EvilEyes Δημοσ. 14 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2014 Καλησπερα, το Σαββατο παρελαβα απο digital master το τροφοδοτικο του τιτλου. Παρατηρησα ομως οτι το fan ακουγεται να δουλευει σε υψηλες στροφες. Ειδικα σε load σου παιρνει τα αυτια. Το αντιστοιχο xfx 550 που ειχα πριν ειναι τελειως αθορυβο ακομα και σε full load. Επικοινωνησα με το καταστημα αλλα καμια απαντηση μεχρι τωρα. Τι μου προτεινεται να κανω, να επιμεινω για doa; Το υπολοιπο συστημα εχει ως εξης: Cpu amd fx [email protected] Ram 2x4gb@1866mhz Vga asus dcuii top r9 280x Hdd wd caviar black 1.5tb Ssd samsung 840 evo 120gb M/b gigabyte ga-970-ud3 rev. 3.0 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rowain Δημοσ. 14 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2014 Μάλλον είναι ελαττωματικό το psu...ή ζεστένεται πολύ και τρέχει σε υψηλά rpm ο ανεμιστήρας του ή απλώς τα έχει παίξει ο ανεμιστήρας..Εφόσον δουλεύει δεν πρόκειται για DOA. Στη θέση σου θα το επέστρεφα στο μαγαζί και θα τους έλεγα την κατάσταση..Αφού έχεις ήδη επικοινωνήσει όμως μαζί τους περίμενε μέχρι να λάβεις απάντηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GiOrGoSk21 Δημοσ. 14 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2014 Αν πάρεις απάντηση, πόσταρέ την (έστω το νόημα). Το PSU φυσιολογικά είναι αθόρυβο, σαν το 550w που λες. Στο λέω γιατί ένα 80%+ του συστήματος της υπογραφής το πήρα από digital-master κι εγώ (συμπεριλαμβανομένου του PSU το οποίο όμως δόθηκε λέει φυσιολογικά) και είμαι περίεργος για την εξυπηρέτησή τους αφού δεν έχω διαβάσει ακόμα σχόλια πελατών για το θέμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
EvilEyes Δημοσ. 14 Απριλίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2014 Προς το παρων απο εχθες που εστειλα μηνυμα δε πηρα απαντηση, θα προσπαθησω αυριο να μιλησω τηλεφωνικως μαζι τους. Παντος απο οτι διαβασα η πολιτικη επιστροφων τους δε μου φανηκε ξεκαθαρη. Στην αρχη λεει οτι ο πελατης εχει το δικαιωμα να επιστρεψει το προιον εαν δε τον ικανοποιει εντος μιας εβδομαδας, αλλα μετα λεει η επιστροφη γινεται εφοσον το προιον κριθει "απο αυτους;" οτι ειναι καταλληλο για επιστροφη. Σε καθε περιπτωση ο αγοραστης πρεπει να χρεωθει μεταφορικα για Κρητη, και εαν δε το δεχτουνε να πληρωσει διπλα μεταφορικα για να το παρει παλι στα χερια του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
EvilEyes Δημοσ. 15 Απριλίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2014 Update σημερινο. Επικοινωνησαν μαζι μου απο τη digital master, μπορω να πω ηταν προθυμοι να βοηθησουν απλα θα χρεωθω τα μεταφορικα για να το στειλω. Το προβλημα ειναι οτι εαν χρειαστει να το στειλουν στην xfx θα παρει χρονο και εγω δε μπορω μα μεινω χωρις pc. Στο μεταξυ εκανα μια αλλη δοκιμη σημερα το πρωι. Εβγαλα το τροφοδοτικο απο τη θεση του και το γυρισα στα πλαγια ωστε ο ανεμιστηρας να εχει ελευθερη ροη αερα. Μπορω να πω οτι μετα απο σχετικο ζορισμα για αρκετη ωρα παρεμεινε αρκετα αθορυβο, καμια σχεση δηλαδη με το θορυβο που εκανε οταν ηταν τοποθετημενο κανονικα. Αυτο με εκανε να πιστεψω οτι ισως το προβλημα να οφειλεται τελικα στο κουτι μου, το cm k350. Ισως επειδη οι τρυπες εισαγωγης ειναι λιγες και μικρες να μην εχει καλο airflow και να ανεβαζει στροφες ο ανεμιστηρας για να ψυξει το τροφοδοτικο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hlt Δημοσ. 3 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2014 Τελικά τι έγινε γιατί έχω και εγώ το ίδιο θέμα και μετά απο 5 μήνες χρήσης λέω να το πάω πίσω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
EvilEyes Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Το αφησα το θεμα δεν ασχοληθηκα γιατι μου ειπανε οτι πρεπει να το στειλουν οι ιδιοι στην xfx και θα αργησει πολυ η ολη διαδικασια. Ξενερωσα λιγο αλλα δεν ειμαι διαθετημενος να μεινω τοσο μεγαλο διαστημα χωρις pc. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hlt Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Λοιπόν πήρα και εγώ στην visiostudio και μου είπαν ότι η όλη διαδικασία θα πάρει το λιγότερο 3-4 εβδομάδες γιατί πρέπει να το στείλουν εξωτερικό για να διαπιστωθεί το πρόβλημα. Όλοι προτείνουν τα συγκεκριμένα τροφοδοτικά τυφλά αλλά κανείς δεν μιλάει για την εγγύηση τους (Και φυσικά μιλάω και για τις υπόλοιπες εταιρίες).Νομίζω ότι θα ήταν καλό να τα λέμε και αυτά γιατί τώρα να μείνω 1 μήνα χωρίς υπολογιστή δεν λέει. Αυτό που βλέπω να κάνω δυστυχώς είναι να πάρω ένα άλλο τροφοδοτικό άλλης εταιρίας αφού πρώτα ψάξω καλά το θέμα της εγγύησης και ποιότητας ανεμιστήρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rowain Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Μα η εγγύηση εδώ που κολλάει; Και 10 χρόνια να είχε εγγύηση πάλι ένα μήνα θα έκανε να έρθει πίσω μετά από τον έλεγχο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MoviemakerGr Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Δεν είναι θέμα εγγύησης αλλά καταστήματος κ εξυπηρέτησης. Δυο είναι αυτα που μπορείς να κάνεις,αυτο που σου είπαν οτι πρέπει να πάει εξω και θα κανει ενα μήνα να το ζητήσεις γραπτώς και να το κάνεις προώθηση στην Γραμματεία καταναλωτή. > http://www.efpolis.gr/ Το δεύτερο ειναι να χρηματοδοτήσεις την αντικατάσταση σου,δηλαδή να αγορασεις δεύτερο τροφοδοτικό και οταν βγει η αντικατάσταση να ζητησεις ολα τα χρήματα που εδωσες για το πρώτο να σου επιστραφούν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hlt Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Μα η εγγύηση εδώ που κολλάει; Και 10 χρόνια να είχε εγγύηση πάλι ένα μήνα θα έκανε να έρθει πίσω μετά από τον έλεγχο.. Ρωτάω μήπως σε άλλες εταιρίες δεν πρέπει να γίνει όλη αυτή η φασαρία(είτε υπάρχει κάποια αντιπροσωπεία εντός Ελλάδας) ή και ακόμα να υπάρχει η δυνατότητα να επικοινωνήσω κατευθείαν με την κατασκευάστρια εταιρία και όχι οπως η xfx που μου είπε να τα βρω με τον πωλητή.Είχα διαβάσει κάπου ότι η corsair έχει φοβερό after sales. Δεν είναι θέμα εγγύησης αλλά καταστήματος κ εξυπηρέτησης. Δυο είναι αυτα που μπορείς να κάνεις,αυτο που σου είπαν οτι πρέπει να πάει εξω και θα κανει ενα μήνα να το ζητήσεις γραπτώς και να το κάνεις προώθηση στην Γραμματεία καταναλωτή. > http://www.efpolis.gr/ Το δεύτερο ειναι να χρηματοδοτήσεις την αντικατάσταση σου,δηλαδή να αγορασεις δεύτερο τροφοδοτικό και οταν βγει η αντικατάσταση να ζητησεις ολα τα χρήματα που εδωσες για το πρώτο να σου επιστραφούν. Ευχαριστώ,το δεύτερο σκέφτομαι να το προσπαθήσω και δεν θα με χάλαγε καθόλου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
EvilEyes Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2014 Τελικα δεν τιθεται θεμα προβληματικου τροφοδοτικου, απλα ο ανεμιστηρας που φοραει δεν ειναι silent Το εβαλα αγγελια εδω στο site στα 60 ευρω για να παρω ενα πιο ησυχο. http://www.insomnia.gr/classifieds/hardware/overclocking/283914-xfx-proseries-650w-core-edition/ Το link της αγγελιας ειναι το παραπανω σε περιπτωση που ενδιαφερει καποιον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thessalos199 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Δεν είναι θέμα εγγύησης αλλά καταστήματος κ εξυπηρέτησης. Δυο είναι αυτα που μπορείς να κάνεις,αυτο που σου είπαν οτι πρέπει να πάει εξω και θα κανει ενα μήνα να το ζητήσεις γραπτώς και να το κάνεις προώθηση στην Γραμματεία καταναλωτή. > http://www.efpolis.gr/ Το δεύτερο ειναι να χρηματοδοτήσεις την αντικατάσταση σου,δηλαδή να αγορασεις δεύτερο τροφοδοτικό και οταν βγει η αντικατάσταση να ζητησεις ολα τα χρήματα που εδωσες για το πρώτο να σου επιστραφούν. γινετε αυτο ??? το δευτερο ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MoviemakerGr Δημοσ. 29 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2014 Φυσικά κ γίνεται ποσο μάλλον που σε αυτό το νημα μιλάμε για ένα ολοκαίνουριο τροφοδοτικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sobi1984 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2014 το θεμα εγγυηση και ελληνικες παραγκες-καταστηματα εχει παραγινει. το ιδιο ισχυει και για το vision studio που προφανως δεν αγοραζει απο ελληνα εισαγωγεα αλλα και για πολλα αλλα παραγκομαγαζα που προτεινονται κατα καιρους στο σιτε με σκοπο ο καταναλωτης να μενει ξεκρεμαστος. αρχικα επειδη ειχα μια παρομοια εμπειρια πριν 2 μηνες με μια itx μητρικη και αφου μιλησα με προστασια καταναλωτη οι διαδικασιες που ακολουθουνται ειναι οι εξης (ειδικα για αγορες μεσω ιντερνετ οπως εγινε παραδειγμα στην συγκεκριμενη περιπτωση) το καταστημα οφειλει να παρεχει αντικαταστατη του προιοντος ιδιων δυνατοτητων οποτε στελνεις το προιον πισω με τα μεταφορικα δικα τους αφου το εχεις παραλαβει με μια δεσμευση χρηματικου ποσου και περιμενεις μεχρι την επισκευη αν η επισκευη διαρκεσει πανω απο 15 εργασιμες το καταστημα οφειλει να σου δωσει νεο προιον η να σου πιστωσει τα χρηματα για αγορα καποιου αλλου προοιοντος , ακομα και να σου επιστρεψει ολο το ποσο πισω που συνηθως δεν κανουν. οπως εχει γινει η κατασταση πλεον ολοι οι κουτσοι στραβοι ανοιγουν μαγαζι και παιδευουν κοσμο. οποτε να το βαλεις αγγελια και να παρεις καποιον αλλο στον λαιμο σου τυχον δεν αποτελει λυση αλλα μια καταγγελια ισως βοηθουσε αφου ζητουσες αυτα που δικαιουσε σαν καταναλωτης. βεβαια υπηρχε και το αλλο σεναριο να το επιστρεψεις πισω με μεταφορικα δικα τους και να παρεις τα λεφτα σου πισω σε 14 ημερες οπως αναφερει ο νομος καθως το προιον δεν σου εκανε η δεν ηταν αυτο που ηθελες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα