yansta Δημοσ. 3 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2014 Update Δυστυχως τα νεα μου δεν ειναι καλα. Επεστρεψα την καρτα στο e-shop ( εκει την ειχα αγορασει) και μετα απο 10 μερες αναμονης επεστρεψαν την καρτα στην πολη μου χωρις καμια ενημερωση. Η μονη ενημερωση που υπηρχε στο PC του πωλητη ηταν οτι υπηρχε "αποκοληση στοιχειου" χωρις καμια αλλη διευκρινιση και οτι δεν ισχυει πλεον η εγγυηση. Αυτα για καρτα που δοκιμαστηκε σε 2 συστηματα και επεστραφη χωρις τιποτε αλλο. Τι γνωμη εχετε? Η αντιμετωπιση τους ειναι απιστευτη. Υπαρχει κατι που θα μπορουσα να κανω με την asus ισως?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα