XPHSTOS_ Δημοσ. 23 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 23 Απριλίου 2014 Καλησπέρα,Κατά διαστήματα με πιάνει η "τρέλα" να μεταβώ σε linux, συνήθως όταν προσπαθώ, είτε κάνω dual boot είτε καθαρή εγκατάσταση της διανομής...Αυτή την φορά είπα να δοκιμάσω και το VirtualBox...Έχω κατεβάσει λοιπόν την νέα έκδοση Mint (με Cinnamon) την 16.Κάνω εγκατάσταση την διανομή και μετά από 1ο restart βλέπω ότι δεν μου αναγνωρίζει την κάρτα μου nVidia 560 GTi. (και εννοείται πριν το install δεν την αναγνώριζε)Πάω στο site της nVidia και κατεβάζω τους drivers... Τρέχω sudo sh ... .run - ξεζιπάρει και τρώω άκυρο ότι δεν έχω κάρτα nVidia εγκατεστημένη.Δίνω lspci | grep VGA και μου βγάζει αυτή μόνο: VGA compatible controller InnoTek Systemberatung GmbH VirtualBox Graphics AdapterΚαι επειδή είμαι άσχετος, googlάρω αλλά δεν πολυ-βγάζω άκρη...Καταλαβαίνω ότι η κάρτα αυτή είναι από το VirtualBox, η δική μου που βόσκει?!Αν μπορεί κάποιος να μου ρίξει λίγο φως στην υπόθεση... θα του είμαι υπόχρεος Ευχαριστώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tr3quart1sta Δημοσ. 23 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 23 Απριλίου 2014 για δες την πρωτη απαντηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές