Προς το περιεχόμενο

Πολλά προβλήματα Asus R9 280X DC2 TOP


KenJiNx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ξαναέστειλα την κάρτα μέσα στην εγγύηση γιατί πήρα καινούργιο τροφοδοτικό evga supernova g2 750w, αλλά τα προβλήματα συνέχιζαν. 

 

Μου είπαν πως έτρεξαν πάλι δυο παιχνίδια και δεν έβγαλε πρόβλημα. Τώρα θα τρέξουν το minecraft και το euro truck simulator που έβγαζαν σε μενα πρόβλημα και αν φανούν τα artifacts θα στείλουν την κάρτα στο εξωτερικό και θα κάνει περίπου δυο εβδομάδες. Ήδη έχει περάσει μια βδομάδα που την έχω στείλει. 
Κάπου είχα διαβάσει πως είναι πολύ μικρότερο το χρονικό περιθώριο που έχουν τα καταστήματα για να αντικαταστήσουν ένα προιόν μέσα στην εγγύηση..

 

Τι με προστατεύει.. ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 364
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ενημερώνω το παρόν τοπικ.

 

 - Είχα στείλει για δεύτερη φορά την κάρτα στο visionstudio στις 7/10, πάλι για artifacts.

 

 - Περίπου στις 13/10 παίρνω να ρωτήσω για την πορεία της κατάστασης. Μου λένε πως δεν βρήκαν artifacts και θα τρέξουν τα παιχνίδια που τους είχα επισημάνει εγώ πως παρατηρώ προβλήματα. 

 

 - Με παίρνουν Παρασκευή στις 17/10 και μου λένε πως η κάρτα έφυγε στο εξωτερικό για αντικατάσταση μιας και είδαν τα artifacts που τους έλεγα, και στο Unigine Valley πως κολλούσε αφόρητα μετά από 3 ώρες. Τους ενημέρωσα πως έχω υποψίες ότι όλη η σειρά της asus 280X DirectCU II έχει το ίδιο πρόβλημα και πως αν γινόταν να πηγαίναμε σε άλλης εταιρείας υλοποίηση.

 

 - Πέμπτη στις 23/10 ξανά επικοινωνούν μαζί μου, πως ο προμηθευτής τους, μου δίνει την Gigabyte 280(χωρίς Χ, την απλή) Windforce, με καλύτερο σύστημα ψύξης αλλά πιο αργή(η οποία διαφορά όμως φαίνεται μόνο στα benchmarks). Εφόσον όμως η gigabyte είχε και την 280X, ζήτησα αυτήν, ή κάποια άλλη, πάλι 280X. Θα μιλήσουν με τον προμηθευτή και θα με ξαναπάρουν μου λέει.

 

 - Σήμερα, Δευτέρα 27/10 (14η εργάσιμη ημέρα από την αποστολή, το όριο είναι 15 εργάσιμες) με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε πως μου κόβουν πιστωτικό στην τιμή αγοράς δηλαδή, 305 € για να ψωνίσω ότι θέλω.

 

Άλλη μια φορά το visionstudio με έβγαλε ασπροπρόσωπο που το επιλέγω.

 

Αυτά για να ξεκαθαρίσω την θέση μου και να ευχαριστήσω το μαγαζί για την άψογη συνεργασία ακόμα μια φορά. Τέτοιοι επαγγελματισμοί λείπουν από την αγορά μας. 

 

 

Θα ποστάρω στο κατάλληλο topic για βοήθεια αναβάθμισης κάρτας γραφικών, παρακαλώ βοήθεια :P

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλη μια φορά το visionstudio με έβγαλε ασπροπρόσωπο που το επιλέγω.

 

Αυτά για να ξεκαθαρίσω την θέση μου και να ευχαριστήσω το μαγαζί για την άψογη συνεργασία ακόμα μια φορά. Τέτοιοι επαγγελματισμοί λείπουν από την αγορά μας. 

 

 

Θα ποστάρω στο κατάλληλο topic για βοήθεια αναβάθμισης κάρτας γραφικών, παρακαλώ βοήθεια :P

το κουπονάκι όμως,γαργάρα το έκαναν,στο έφαγαν..εε εεε εε;;

amd coupon never settle..

τον βλέπω τον επαγγελματισμό,ξεχιλίζει από τα μπατζάκια τους..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το κουπονάκι όμως,γαργάρα το έκαναν,στο έφαγαν..εε εεε εε;;

amd coupon never settle..

τον βλέπω τον επαγγελματισμό,ξεχιλίζει από τα μπατζάκια τους..

Την κάρτα την είχα αγοράσει τον Ιανουάριο του 2014, νομίζω τότε δεν υπήρχαν τα κουπόνια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την κάρτα την είχα αγοράσει τον Ιανουάριο του 2014, νομίζω τότε δεν υπήρχαν τα κουπόνια..

είχε άλλο reward με άλλο πακέτο παιχνιδιών!αν googlαρει κανείς θα βρει την σειρά που ήταν στο πρόγραμμα και τα παιχνιδιά..

Τί να λέμε τώρα,επαγκελματισμός..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημερώνω το παρόν τοπικ.

 

- Είχα στείλει για δεύτερη φορά την κάρτα στο visionstudio στις 7/10, πάλι για artifacts.

 

- Περίπου στις 13/10 παίρνω να ρωτήσω για την πορεία της κατάστασης. Μου λένε πως δεν βρήκαν artifacts και θα τρέξουν τα παιχνίδια που τους είχα επισημάνει εγώ πως παρατηρώ προβλήματα.

 

- Με παίρνουν Παρασκευή στις 17/10 και μου λένε πως η κάρτα έφυγε στο εξωτερικό για αντικατάσταση μιας και είδαν τα artifacts που τους έλεγα, και στο Unigine Valley πως κολλούσε αφόρητα μετά από 3 ώρες. Τους ενημέρωσα πως έχω υποψίες ότι όλη η σειρά της asus 280X DirectCU II έχει το ίδιο πρόβλημα και πως αν γινόταν να πηγαίναμε σε άλλης εταιρείας υλοποίηση.

 

- Πέμπτη στις 23/10 ξανά επικοινωνούν μαζί μου, πως ο προμηθευτής τους, μου δίνει την Gigabyte 280(χωρίς Χ, την απλή) Windforce, με καλύτερο σύστημα ψύξης αλλά πιο αργή(η οποία διαφορά όμως φαίνεται μόνο στα benchmarks). Εφόσον όμως η gigabyte είχε και την 280X, ζήτησα αυτήν, ή κάποια άλλη, πάλι 280X. Θα μιλήσουν με τον προμηθευτή και θα με ξαναπάρουν μου λέει.

 

- Σήμερα, Δευτέρα 27/10 (14η εργάσιμη ημέρα από την αποστολή, το όριο είναι 15 εργάσιμες) με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε πως μου κόβουν πιστωτικό στην τιμή αγοράς δηλαδή, 305 € για να ψωνίσω ότι θέλω.

 

Άλλη μια φορά το visionstudio με έβγαλε ασπροπρόσωπο που το επιλέγω.

 

Αυτά για να ξεκαθαρίσω την θέση μου και να ευχαριστήσω το μαγαζί για την άψογη συνεργασία ακόμα μια φορά. Τέτοιοι επαγγελματισμοί λείπουν από την αγορά μας.

 

 

Θα ποστάρω στο κατάλληλο topic για βοήθεια αναβάθμισης κάρτας γραφικών, παρακαλώ βοήθεια :P

15 μέρες για μια κάρτα γραφικών;

Σαν πολύ δεν είναι;

Εγώ για αυτό δεν την έχω στείλει ακόμα!

άντε μια βδομάδα το πολύ μετά παρά πάει!

Δηλαδή πόση ώρα θέλουν να δουν αν η κάρτα είναι χαλασμένη;

τι περνούν, την βλέπουν, αν χάλασε η κάρτα με την μια στο ράφι αν υπάρχει άλλη διαφορετικά τηλ στον πελάτη αν θέλει άλλο μοντέλο η χρήματα για να πάρει κάτι άλλο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 μέρες για μια κάρτα γραφικών;

Σαν πολύ δεν είναι;

Εγώ για αυτό δεν την έχω στείλει ακόμα!

άντε μια βδομάδα το πολύ μετά παρά πάει!

Δηλαδή πόση ώρα θέλουν να δουν αν η κάρτα είναι χαλασμένη;

τι περνούν, την βλέπουν, αν χάλασε η κάρτα με την μια στο ράφι αν υπάρχει άλλη διαφορετικά τηλ στον πελάτη αν θέλει άλλο μοντέλο η χρήματα για να πάρει κάτι άλλο!

γκρινιαρηηηη στειλτην βρε να ησυχασεις βρε ασ κανει και 20 μερες και θα παρεις πιστωτικο κι εσυ με το ποσο που την πηρες. και ξερεις τι κανεις μετα ε? βαζεις ακομα ενα 20ρικο και παρνεις μια 290!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 μέρες λέει ο νόμος πως έχουν περιθώριο οι εταιρείες να αλλάξουν κάτι μέσα στην εγγύηση.

μετά τί γίνεται;

σοβαρά ρωτάω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sapphire R9 290 Tri-X 4GB 

Αυτήν πήρα :P

 

15 μέρες λέει ο νόμος πως έχουν περιθώριο οι εταιρείες να αλλάξουν κάτι μέσα στην εγγύηση.

πολυ καλη καρτα!!!!! δεν μασαει τιποτα θα δεις τεραστια διαφορα!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sapphire R9 290 Tri-X 4GB 

Αυτήν πήρα :P

 

15 μέρες λέει ο νόμος πως έχουν περιθώριο οι εταιρείες να αλλάξουν κάτι μέσα στην εγγύηση.

Επίσης το σημαντικό είναι ότι δεν κέρδισες μόνο σε επιδόσεις αλλά έχεις και το επιπλέον +1gb vram . Και εγώ είχα μια παρόμοια περίπτωση από το coolbytes.gr και μου έκαναν πιστωτικό στην τιμή αγοράς της GTX 680 που είχα και πήρα την 780Ti

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sapphire R9 290 Tri-X 4GB 

Αυτήν πήρα :P

 

15 μέρες λέει ο νόμος πως έχουν περιθώριο οι εταιρείες να αλλάξουν κάτι μέσα στην εγγύηση.

 

Καλοδούλευτη. Visionstudio αξία :) . Λίγο πολύ το κάθε κατάστημα έχει τις στραβές του. Είναι άλλοι τόσοι πελάτες στην ουρά για διάφορους λόγους και όχι μόνο εμείς. Το αποτέλεσμα μετράει όμως και όχι τόσο ο χρόνος αν δεν εξαρτάται η δουλειά μας και η αργασία μας από αυτό. Τυχερούλη :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μακαρι να παθει κατι και η δικη μου μπας και παρουμε κανενα πιστωτικο αλλα ειμαι πλαισιο. και η καρτα ειναι σκυλι μαυρο την εχω ξεσκισει και δεν μασαει  :mad:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sapphire R9 290 Tri-X 4GB 

Αυτήν πήρα :P

 

15 μέρες λέει ο νόμος πως έχουν περιθώριο οι εταιρείες να αλλάξουν κάτι μέσα στην εγγύηση.

Καλοδούλευτη! Έκανες καλή κίνηση, you'll see  :devil:

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...