Προς το περιεχόμενο

Τηλεκατευθυνόμενα quadcopters και helicopters


Tzimmys

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ας ξεκινησει με απνοια και καλοφορτισμενο κινητο

 

αν εχει ταμπλετ με καλυτερη μπαταρια καλυτερα για να εχει μια ανεση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ας ξεκινησει με απνοια και καλοφορτισμενο κινητο

 

αν εχει ταμπλετ με καλυτερη μπαταρια καλυτερα για να εχει μια ανεση

...και ακόμα καλύτερα προς το απόγευμα γιατί τις ώρες που το φως του ηλίου είναι έντονο δύσκολα θα διακρίνεται κάτι στην οθόνη του κινητού. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα κυριοι....

 

ενεκα του καλοκαιριου ξεκινησα αναβαθμίσεις και θελω καποια βοηθεια...

 

Στο F550 απο 3s παω σε 4s καθώς ειδα οτι ηταν λίγο αργοκίνητο βαπόρι... Το θέμα ειναι τωρα ότι το gimbal που εχω ειναι κανονικά για φαντομ (το κλασσικο 2d του 40ευρου απο το banggood) που ειναι 3s οποτε το φοβάμαι να το παίξω με την τετρασελη μην το ψήσω και επίσης εχω πομπο fpv TS353 και osd (OXI dji μια κινεζια) τα οποία δε ξερω αν παίζουν με την τετρασελη.

Το gimbal το αποσυνδεσα απευθείας, τα αλλα ξεχαστηκα και δουλεψαν κανενα διλεπτο σε δοκιμες της μπαταρίας αλλα ευτυχώς δείχνουν να μην καηκαν.

Τι θα πρέπει να γίνει ώστε να δουλεψουν όλα σωστά; Τι άλλο να κοιταξω/προσέξω;;

Επισης αλλαξα GPS εβαλα M8N για καλύτερο σήμα (αισθητη διαφορα). Θα πρέπει να κανω κατι σε calibration κλπ? Καθε ιδεα ευπροσδεκτη...

 

Στο δε F450 τώρα: παρατησα το project APM (την πουλησα ηδη) και γύρισα σε ΝΑΖΑ. Πηρα τα μοτερ του 1000αρια μοτερ cx-20 και κατι κοντρολλερ που τα αγορασα για emax αλλα ηρθαν ανώνυμα. Εκανα το σεταρισμα μεσα απο το προγραμμα αλλα τα μοτερ δε ξεκινάνε, εχω ξεχασει κάτι στη διαδικασία or what? Πρεπει ντε κ καλα να κλειδώσει δορυφόρους για να δουλεψουν (στο 550 δουλευουν και χωρις να εχει κλειδώσει).

 

Τέλος αμφιταλαντευομαι στο να στήσω και ενα F330 που πηρα και θα ήθελα ιδεες... Ελεγα να κανω κατι φθηνό/απλο με NAZE 32 10 dof + gps. Αξίζει (λαμβάνοντας υπόψη τα αλλα δύο που ήδη εχω) ή να το πουλήσω (το εχω ήδη σε αγγελία)...;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταρχας για το gimbal

 

για να μη το πεταξεις βρες μια 3σελη ελαφρια και αστην επανω μονο γιαυτη τη δουλεια(για ρευμα μονο)

 

το μ8ν θα το καλιμπραρεις οπως εκανες κανονικα και το προηγουμενο πριν πεταξεις γιατι η ΝΑΖΑ αποφασιζει

 

για να μην γυριζουν τα μοτερ ειναι σε failsafe mode η δεν πιανει πανω απο 5 δορυφορους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση...

 

Για αυτά εδώ, 350ε είναι καλά;

 

Πωλειται:
Dji Phantom 1
Τροφοδοτικο
Ελικες
Τηλεκατευθυνση μαζι με βαση για μονιτορ
2 μπαταριες
Gimbal Tarot
Fpv set πομπος και δεκτης με εξτρα κεραιες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα κυριοι....

 

ενεκα του καλοκαιριου ξεκινησα αναβαθμίσεις και θελω καποια βοηθεια...

 

Στο F550 απο 3s παω σε 4s καθώς ειδα οτι ηταν λίγο αργοκίνητο βαπόρι... Το θέμα ειναι τωρα ότι το gimbal που εχω ειναι κανονικά για φαντομ (το κλασσικο 2d του 40ευρου απο το banggood) που ειναι 3s οποτε το φοβάμαι να το παίξω με την τετρασελη μην το ψήσω και επίσης εχω πομπο fpv TS353 και osd (OXI dji μια κινεζια) τα οποία δε ξερω αν παίζουν με την τετρασελη.

Το gimbal το αποσυνδεσα απευθείας, τα αλλα ξεχαστηκα και δουλεψαν κανενα διλεπτο σε δοκιμες της μπαταρίας αλλα ευτυχώς δείχνουν να μην καηκαν.

Τι θα πρέπει να γίνει ώστε να δουλεψουν όλα σωστά; Τι άλλο να κοιταξω/προσέξω;;

Επισης αλλαξα GPS εβαλα M8N για καλύτερο σήμα (αισθητη διαφορα). Θα πρέπει να κανω κατι σε calibration κλπ? Καθε ιδεα ευπροσδεκτη...

 

Στο δε F450 τώρα: παρατησα το project APM (την πουλησα ηδη) και γύρισα σε ΝΑΖΑ. Πηρα τα μοτερ του 1000αρια μοτερ cx-20 και κατι κοντρολλερ που τα αγορασα για emax αλλα ηρθαν ανώνυμα. Εκανα το σεταρισμα μεσα απο το προγραμμα αλλα τα μοτερ δε ξεκινάνε, εχω ξεχασει κάτι στη διαδικασία or what? Πρεπει ντε κ καλα να κλειδώσει δορυφόρους για να δουλεψουν (στο 550 δουλευουν και χωρις να εχει κλειδώσει).

 

Τέλος αμφιταλαντευομαι στο να στήσω και ενα F330 που πηρα και θα ήθελα ιδεες... Ελεγα να κανω κατι φθηνό/απλο με NAZE 32 10 dof + gps. Αξίζει (λαμβάνοντας υπόψη τα αλλα δύο που ήδη εχω) ή να το πουλήσω (το εχω ήδη σε αγγελία)...;

 

μπορεις να παρεις μια pdb, της matek για παραδειγμα. βαζεις της 4s και εχει 12 και 5 βολτ εξοδο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το gimbal τι ρευμα θελει ???/ 

 

το ποιο σωστο   ειναι να παρεις ενα ubec με οτι εξοδο θελεις και να τροφοδοτησεις το gimbal  και μετα οτι 4σελη μπαταρια θελεις

 

http://www.rcgekko.nl/Winkel/Regelaars/Hobbywing-van-6-tot-100A/UBEC-3A.html  για παραδειγμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το gimbal τι ρευμα θελει ???/ 

 

το ποιο σωστο   ειναι να παρεις ενα ubec με οτι εξοδο θελεις και να τροφοδοτησεις το gimbal  και μετα οτι 4σελη μπαταρια θελεις

 

http://www.rcgekko.nl/Winkel/Regelaars/Hobbywing-van-6-tot-100A/UBEC-3A.html  για παραδειγμα

 

Για 3s ειναι...

Ισως παω οντως σε λύση regulator γιατι εχω θεμα χώρου και βάρους. Το ενδεχόμενο να παρω ρευμα απο τα 3 κελια της μπαταρίας απο την δευτερη φύσα της θα ήταν πολυ λαθος;

Το calibration δε το ειχα κανει οταν ειχα στησει το αρχικο setup με το μανισιο gps... Υπαρχει συγκεκριμένος τρόπος ή στανταρ διαδικασία...;

 

Για το 450 εχω σπάσει το κεφάλι μου δεν μπορω να τα ξεκινησω με τιποτα τα μοτερ... κανονικά δε θα επρεπε εστω να ξεκινανε και ας μην εβρισκε 5 δορυφόρους (στο 550 το κάνει); Σε failsafe γιατι να μπει *αν δε μπει εξαιτίας του remote)??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καταρχας θα τα παρεις με τη σειρα για να μην αγχωνεσε

 

συνδεσεις  binding receiver tx που μπορει να μην εχει γινει σωστα γιαυτο και να μην ξεκινανε (το ποιο πιθανο) 

 

μετα συνδεση στο application της ΝΑΖΑ για εγκατασταση απο την αρχη

 

στικ calibration

 

μετα το σοβαροτερο στησιμο failsafe kai modes (manual-atti -gps) σε συγκεκιμενο διακοπτη 3 θεσεων

 

οταν το κανεις πρεπει με τη καθε θεση διακοπτη να βλεπεις τη μπαρα να π[ηγαινει απο κατω στο καθε flying mode

 

για ξεκινα με τισ συνδεσεις και ζευγαρωμα rx tx απο την αρχη   ....τι receiver   tx  εχεις??

Επεξ/σία από kostasbm
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την turnigy they-i6 εχω και το βασικό receiver για ia6. Στο application της ναζα δείχνουν να δουλευουν και να εχουν ρυθμιστεί σωστα όλες οι λειτουργίες της τ/κ και ο 3-way switch...! Ξαναξεκινησα το setup απο την αρχή και καμία αλλαγή. Έκανα αναστροφή στο elevator που προτείνουν σε πολλα ξένα φορα και επιςης τιποτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κλασσικη συνδεση εχεις η μεσω sbus??

 

sto motor test της ΝΑΖΑ γυριζουν τα μοτερ???? 

 

εχεις καποιο αλλο παρελκομενο???

 

το λεντακι της ΝΑΖΑ τι χρωμα εχει??αν ειναι σταθερα κοκκινο ειναι σε failsafe αν αναβοσβηνει κοκκινο κιτρινο συνεχεια δε βρισκει δορυφορους 

 

κανε αυτη τη δοκιμη εξω να σιγουτευτεις οτι εχει βρει δορυφορους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κλασσικη συνδεση εχω. Που ειναι το τεστ των μοτερ της ναζα, το ψαχνω και δε το βρισκω...!;!

 

Το λεντ παιζει πρασινο/κοκκινο, χθες το εβγαλα εξω πρασινισε τελειως αλλα και παλι δε ξεκιναγε.....!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

update για το 450: αφου εφαγα ΑΚΡΙΒΩΣ μια μερα ψαχνωντας ολο το ιντερνετ, καλιμπραροντας esc κλπ ειπα να το λύσω και να το ξαναστησω απο το 0 μιας και φαινοταν οτι ολα δουλεουν αλλα στην πράξη δε δουλευαν....Είχα συνδεσει αναποδα τα καλώδια απο τα esc στην ναζα με αποτέλεσμα να μην παίρνει σήμα. Επίσης δεν ειχα κόψει καν τα κοκκινα/μαυρα καλωδια οποτε λεω και ευχαριστώ που δεν αρπαξε η ναζα να καρβουνιάσει (αν και εχω ακουσει οτι ειναι urban legend ολο αυτο με τα κοψιματα καλωδίων)...

 

Τέτοια ώρα που πηγε δε με βλέπω να βγαινω για δοκιμαστικη, τουλάχιστον εφτιαξε....

 

 

για το θεμα του 550 με τα ρευματα, βρηκα μια 3s 2200 και ειπα να ξεκινησω να το φτιάχνω ωστόσο ανακάλυψα οτι το 3ο κελι δε δινει καθόλου ρευμα (δε φορτίζει κιολας με τον imax B6). Δε μπορώ να πω οτι ηταν καλα συντηρημένη μπαταρία αλλα δε περιμενα και αυτό. Υπαρχει περιπτωση να ειναι καποια απλη βλαβη και να διορθώνεται; (αν και βάλλον με βλέπω απευθείας για τη λύση του power distribution board που βαριεμαι ωστοσο να περιμενω ενα μηνα απο εξω...). Η λυση του να συνδεω το gimbal στις επαφες φορτισης της μπαταρίας;

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ena ubec ειναι η καλυτερη λυση για το gimbal και ειναι φτηνο οποτε μη μπλεκεις βαλε τη 4σελη να την ευχαριστηθεις

 

οταν επιλεγεις τι ειδους τετρακοπτερο εχεις sto BASIC στο ΝΑΖΑ application στο κατω μερος δεξια γραφει motor test

 

εκει τσεκαρεις να γυριζουν και π[ρος τη σωστη κατευθυνση....βγαλε τις προπελες καλου κακου

 

τα φυσακια στη ναζα συνηθως δε μπαινουν αναποδα αν εχεις τα δικα της καλωδια

 

τελος παντων ολα καλα αφου το αντοπισες

 

προσωπικα πριν το κλεισω δοκιμαζω με το Motor test για να σιγουρευτω οτι δουλευουν και μετα προχωραω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι ομως δε μου βγαζε την επιλογη μοτορ τεστ!! Την βλεπω σε βιντεο στο youtube αλλα τιποτα! Οποτε τα πηγα manual και δυστυχως ηταν ολα αναποδα (ειχα 50% πιθανότητες αν το πετυχω :P ) οποτε αντιστραφηκαν.

To ubec σηκωνει να βαλω εκτος απο το gimbal και το υπολοιπο fpv (osd+tx)?

 

καποια προταση απο ελλαδα για να μην περιμενω;

 

 

Τωρα λοιπον αρχιζουν τα δυσκολα με το tuning! https://www.dropbox.com/s/vzuhcwkwxjp6dbn/IMG_2767.MOV?dl=0  Καμια ιδεα για την παραπανω συμπεριφορα; Το 550 δεν ειχε πραγματικά καμια σχεση με αυτο out of the box (εχω βαλει τα Gain του 550, 145 145 145 130 140 140)

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...