Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Update

Δυστυχως τα νεα μου δεν ειναι καλα.

Επεστρεψα την καρτα στο e-shop ( εκει την ειχα αγορασει) και μετα  απο 10 μερες αναμονης επεστρεψαν την καρτα στην πολη μου χωρις καμια ενημερωση. Η μονη ενημερωση που υπηρχε στο PC του πωλητη ηταν οτι υπηρχε "αποκοληση στοιχειου" χωρις καμια αλλη διευκρινιση και οτι δεν ισχυει πλεον η εγγυηση. Αυτα για καρτα που δοκιμαστηκε σε 2 συστηματα και επεστραφη χωρις τιποτε αλλο.

Τι γνωμη εχετε? Η αντιμετωπιση τους ειναι απιστευτη. Υπαρχει  κατι που θα μπορουσα να κανω με την asus ισως?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...