syma x5c-1 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2015 είναι πιο μικρό.το syma ειναι 31.5*31.5*7.5 cm
kostasbm Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 πιστευω οτι σιγα σιγα να κοιτατε και κανενα συναρμολογουμενο ...υπαρχουν μικρα και φτηνα ετσι μπαινεις καλυτερα στο πνευμα να πετας .....και γιατι πολλες φορες χαλαμε πολυ περισσοτερα στο να επισκευαζουμε και να αντικαθιστουμε..οχι οτι τα αλλα δεν χαλανε αλλα ειναι ποιο αξιοπιστα.....
Themos3 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας παιδιά. Το JJRC H5P φαινεται πολυ καλο αλλα απο οτι ειδα ειναι πολυ φρεσκο στην αγορα. Το flight time των 15 λεπτων προς το παρον δε με συγκινει τοσο γιατι δε νομιζω να μπορεσω να το πεταξω τοσο . Αν καταλαβα καλα αγοραζοντας το Lishitoys και το JJRC JJ-1000 θα μπορω με το ιδιο χειριστηριο να τα πεταξω και τα 2? Αν ναι το σκεφτομαι σοβαρα αντι του Syma X5C1 για τον απλουστατο λογο οτι με λιγοτερα $$ θα εχω την δυνατοτητα να "καταστρεψω" 2 μηχανακια. Επιπλεον αφου θα γινει που θα γινει η αγορα ειτε των 2 ειτε του Syma τι extra μου προτεινετε να παρω για το καθενα? Οταν λεω extra εχω στο μυαλο μου ανταλλακτικα.... οπως καταλαβαινετε η αυτοπεποιθηση ειναι στα ταρταρα... 911 θα εχουμε αλλα πολυ γουσταρω.
karaLRS Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Αφού μαζεύτηκαν όλα τα υλικά μέσα από ένα απόγευμα ο Προμηθεύς 1 είναι έτοιμος... Mini Apm Pro (arducopter 3.2.1) Emax MT-2216 KV810 με 1045 Propellers S500 frame με PCB 3dr radio telemetry 5500 3s Battery Dys SN20a ESC Flysky TH9X receiver Στην αρχή τα soldering skills ήταν για κλάματα...Παρόλα αυτά μετά το τρίτο esc έχω βρει την τεχνική!! όσο εύκολη ήταν η συναρμολόγηση...τόσο δύσκολη είναι η πρώτη πτήση.. όσο και troubleshouting να κάνω το quad έχει μια τάση για να αριστερό flip στην απογείωση... 1)όλοι οι κινητήρες και οι προπέλες είναι σωστά βαλμένα (rotation και pusher propellers.) 2)στο Motor test στο Mission planner μου δείχνει ότι όντως έχουν σωστή σειρά 3)receiver calibration κομπλέ 4)esc calibration κομπλέ(all in one μέσω flight controller) 5)στο failsafe menu Που σου δείχνει στροφές κινητήρα όλοι ξεκινάν ταυτόχρονα και έχουν ίδιες στροφές ανάλογα το throtlle(αρα esc calibration πέτυχε) 6)compass calibration κομπλέ( offset πολύ χαμηλά +-10) 7)το Hud δείχνει σωστή πορεία καθώς και Orientation που σημαίνει ότι το βήμα 6 έγινε σωστά Παρόλα αυτά ενώ πάω να το απογειώσω σε stabilize mode αυτό πάει να φλιπάρει αριστερά... έχει κανείς καμιά ιδέα πριν ξεκινήσω να παίρνω σβάρνα τα forum του εξωτερικού; Θοδωρής 2
yiannis_1 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Μήπως δεν το έχεις ζυγίσει σωστά? Το frame τι λέει για το cog? Τα μοτέρ είναι όλα σωστά και περιστρεφονται ομαλά όλο και χωρίς αντίσταση? Το apm το έχεις leveled με το έδαφος και έχεις πατήσει να καλιμπραριστει το γυροσκοπιο του? Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου 2015 από yiannis_1
karaLRS Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Μήπως δεν το έχεις ζυγίσει σωστά? Το frame τι λέει για το cog? Τα μοτέρ είναι όλα σωστά και περιστρεφονται ομαλά όλο και χωρίς αντίσταση? Το apm το έχεις leveled με το έδαφος και έχεις πατήσει να καλιμπραριστει το γυροσκοπιο του? Πιστεύω πως ναι..Το apm το έχω κάνει αρκετές φορές το καλιμπράρισμα της πυξίδας. σε απόλυτο ίσιο έδαφος καθως και εντελώς κάθετο και χωρίς να κουνιέται στις πλευρές. φαίνεται ότι έγινε σωστά αφού πχ στην τελεμετρία όταν βάζω το HUD αυτό δείχνει σωστά και όπως το κουνάω με το χέρι κουνιέται και αυτό σωστά. Τα μοτέρ τα έχω τριπλοτσεκάρει και είναι όλα σωστά και με τους σωστούς έλικες. το μπροστά αριστερά με το πίσω δεξιά γυρίζουν σαν το ρολοί και έχω βάλει Pusher ελικες το μπροστά δεξιά και το πίσω αριστερά γυρίζουν αντίθετο από το ρολόι και έχω βάλει κανονικούς έλικες. σαν ζύγισμα τώρα σίγουρα δεν έχει 100% συμμετρία αλλά είναι απειρόελαχιστα προς τα κάποιο σημείο. δηλαδή να είναι όλα στο κέντρο και να είναι προς τα έξω μόνο η κεραία gps... παρατήρησα που το κράτησα στο χέρι μου ότι τα αριστερά μοτέρ δίνουν λιγότερο δύναμη. πχ αν με σταθερές στροφές το γύρναγα προς τα δεξιά οι κινητήρες της δεξιάς μεριάς (1-4) έβαζαν γκάζι για να το φέρουν πάλι ίσο. Αν του έβαζα δεξιά κλίση τότε η δύναμη από τους αριστερούς κινητήρες (3-2) ήταν αισθητά λιγότερη. εννοείται ότι φλιπάρει πάντα προς τα αριστερά αφού στην απογείωση λογικά οι δεξιοί κινητήρες δίνουν περισσότερο γκάζι. πιστεύω ότι κάτι στα ESC μάλλον φταίει...αν και μετά από κάθε calibration τα δοκιμάζω και όλα έχουν τις ίδιες στροφές σε κάθε θέση του throttle....
spacecowboy Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Πιστεύω πως ναι..Το apm το έχω κάνει αρκετές φορές το καλιμπράρισμα της πυξίδας. σε απόλυτο ίσιο έδαφος καθως και εντελώς κάθετο και χωρίς να κουνιέται στις πλευρές. φαίνεται ότι έγινε σωστά αφού πχ στην τελεμετρία όταν βάζω το HUD αυτό δείχνει σωστά και όπως το κουνάω με το χέρι κουνιέται και αυτό σωστά. όχι καλιμπραρισμα πυξίδας! accel(eterometer) calibration πρεπει να κανεις και να κοιτάξεις επισης να δεις αν ο apm σου είναι ισια βαλμενος και δεν γερνει ελαχιστα γιατι μαλλον εκει είναι το πρόβλημα σου σε ένα από τα 2 η και τα δυο παρατήρησα που το κράτησα στο χέρι μου ότι τα αριστερά μοτέρ δίνουν λιγότερο δύναμη. πχ αν με σταθερές στροφές το γύρναγα προς τα δεξιά οι κινητήρες της δεξιάς μεριάς (1-4) έβαζαν γκάζι για να το φέρουν πάλι ίσο. Αν του έβαζα δεξιά κλίση τότε η δύναμη από τους αριστερούς κινητήρες (3-2) ήταν αισθητά λιγότερη. ετσι κανουν τα quad προσπαθουν να το φερουν σε ευθεια αν το γυρισεις πολύ προς μια μερια από την άλλη μερια παιζει να σταματησουν και εντελως τα μοτερ είναι normal αυτο
karaLRS Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 ναι έχω κάνει και καλιμπράρισμα του acceleromater(την διαδικασία που σου ζητάει να το ακουμπάς στις πλευρές του) και του compass ο apm είναι οριζόντιος , στο κέντρο του frame , με το βελάκι μπροστά καθώς το ίδιο βελάκι μπροστά είναι στο GPS... πχ αν με σταθερές στροφές το γύρναγα προς τα δεξιά οι κινητήρες της δεξιάς μεριάς (1-4) έβαζαν γκάζι για να το φέρουν πάλι ίσο. Αν του έβαζα δεξιά κλίση τότε η δύναμη από τους αριστερούς κινητήρες (3-2) ήταν αισθητά λιγότερη. ετσι κανουν τα quad προσπαθουν να το φερουν σε ευθεια αν το γυρισεις πολύ προς μια μερια από την άλλη μερια παιζει να σταματησουν και εντελως τα μοτερ είναι normal αυτο εννοώ ότι η μία μεριά είχε περισσότερη δύναμη στον να ισιώνει το quad. ότι τα esc της δεξιά μεριάς ήταν πολύ δυνατά. έκανα και esc calibration manual μέσω του flysky αλλά πάλι τίποτα... το παράξενο είναι ότι σε idle έχουν ίδιες στροφές αλλά σε full throttle οι κινητήρες 1-4(οι δεξιοί) έχουν 450 στροφές λιγότερες...
kostasbm Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) καλιμπραρισμα στα esc πως εκανες???? το συμπτωμα χωρις να ξερω το μοντελο κατι τετοιο δειχνει εγω πρεπει να τα αποσυνδεσω απο τον FC να συνδεσω ολους τους κινητηρες σε ενα καλωδιο 4 σε 1 και να βαλω την αλλη ακρη σε ενα καναλι του FC για να εχω σημα βγαζω προπελες δινω ρευμα στο quad και στο ραδιο βαζω εμπρος και ανοιγω το γκαζι μια τερμα για λιγα δευτερολεπτα και αυτο ειναι βεβαια μολις τα ξαναβαλεις ολα στη θεση τους και βαλεις εμπρος και το κρατας στο χερι με ενα 30% γκαζι οπως εκανες πρεπει σε καθε κινηση που κανεις να τεινει να σε επανεφερει σε οριζοντιο επιπεδο και με την ιδια δυναμη και απο τις 2 πλευρες δεν ξερω αν σε βοηθησα αυτο το gps no fix τι ειναι??? ησουν μεσα και δεν εβλεπε δορυφορους?? Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου 2015 από kostasbm 1
samniotis Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 είτε esc calibration είτε πυξίδα με λάθος βελάκι επειδή μου έχουν τύχει και τα δύο, για το esc calibration θα αφαιρέσεις όλα τα βύσματα των esc, και θα τα βάλεις ένα ένα πάνω στο channel 3 του δέκτη (εκεί που είναι το throttle) ανοίγεις τ/κ με το throttle στο τέρμα, συνδέεις μπαταρία, κατεβάζεις τέρμα κάτω, αποσυνδέεις μπαταρία αν πετύχει πρέπει να σου κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο με λίγο διαφορετικό το τελευταίο μπίπ για την πυξίδα, πολύ απλά ξεβιδώνεις τις βιδούλες απο το προστατευτικό και βλέπεις αν το βελάκι που έχει πάνω στην πλακέτα είναι πρός την ίδια κατεύθυνση με το έξω. ρίξε και μια ματιά στο mission planner μήπως η πυξίδα έχει μοίρες τοποθέτησης 1
karaLRS Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2015 καλιμπραρισμα στα esc πως εκανες???? το συμπτωμα χωρις να ξερω το μοντελο κατι τετοιο δειχνει εγω πρεπει να τα αποσυνδεσω απο τον FC να συνδεσω ολους τους κινητηρες σε ενα καλωδιο 4 σε 1 και να βαλω την αλλη ακρη σε ενα καναλι του FC για να εχω σημα βγαζω προπελες δινω ρευμα στο quad και στο ραδιο βαζω εμπρος και ανοιγω το γκαζι μια τερμα για λιγα δευτερολεπτα και αυτο ειναι βεβαια μολις τα ξαναβαλεις ολα στη θεση τους και βαλεις εμπρος και το κρατας στο χερι με ενα 30% γκαζι οπως εκανες πρεπει σε καθε κινηση που κανεις να τεινει να σε επανεφερει σε οριζοντιο επιπεδο και με την ιδια δυναμη και απο τις 2 πλευρες δεν ξερω αν σε βοηθησα αυτο το gps no fix τι ειναι??? ησουν μεσα και δεν εβλεπε δορυφορους?? gps no fix βγαζει Λόγω ότι είμαι μέσα. όταν το βγάζω έξω κανονικά πιάνει σήμα αμέσως. το calibration το κάνω με την μέθοδο All in one που εχει ο apm που τα κάνεις όλα μαζί calibrate. είτε esc calibration είτε πυξίδα με λάθος βελάκι επειδή μου έχουν τύχει και τα δύο, για το esc calibration θα αφαιρέσεις όλα τα βύσματα των esc, και θα τα βάλεις ένα ένα πάνω στο channel 3 του δέκτη (εκεί που είναι το throttle) ανοίγεις τ/κ με το throttle στο τέρμα, συνδέεις μπαταρία, κατεβάζεις τέρμα κάτω, αποσυνδέεις μπαταρία αν πετύχει πρέπει να σου κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο με λίγο διαφορετικό το τελευταίο μπίπ για την πυξίδα, πολύ απλά ξεβιδώνεις τις βιδούλες απο το προστατευτικό και βλέπεις αν το βελάκι που έχει πάνω στην πλακέτα είναι πρός την ίδια κατεύθυνση με το έξω. ρίξε και μια ματιά στο mission planner μήπως η πυξίδα έχει μοίρες τοποθέτησης αυτο θα δοκιμάσω να κάνω αύριο. απλα δεν έχουν bec τα esc και θα πρέπει να δώσω ρεύμα μέσω servo από τον Flight controller
gpolic Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Τσεκαρε και το radio calibration. Οταν τα στικς ειναι στη μεση πρεπει να σου δειχνει και input στη μεση. Δηλαδη το input να ειναι 1500 Μερικα χειριστιρια δινουν διαφορετικο νουμερο οταν ειναι στην μεση τα στικς (π.χ. futaba δινει 1520)
karaLRS Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Τσεκαρε και το radio calibration. Οταν τα στικς ειναι στη μεση πρεπει να σου δειχνει και input στη μεση. Δηλαδη το input να ειναι 1500 Μερικα χειριστιρια δινουν διαφορετικο νουμερο οταν ειναι στην μεση τα στικς (π.χ. futaba δινει 1520) αυτό τι σχέση μπορεί να έχει; το πρόβλημα είναι μάλλον στο esc calibration αφού τα μοτέρ που δημιουργούν το πρόβλημα (δηλαδή το flip) λειτουργούν όντως σε χαμηλότερες στροφές από αυτά της άλλης μεριάς.. Δοκίμασα το manual calibration , δηλαδή μεσω receiver ch3 παρόλα αυτά δεν έχω ήχο στο full throttle...όταν το κατεβάζω τότε ακούω 2 Beep Και ένα τελευταίο . η μπαταρία που έχω είναι 3s , φορτισμένη καλά. γιατί να κάνει 2 beep? εδώ και το βίντεο
kostasbm Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 οταν το βαζεις μπροστα τωρα και το εχεις στο 20% κσαι το κρατας στο χερι δινοντας κλιση δεξια η αριστερα εχεις την ιδια δυναμη??? γιατι αν δεν εχεις μετα απο ολα αυτα θα σου ελεγα να αλλαξεις τις θεσεις των μοτερ και για τη περιστροφη τους απλα προσεχεις να συνδεσεις σωστα τα φυσακια για τη σωστη φορα απλα για να δουμε αν ειναι θεμα μοτερ καθαρα και esc η εχει κανενα θεμα ο FC με τη πυξιδα
samniotis Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2015 αφήνεις πολύ ώρα το esc σε program mode και σου μπαίνει σε άλλη λειτουργία μόλις συνδέεις την μπαταρία και κάνει το "του ρου ρου" χωρίς το τελευταίο μπιπ όπως θα σου έκανε σε νορμαλ κατάσταση τότε κατεβάζεις κατευθείαν το γκάζι και κάνει τους ήχους επιβεβαίωσης αν το αφήσεις παραπάνω ώρα και ακουστεί άλλο "τουτ" τότε σου λέει ότι περνάει στην επόμενη ρύθμιση (φρένο γκαζιού, κελιά μπαταρίας κτλ) για ξαναδοκίμασε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα