Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Καλησπέρα στο forum. Η ιστορία με τους αντιεπαγγελματίες της wind έχει ως εξής :

Tον Οκτώβριο του 2013 μετά από αίτημα μου φορητότητας στην εταιρία COSMOTE , δέχτηκα τηλεφώνημα από εκπρόσωπο-υπεύθυνο της ανωτέρω εταιρίας και μετά από τουλάχιστον δύο συνομιλίες μαζί του ,  μου προτάθηκε συμβόλαιο διάρκειας 18 μηνών στο πρόγραμμα W με τελική τιμή 22.40 ευρώ , όπου μετά από πολλές ερωτήσεις μου , με διαβεβαίωσε ότι επρόκειτο για τελική τιμή στη διάρκεια του προγράμματος. Παρολ' αυτά η προσφορά διακόπηκε στον τελευταίο λογαριασμό Μαΐου 2014 με αποτέλεσμα να πρέπει να πληρώσω 56 ευρώ. 

 

Παρακαλώ προτάσεις , καθόσον σε επικοινωνία μου σήμερα με την εξυπηρέτηση πελατών ο υπάλληλος στο σύστημα τους , έβλεπε μόνο 6 μήνες προσφορά 50% και προφανώς έληξε στο χτεσινό τελευταίο μου λογαριασμό , αλλά εγώ γνωρίζω τη συμφώνησα και αποδέχτηκα διότι δεν ειμαι τρελος.
Δημοσ.

 

Καλησπέρα στο forum. Η ιστορία με τους αντιεπαγγελματίες της wind έχει ως εξής :
Tον Οκτώβριο του 2013 μετά από αίτημα μου φορητότητας στην εταιρία COSMOTE , δέχτηκα τηλεφώνημα από εκπρόσωπο-υπεύθυνο της ανωτέρω εταιρίας και μετά από τουλάχιστον δύο συνομιλίες μαζί του ,  μου προτάθηκε συμβόλαιο διάρκειας 18 μηνών στο πρόγραμμα W με τελική τιμή 22.40 ευρώ , όπου μετά από πολλές ερωτήσεις μου , με διαβεβαίωσε ότι επρόκειτο για τελική τιμή στη διάρκεια του προγράμματος. Παρολ' αυτά η προσφορά διακόπηκε στον τελευταίο λογαριασμό Μαΐου 2014 με αποτέλεσμα να πρέπει να πληρώσω 56 ευρώ. 
 
Παρακαλώ προτάσεις , καθόσον σε επικοινωνία μου σήμερα με την εξυπηρέτηση πελατών ο υπάλληλος στο σύστημα τους , έβλεπε μόνο 6 μήνες προσφορά 50% και προφανώς έληξε στο χτεσινό τελευταίο μου λογαριασμό , αλλά εγώ γνωρίζω τη συμφώνησα και αποδέχτηκα διότι δεν ειμαι τρελος.

 

καλησπερα φιλε....στο συμβολαιο που λογικα ειχες υπογραψει τοτε τι γραφει??? θα αναφερει σιγουρα τους ορους και τυχον προσφορες...ριξε μια ματια...γιατι αν εμεινες σε λεκτικη συμφωνια,και το συμβολαιο γραφει με μικρα γραμματα αλλα πραγματα,τοτε δεν μπορεις να κανεις κατι αλλο εκτος απο το να καταραστεις την wind!!  :mellow:

Δημοσ.

Τηλεφωνική ήταν η προσφορά που δέχτηκα φίλε οπότε και η ανανέωση του συμβολαίου. Δεν υπέγραψα κανένα συμβόλαιο. Το μόνο συμβόλαιο ήταν το προηγούμενο του προγράμματος Wind to all 3o. Ουσιαστικά μου δώσαν τηλεφωνικά την προσφορά επειδή ήθελα να φύγω στην Cosmote. Αν δεν βγάλω άκρη θα διακόψω. 

Αυτό που έκανα αρχικά , ζήτησα την ακρόαση των τηλεφωνικών συνομιλιών που είχα με τον υπεύθυνο όπου θυμάμαι πολύ καλά οτι τον ρώτησα αρκετές φορές αν το 22.40 ήταν τελική τιμή για 18 μήνες το οποίο και μου επιβεβαίωσε. 

  • Like 1
Δημοσ.

Τηλεφωνική ήταν η προσφορά που δέχτηκα φίλε οπότε και η ανανέωση του συμβολαίου. Δεν υπέγραψα κανένα συμβόλαιο. Το μόνο συμβόλαιο ήταν το προηγούμενο του προγράμματος Wind to all 3o. Ουσιαστικά μου δώσαν τηλεφωνικά την προσφορά επειδή ήθελα να φύγω στην Cosmote. Αν δεν βγάλω άκρη θα διακόψω. 

Αυτό που έκανα αρχικά , ζήτησα την ακρόαση των τηλεφωνικών συνομιλιών που είχα με τον υπεύθυνο όπου θυμάμαι πολύ καλά οτι τον ρώτησα αρκετές φορές αν το 22.40 ήταν τελική τιμή για 18 μήνες το οποίο και μου επιβεβαίωσε. 

Δεν σου εστειλαν εγγραφο το οποιο να υπογραψεις για αλλαγη του συμβολαιου σου?

Δημοσ.

Οχι , δεν ειναι απαραίτητο οταν ανανεώνεις τηλεφωνικά. Στον οτε τόσα χρονια δεν ειχα ποτέ θέμα , ούτε παλαιότερα στην cosmote.

Δημοσ.

Αφού ανανεωσες διατηρησες τους όρους του παλιού συμβολαίου. Έπρεπε να ζήτησεις εγγράφως τα όσα σου υποσχέθηκε και να υπογράψετε κάποιο νέο συμβόλαιο. Τώρα δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις τίποτα, μόνο να διακόψεις το υπάρχον συμβόλαιο πληρώνοντας ρήτρα

  • Like 1
Δημοσ.

αγαπητε φιλε το ιδιο μου εκαναν και εμενα περυσι

μου εκαναν τηλεφωνικη συμφωνια για ενα προγραμμα με τελικη τιμη 63 ευρω

και μετα μου το πηγαν 92

τελικα μετα απο πολλα σημερα πληρωνω 83 ευρω

 

ειναι απαραδεκτοι κλεινουν συμφωνεις με δελεαστικες προτασεις τηλεφωνικα

και μετα αφου δεν εχεις γραπτο συμβολαιο σου την φερνουν

 

να προσεχετε !!

Δημοσ.

Θα δείξει αύριο που θα μιλήσω μαζί τους. Το προηγούμενο συμβόλαιο αφορά άλλο πρόγραμμα με σταθερή τιμή. Δεν υπάρχει κάποια προσφορά. Το νέο πρόγραμμα W μου δόθηκε με τηλεφωνική προσφορά στην τιμή των 22.40 με την μορφή της έκπτωσης των 50% για 18μηνές. Ουσιαστικά μετά το 6μηνο , δηλαδή τον τρέχοντα μήνα η wind μου αφαίρεσε την έκπτωση. Δεν συμφωνήσαμε έτσι όμως.

 Δε πειράζει το οτι δεν υπέγραψα κάτι αν ειναι κακό για μένα ειναι και γιαυτούς. Αν με βγάλουν τρελό θα πολύ απλά θα πω δεν υπέγραψα κάτι και δεν αναγνωρίζω το λογαριασμό που με στείλατε. Επίσης δεν πήρα κάποια επιδότηση και πολύ απλά δε θα πάρουν ούτε cent τσακιστό.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ αυτό είχα κάνει πάντως με την Wind στην αρχή.. Τηλεφωνική προσφορά χωρίς υπογραφή μου είχα δεχτεί και μετά από χαζομάρες τους ακύρωσα κάπου στην μέση χωρίς να πληρώσω τίποτα extra.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν δεν έχεις βάλει την υπογραφή σου στο νέο συμβόλαιο, απλά το συμβόλαιο δεν ισχύει.
Μου το έχει κάνει και εμένα η Vodafone αυτό και μου ήρθε ένας λογαριασμός μετά από έναν χρόνο 90 ευρώ επειδή έληξε η προσφορά. Το πλήρωσα. Αύριο μάλιστα είχα σκοπό να τους ενημερώσω πως αν συμβεί ξανά αυτό δεν θα πληρώσω καθώς έχουμε συμφωνήσει στα 41ευρώ (μέσω τηλεφώνου βέβαια).

Μην τρελαίνεσαι γενικά. Μην πληρώσεις τίποτα αν δεν έμεινες ευχαριστημένος. Βέβαια σε αυτήν την περίπτωση θα σου πάρουν το νούμερο. Όπως αν ένας έρθει και σου βάψει το σπίτι και σου πει περισσότερα απ' ότι είχατε συμφωνήσει δεν θα του τα δώσεις, δεν τα δίνεις και σε αυτούς. Ιδιώτης είναι και η Wind όπως και ο μπογιατζής. Το ότι έχουν illistration φυλλάδια και διαφημίσεις, δεν τους κάνει κάτι άλλο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ειναι απιστευτοι παντως. Αγκιζουν τα ορια της εξαπατησης των καταναλωτων. Φυσικα και δε θα πληρωσω τιποτα. Θα περιμενω και αυτη την εβδομαδα καθοσον ζητησα να εξεταστει το θεμα. Εστειλα και επιστολη με fax κλπ κλπ. Αν κανουν ακροαση τις δυο συνομιλιες που ειχα οταν δεχτηκα την προσφορα θα διαπιστωσουν το λαθος τους.

Δημοσ.

Ε εντάξει ειναι και θέμα εταιρίας. ΟΤΕ - Cosmote ποτέ δεν είχα πρόβλημα φίλε βρωμιάρη :devil:

Μου στείλαν μηνυμα οτι το θέμα προωθήθηκε στο αρμόδιο τμήμα και γώ πήγα και σε κατάστημα wind και έκανα μία αίτηση διακοπής σύνδεσης για να πιέσω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...