Mr_Terror Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Εχει κανει τα ιδια στο παρελθον το πλαισιο και θα τα ξανακανει.Δεν πειραζει, παμε παρακατω.
tim102 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 και εμενα τα ιδια ελειψη διαθεσιμότητας , του προτεινα τον G3220 ετσι για να δω αντιδραση στα 39 ευρω από 50 που εχει , αλλα το τηλεφωνο ηταν μονο για τον G2030.Τσαμπα η ταλαιπωρια , αναξιοπιστοι!
pantote Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Εάν είχε Χ διαθέσιμα τεμάχια για την προσφορά, και οι παραγγελίες ήταν Χ+Ψ, τότε έχουμε Ψ απελπιστικά δυσαρεστημένους! Συμβαίνει και στα καλύτερα πολυκαταστήματα...
Silenzio Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 ρε φίλε αν του τελειωσε η διαθεσιμοτητα να μην αφηνε ανοιχτες τις παραγγελιες, έλεος δηλαδη !! το πιο χάλια μαγαζι για μένα, όλοι οι άσχετοι απο εκει ψωνιζουν ήδη έστειλα αρνητικη στο skroutz 1
pantote Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δεν είναι τόσο απλό. Στα περισσότερα διαδικτυακά καταστήματα υπάρχει αυτό το θέμα. Έχει να κάνει με το μηχανογραφικό σύστημα. Πρέπει να είναι κάποιοι που να παρακολουθούν τις online παραγγελίες 24x7, και ταυτόχρονα κάποιοι άλλοι να ενημερώνουν το μηχανογραφικό σύστημα 24x7 οι οποίοι με τη σειρά τους θα ειδοποιούν τον διαχειριστή του site να ενημερώσει την αντίστοιχη διαθεσιμότητα... Επειδή για να γίνει αυτό είναι λίγο δύσκολο και ασύμφορο, μέχρι το επόμενο πρωί έχουν γίνει ήδη 300 παραγγελίες για ένα κωδικό 50 τεμαχίων στην αποθήκη.
chicken32 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Σωστό αυτό, αλλά όταν υπάρχει προσφορά που βγάζει μάτι (δηλαδή θα την δουν οι ψαγμένοι και θα πλακώσουν) καλό είναι να επικεντρωθούν λίγο περισσότερο στις παραγγελίες τους σε αυτή γιατί όσο πιο πολλοί είναι οι Ψ, τόσο θα χάσουνε μελλοντικούς πελάτες και θα πάρουνε αρνητικές αξιολογήσεις
pantote Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Θα μπορούσε επίσης να είχε counter και αριθμό τεμαχίων στα αντίστοιχα προϊόντα, αλλά κάτι τέτοιο δεν βοηθάει στο marketing. Μη νομίζεται πάντως ότι λογαριάζουν τις αρνητικές αξιολογήσεις στο skroutz ή οπουδήποτε αλλού. Είναι γνωστό ότι στον κόπο των αξιολογήσεων τείνουν να μπαίνουν κυρίως οι απογοητευμένοι πελάτες με σκοπό την "εκδίκηση". 1
dobro Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 μην υποτιματε την δυναμη μιας αρνητικης ή μιας καταγγελιας!αν ολοι εμεις (μονο απο αυτο το φορουμ)τους δωσουμε τον αξονα Ζ , τοτε να δεις ποσο θα τρεχουνε (τα γατακια την ουρα τους)!αν αρχισει μονο μια ψηφοφορια για το συγκεκριμενο μαγαζι , για τις διαφορες περιπτωσεις αναξιοπιστιας των .........σαν το νερο που τρεχει στο χειμαρο .......θα γινει διαδοση σ'ολο το διαδυκτιο και......think think think.. 1
pantote Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Νομίζεις ότι θα τρομάξει μια εταιρία εκατομμυρίων κερδών από μια ψηφοφορία σε ένα site που δεν το γνωρίζει ούτε το 1% του πελατολογίου της; Άσε που υπάρχει και κίνδυνος νομικής διαμάχης περί συκοφαντικής διαφήμισης και δε συμμαζεύεται.
Kostas93 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 εγώ πάντως επικοινώνησα με το πλαίσιο πριν λίγο, καθώς με καλεσαν το πρωί αλλά ειχα μάθημα και το είχα παρατησει σπίτι το κινητό, και τελικα πήρα τον 2030. Σίγουρα ο 2020 ήταν καλύτερο vfm αλλά και τα 39 του 2030 είναι πολύ καλά πιστεύω. 2
casperino Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Νομίζεις ότι θα τρομάξει μια εταιρία εκατομμυρίων κερδών από μια ψηφοφορία σε ένα site που δεν το γνωρίζει ούτε το 1% του πελατολογίου της; Άσε που υπάρχει και κίνδυνος νομικής διαμάχης περί συκοφαντικής διαφήμισης και δε συμμαζεύεται. Καλα είμαστε σοβαροί; Γράφει ο άλλος μια κακή κριτική στο skroutz.gr και θα του κανουν μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση; Φίλε το μισό Amazon(αγοραστές), στην ψειρού θα ήτανε... Οσο για το μικρο site με το 1% πελατολόγιο... Εδω και πολλα πολλα χρονια οι αγοραστές απο ebay και amazon κοιτάνε πάντα τις αξιολογήσεις των πωλητών και των μαγαζιών. Το κάθε πλαίσιο και το κάθε κιτρινομάγαζο έχει χάσει μεγάλο μέρος του πελατολογίου του απο αυτές τις κριτικές, είτε μέσω skroutz είτε απο τα διάφορα forum. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως πολλόι απο εμάς πλέον στηρίζουμε μικρότερα μαγαζιά. Η εμπιστοσύνη κερδίζεται...
pantote Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δεν είπαμε για κριτική/αξιολογήσεις αλλά για ψηφοφορία, αν καταλαβαίνεις τη διαφορά και τις νομικές διαστάσεις που μπορεί να πάρει το θέμα εάν νιώσει ότι η αντίστοιχη εταιρία δυσφημείται. Σε πληροφορώ ότι ένα από αυτά τα καταστήματα που αναφέρεις είχε το 2013 αύξηση καθαρών κερδών που αγγίζει το 40%, παρά το θάψιμο που τρώει περί τούβλωνΧ και λοιπών τακτικών.
dobro Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δεν είπαμε για κριτική/αξιολογήσεις αλλά για ψηφοφορία, αν καταλαβαίνεις τη διαφορά και τις νομικές διαστάσεις που μπορεί να πάρει το θέμα εάν νιώσει ότι η αντίστοιχη εταιρία δυσφημείται. Σε πληροφορώ ότι ένα από αυτά τα καταστήματα που αναφέρεις είχε το 2013 αύξηση καθαρών κερδών που αγγίζει το 40%, παρά το θάψιμο που τρώει περί τούβλωνΧ και λοιπών τακτικών. Μην μπερδευεις τον ομιλο με το σκετο πλασιο....ο ομιλος εχει επεκταθει στο real estate αν δε κανω λαθος.
pantote Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Μην μπερδευεις τον ομιλο με το σκετο πλασιο....ο ομιλος εχει επεκταθει στο real estate αν δε κανω λαθος. Τα κέρδη (+39,3%) αφορούν αποκλειστικά το Πλαίσιο Computer για το έτος 2013. Η εταιρεία PLAISIO COMPUTERS JSC κατέχεται σε ποσοστό 100% από την ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS Α.Ε.Β.Ε. και δραστηριοποιείται στην εμπορία ηλεκτρονικών υπολογιστών, ειδών γραφείου και εξοπλισμού τηλεπικοινωνιών στη Σόφια της Βουλγαρίας. Ιδρύθηκε το 2004 και ξεκίνησε τη δραστηριότητά της τον Ιούνιο του 2005. http://corporate.plaisio.gr/CorporateOurCompany.aspx?show=02.WhoWeAre.03.GroupOfCompanies
dobro Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 ok...παω πασο.....θα εχουν μεταφερει και την εδρα τους εκει,για να μην πληρωνουν φορους και ΦΠΑ.....οπως εσυ και εγω... (sorry για το offtopic)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα