Crazy Tony Δημοσ. 17 Απριλίου 2014 Δημοσ. 17 Απριλίου 2014 Developer Petroglyph has announced it’s working on Grey Goo, a new real-time strategy game that blends established gameplay mechanics with modern design and tools. Petroglyph says Grey Goo will draw on the best aspects of base building, unit management, and all-out war in an all new space saga. It promises to remove the frustration often associated with the genre and focus on deep, tactical systems based on classic RTS gameplay. The game will feature three factions: The Beta, Human, and Goo, each with its own strategies and powerful “epic” units that tower over the battlefield, which you can play in either a single-player campaign or competitive multiplayer mode. Grey Goo’s AI, Petroglyph said, is based on real-world Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA) concepts, and will make every match unique rather than run off of scripts. http://www.gamespot.com/articles/command-conquer-creators-announce-new-rts-grey-goo/1100-6418342/ 2
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 17 Απριλίου 2014 Moderators Δημοσ. 17 Απριλίου 2014 Με τέτοιο όνομα περίμενα να δω καμιά παρωδία. Φαίνεται όμως καλό το pew pew.
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Θα κυκλοφορήσει την επόμενη βδομάδα, βγήκαν και οι ελάχιστες/προτεινόμενες απαιτήσεις: Minimum specs: OS: 32-bit Windows 7 Processor: 3.5 GHz Intel Core i3 Dual Core Memory: 4 GB RAM Graphics: 1024 MB DirectX 11 capable video card (GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD 5870) DirectX: Version 11 Network: Broadband Internet connection Hard Drive: 30 GB available space Recommended specs: OS: 64-bit Windows 7 Processor: 3 GHz Intel Core i5 Quad Core Memory: 8 GB RAM Graphics: 1024 MB Direct3D 11 capable video card (GeForce GTX 570 or AMD Radeon HD 7870) DirectX: Version 11 Network: Broadband Internet connection Hard Drive: 30 GB available space Και το Launch Trailer: 1
Tobajara Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2015 Κάπου το θυμόμουν αυτό το όνομα... Η Petroglyph είχε κυκλοφορήσει το 2006 - 2007 τα Star Wars: Empire at War και το expansion του Forces of corruption, τα οποία ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα, πολύ όμορφα και με έξυπνες ιδέες. Ειδικά οι διαστημικές μάχες ήταν πανέμορφες και είχαν αρκετό βάθος. Εις αναμονή! Έχω ξεχάσει την τελευταία φορά που έπαιξα παραδοσιακό RTS (εξαιρώ τα Starcraft - Total War). 1
zafitolis Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2015 έπαιξα λίγο σήμερα και μου άρεσε αρκετά. κλασσικό rts καιρό είχαμε να δουμε
michael92 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2015 Με τέτοιο όνομα περίμενα να δω καμιά παρωδία. Late quote, but http://en.wikipedia.org/wiki/Grey_goo 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2015 Moderators Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2015 Late quote, but http://en.wikipedia.org/wiki/Grey_goo Καλή φάση, δεν το ήξερα αυτό. Το είχα ακούσει σαν σενάριο, αλλά δεν είχα προσέξει ποτέ ότι λεγόταν "grey goo".
Athanasios2104 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2015 έπαιξα λίγο σήμερα και μου άρεσε αρκετά. κλασσικό rts καιρό είχαμε να δουμε φαίνεται όντως ενδιαφέρον casual RTS, σίγουρα όχι Starcraft-killer, οπότε μπορούν να συνυπάρχουν στον ίδιο σκληρό με ανησυχεί βέβαια η μικρή ποικιλία units και χαρτών, οπότε θα περιμένω να δω τι υποστήριξη θα έχει και μάλλον θα το τιμήσω.
Tobajara Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2015 φαίνεται όντως ενδιαφέρον casual RTS, σίγουρα όχι Starcraft-killer, οπότε μπορούν να συνυπάρχουν στον ίδιο σκληρό Το casual χωράει λίγη συζήτηση. Σίγουρα δεν έχει το micromanagement και τον e - sports χαρακτήρα του Starcraft, αλλά έχοντας παίξει λίγο μου φάνηκε και δύσκολο και πολύ διαφορετικό. Αφήνω το Starcraft 2 campaign στην άκρη, γιατί κατ'εμέ δεν είναι κανονικό RTS. Η αίσθηση που μου άφησε το Grey Goo ήταν καραμπινάτου Command and Conquer / Red Alert τόσο στα μικρά όσο και στα μεγάλα, με δάνεια από SC2 στις μονάδες και την ταχύτητα του gameplay. Κάνεις repair με repair pads (μπρρρρ ανατριχίλες) και κέρσορα - γερμανικό κλειδί. Έχεις refinery με harvester. Έχεις ένα μπούγιο που ορμάει και τα κάνει λίμπα. Οι μονάδες σου πεθαίνουν αρκετά τακτικά και θέλουν αναπλήρωση. Ο ρυθμός είναι ο παραδοσιακός "φτιάχνω βάση - εξερευνώ - επεκτείνομαι - κάνω upgrades - φτιάχνω πολύ στρατό - τα σπάω". Το gameplay είναι αρκετά πιο γρήγορο και οι μονάδες μου φάνηκε πως πεθαίνουν αρκετά εύκολα, ενώ υπήρχε ένα deja vu στο χαρακτήρα τους. Πρώτη εικόνα είναι πως δεν υπάρχουν ΠΑΡΑ πολλές μονάδες και upgrades αλλά θα πρέπει να το προχωρήσω για να έχω άποψη. Οι βάσεις χτίζονται γύρω από ένα hub με συνδέσμους πάνω στους οποίους κολλάνε τα κτίρια, και ανάλογα με το τι είναι κολημμένο πού έχεις και τις αντίστοιχες δυνατότητες παραγωγής. Προσπαθώ να θυμηθώ πού το ξαναείχα δει αυτό αλλά δε μπορώ... Μιλάμε με άλλα λόγια για το ίδιο ξεκάθαρα γονιδίωμα με Command and Conquer, Red Alert, KKND, Μ.Α.Χ (μπρρρρ...) και γενικά ένα μεγάλο μέρος της βιβλιοθήκης του GOG :D και λιγότερη σχέση με Starcraft. Είχα ΠΟΛΥ καιρό να παίξω κάτι τέτοιο, προς το παρόν το συστήνω αλλά θα επανέλθω.
Athanasios2104 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Οι βάσεις χτίζονται γύρω από ένα hub με συνδέσμους πάνω στους οποίους κολλάνε τα κτίρια, και ανάλογα με το τι είναι κολημμένο πού έχεις και τις αντίστοιχες δυνατότητες παραγωγής. Προσπαθώ να θυμηθώ πού το ξαναείχα δει αυτό αλλά δε μπορώ... Αναφέρεσαι στους humans, γιατί οι beta και το goo δεν λειτουργεί έτσι. Πάντως όπως είπα, από τα βίντεο δεν είδα μεγάλη ποικιλία, για αυτό θα περιμένω ακόμη. Από κόσμο online και από stability πως πάει;
Tobajara Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2015 Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το online του ακόμα και είμαι στην αρχή του campaign, οπότε ό,τι λέω είναι επίφοβο. Νομίζω πάντως πως έχει κόσμο, αλλά με το χέρι στην καρδιά δεν ξέρω πόσο προσφέρεται για online. Μονάδες φοβάμαι πως έχει λίγες, μην πω πως έχει μόνο 12, ενώ είναι αρκετά rush. Έχει κάποια στοιχεία που μου βγάζουν εντελώς κλασσικό RTS και κάποια πράγματα, κυρίως στο ρυθμό, που μου φαίνονται πιο νεωτερικά. Ακόμα δε μπορώ να το εξηγήσω επακριβώς. Δεν έχει τις τεράστιες βάσεις του C&C ή του Total Annihilation αλλά έχει τους μεγάλους στρατούς τους και το "γιούργια και σας φάγαμε", η ανάπτυξη είναι γρήγορη, micromanagement στις κινήσεις έχει αλλά κυρίως στην αρχή κάθε πίστας (πιο μετά γίνεται μπούγιο συν το ότι τα πάντα είναι αναλώσιμα), κυνηγάς τα resources κλπ...δεν ξέρω ακόμα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα