Ilias74 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2003 Έχω XP Prof (ΕΝ) και Outlook Express 6 (ΕΝ). Ενώ έχω επιλέξει στους Λογαριασμούς μου να θυμάται τον κωδικό μου κάθε φορά που ανοίγω το Outlook Express μου ζητάει ξανά να εισάγω τον κωδικό. Τι μπορώ να κάνω?
Badge Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2003 Μήπως ο SMTP server στον οποίο συνδέεσαι απαιτεί authentication; Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να έχεις κλικάρει "My server requires authentication" και μέσα εκεί να έχεις επίσης Remember Password. Εκτός κι αν χρησιμοποιείς το Outlook για σύνδεση σε εταιρικό δίκτυο με Active Directory, και υπάρχει κάποιο πρόβλημα εκεί.
androu Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2003 kai mena mou to kane kai episis apo kapoia stigmi kai pera den sindeotan ston smtp .. ekana format kai eftiaxe
Ilias74 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2003 Μέλος Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2003 Δυστυχώς η λύση του Badge δεν αλλάζει τίποτα στο πρόβλημα. Έχω βρεί στην γνωστική βάση της Microsoft το εξής: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;el;264672&Product=oexIN1 που αναφέρεται στο πρόβλημά μου. Δεν ξέρω όμως εάν είναι ασφαλές να το δοκιμάσω? Εαν έχετε κουράγιο και διάθεση ρίχνεται μια ματιά!
Super Moderators paredwse Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2003 Super Moderators Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2003 Εφόσον κάνεις backup το Registry, δεν βλέπω που μπορεί να υπάρξει πρόβλημα. Το άρθρο στην ΚΒ της Microsoft το λέει καθαρά: δημιουργία αντιγράφου του μητρώου.
Ilias74 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2003 Μέλος Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2003 Δεν είμαι και ιδιαίτερα ειδικός σε τέτοιου είδους διαδικασίες. Ας ελπίσουμε ότι δεν είναι τίποτα ιδιαίτερα δύσκολο. Πάντως οι οδηγίες φαίνονται λεπτομερείς. Θα προσπαθήσω το απόγευμα με την ελπίδα ότι δεν θα μου ζητήσει τίποτα κουφό και δεν ξέρω τι να κάνω στη συνέχεια.
Badge Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2003 Χμμ... αυτό το bug του Outlook δεν το ήξερα. Κάτι μάθαμε και σήμερα
Ilias74 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2003 Μέλος Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2003 Παιδιά δοκίμασα αυτό που λέει η Microsoft και λειτούργησε! Το πρόβλημα λύθηκε. Ευχαριστώ για το ενδιάφερον σας!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.