Γιάννης Platano Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Αν και εχω υγραεριο σε 3 αμαξια και το κοστος συντηρισης είναι πολύ μικρο αν τωρα επερνα καινουργιο θα διαλεγα πετρελαιο Άλλο το εργοστασιακο και άλλο το προσθετο αν και δεν ειχα πρόβλημα ακομα σε κανενα από τα τρια αμαξια Honda CRV του 2008 Audi TT του 1999 Audi TT Quatro του 2001 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madsc Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Αν κάποιος ταρίφας αφήνει το ντεπόζιτο του να πατώνει και αλλάζει φίλτρα καυσίμου όποτε το θυμάται, δεν αποτελεί τον κανόνα. Αντλίες καυσίμου Έλλαδα 200-800€ έχουν για Ι.Χ. σε αντιπροσωπείες και τις περισσότερες φορές υπάρχουν καλύτερες και φτηνότερες aftermarket λύσεις. Εκτός αν μιλάς για scania τριαξονικά. Και πάλι, δεν αλλάζεις όλη την αντλία επειδή βούλωσε ένα φίλτρο. Ποιός τα λέει αυτά; Μηχανικός που θέλει να βγάλει μηνιάτικο από μια επισκευή; Γράψε ποιός είναι να περνάμε από απένταντι. ;p Φίλτρα αλλάζεις μέσα στην αντλία. Χαμηλής (σίτες) κοστίζουν από 25-80€ για ΙΧ, Υψηλής πάνε 100+ αλλά κατά κανόνα καθαρίζονται με ένα σπρέυ για καρμπιρατέρ των ~10€ και έρχεται η ροή της αντλίας στα νούμερα της. Χώρια φίλους και γνωστούς με επιβατικά, ΑΕΒΕ εταιρείες που γνωρίζω με επαγγελματικά φορτηγά για την μετακίνηση των εμπορευμάτων τους π.χ., δεν έχουν αλλάξει ποτέ φίλτρα υψηλής ή πόσο μάλλον αντλίες. Κάνουν 200-300 km σε καθημερινή βάση. Αν αλλάζει φίλτρα κάποιος όποτε το θυμάται ναι θα βουλώσουν όλα, και αυτό ισχύει και σε βενζίνα και σε πετρέλαια και σε αέρια. Καμία διαδρομή καυσίμου από την παραγωγή μέχρι την κατανάλωση δεν είναι αποστειρωμένη. Η εργασία είναι η ίδια και τα ανταλλακτικά δεν έχουν τραγική διαφορά για να αλλάξει η καμπύλη κόστους απόδοση. Ας μην δημιουργούμε εντυπώσεις σε τομείς που δεν γνωρίζουμε με νούμερα που έχουμε ακούσει. Για να συγκρίνεις οικονομία τώρα μεταξύ πετρελαίου και αερίου που είναι και το ζητούμενο κοιτάς συνολικό κόστος ανά χιλιόμετρο, όχι κόστος ανά λίτρο. Δεν έχουν την ίδια ενεργειακή απόδοση όλα τα καύσιμα. /sc 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Ο λόγος που "καπνίζουν" τα diesel των ταρίφων είναι επειδή αφήνουν τα ρεζερβουάρ τους άδεια? 5 χρόνια Αγγλία που ήμουν, εκεί που το 70% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν είναι diesel δεν είδα μία (1) φορά να βγάζει ένα μαύρο ντουμάνι απο πίσω. Εδώ στην Ελλάδα έχω δει πολλά. Για το κατα πόσο δημιουργώ εντυπώσεις το αφήνω ασχολίαστο. Εντυπώσεις μάλλον εσύ θέλεις να δημιουργήσεις, αφού δεν μπορείς (εκ των πραγμάτων) να γνωρίζεις τι είδους εμπειρία μπορεί να έχω εγώ. Ασχολίαστο αφήνω επίσης το γεγονός οτι θεωρείς ένα φίλτρο ως πανάκεια για το οποιοδήποτε πρόβλημα μπορεί να προκύψει σε έναν κινητήρα απο κακό κάυσιμο. Αν ο άλλος νοθεύει την βενζίνη με νερό ή το πετρέλαιο με μαζούτ (ή με πετρέλαιο που προορίζεται για πλοίο ή/και θέρμανση) πως ακριβώς περιμένεις να σε προστατεύσει ένα φίλτρο? Φίλους και γνωστούς με πετρέλαιο μπορεί να έχω και εγώ (ή μήπως είναι αποκλειστικό προνόμιο που μόνο εσύ μπορείς να έχεις?) και κάποιοι απο αυτούς συνάντησαν τα προβλήματα που αναφέρω... τι θα κάνουμε τώρα, θα τις βγάλουμε έξω να τις μετρήσουμε να δούμε ποιος έχει τους περισσότερους φίλους? ή τα περισσότερα (ή λιγότερα) προβλήματα? Επίσης ποτέ δεν είπα (ούτε άφησα υπόνοια) οτι όταν βουλώσει ένα φίλτρο αλλάζεις τρόμπα. Τρόμπα αλλάζεις όταν χαλάσει η τρόμπα (χαλάνε να ξέρεις). Και επειδή σου αρέσει να μιλάμε με νούμερα (όπως και εμένα) πάρε. Κωδ. αντ. 5819044 Τρόμπα υψηλής για ταριφάδικο opel vectra. Αν την βρεις καινούρια κάτω απο 2000 ευρώ πες το μου να σε αποθεώσω. Για την υψηλής μιλάω όχι για την τρόμπα χαμηλής μέσα στο ρεζερβουάρ. Απο αύριο αν θες θα σου έχω 5-10 κωδικούς ακόμα για τρόμπες υψηλής ντίζελ να μου πεις πόσο τους βρίσκεις ακόμα και imitation ή aftermarket (μεταχειρισμένα δεν ψωνίζουμε σε τέτοια). Όταν τελειώσουμε με κωδικούς απο τρόμπες, έχω και άλλους απο μπεκ. Εκεί να δεις γλέντια.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 ενα diesel καιει τα μισα λιτρα ομως απο οτι ενα αμαξι με αεριο.ενα diesel δεν θελει τοσο συχνα service.μονο λαδια αλλαζεις.και το μοτερ στα diesel ειναι σκυλι και βγαζει απειρα χιλιομετρα.ενα αμαξι με αεριο μπορει να βγαλει ζημιες παρα πολυ ευκολα και θελει πιο τακτικα service ενας βενζινοκινητηρας απο οτι ενας diesel.απο την στιγμη που κανεις τωρα αγορα αυτοκινητου με το diesel εισαι κερδισμενος σε βαθος χρονου σε σχεση με το αεριο Όσο για την κατανάλωση που γράφεις ο ts δήλωσε πως στη χώρα που ζει το diesel κοστίζει πάνω από το διπλάσιο σε σχέση με το αέριο, συνεπώς το αέριο θα του έρθει πιο φτηνά. Επίσης το diesel δεν βγάζει άπειρα χιλιόμετρα, απλά βγάζει περισσότερα από κινητήρες βενζίνης/αερίου. Όσο για τη συντήρηση, ο κινητήρας diesel έχει πιο αραιά service(σε διανυθέντα χιλιόμετρα, όχι σε μήνες) και λιγότερα αναλώσιμα. Όσο για τις επισκευές όμως(επισκευή θεωρείται ακόμα και η προγραμματισμένη αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου) είναι κατά πολύ ακριβότερες στο diesel. Όσο για την υπόλοιπη συντήρηση του αυτοκινήτου(τακάκια, υγρά φρένων-τιμονιού, αντιψυκτικό, εξωτερικοί ιμάντες, κτλ) δε υπάρχει καμία διαφορά. Για την ποιότητα του καυσίμου το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για την βενζίνα και για το αέριο. Από τα ίδια διυληστήρια έρχονται όλα. Η λύση είναι καλύτερα φίλτρα καυσίμου και πιο συχνή αλλαγή τους. Ναι από τα ίδια διυλιστήρια έρχονται όλα, αλλά μερικές φορές κάπου στην πορεία νοθεύονται με γνωστές ή άγνωστες ουσίες. Και στην περίπτωση του πετρελαίου κίνησης το πρόβλημα είναι το αυξημένο θείο, το οποίο δεν διορθώνεται ούτε από τα καλύτερα φίλτρα ούτε από τη συχνή αλλαγή τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Ναι από τα ίδια διυλιστήρια έρχονται όλα, αλλά μερικές φορές κάπου στην πορεία νοθεύονται με γνωστές ή άγνωστες ουσίες. Και στην περίπτωση του πετρελαίου κίνησης το πρόβλημα είναι το αυξημένο θείο, το οποίο δεν διορθώνεται ούτε από τα καλύτερα φίλτρα ούτε από τη συχνή αλλαγή τους. Το (πάρα πολύ) αυξημένο θείο στο πετρέλαιο έχει να κάνει με την διαδικασία αποχρωματισμού του φωτιστικού πετρελαίου σε πετρέλαιο κίνησης. Όπως πολύ σωστά είπες κανένα φίλτρο δεν θα σε γλυτώσει απο μια τέτοια νοθεία, και η ζημιά (έστω και μακροπρόθεσμα) θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Ένας άλλος τρόπος νοθείας σε πετρέλαιο (κάτι που γίνεται χρόνια στην Ελλάδα, εξού και ο λόγος που το ανέφερα εξ'αρχής) είναι η προσθήκη λαδιών (απο "λεπτά" λάδια, μέχρι και καμένα ορυκτέλαια), εκεί οφείλεται και η "κάπνα" απο την εξάτμιση που παρατηρώ στην Ελλάδα στα ντιζελοκίνητα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Το (πάρα πολύ) αυξημένο θείο στο πετρέλαιο έχει να κάνει με την διαδικασία αποχρωματισμού του φωτιστικού πετρελαίου σε πετρέλαιο κίνησης. Με μπερδεύει λίγο αυτό... εγώ ήξερα πως η περιεκτικότητα σε θείο μειώνεται μόνο στα διυλιστήρια με υδροαποθείωση, και η διαδικασία αποχρωματισμού επεμβαίνει μόνο στο χρώμα και όχι στην περιεκτικότητα του θείου. Τεσπα, στο ουσιώδες κομμάτι, στο ότι δηλαδή τα φίλτρα δεν παρακρατούν θείο, συμφωνούμε απόλυτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saks80 Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Αυτό που δεν υπολογίζετε κάποιοι, είναι η ποιότητα του πετρελαίου που πωλείται στην Ελλάδα. Για ρωτήστε κανα ταρίφα, να δείτε πως κλαίει κάθε φορά που βουλώνουν τα μπεκ του, ή κάθε φορά που καταστρέφεται η αντλία πετρελαίου. Να ήμασταν σε καμια σοβαρή χώρα, και γω για diesel θα μιλούσα, στην Ελλαδάρα, δυστυχώς δεν... ειπε οτι μενει εξωτερικο.οποτε δεν εχει προβλημα με την ποιοτητα diesel.στην ελλαδα δημιουργειτε προβλημα λογω του βιοντιζελ.δημιουργει μυκητες οι οποιοι καταστρεφουν με τον καιρο την πομπα.οποτε η βαζεις diesel μονο απο shell που περιεχει ηδη μεσα το μυκητοκτονο η αν βαζεις απο αλλου το προσθετεις εσυ στο ρεζερβουαρ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Νοθεία έχουμε πολλά χρόνια (πολύ πριν το Βιοντίζελ). Αν δεν υπήρχε (πολλή και εκτεταμένη...) δεν θα υπήρχε και λόγος να γίνει εξίσωση του φόρου θέρμανσης/κίνησης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Νοθεία έχουμε πολλά χρόνια (πολύ πριν το Βιοντίζελ). Αν δεν υπήρχε (πολλή και εκτεταμένη...) δεν θα υπήρχε και λόγος να γίνει εξίσωση του φόρου θέρμανσης/κίνησης. Και που έγινε η εξίσωση τι? Το νοθεύουν με ναυτιλιακό πλέον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/99522.asp εργοστασιακα ρε παιδια δεν σημαινει οτι το βαζει ενα κιτ ο κυρ μητσος της αντ/πειας!!! εχουν καλυτερα υλικα σε σημεια π.χ. εδρες βαλβιδων ειτε ντιζελ ειτε υγραεριο νοθευετε οποτε το ολο σκηνικο εχει να κανει με τις αντοχες/ανοχες σε καποια πραγματα. π.χ. στο ντιζελ αναλογα με το euro 5-7 σημαινει και ευαισθησια στο φιλτρο τους κτλ.τι σημαινει αυτο αν το ντιζελ δεν ειναι καλο ανακατασκευη κανα 500-1000ε ρωτηστε πριν παρετε ντιζελ ποσο κανει η νεροπαγιδα του ντιζελ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madsc Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2014 Timour κάπου έχεις μπερδέψει κάποιες διαδικασίες ή απλά τις γνωρίζεις μισές. Αν ισχύανε όλα αυτά που λες για τις νοθεύσεις, τα φαινόμενα θα ήταν καθολικά πανελλαδικά. Τα αποτελέσματα -που απλά ανέφερα πως υπάρχουν- λένε άλλα, άρα κάτι λείπει από την θεωρεία σου. Αυτό σημαίνει δημιουργώ εντυπώσεις. Καλή συνέχεια στις αναζητήσεις σου για τρόμπες, φίλτρα και τρόπους συζήτησης. /sc Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saks80 Δημοσ. 25 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2014 δεν υπαρχει καμια νοθεια πλεον στο ντιζελ.με την ιδια λογικη και την βενζινη την νοθευουν και το αεριο.η πομπες βγαζουν ζημιες καθαρα και μονο απο το βιοντιζελ.οποιος δεν ριχνει το μυκητοκτονο θα εχει προβλημα μετα απο καιρο.αν το ριχνεις δεν θα εχει κανενα θεμα.τα αυκινητα που εχουν αεριο απο την αντιπροσωπια σιγουρα θα εχουν ενισχυμενες εδρες και βαλβιδες αεριου.παλι ομως το ντιζελ ειναι καλυτερη αγορα για μενα απο ενα με βενζινη που καιει αεριο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 25 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2014 madsc θα μου επιτρέψεις να επισημάνω κάποια πράγματα. Αν νιώθεις οτι μετά απο τα παρακάτω, ρίχνω εγώ το επίπεδο της συζήτησης (αναφέρομαι στις "αναζητήσεις για τρόπους συζήτησης") να το δεχτώ και να ζητήσω συγνώμη. Αντλίες καυσίμου Έλλαδα 200-800€ έχουν για Ι.Χ. σε αντιπροσωπείες και τις περισσότερες φορές υπάρχουν καλύτερες και φτηνότερες aftermarket λύσεις. Εκτός αν μιλάς για scania τριαξονικά. Και πάλι, δεν αλλάζεις όλη την αντλία επειδή βούλωσε ένα φίλτρο. Ποιός τα λέει αυτά; Μηχανικός που θέλει να βγάλει μηνιάτικο από μια επισκευή; Γράψε ποιός είναι να περνάμε από απένταντι. ;p Ας μην δημιουργούμε εντυπώσεις σε τομείς που δεν γνωρίζουμε με νούμερα που έχουμε ακούσει. Βέβαια, αντλίες πετρελαίου υψηλής πίεσης στο price-range που θέτεις, δεν θα βρεις όσο και να ψάξεις. Εγώ στο μύνημα μου σου παρέθεσα γνήσιο κωδικό ανταλλακτικού απο αμάξι που δεν είναι ούτε scania ούτε 3αξονικό. Ποτέ όπως προείπα δεν αλλάζεις αντλία επειδή βούλωσε ένα φίλτρο, άρα κανείς δεν τα λέει αυτά. Οι αντλίες όμως χαλάνε (γι'αυτό αν πάρεις αύριο και ζητήσεις αυτόν τον κωδικό θα δεις οτι παίζει απόθεμα - άνω των 10 τεμαχίων), όπως χαλάνε και της βενζίνης. Με νοθευμένο πετρέλαιο (το οποίο μπορεί και να μην υφίσταται τελικά και να ανήκει στην σφαίρα της φαντασίας κάποιων συνομωσιολόγων) ή αντλία θα χαλάσει γρηγορότερα. http://www.iefimerida.gr/news/44642/%CF%83%CF%84%CE%BF-30-%CE%B7-%CE%BD%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%AD%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CE%BF-%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82 O μηχανικός που θέλει να βγάλει "μηνίατικο" όπως μετά αναφέρεις (ασχέτως αν την αντλία την αγόρασε και την πήγε ο ίδιος ο πελάτης εκεί για τοποθέτηση - για να μην βγάζουμε δικά μας συμπεράσματα), επειδή τυχαίνει να έχει κρατήσει την χαλασμένη αντλία που ανέφερα - για ανακύκλωση- και που έκρινε μετά απο 30+ χρόνια εμπειρίας πάνω σε ντιζελοκίνητα οτι δεν επισκευάζεται, είναι διατεθημένος να παραχωρήσει την αντλία σε κάθε ενδιαφερόμενο που νιώθει οτι μπορεί να την επισκευάσει (με σπρέι καρμπυρατέρ ή ΄οτιδήποτε άλλο) και να πληρωθεί αδρά γι'αυτό, έτσι ώστε να τον αποδείξει άσχετο και λάθος. Να γράψω ποιος είναι δεν θα το κάνω (μόνο με p.m), σε κανένα μύνημά μου δεν έχω κάνει κάποιον διαφήμιση, δεν σκοπεύω να αρχίσω τώρα. Περίμενα απο εσένα (όχι απαραίτητα επειδή έχεις τον σεβαστό ρόλο του moderator) να αναγνωρίσει κάποιες απο τις ανακρίβειες που έχει γράψει (όσον αφορά τις τιμές που πωλούνται οι εν λόγω αντλίες) και να μην προτιμήσει να προβεί σε απαξιωτικές προτάσεις στυλ "Καλή συνέχεια στις αναζητήσεις σου για τρόμπες, φίλτρα και τρόπους συζήτησης". Πίστευα οτι σε ένα φόρουμ που πραγματοποιούνται συζητήσεις και ανταλλαγές απόψεων, θα μου επιτρεπόταν, τόσο να πω την δική μου όσο και να καταθέσω και όσα γνωρίζω βάσει δικής μου εμπειρίας απο συζητήσεις που είχα τόσο με παθόντες όσο και με γνώστες του αντικειμένου. Αν λοιπόν νιώθεις οτι ο δικός σου τρόπος συζήτησης (και η απάντησή σου που έχω κάνει quote) οτι είναι καλύτερη απο την δική μου τότε πάσο. Αν πιστεύεις επίσης οτι η νοθεία καυσίμων είναι δική μου "θεωρεία", τότε όχι, θεωρία άλλων είναι που εγώ απλά ενστερνίζομαι, είναι μεμπτό αυτό? Food for thought για τους υπόλοιπους conspiracists σαν κι'εμένα. http://www.kavvathas.gr/show.php?cat_id=235&page_id=1507 http://www.e-magazino.gr/endiaferonta/deite-pos-notheioun-to-petrelaio-kai-ti-benzini.html http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=340707 Food for thought και για τους φανατικά υπέρμαχους του diesel http://www.eko.gr/NewsDetails.aspx?lan=1&id=240 hint: το μισό λίτρο διαφορά μπορεί να δικαιολογηθεί και στην διαφορά βάρους του golf. Καληνύχτα και την συγνώμη μου σε όλους για το τεράστιο off-topic σε νήμα υγραερίου. Είναι το τελευταίο απο εμένα. @Joshua, χημικός δεν είμαι αλλά (και εφόσον το βίντεο δεν είναι μούφα) μήπως οφείλεται το θειικό οξύ για την αύξηση του θείου? (ας μας πει κάποιος χημικός)- είχα διαβάσει κάποιον να το σχολιάζει στο chemistry.gr αλλά δεν μπορώ να το βρώ. http://www.zougla.gr/automoto/article/i-metatropi-tou-diesel-8ermansis-se-kinisis-ke-i-terastia-forodiafigi Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 25 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2014 @Joshua, χημικός δεν είμαι αλλά (και εφόσον το βίντεο δεν είναι μούφα) μήπως οφείλεται το θειικό οξύ για την αύξηση του θείου? (ας μας πει κάποιος χημικός)- είχα διαβάσει κάποιον να το σχολιάζει στο chemistry.gr αλλά δεν μπορώ να το βρώ. http://www.zougla.gr/automoto/article/i-metatropi-tou-diesel-8ermansis-se-kinisis-ke-i-terastia-forodiafigi Ούτε εγώ είμαι χημικός, αλλά δεν νομίζω το θειικό οξύ να αυξάνει το θείο. Θα σου πω όμως κάτι για το οποίο είμαι σίγουρος: Οι τελευταίας τεχνολογίας κινητήρες diesel ΑΠΑΙΤΟΥΝ πετρέλαιο με περιεκτικότητα σε θείο έως 10 ppm. Αν λάβεις υπόψιν ότι το πετρέλαιο θέρμανσης(κόκκινο) έχει περιεκτικότητα σε θείο 1.000 ppm και πως το ναυτιλιακό πετρέλαιο(μαύρο) έχει 10.000 ppm, θέλει και ρώτημα το γιατί το νοθευμένο έχει πολύ θείο? Εγώ προσωπικά θα έπαιρνα diesel μόνο στην περίπτωση που θα ζούσα σε άλλη χώρα. Εδώ στην Ελλάδα όχι μόνο γίνεται νοθεία, αλλά πολύ αμφιβάλλω για το αν όντως το μη νοθευμένο diesel είναι έως 10 ppm που προβλέπεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 25 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2014 Το diesel είναι καινούργιο για τα IX αλλά υπάρχει χρόνια στα ταξί, που σε ένα χρόνο κάνουν μέχρι και 200.000χλμ. πόλης (τουλάχιστον προ κρίσης) Οπότε μια απλή εξασφάλιση αν κάποιος ανησυχεί είναι να βάλει από όπου βάζουν τα ταξί στην περιοχή του. Θα δει πως βάζουν από το φτηνότερο βενζινάδικο. Θεωρώ πως αν ένας βενζινάς είχε πετρέλαιο που οδηγεί σε βλάβη κινητήρα, με τον ένα τρόπο ή τον άλλο θα κλείσει σε λίγους μήνες. Πρακτικά δεν υφίσταται δηλαδή τέτοια περίπτωση. Από την άλλη νοθεία σαφώς και υπάρχει με τρόπους όμως που δεν οδηγούν σε βλάβη μοτέρ. ΥΓ. Στη Νέα Υόρκη τα ταξί αλλάζονται υποχρεωτικά κάθε 3 χρόνια. Στην Ελλάδα το νούμερο είναι πάνω από 10ετία και συχνά γράφουν πάνω από 1.000.000χλμ. Τουλάχιστον τα παλαιότερης τεχνολογίας καίνε ακόμα και υπολείμματα τηγανελαίου. Βάλτε και την απουσία ελέγχων και δεν δημιουργεί απορία το ότι πολλά βγάζουν ντουμάνι. Λιγότερα πάντως από ότι παλαιότερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα