόγο πες, μικρή μπουκιά φάε") δεν έχει κάνει κάτι τέτοιο, αλλά σίγουρα θα έχουν κάνει κάτι χειρότερο B), που πολύ απλά δεν έτυχε σε σένα... Ναι είναι μια γενίκευση, αλλά είναι στατιστικά σημαντική.

Δημοσ.

Για πες μας μερικα από τα "καλυτερα πολυκαταστήματα" που αφηνουν να πεσουν χ παραγγελιες όταν εχουν χ κομματια!!! Από οσα θεωρω εγω "καλα", ουτε ένα δεν κανει κατι τετοιο. Είναι κατα τη γνωμη μου βασικο χαρακτηριστικο για να χαρακτηρίσεις ένα μαγαζι απλα καλο/σωστο, είναι από τα βασικα και πρωτα θεματα που πρεπει να λυσει ένα μαγαζι.

 

Γιατί δε λέμε οτι γνώριζαν οτι θα μέινουν απο κομμάτια ή οτι το κάναν ηθελημένα για να σε παίρνουν αργότερα και να σου κάνουν δήθεν προσφορές για άλλα κομμάτια...

 

Αν είχαμε καταναλωτική συνείδηση, κανείς δεν θα έπρεπε να δεχθεί την μετέπειτα τηλεφωνική προσφορά. Αν είναι δυνατόν δηλαδή να επικροτούμε αυτές τις τακτικές. Τακτικές οι οποίες φαίνεται να παγιώνονται απο αρκετά καταστήματα στην Ελλάδα.

 

Ας όψεται το Amazon που κατάργησε το free shipping. 

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Πες εσύ τα "καλά" που ούτε ένα ("μεγάλο λόγο πες, μικρή μπουκιά φάε") δεν έχει κάνει κάτι τέτοιο, αλλά σίγουρα θα έχουν κάνει κάτι χειρότερο B), που πολύ απλά δεν έτυχε σε σένα... Ναι είναι μια γενίκευση, αλλά είναι στατιστικά σημαντική.

 

Δεν μιλαμε για το τι ετυχε σε σενα ή σε μενα. Μην αλλαζουμε κουβεντα.

Δικαιολόγησες ένα πραγμα απαραδεκτο και μας το παρουσιασες από πανω ως χαρακτηριστικο ακομα και των καλυτερων πολυκαταστηματων. Πανω σε αυτό σχολιασα και ζητησα να μας αναφέρεις και αλλα απο τα "μεγαλύτερα πολυκαταστήματα" που το κανουν.

Για μενα e-μαγαζι που δεν βλεπει στοκ σε πραγματικο χρονο και αφηνει να πεφτουν "+ψ" παραγγελιες χωρις διαθεσιμοτητα δεν σεβεται τον πελατη. Αν τις αφηνει αλλα βρισκει τροπο μετα να τις ικανοποιησει στο 100% μπραβο, αν δεν μπορει να βρει τροπο να τις ικανοποιησει ας φτιαξει ένα απλο μηχανογραφικο να μην αφηνει να πεφτουν παραγγελιες χωρις στοκ. 10 χρονια μιλαμε γι αυτό, αρκετα μαγαζια το εχουν φτιαξει.

 

Φυσικα και δεν παρηγγειλα την cpu για να μην παρεξηγηθώ, οποτε δεν είμαι κομματι της ομαδας "+ψ" που χαρακτηρισες "απελπιστικά δυσαρεστημένους".

  • Like 3
Δημοσ.
Πολλές φορές έχω πει να μην ξαναβασιστώ στην "αξιοπιστία" του συγκεκριμένου μαγαζιού αλλά μετά από λίγο καιρό πέφτω πάλι πάνω σαν τη μύγα στο τζάμι.
Με πήραν κι εμένα και μου πρότειναν τον 2030 στα 39€. Τους αντιπρότεινα να μου κάνουν μια αντίστοιχη καλή έκπτωση τουλάχιστον στον G1620 και μου τον άφησαν στα 30€ (με κανονική τιμή 33-34) που δεν δέχτηκα.
 
Τώρα κατάλαβα τί σημαίνει το think think think...
Think twice! πριν ανοιξεις θέμα με πλαισιοπροσφορές.

Aν ουτε ο TS δεν παραλαμβανει αμφιβαλω αν εδωσαν οχι "χ" αλλά εστω... ΕΝΑΝ επεξεργαστη.

Ουτε εγω παρηγγειλα, και εδω που τα λεμε μαλλον θα επρεπε γιατι θα επαιρνα τον 1620 με 30 ευρω... αν με διαβαζει κανενας "γνωστος" και εχει την προσφορα αυτη θα με ενδιεφερε :) :) :) (αν και παλι σε τζαμπα κοπο θα σας βαλω, για 2-3 ευρω και αν διαφοράς... δεν αξιζει ;))

Παντως την αρνητικη την θελει ο Κ***ς τους, ειναι καθαρη περιπτωση "προϊοντος-δολωματος" για να πλασαρουν εν τελει άλλα, ειτε υποδεεστερα ειτε σε ακριβοτερη τιμη!

Δημοσ.
Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ξεκάρφωτο από την αποθήκη τους και αποφασίζει αυθαίρετα να κάνει προσφορές σε προϊόντα, διαλέγοντας παραμονές αργιων και σαββατοκύριακα για να τους πιάσει απροετοίμαστους.

 

Το έχω ξαναδεί το έργο γι' αυτό και εγώ δεν είμαι από τους "απελπιστικά δυσαρεστημένους".

 

Βάζουμε ένα-δυο "δολώματα" σε επιλεγμένες κατηγορίες, περιμένουμε τον φόρτο εργασίας που θα ακολουθήσει και ξεκινάμε να εξυπηρετούμε με προτεραιότητα τις παραγγελίες με πιστωτική (γιατί πλέον το πλαστικό χρήμα είναι πιο ζεστό από τα μετρητα στο κατάστημα). Έπειτα αρχίζουμε το τηλεφωνικό παζάρι για να μαζέψουμε λίγο την αρνητική εικόνα αλλά για να μη χάσουμε και τις υπόλοιπες παραγγελίες, κι αν ζοριστούμε, μοιράζουμε και κανένα εκπτωτικό κουπόνι για να μας ξαναέρθουν οι πελάτες μόνοι τους χωρίς να τους κυνηγάμε.

Μ'αυτό τον τρόπο, βγάζουμε μια χαρά τους στόχους και τα νούμερα του υπεύθυνου πωλήσεων που υστερούσαν λίγο τον προηγούμενο μήνα.

Στη συνέχεια στέλνουμε το νέο μας newsletter μας στη διευρυμένη μας πλέον βαση.

 

Ειδικά για τα "μεγάλα πολυκαταστήματα": Γιατί να δώσουν μεγάλη σημασία στις αξιολογήσεις, εφόσον το μαγαζί τρέχει μια χαρά, και ο περισσότερος κόσμος βγαίνει από το μαγαζί ευχαριστημενος γιατί είναι σίγουρος ότι το ψώνισε "τζάμπα" μετά από πολύ σκέψη (think!), ούτε είναι "χθεσινός", και έχει και τους άγγελους του Κωτσόβολου να τον φυλάνε; 

  • Like 5
Δημοσ.

Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ξεκάρφωτο από την αποθήκη τους και αποφασίζει αυθαίρετα να κάνει προσφορές σε προϊόντα, διαλέγοντας παραμονές αργιων και σαββατοκύριακα για να τους πιάσει απροετοίμαστους.

To συγκεκριμενο σχολιο βεβαια το καταρριπτεις με τα οσα γραφεις στη συνεχεια (το οτι σου ειναι δυσκολο να το πιστεψεις δλδ), αλλά οντως στο συγκεκριμενο καταστημα ετσι "λενε" (οι ιδιοι) οτι ειναι (χαρακτηριστικη απαντηση εδω και χρονια: "εχουμε πανω απο 40.000 προϊοντα, δεν εχουμε τους πορους για live συνδεση αποθηκης-e-shop" κλπ)!

 

Στη συνέχεια στέλνουμε το νέο μας newsletter μας στη διευρυμένη μας πλέον βαση.

...το οποιο αυτοματα το βλεπεις και στις προσφορες του insomnia :) ;)

  • Like 1
Δημοσ.

Το πιθανότερο είναι ότι πρόκειται περί λάθους τιμής. Σταμάτησε να δέχεται παραγγελίες το σύστημα όταν τελείωσε το stock. Όταν όμως την άλλη μέρα πήγαν να τις εκτελέσουν, προκειμένου να μην χρεωθούν την ζημιά οι υπάλληλοι που έκαναν το λάθος,  έστειλαν ακυρωτικά. 

Δημοσ.

στο συγκεκριμενο καταστημα ετσι "λενε" (οι ιδιοι) οτι ειναι (χαρακτηριστικη απαντηση εδω και χρονια: "εχουμε πανω απο 40.000 προϊοντα, δεν εχουμε τους πορους για live συνδεση αποθηκης-e-shop" κλπ)!

 

 

 

 

Suuure πες τους κι ο ελέφαντας της Ινδίας πετάει επίσης...

Δημοσ.

Παιδια στο καταστημα της ευκαρπιας εχει αλλα δυο τεμαχια στα 34.Παρτε τηλ στα καταστηματα ισως εχουν και στα αλλα μερικα κομμάτια

Δημοσ.

γιαυτο εχουν 40% αυξηση,,,γιατι δεν δινουν λεφτα στη μηχανογραφηση...αν και βεβαια το παραμυθακι αυτο δε περνα...απλα δε θελουν να βγαλουν προσφορα με τεμαχια για πονηρους σκοπους....

Δημοσ.

Τελικά βιάστηκα να χαρώ....την τύχη μου μέσα...

Ηρθε ο επεξεργαστής με την μητρική και....ανοίγω το κουτί της μητρικής πουθενά backpanel

Δεν ξέρω τι να πω...όταν συμπλήρωσα την παραγγελία και ο πωλητής μου είπε ότι υπάρχει μόνο σε bulk τον ρώτησα επανειλλημένως αν υπάρχει το backpanel και η απάντηση ήταν "ότι έχει".

ΤΟ ρώτησα το ξαναρώτησα μάλλιασε η γλώσσα μου και τώρα κάθομαι και κοιτάω το σακούλι....

Τους πήρα τηλέφωνο...υπάρχαν και κάποια "χαριτωμένα".....και τώρα άντε να την επιστρέψω και τρέχα γυρευόπουλος τι θα πάρω....(αν δεν πάρω μετρητά με κάψαν....αν μου δώσουν πιστωτικό θα ψάχνομαι πως θα το σκοτώσω)......

Και δυστυχως είμαι υπερβολικός σε αυτό ......κάποτε "χάρισα" μηχάνημα επειδή δεν έβρισκα backpanel για την μητρική

Δημοσ.

Τελικά βιάστηκα να χαρώ....την τύχη μου μέσα...

Ηρθε ο επεξεργαστής με την μητρική και....ανοίγω το κουτί της μητρικής πουθενά backpanel

Δεν ξέρω τι να πω...όταν συμπλήρωσα την παραγγελία και ο πωλητής μου είπε ότι υπάρχει μόνο σε bulk τον ρώτησα επανειλλημένως αν υπάρχει το backpanel και η απάντηση ήταν "ότι έχει".

ΤΟ ρώτησα το ξαναρώτησα μάλλιασε η γλώσσα μου και τώρα κάθομαι και κοιτάω το σακούλι....

Τους πήρα τηλέφωνο...υπάρχαν και κάποια "χαριτωμένα".....και τώρα άντε να την επιστρέψω και τρέχα γυρευόπουλος τι θα πάρω....(αν δεν πάρω μετρητά με κάψαν....αν μου δώσουν πιστωτικό θα ψάχνομαι πως θα το σκοτώσω)......

Και δυστυχως είμαι υπερβολικός σε αυτό ......κάποτε "χάρισα" μηχάνημα επειδή δεν έβρισκα backpanel για την μητρική

 

γιατι ; ειναι τοσο απαραίτητο; εγω σε 2 Pc μου δεν ειχα - στο ένα το εχασα σε καποια μετακόμιση και στο άλλο δεν ειχε η μητρική.

 

Κανενα πρόβλημα φυσικά...

Δημοσ.

Ρε παιδια τι "bulk" λετε και πατε και αγοραζετε, εδω σε BULK επεξεργαστες ειναι στραβα/ΣΠΑΣΜΕΝΑ τα pins, να τρελενεσαι ειναι, μα τι πατε και κανετε....!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...