spacecowboy Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 καλυτερα το ταραντουλα θα ελεγα εγω https://www.youtube.com/watch?v=GuZyYS78AXs 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickpsar Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Έφτιαξα ένα βιντεάκι με το πως επαναφέρουμε μια LiPo μπαταρία όταν την εξαντλούμε πλήρως. Αυτό συμβαίνει συνήθως από λάθος μας. Προσωπικά ξεχνάω πολλές φορές την μπαταρία που χρησιμοποιώ για την μετάδοση του video πάνω στον πομπό. Την πρώτη φορά πανικοβλήθηκα γιατί δεν μπορούσα να την φορτίσω και μου έβγαζε σφάλμα Low Voltage Error ο φορτιστής (iMAXB6). Don't Panic λοιπόν για όλα υπάρχει λύση. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spacecowboy Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) μπορω να πω οτι του εδωσα αρκετο υψος εδω https://www.youtube.com/watch?v=qghDy_Eo3zk&feature=youtu.be το αποτελεσμα του panorama απο εκει ψηλα παντος μπορω να πω οτι με δικαιωσε http://postimg.org/image/5edi4b1qt/ Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2016 από spacecowboy 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Supernova21 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Παιδια καποιο καλο quadcopter ευκολο στον χειρισμο, με καμερα, και δυνατοτητα αλλαγης μπαταριας επι τοπου, με κανα 150αρι υπαρχει? Νεος στον χωρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 λογικα θα δες κάτι σε ready to fly? syma x5sw? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickpsar Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Έτοιμο και το Tarot 650 Sport. Αύριο πρώτα ο Θεός η παρθενική πτήση. Από τα 2 setup μου περίσσεψαν μερικά εξαρτήματα τα οποία έχω βάλει σε αγγελία. Αν κάποιος φίλος από την παρέα επιθυμεί κάτι μου στέλνει pm να του το κρατήσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
loukas77 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Ρε παιδιά, οι φορτιστές με μετασχηματιστή, αν είναι με αμερικάνικη πρίζα, με τέτοιο ανταπτοράκι κάνουν, ή λόγω διαφορετικής τάσης θα καούν? Γιατί το gearbest έχει το Tarantula 52$ με US Plug και 64$ (!!!) με EU Plug. Αν πάρω το US και έναν αντάπτορα του 1$ δηλαδή δεν κάνω δουλειά? Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2016 από loukas77 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickpsar Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Ρε παιδιά, οι φορτιστές με μετασχηματιστή, αν είναι με αμερικάνικη πρίζα, με τέτοιο ανταπτοράκι κάνουν, ή λόγω διαφορετικής τάσης θα καούν? Γιατί το gearbest έχει το Tarantula 52$ με US Plug και 64$ (!!!) με EU Plug. Αν πάρω το US και έναν αντάπτορα του 1$ δηλαδή δεν κάνω δουλειά? Βασικά αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ή τάση λειτουργίας. Αν λέει ότι δουλεύει σε 220Volt τότε το ανταπτοράκι που αναφέρεις είναι ότι πρέπει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickpsar Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2016 Η νέα μου κατασκευή όπως έγραψα και παραπάνω είναι ένα τετρακόπτερο πάνω σε πλαίσιο Tarot 650 Sport. Είναι κάρμπον σκελετός εξοπλισμένος με ηλεκτρική αναδιπλούμενη βάση. Έχει κατά βάση τους ίδιους βραχίονες και τις ίδιες βάσεις μοτέρ με το 680 Pro. Στόχος μου ήταν εξαρχής να πετύχω μεγαλύτερο χρόνο πτήσης για αυτό και επέλεξα καλύτερη σειρά μοτέρ τα Tarot 4114/320KV. Flight controller έβαλα τον naza m Lite αναβαθμισμένο σε V2 στον οποίο πρόσθεσα μια PMU V2 και mini i-osd. Άφησα στην άκρη το GPS της Naza και δοκίμασα το G2 M8N το οποίο είναι GPS and GLONASS Dual-mode module. Με αυτή την αναβάθμιση πέτυχα άμεσο λοκάρισμα δορυφόρων και το καλύτερο από όλα είναι ότι από την αρχή και μέχρι το τέλος της πτήσης μόνιμα κλειδωμένο σε 14 δορυφόρους. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα σε Gps mode το τετρακόπτερο να ήταν απόλυτα σταθερό. Specs: frame: Tarot 650 SportFlight Controller: Naza m Lite up to V2 with PMU V2 and mini i-osdMotors: Tarot 4114/320KVEsc: Turnigy Plush 30APropellers: Tarot 1555 Folding PropellerFPV:Eachine 700tvl 600mW 1/3 CmosReciever: FrSky X8RBaterries: Wild Scorpion 4S 5500 mAh and Lion power 3s 900mAhΣυνολικό βάρος 2,4 KgrHovering time 17 min 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panagiotisky Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπέρα. Εχω το wl v666 και εχω 2 μπαταριες. Η μια 1200 και η αλλη 2800 mah. Μπορω να παρω το καλωδιο http://www.etronix-rc.com/jst-y-cable ; με αυτον τον τροπο θα καψω τα μοτερ; λογικα δε θα κραταει περισσοτερη ωρα η πτηση; εαν συνδεσω και buzzer alarm δεν θα εχω μια ενημερωση της μπαταριας? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spacecowboy Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) δεν καταλαβα τι θες να κανεις θες να συνδεσεις παραλληλα και τις δυο μπαταριες? αυτο γινεται αλλα οχι με μικρο quad με brushed motors σαν το v666 βασικα αμφιβαλω αν μπορει να σηκωσει την 2800 βασικα ειμαι σχεδον βεβαιος πως δεν... ακομη και να τα καταφερει παντος θα παρεις τα μοτερακια στο χερι σε χρονο μηδεν (τετοιου μεγεθους μπαταριες ειναι 200+ γραμμαρια) τι βολτ εχει η μπαταρια αυτη? (για δυο μπαταριες ταυτοχρονα δεν το συζηταμε καν!(αν ειναι αυτο που ρωτας)) Επεξ/σία 21 Φεβρουαρίου 2016 από spacecowboy Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panagiotisky Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) 7,4 ειναι και οι 2 μπαταριες. Δεν το ηξερα παντως αυτο για το βαρος. Τοσο καιρο το δουλευα με τη μεγαλη και οχι με τη μαμισια. Αλλα αρκετες φορες και με τις 2 εναλαξ. Δςν εβγαζα τη μεγαλη γιατι την ειχα σφηνωσει μεσα στο quad. Ελεγα συνδεση μπαταριων για να κραταγα φυσικα ιδια volt και να αυξανοταν η πτηση. Αλλα αμα λες οτι θα τα παρω στο χερι, μαλλον πρεπει να το ξανασκεφτω Επεξ/σία 21 Φεβρουαρίου 2016 από panagiotisky Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasbm Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2016 Η νέα μου κατασκευή όπως έγραψα και παραπάνω είναι ένα τετρακόπτερο πάνω σε πλαίσιο Tarot 650 Sport. Είναι κάρμπον σκελετός εξοπλισμένος με ηλεκτρική αναδιπλούμενη βάση. Έχει κατά βάση τους ίδιους βραχίονες και τις ίδιες βάσεις μοτέρ με το 680 Pro. Στόχος μου ήταν εξαρχής να πετύχω μεγαλύτερο χρόνο πτήσης για αυτό και επέλεξα καλύτερη σειρά μοτέρ τα Tarot 4114/320KV. Flight controller έβαλα τον naza m Lite αναβαθμισμένο σε V2 στον οποίο πρόσθεσα μια PMU V2 και mini i-osd. Άφησα στην άκρη το GPS της Naza και δοκίμασα το G2 M8N το οποίο είναι GPS and GLONASS Dual-mode module. Με αυτή την αναβάθμιση πέτυχα άμεσο λοκάρισμα δορυφόρων και το καλύτερο από όλα είναι ότι από την αρχή και μέχρι το τέλος της πτήσης μόνιμα κλειδωμένο σε 14 δορυφόρους. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα σε Gps mode το τετρακόπτερο να ήταν απόλυτα σταθερό. IMG_20160215_173355_HDR.jpg Specs: frame: Tarot 650 Sport Flight Controller: Naza m Lite up to V2 with PMU V2 and mini i-osd Motors: Tarot 4114/320KV Esc: Turnigy Plush 30A Propellers: Tarot 1555 Folding Propeller FPV:Eachine 700tvl 600mW 1/3 Cmos Reciever: FrSky X8R Baterries: Wild Scorpion 4S 5500 mAh and Lion power 3s 900mAh Συνολικό βάρος 2,4 Kgr Hovering time 17 min οταν βαλεις gimbal και καμερα θα ηθελα να μου πεις βαρος λογικα γυρω στο 2,8 οποτε αλλαζει και η ωρα πτησης και μαλλον πρεπει να πας για μεγαλυτερη μπαταρια τι συνολικο κοστος που πηγε??? γιατι μαλλον το επομενο θα ειναι τετοιο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
karaLRS Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Καιρό έχω να γράψω!! Λοιπόν το να χτίζεις ένα ελικόπτερο είναι όντως δύσκολο μερικές φορές. κάτι βάζεις κάτι βγάζεις κάτι χαλάει και όλο το ψάχνεις! Με την άφιξη του gimbal το έλυσα όλο για να το βελτιώσω στις κολλήσεις καθώς και στην καλωδίωση. Με την κόλληση όμως έλιωσε λογικά το εσωτερικό του frame οπότε βραχυκύκλωνε. έτσι αναγκάστηκα να περάσω περισσότερα καλώδια και να βαρύνει αλλά και να παρουσιάσει αστάθεια στην απογείωση. format apm , Παραγγελία frame pcb και όλα από την αρχή. ταυτόχρονα είπα να περάσω και μια κάμερα για fpv που θα την προβάλλω στο vr headset μου. το gimbal αποδείχτηκε σάπιο και έτσι περιμένω να το επιστρέψω στο Banggood ενώ εχω παραγγείλει άλλο. το fvp δουλεύει καλά και κόστισε 30-40€ η telemetry τα έφτυσε και δεν βλέπονται μεταξύ τους οπότε παρήγγειλα καινούργια να δω αν φταίει ο apm ή η τελεμετρία...δύσκολο να πετάς χωρίς τηλεμετρία πάντως!! το χειρότερο όμως είναι το πρόβλημα με το Vcc που πάει στο apm...τα logs το δείχνουν στο 3.7 Που μάλλον είναι λάθος γιατί αλλιώς δεν θα πέταγε..εκτιμώ ότι είναι σφάλμα του Bec(Οπότε και εδώ παρηγγειλα άλλο) επίσης με το damper το vibration στον Z αξονα έπεσε στο +-1 που είναι αρκετά καλό. τελευταία πτήση περίπου 20 λεπτά με το ελικοπτεράκι στο 1.5 κιλο με όλα πάνω. Παρατηρήστε στην αρχή του βίντεο το κυματισμό που κάνει το gimbal χωρίς να πετάει και χωρίς να λειτουργεί το quad. Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2016 από karaLRS 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasbm Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 για κοιταξε τους ελικες γιατι μαλλον απο κει ερχεται το προβλημα του κυματισμου (jello effect) οχι παντα αλλα απο κει ξεκινας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα