voltmod Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δεν είναι μυστικό ότι το marketing δεν είναι και το μεγαλύτερο όπλο της HTC, ενώ το ίδιο μπορούμε να πούμε και για το λεγόμενο “brand awareness”.Αν και κατά καιρούς η εταιρεία έχει κατασκευάσει μερικά από τα καλύτερα smartphones της αγοράς, δεν έχει καταφέρει να κάνει τη διαφορά και να φτάσει στο επίπεδο άλλων κατασκευαστών όπως η Samsung. Από ότι φαίνεται πάντως, αυτό αναμένεται να αλλάξει σύντομα με τη πρόσληψη του Paul Golden, του πρώην Chief Marketing Officer της Samsung. Το The Verge επιβεβαίωσε τη φήμη που ξεκίνησε το Bloomberg προσφατα. Ο Paul Golden ήταν εκείνος που δημιούργησε και ξεκίνησε τη ιδιαίτερα επιτυχημένη καμπάνια Galaxy για τη Samsung (The Next Big Thing). Ο Paul Golden ανέλαβε θέση συμβούλου δίπλα στη πρόεδρο της εταιρείας Cher Wang. Μιλώντας για επιτυχίες, ο Golden αποδίδει στο έργο του την αύξηση 4X στο μερίδιο αγοράς της μάρκας Galaxy (από το 4.5% στο 21%) στη στρατηγικά κρίσιμη αγορά των smartphones. Η HTC έχει παραδεχτεί μέσω του CEO, Peter Chou, ότι η αδυναμία στο marketing είναι ένας από τους λόγους για την άσχημη οικονομική απόδοσης της εταιρείας. Η πρόεδρος επίσης της εταιρείας, Cher Wang έχει δηλώσει: “Πρέπει απλώς να επικοινωνούμε καλά με τους πελάτες μας. Πιστεύουμε ότι αν επικοινωνήσουμε καλύτερη, τότε θα τα πάμε καλύτερα”. Site: Engadget
Dr.Richard Axel Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Τα παίζει όλα για όλα η HTC και καλά κάνει. 1
nikchris Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Nαι, το marketing φταιει που πλεον δεν μπορει να φτιαξει συσκευες, πλην 1-2. HTC εχεις κατι αξιολογο, πλην του One; (2013 + 2014) Εχεις σοβαρα phablets; ΟΧΙ Εχεις σοβαρα midrange τηλεφωνα; ΟΧΙ Εχεις τιποτα low end; ΟΧΙ Οταν λοιπον δεν εχεις σοβαρες προτασεις, και δεν εχει γεμισει η αγορα με HTC τηλεφωνα, για ποιο brand awareness μιλαμε; 1
21century Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Θέλει μονο να αυξήσει τις πωλήσεις της και τίποτα περισσότερο...
zorans Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Παντως το προβλημα της HTC ηταν και ειναι η υπερτιμολογηση, τουλαχιστον στις νεες κυκλοφοριες. Τα low-end κοστιζουν οσο τα mid αλλων εταιριων και τα mid σαν high-end... 2
menthol1979 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Θέλει μονο να αυξήσει τις πωλήσεις της και τίποτα περισσότερο... Ναι bot. Ενώ οι υπόλοιποι ενδιαφέρονται για την κλιματική αλλαγή και για την παγκόσμια ειρήνη. 2
mourouzis2005 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Δημοσ. 21 Απριλίου 2014 Τώρα εξηγείται και η πρόθεση της HTC να κυκλοφορήσει πλαστικό One... Οι λογικές Samsung από τον μαρκετίστα της σε άλλη εταιρεία!
kissMA Δημοσ. 22 Απριλίου 2014 Δημοσ. 22 Απριλίου 2014 Το marketing είναι μόνο ενας απο τους τομείς που πάσχει η HTC. Άλλωστε και αυτό εξαρτάται απο το budget. Τώρα εξηγείται και η πρόθεση της HTC να κυκλοφορήσει πλαστικό One... Οι λογικές Samsung από τον μαρκετίστα της σε άλλη εταιρεία! Το πλαστικό είναι το καλύτερο υλικό για κινητά. Τα αλουμίνια και τα γυαλιά είναι για διακοσμητικά που βάζεις στη βιβλιοθήκη σου.
efstratios1982 Δημοσ. 22 Απριλίου 2014 Δημοσ. 22 Απριλίου 2014 Το αν είναι το πλαστικό το καλύτερο υλικό για κινητά θες να μου πεις από που το συμπερανες? Εγώ δεν είμαι ειδικός σε αυτό αλλά γνωρίζω ότι το πλαστικό σίγουρα δεν είναι πιο ανθεκτικό από το μέταλλο.Επίσης σε καμία περίπτωση δεν είναι πιο στιβαρό. Ίδιο αποτέλεσμα έβγαλε και μια έρευνα μιας ασφαλιστικής εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο (ότι τα S3,S4 ήταν από τα πιο ευπαθή κινητά σε πτώσεις). Οπότε για πιο λόγο να προτιμήσω κάτι πλαστικό?
bill81 Δημοσ. 23 Απριλίου 2014 Δημοσ. 23 Απριλίου 2014 Το αν είναι το πλαστικό το καλύτερο υλικό για κινητά θες να μου πεις από που το συμπερανες? Εγώ δεν είμαι ειδικός σε αυτό αλλά γνωρίζω ότι το πλαστικό σίγουρα δεν είναι πιο ανθεκτικό από το μέταλλο.Επίσης σε καμία περίπτωση δεν είναι πιο στιβαρό. Ίδιο αποτέλεσμα έβγαλε και μια έρευνα μιας ασφαλιστικής εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο (ότι τα S3,S4 ήταν από τα πιο ευπαθή κινητά σε πτώσεις). Οπότε για πιο λόγο να προτιμήσω κάτι πλαστικό? Για πολλούς λόγους, με πλαστικό έχεις μικρότερο SAR και καλύτερο σήμα, είναι ελαφρύτερο υλικό άρα ελαφρύτερο τηλέφωνο, μπορείς να αλλάζεις μπαταρία, δεν φοβάσαι μην γρατζουνιστεί όπως το μεταλλικό γιατί το αλλάζεις όποτε θες με μικρό κόστος. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι το πρώτο που ανέφερα.
giannis12a Δημοσ. 27 Απριλίου 2014 Δημοσ. 27 Απριλίου 2014 Nαι, το marketing φταιει που πλεον δεν μπορει να φτιαξει συσκευες, πλην 1-2. HTC εχεις κατι αξιολογο, πλην του One; (2013 + 2014) Εχεις σοβαρα phablets; ΟΧΙ Εχεις σοβαρα midrange τηλεφωνα; ΟΧΙ Εχεις τιποτα low end; ΟΧΙ Οταν λοιπον δεν εχεις σοβαρες προτασεις, και δεν εχει γεμισει η αγορα με HTC τηλεφωνα, για ποιο brand awareness μιλαμε; Μια χαρά αξιόλογα τηλέφωνα έχει σε όλες τις κατηγορίες, απλά είναι πάρα πολύ ακριβά σε σχέση με τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα