Προς το περιεχόμενο

Τηλεκατευθυνόμενα quadcopters και helicopters


Tzimmys

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έφτιαξα ένα βιντεάκι με το πως επαναφέρουμε μια LiPo μπαταρία όταν την εξαντλούμε πλήρως. Αυτό συμβαίνει  συνήθως από λάθος μας. Προσωπικά ξεχνάω πολλές φορές την μπαταρία που χρησιμοποιώ για την μετάδοση του video πάνω στον πομπό. Την πρώτη φορά πανικοβλήθηκα γιατί δεν μπορούσα να την φορτίσω και μου έβγαζε σφάλμα Low Voltage Error ο φορτιστής (iMAXB6). Don't Panic λοιπόν για όλα υπάρχει λύση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μπορω να πω οτι του εδωσα αρκετο υψος εδω

 

https://www.youtube.com/watch?v=qghDy_Eo3zk&feature=youtu.be

 

το αποτελεσμα του panorama απο εκει ψηλα παντος μπορω να πω οτι με δικαιωσε :P

 

http://postimg.org/image/5edi4b1qt/

Επεξ/σία από spacecowboy
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια καποιο καλο quadcopter ευκολο στον χειρισμο, με καμερα, και δυνατοτητα αλλαγης μπαταριας επι τοπου, με κανα 150αρι υπαρχει? Νεος στον χωρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτοιμο και το Tarot 650 Sport. Αύριο πρώτα ο Θεός η παρθενική πτήση. Από τα 2 setup μου περίσσεψαν μερικά εξαρτήματα τα οποία έχω βάλει σε αγγελία. Αν κάποιος φίλος από την παρέα επιθυμεί κάτι  μου στέλνει pm να του το κρατήσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδιά, οι φορτιστές με μετασχηματιστή, αν είναι με αμερικάνικη πρίζα, με τέτοιο ανταπτοράκι κάνουν, ή λόγω διαφορετικής τάσης θα καούν?

 

Γιατί το gearbest έχει το Tarantula 52$ με US Plug και 64$ (!!!) με EU Plug. Αν πάρω το US και έναν αντάπτορα του 1$ δηλαδή δεν κάνω δουλειά?

Επεξ/σία από loukas77
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, οι φορτιστές με μετασχηματιστή, αν είναι με αμερικάνικη πρίζα, με τέτοιο ανταπτοράκι κάνουν, ή λόγω διαφορετικής τάσης θα καούν?

 

Γιατί το gearbest έχει το Tarantula 52$ με US Plug και 64$ (!!!) με EU Plug. Αν πάρω το US και έναν αντάπτορα του 1$ δηλαδή δεν κάνω δουλειά?

Βασικά αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ή τάση λειτουργίας. Αν λέει ότι δουλεύει σε 220Volt τότε το ανταπτοράκι που αναφέρεις είναι ότι πρέπει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η νέα μου κατασκευή όπως έγραψα και  παραπάνω είναι ένα τετρακόπτερο πάνω σε πλαίσιο Tarot 650 Sport. Είναι κάρμπον σκελετός  εξοπλισμένος με ηλεκτρική αναδιπλούμενη βάση. Έχει κατά βάση τους ίδιους βραχίονες και τις ίδιες βάσεις μοτέρ με το 680 Pro. Στόχος μου ήταν εξαρχής να πετύχω μεγαλύτερο χρόνο πτήσης για αυτό και επέλεξα καλύτερη σειρά μοτέρ τα Tarot 4114/320KV. Flight controller έβαλα τον naza m Lite αναβαθμισμένο σε V2 στον οποίο πρόσθεσα μια PMU V2 και mini i-osd. Άφησα στην άκρη το GPS της Naza  και δοκίμασα το G2 M8N το οποίο είναι GPS and GLONASS Dual-mode module. Με αυτή την αναβάθμιση πέτυχα άμεσο λοκάρισμα δορυφόρων και το καλύτερο από όλα είναι ότι από την αρχή και μέχρι το τέλος της πτήσης  μόνιμα  κλειδωμένο σε 14 δορυφόρους. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα σε Gps mode το τετρακόπτερο να ήταν απόλυτα σταθερό. 

 

post-323777-0-84009600-1455656955_thumb.jpg

 

Specs:

frame: Tarot 650 Sport
Flight Controller: Naza m Lite up to V2 with PMU V2 and mini i-osd
Motors: Tarot 4114/320KV
Esc: Turnigy Plush 30A
Propellers: Tarot 1555 Folding Propeller
FPV:Eachine 700tvl 600mW 1/3 Cmos
Reciever: FrSky X8R
Baterries: Wild Scorpion 4S 5500 mAh and Lion power 3s 900mAh

Συνολικό βάρος 2,4 Kgr
Hovering time 17 min

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Εχω το wl v666 και εχω 2 μπαταριες. Η μια 1200 και η αλλη 2800 mah. Μπορω να παρω το καλωδιο

http://www.etronix-rc.com/jst-y-cable ; με αυτον τον τροπο θα καψω τα μοτερ; λογικα δε θα κραταει περισσοτερη ωρα η πτηση; εαν συνδεσω και buzzer alarm δεν θα εχω μια ενημερωση της μπαταριας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν καταλαβα τι θες να κανεις θες να συνδεσεις παραλληλα και τις δυο μπαταριες? αυτο γινεται αλλα οχι με μικρο quad με brushed motors

σαν το v666

βασικα αμφιβαλω αν μπορει να σηκωσει την 2800 βασικα ειμαι σχεδον βεβαιος πως δεν...

ακομη και να τα καταφερει παντος θα παρεις τα μοτερακια στο χερι σε χρονο μηδεν (τετοιου μεγεθους μπαταριες ειναι 200+ γραμμαρια)

τι βολτ εχει η μπαταρια αυτη?

(για δυο μπαταριες ταυτοχρονα δεν το συζηταμε καν!(αν ειναι αυτο που ρωτας))

Επεξ/σία από spacecowboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

7,4 ειναι και οι 2 μπαταριες. Δεν το ηξερα παντως αυτο για το βαρος. Τοσο καιρο το δουλευα με τη μεγαλη και οχι με τη μαμισια. Αλλα αρκετες φορες και με τις 2 εναλαξ. Δςν εβγαζα τη μεγαλη γιατι την ειχα σφηνωσει μεσα στο quad. Ελεγα συνδεση μπαταριων για να κραταγα φυσικα ιδια volt και να αυξανοταν η πτηση. Αλλα αμα λες οτι θα τα παρω στο χερι, μαλλον πρεπει να το ξανασκεφτω

post-230051-0-81728400-1456091479_thumb.jpg

post-230051-0-00920300-1456091533_thumb.jpg

Επεξ/σία από panagiotisky
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η νέα μου κατασκευή όπως έγραψα και  παραπάνω είναι ένα τετρακόπτερο πάνω σε πλαίσιο Tarot 650 Sport. Είναι κάρμπον σκελετός  εξοπλισμένος με ηλεκτρική αναδιπλούμενη βάση. Έχει κατά βάση τους ίδιους βραχίονες και τις ίδιες βάσεις μοτέρ με το 680 Pro. Στόχος μου ήταν εξαρχής να πετύχω μεγαλύτερο χρόνο πτήσης για αυτό και επέλεξα καλύτερη σειρά μοτέρ τα Tarot 4114/320KV. Flight controller έβαλα τον naza m Lite αναβαθμισμένο σε V2 στον οποίο πρόσθεσα μια PMU V2 και mini i-osd. Άφησα στην άκρη το GPS της Naza  και δοκίμασα το G2 M8N το οποίο είναι GPS and GLONASS Dual-mode module. Με αυτή την αναβάθμιση πέτυχα άμεσο λοκάρισμα δορυφόρων και το καλύτερο από όλα είναι ότι από την αρχή και μέχρι το τέλος της πτήσης  μόνιμα  κλειδωμένο σε 14 δορυφόρους. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα σε Gps mode το τετρακόπτερο να ήταν απόλυτα σταθερό. 

 

attachicon.gifIMG_20160215_173355_HDR.jpg

 

Specs:

frame: Tarot 650 Sport

Flight Controller: Naza m Lite up to V2 with PMU V2 and mini i-osd

Motors: Tarot 4114/320KV

Esc: Turnigy Plush 30A

Propellers: Tarot 1555 Folding Propeller

FPV:Eachine 700tvl 600mW 1/3 Cmos

Reciever: FrSky X8R

Baterries: Wild Scorpion 4S 5500 mAh and Lion power 3s 900mAh

 

Συνολικό βάρος 2,4 Kgr

Hovering time 17 min

 

οταν βαλεις gimbal και καμερα θα ηθελα να μου πεις βαρος λογικα γυρω στο 2,8 οποτε αλλαζει και η ωρα πτησης και μαλλον πρεπει να πας για μεγαλυτερη μπαταρια

τι συνολικο κοστος που πηγε??? γιατι μαλλον το επομενο θα ειναι τετοιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Καιρό έχω να γράψω!!

 

Λοιπόν το να χτίζεις ένα ελικόπτερο είναι όντως δύσκολο μερικές φορές.

κάτι βάζεις κάτι βγάζεις κάτι χαλάει και όλο το ψάχνεις!

 

Με την άφιξη του gimbal το έλυσα όλο για να το βελτιώσω στις κολλήσεις καθώς και στην καλωδίωση.

Με την κόλληση όμως έλιωσε λογικά το εσωτερικό του frame οπότε βραχυκύκλωνε.

έτσι αναγκάστηκα να περάσω περισσότερα καλώδια και να βαρύνει αλλά και να παρουσιάσει αστάθεια στην απογείωση.

format apm , Παραγγελία frame pcb και όλα από την αρχή.

ταυτόχρονα είπα να περάσω και μια κάμερα για fpv που θα την προβάλλω στο vr headset μου.

το gimbal αποδείχτηκε σάπιο και έτσι περιμένω να το επιστρέψω στο Banggood ενώ εχω παραγγείλει άλλο.

το fvp δουλεύει καλά και κόστισε 30-40€

 

post-55704-0-93851600-1456664490_thumb.jpg

post-55704-0-25620600-1456664510_thumb.jpg

post-55704-0-22358700-1456664531_thumb.jpg

η telemetry τα έφτυσε και δεν βλέπονται μεταξύ τους οπότε παρήγγειλα καινούργια να δω αν φταίει ο apm ή η τελεμετρία...δύσκολο να πετάς χωρίς τηλεμετρία πάντως!!

το χειρότερο όμως είναι το πρόβλημα με το Vcc που πάει στο apm...τα logs το δείχνουν στο 3.7 Που μάλλον είναι λάθος γιατί αλλιώς δεν θα πέταγε..εκτιμώ ότι είναι σφάλμα του Bec(Οπότε και εδώ παρηγγειλα άλλο)

επίσης με το damper το vibration στον Z αξονα έπεσε στο +-1 που είναι αρκετά καλό.

 

post-55704-0-55936200-1456664575_thumb.jpg

 

τελευταία πτήση περίπου 20 λεπτά με το ελικοπτεράκι στο 1.5 κιλο με όλα πάνω.

 

Παρατηρήστε στην αρχή του βίντεο το κυματισμό που κάνει το gimbal χωρίς να πετάει και χωρίς να λειτουργεί το quad.

 

 

 

post-55704-0-93912300-1456664645_thumb.jpg

Επεξ/σία από karaLRS
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για κοιταξε τους ελικες γιατι μαλλον απο κει ερχεται το προβλημα του κυματισμου (jello effect) οχι παντα αλλα απο κει ξεκινας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...