Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η κινεζική εταιρεία κατασκευής κινητών τηλεφώνων Xiaomi το τελευταίο διάστημα δεν κρύβει καθόλου τα φιλόδοξα σχέδιά της για επέκταση πέραν της Κινεζικής και Ασιατικής αγοράς.Η πιο πρόσφατη κίνησή της προς αυτήν την κατεύθυνση είναι η απλοποίηση του ονόματος του website της από xiaomi.com σε mi.com, ενώ το κόστος εξαγοράς του νέου domain name φημολογείται πως ανήλθε στα 577.000 δολάρια US.

«Το νέο όνομα χώρου είναι απλούστερο και πιο προσβάσιμο στο διεθνές κοινό», δήλωσε η εταιρεία, προσθέτοντας πως το νέο όνομα παραπέμπει επίσης πιο ξεκάθαρα στο κατατεθέν σήμα της "Mi" (συντόμευση του όρου "Mobile Internet"). Δεν αποκλείεται όμως ο βασικός λόγος για την αλλαγή ονόματος να είναι τελικά η δυσκολία προφοράς της λέξης "Xiaomi" από όσους δεν γνωρίζουν Κινεζικά.

Έως τώρα η μόνη επίσημη παρουσία της Xiaomi εκτός των Κινεζικών συνόρων έχει περιοριστεί στη Σιγκαπούρη. Υπάρχουν όμως σχέδια για επίσημη κυκλοφορία των συσκευών της σε άλλες αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας. Ο αντιπρόεδρος της Xiaomi Global Hugo Barra αποκάλυψε σήμερα πως «θα επιταχυνθεί η διεθνής επέκταση της εταιρείας» και υπαινίχθηκε πως εξετάζεται το ενδεχόμενο διείσδυσης στις αγορές της Ινδίας και της Λατινικής Αμερικής.

Η Xiaomi είναι γνωστή για τις πωλήσεις των smartphones της, καθώς και περιφερειακών και αξεσουάρ δικής της κατασκευής, απευθείας από το website της. Σε δελτίο τύπου που υπογράφει ο αντιπρόεδρος Li Wanqiang σημειώνεται πως το νέο συντομότερο όνομα αναμένεται να δώσει ώθηση στις παραγγελίες μέσω του website, οι οποίες αυτήν τη στιγμή αντιστοιχούν περίπου στο 70% του συνολικού όγκου πωλήσεων της εταιρείας. «Σε ο,τι αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο, ένα σύντομο όνομα χώρου βοηθά στην αύξηση της επισκεψιμότητας γιατί οι χρήστες το θυμούνται ευκολότερα», δήλωσε ο Li.

Στους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος έτους, η Xiaomi πούλησε 11.000.000 smartphones, με τον διευθύνοντα σύμβουλο Lei Jun να θέτει στόχο 60.000.000 μονάδες έως το τέλος του έτους και 100.000.000 μονάδες για το επόμενο έτος. Το 2013 η εταιρεία πούλησε 18.700.000 smartphones, έχοντας έσοδα περί τα 5,2 δισεκατομμύρια δολάρια US και σημειώνοντας αύξηση 150% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2012.

Εκτός από συσκευές, η Xiaomi αποκάλυψε πως εντείνει τις προσπάθειές της για προσαρμογή της MIUI ROM στις διεθνείς αγορές. Έχει αρχίσει να επενδύει σε μία ομάδα ανάπτυξης εκτός Κίνας και σε λοιπές υποδομές που θα της επιτρέψουν να υποστηρίξει τις ανάγκες των χρηστών της σε παγκόσμιο επίπεδο. Σύμφωνα με την εταιρεία, η MIUI έφτασε τα 30.000.000 χρήστες τον Δεκέμβριο του 2013, με περισσότερους από 2.000.000 χρήστες σε 118 αγορές εκτός Κίνας.


Link.png Site: The Next Web

Δημοσ.

Είχα το RedRice και ήταν φανταστικό κινητό (για τα χρήματα του)!! Έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά με το miui και αυτό πιστεύω ήταν το ατού του.

Δημοσ.

Πολύ καλά κινητά, σε κορυφαίες τιμές. Μακάρι να τα δούμε και στην Ελλάδα, να ανέβει ο ανταγωνισμός.

 

(Αλλά το αιώνιο παράπονο μου παραμένει. Χάθηκε να έχει σχεδόν stock android; Και πιο γρήγορες αναβαθμίσεις, και πιο ωραία εμπειρία χρήσης. Αλλά κάθε εταιρία θέλει να ξεχωρίσει. Ας είναι. Έτσι κι αλλιώς, με nova launcher/google now launcher + όλα τα gapps στο store, όποιος θέλει έχει εμπειρία nexus.)

Δημοσ.

Πολύ καλά κινητά, σε κορυφαίες τιμές. Μακάρι να τα δούμε και στην Ελλάδα, να ανέβει ο ανταγωνισμός.

 

(Αλλά το αιώνιο παράπονο μου παραμένει. Χάθηκε να έχει σχεδόν stock android; Και πιο γρήγορες αναβαθμίσεις, και πιο ωραία εμπειρία χρήσης. Αλλά κάθε εταιρία θέλει να ξεχωρίσει. Ας είναι. Έτσι κι αλλιώς, με nova launcher/google now launcher + όλα τα gapps στο store, όποιος θέλει έχει εμπειρία nexus.)

 

H Cyanogen 11 που μπορεί κανείς να βρει εύκολα για το MI2S είναι κατά 99% άριστη, έχει μόνο 1-2 ασήμαντα προβλήματα, που είναι εγγενή της Cyanogen. Η MIUI δεν μου άρεσε και δεν με βόλεψε, έχει διάφορα θέματα για τα γούστα μου.

Αυτά τα χαζά να μην έκαναν οι Κινέζοι. Δεν είναι δυνατόν να αλλάζεις μέσα σε 4 χρόνια από την ίδρυσή σου domain, δείχνει τσαπατσουλιά και ανασφάλεια. Κατά τα άλλα τα κινητά τους είναι άριστα και θα έλεγα ότι ανάμεσα στην ποιότητα και την τιμή βάζουν σε προτεραιότητα την ποιότητα κρατώντας την τιμή χαμηλά, αλλά όχι και τόσο χαμηλά.

Δημοσ.

Δεν είναι δυνατόν να αλλάζεις μέσα σε 4 χρόνια από την ίδρυσή σου domain, δείχνει τσαπατσουλιά και ανασφάλεια.

Διαφωνώ με την άποψή σου, δεδομένου ότι μιλάμε για διγράμματο gTLD name. Το όνειρο του κάθε eshop!

  • Like 1
Δημοσ.

Διαφωνώ με την άποψή σου, δεδομένου ότι μιλάμε για διγράμματο gTLD name. Το όνειρο του κάθε eshop!

 

Τότε γιατί δεν το κατοχύρωσαν από την αρχή; Δεν διαφωνώ ότι είναι καλό το mi.com, άλλωστε το χρησιμοποιούν ήδη κατά κόρον, αλλά δεν μου αρέσει όταν μία εταιρία αλλάζεί τόσο σύντομα κάτι τόσο σημαντικό για την εικόνα της. Και στο κάτω-κάτω Xiaomi την λένε την εταιρία!

Δημοσ.

Αν δεν κάνω λάθος, η εταιρεία έχει πολύ λίγο καιρό που έκανε το μπαμ, μόλις το 2010 ξεκίνησε δραστηριότητα. Ίσως τότε το μισό μύριο ντάλαρς να μην της περίσσευε, ενώ τώρα μπορεί.

  • Like 3
Δημοσ.

Δουλειά του Hugo Barra είναι αυτή η αλλαγή και είναι προς τη σωστή κατεύθυνση στο δρόμο για την παγκόσμια διάθεση των προϊόντων της. Γιατί, πλην όσων ασχολούνται με το άθλημα και φυσικά τους Ασιάτες, οι υπόλοιποι, απλοί καταναλωτές, δεν έχουν ιδέα πως προφέρεται το όνομα της εταιρείας.

Δημοσ.

Ήθελα να ήξερα ποιός πρόλαβε και έκανε register αυτά τα ονόματα. Απο οτι ξέρω εδώ και χρόνια απαγορεύονται τα ονόματα με 2 μόνο γράμματα.

 

Αν όμως η Xiaomi έχει πρόβλημα με το όνομα της, τότε τι να πει και η Huawei;..

Η Χαβάη; Γιατί μια χαρά όνομα έχει (στην Ελλάδα).  :-D

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...