Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μου βγάζει αυτό το λάθος:

Exception in thread "main" java.util.InputMismatchException
at java.util.Scanner.throwFor(Unknown Source)
at java.util.Scanner.next(Unknown Source)
at java.util.Scanner.nextDouble(Unknown Source)
at Example0.main(Example0.java:13)

Αυτό που θέλω να κάνω στην ουσία,είναι απλά να βάζει ο χρήστης των αριθμό πωλήσεων και τη τιμή και να του βγάζει τα έσοδα.

Ο κώδικας μου:

import java.util.*;

public class Example0 {

public static void main(String args[]) {

Scanner total = new Scanner(System.in);
		int sales;
		double price;
		System.out.println("Insert number of sales:") ;
		sales = total.nextInt();
		System.out.println("Product price:");
		price = total.nextDouble();

System.out.println("Total income is" + sales * price);

}

}

Είμαι αρχάριος,οπότε απαντήστε αναλόγως,ευχαριστω  :)

Δημοσ.

Το exception που παίνρεις σημαίνει ότι ενώ το Scanner περιμένει να διαβάσει τιμή double δεν βρίσκει τιμή double αλλά άλλου τύπου. Πιθανολογώ χωρίς να ξέρω τι δίνεις ως input πως δίνεις 2.0 αντί για 2,0.

• Moderators
Δημοσ.

Το exception που παίνρεις σημαίνει ότι ενώ το Scanner περιμένει να διαβάσει τιμή double δεν βρίσκει τιμή double αλλά άλλου τύπου. Πιθανολογώ χωρίς να ξέρω τι δίνεις ως input πως δίνεις 2.0 αντί για 2,0.

2,0 αντί για 2.0*

• Like 2
Δημοσ.

Ναι ρε παιδια! Αυτό ήταν...Ευχαριστώ!

Περίεργο ωστόσο...γιατί αν αυτός που πάει να πληκτρολογήσει τη τιμή που θέλει, και πατήσει το κόμμα στη δεξιά πλευρά του πληκτρολογίου (ανάμεσα στο "0" και το "Enter")  τότε θα του βγάζει λάθος ή δεν θα του βγάζει τίποτα...Αυτό πάτησα εγώ και το εμφάνισε σαν τελεία.

Θα πρέπει να σκεφτεί να δοκιμάσει το άλλο πλήκτρο. (κακό αυτό)

• Moderators
Δημοσ.

Αν έχει Ελληνικά το πλήκτρο θα του εμφανίσει κόμμα, αλλιώς θα του εμφανίσει τελεία. Έχει να κάνει με τα regional settings και ποιος είναι το decimal mark στη γλώσσα που έχει ο χρήστης.

Δημοσ.