Προς το περιεχόμενο

Minix Neo x7 ----- 22.33€


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και γω τα πήρα πίσω απο Paypal και μάλιστα γρηγορότερα απ όσο περίμενα!

 

 

Παιδιά, από το paypal πως τα ζητάς τα λεφτά?

Έστειλα και στο ebay και με διαβεβαίωσαν πως ΔΕΝ πρόκειται να χάσω τα λεφτά!!

edit , τελικά καμιά εβδομάδα θέλει για να πάρεις τα λεφτά!

Επεξ/σία από hasiotis_john
  • Like 1
  • Απαντ. 159
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

οποιος δεν ανοιξε case απο το paypal μπορει απο σημερα να ανοιξει στο ebay. αν την ανοιξετε σημερα απο ebay λογικα στις 14-15 μαιου θα εχετε παρει πίσω τα χρηματα σας

Δημοσ.

Έκανα open case στο ebay και μου ήρθε μήνυμα πως αν δεν απαντήσει ή κάνει κάτι για την υπόθεση ο πωλητής ως της 13 Μαΐου, τότε θα μπορώ να κάνω escalate την υπόθεση στο ebay και να πάρω τα λεφτά! Οπότε παιδιά μην το αμελήσετε ... ΑΝΟΙΞΤΕ όλοι case για να το προχωρήσετε!!  Ρίξτε και ένα βρισίδι στον πωλητή έτσι για να μας θυμάται!! :P :p

  • Like 1
Δημοσ.

γεια σας παιδια επειδη ειναι η  πρωτη φορα που μπαινω στην διαδικασια  , καλυτερα ειναι να κινηθω μεσω paypal ή ebay? Επθσης αν μπορει καποιος να μου πει και την διαδικασια που ακολουθω ,

ευχαριστω πολυ

Δημοσ.

Ανοιξα case χτες το απογευμα στο εβαυ και μου ελεγε να περιμενω μεχρι 13/5.

Σημερα ξημερωματα μου ηρθε ειδοποιηση οτι μου εχουν ηδη επιστρεψει τα χρηματα. Ολα τελειωσαν σε 13 ωρες.

Μια απορια εχω για οσους γνωριζουν. λεει οτι ο πωλητης escalated the case to ebay customer support.

τι σημαινει αυτο? αποποιειται τις ευθυνες του ? ή κατι αλλο?

Δημοσ.

Άνοιξα case χθές και σήμερα το πρωί μου είχαν απαντήσει ότι o seller contacted paypal και μου τα δίνει πίσω, οπότε ήρθε και το email της επιστροφής

Δημοσ.

Και σε μένα ήρθε το παραδάκι!

(... όχι ότι ανησύχησα ποτέ ότι θα γίνει στραβή, αλλά όντως έγινε γρηγορότερα απ' ότι περίμενα)

* η εξήγηση ήταν αυτή --> We didn't receive valid tracking information from the seller. We're sorry you had a problem with your purchase, and we're issuing you a refund for this case.

 

Στο ιστορικό στο paypal σας το εμφανίζει και σας έτσι?    (εννοώ δείχνει σαν να έβαλαν τα λεφτά, αλλά και τα έβγαλαν συγχρόνως! Εννοώ πρώτα τ' αφαιρεί και μετά τα βάζει! Άρα είναι σα να μην έκαναν τίποτα!! :P
Κάνω λάθος ή έτσι γίνεται συνήθως?  Και άλλες φορές μου γύρισαν λεφτά αλλά δεν μπήκα στο ιστορικό να το δω αναλυτικά!!

 

  May 8, 2014   Refund From

陈 子杰
Completed

Details Refund From 陈 子杰 2N792874RL9526920   $32.99 AUD Select record 1 Apr 22, 2014   Payment To

陈 子杰
RefundedThe seller has refunded this payment in full.
The seller has refunded this payment in full.

Details Payment To 陈 子杰 0CS19010K58162944 Shipped  -$32.99 AUD

Δημοσ.

Αρχικά τα πιστώνει στον λογαριασμό (τα παίρνει από την κάρτα) και ταυτόχρονα τα αφαιρεί γιατί τα πληρώνει

Στο refund αρχικά τα προσθέτει στον λογαριασμό και στη συνέχεια τα ξανααφαιρεί όταν σου τα πιστώνει στην πιστωτική...

 

Refund From 陈 子杰 (Unique Transaction ID # )  
Original Transaction  Date  Type  Status  Details  Amount  Apr 22, 2014 Payment To 陈 子杰  RefundedThe seller has refunded this payment in full.
The seller has refunded this payment in full.
 Details -$32.99 AUD    Related Transactions  Date  Type  Status  Details  Amount  Apr 22, 2014 Charge From Credit Card  CompletedYour transfer from your credit card to your PayPal account is complete.
Your transfer from your credit card to your PayPal account is complete.
 Details $32.99 AUD   May 7, 2014 Refund From 陈 子杰  Completed  ... $32.99 AUD   May 7, 2014 Credit to Credit Card  Completed  Details -$32.99 AUD 
Δημοσ.

Τα ιδια και σε εμενα...εκανα paypal και ανταποκρίθηκε αμεσως το κινεζακι......καλή φάση....πηρε ενα δάνειο 20.000 ευρω εκανε την δουλεία του και τωρα τα δινει πισω σιγα σιγα.Και απο την υποθεση πολλοι θα ξεχασουν η δεν ξέρουν η δεν θα κανουν dispute οποτε θα βρεθει και με μερικες εκατονταδες ευρω στην τσέπη....!!!!

  • Like 2
Δημοσ.

Κι εδώ το ίδιο, με open case στο ebay. Μετά από λίγες ημέρες, και πριν κάνω escalate case, ενημερώθηκα πως το Customer support αποφάσισε υπέρ μου. Η σειρά είχε ως εξής

 

09/05/2014

Έκανα open case ζητώντας full refund και αναφέροντας ότι δεν έλαβα το προϊόν και ότι με ανησυχούν και οι προσφάτως αυξημένες αρνητικές κριτικές στον αγοραστή.

Στο mail που έλαβα από το ebay ανέφερε:

Please allow a few days for the seller to respond to your case in the eBay Resolution Center.
If the seller doesn't respond or if you aren't satisfied with the seller's response to your request by May 15, 2014, please let us know. On that date, you can escalate your case to eBay Customer Support. A customer support agent will then review your case and get back to you with a decision within 48 hours.

 

12/5/2014

The seller has asked eBay Customer Support to review this case and make a final decision.

We'll review the case details, such as messages sent in the Resolutions Center about this case and other emails sent through eBay between you and the seller. If we have questions, we'll get in touch with you. We'll get back to you within 48 hours.

 

12/5/2014 (μισή ώρα αργότερα)

Good news! We issued you a full refund of AU $32.99 on May 12, 2014. The refund includes the purchase price plus original shipping and has been credited to your PayPal account.

Comments:
We didn't receive valid tracking information from the seller. We're sorry you had a problem with your purchase, and we're issuing you a refund for this case.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Δημοσ.

 

Δεν το βλέπω για αληθοφανές!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...