Johny Q Δημοσ. 1 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 1 Μαΐου 2014 Εντάξει επιβεβαιωμένα οι άνθρωποι είναι νούμερα και είναι κρίμα. Έχουν περάσει τόσες μέρες και ακόμα "αναμένεται παραλαβή από τις αποθήκες". Ακύρωσα την παραγγελία και περιμένω να μου δώσουνε τα λεφτά πίσω.
cJay Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Εντάξει επιβεβαιωμένα οι άνθρωποι είναι νούμερα και είναι κρίμα. Έχουν περάσει τόσες μέρες και ακόμα "αναμένεται παραλαβή από τις αποθήκες". Ακύρωσα την παραγγελία και περιμένω να μου δώσουνε τα λεφτά πίσω. Μια απ τα ιδια. Μακρυα.
Johny Q Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Λοιπόν μου ρθε μαιλ ότι η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ολοκληρώθηκε. Επίσης το ίδιο γράφει και στο paypal. Τα χρήματα όμως δεν είναι διαθέσιμα. Ξέρετε πότε θα μπουν και στο balance ή στην τράπεζα;
fagib2002 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Καποτε ειχα παραγγειλει κατι θηκες για κινητο απο εκει για παραλαβη απο το υποκαταστημα του πειραια. Μου στελνουν μηνυμα πηγα δεν τις ειχαν ολες (2 απο τις 4). Μετα απο κανα μηνα μου στελνουν και μου λενε οτι τους ηρθαν οι θηκες να παω να τις παραλαβω. Ε όσο πηγατε εσεις τοσο πηγα και εγω..
Guerriero4 Δημοσ. 9 Μαΐου 2014 Δημοσ. 9 Μαΐου 2014 Χάλια Eshop, είχα κάνει μια παραγγελία πριν μήνες και μετά από πολυ ταλαιπωρία τους έβαλα αρνητικη κριτική στο skroutz... την επόμενη ημέρα με πήρε ο "υπέυθυνος" και μου προτεινε να μου δώσει δωροεπιταγή 5 ευρώ για να αλλάξω το feedback στο skroutz!!! Φάγανε στεγνό δώσιμο στο skroutz και για καμιά 10αρια ημέρες τους είχαν πετάξει έξω. 1
ncksm Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Αν σκέφτεστε να αγοράσετε από το Easy Buy World ξανασκεφτείτε το. Έκανα παραγγελία ενός τριπόδου φωτογραφικής μηχανής το οποίο είχε την ένδειξη στο site “ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ» στις 12/12/2014 και έλαβα άμεση απάντηση ότι το προϊόν αναμένεται από τις κεντρικές αποθήκες. Το ίδιο μήνυμα επαναλαμβανόταν μέχρι τις 23/12/2014 όπου και το μήνυμα άλλαξε σε «ΑΝΑΜΟΝΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΙΣΕΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ». Κατόπιν συνεχών προσπαθειών μου να επικοινωνήσω με το κατάστημα, τελικώς με ενημέρωσαν ότι το συγκεκριμένο προϊόν βρίσκεται σε έλλειψη και μου πρότειναν αντικατάσταση με κάποιο άλλο στην ίδια αξία, την οποία και δέχθηκα. Λίγες ημέρες μετά βλέπω ότι η παραγγελία έχει αλλάξει αξία προς τα άνω φυσικά, χωρίς να ερωτηθώ. Τελικώς, μετά από επανειλημμένα τηλεφωνήματα χωρίς σαφείς απαντήσεις, με κάλεσαν στις 4/2/2015!!! Για να με ενημερώσουν ότι η παραγγελία δεν μπορεί να εκτελεστεί διότι «τους πούλησαν οι προμηθευτές τους» (sic) και ότι δεν προτίθενται να βρουν το προϊόν από άλλη πηγή ώστε να εκτελέσουν την παραγγελία ενός προϊόντος που φαινόταν ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ στο site τους. Τα συμπεράσματα δικά σας . PS: Αλήθεια, γιατί το συγκεκριμένο site δεν συμμετέχει πλέον στο SKROUTZ.GR?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα