Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια ερώτηση: το Fallout 4 είναι First Person?

Βλέπω κάτι gameplay trailer και έτσι φαίνεται.

Δεν έχω παίξει τίποτε άλλο της σειράς.

 

Αν είναι πείτε μου να σταματήσω να το κατεβάζω γιατί δεν μου αρέσουν, ευχαριστώ.

 

anybody?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

anybody?

Τι εννοεις να σταματησεις να το κατεβαζεις???Το εχεις αγορασει ηδη το παιχνιδι και κατεβαζεις πιο νωρις??? Οτι εχεις δει στα gameplay αυτο ισχυει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και 3rd-person και 1st-person είναι. Όπως θες βάζεις την κάμερα.

Α υπέροχα. Δοκιμάζω!

 

Αποστολή από το GT-I9505 με τη χρήση Insomnia App

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

" Το PC εχει πεθανει "

 

Αχρείαστο το θεωρεί πλέον ο Tim Cook

 

Η δηλωση του: "γιατί να θέλετε να αγοράσετε ένα PC πια; Όχι αλήθεια, γιατί να αγοράσετε ένα;”

 

Ενταξη ρε μπαρμπα, θες να στηριξεις το iPad Pro αλλα οχι κι ετσι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

" Το PC εχει πεθανει "

 

Αχρείαστο το θεωρεί πλέον ο Tim Cook

 

Η δηλωση του: "γιατί να θέλετε να αγοράσετε ένα PC πια; Όχι αλήθεια, γιατί να αγοράσετε ένα;”

 

Ενταξη ρε μπαρμπα, θες να στηριξεις το iPad Pro αλλα οχι κι ετσι..

 

ειναι ξεκαθαρο οτι το μελλον ειναι στα mobile games :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι ξεκαθαρο οτι το μελλον ειναι στα mobile games :P

 

Ενταξει εχουν και θα αποκτησουν ακομη μεγαλυτερο μεριδιο αγορας μην το υποτιμας το mobile gaming, αλλα οι δηλωσεις του ειναι τουλαχιστον γραφικες. Θα περιμενες απο τον CEO μιας σοβαρης εταιρειας οσο και μαρκετινιστικα να μιλαει να μην εχει τετοια επαρση ο λογος του.. 

Αλλα στο κοινο που απευθυνεται συνηθως ολα να τα περιμενεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επρεπε να πει οτι το Console Gaming εχει πεθανει.


1 Για ολα τα παιχνδιια fps,Action Adventure Fighters RPG Action RPG platformers κτλ που βγαινουν καθε μηνα
2 Για βλεπουμε σειρες και τααινιες που πλεον αφου δεν ερχοντια στην Ελλαδα ο μονος τροπος ειναι να τις βλεπουμε στο pc μεσω ιντερνετ
3. Για επαγγλεματικη σοβαρη χρηση
4. Για καθημερινη απλη χρηση οπως το να μπαινουμε σε διαφορες σελιδες στο ιντερνετ να διαβαζουμε νεα κτλ.
Προφανωες αυτος ουτε gamer ειναι ουτε ασχολειτια με προγραμματισμο η κατι αλλο που να χρειαζεται δυνατοpc.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή τη χρονιά βγήκαν 2 μεγάλα rpg, τα οποία λόγο και περιορισμένου αριθμού παιχνιδιών του είδους, θα κονταροχτυπηθούν για RPG of the Year 2015, και ίσως και για γενικά GOTY.

 

Έτσι μερικοί τα συγκρίνουν, και αναρωτιούνται ποιο θα πάρει το τίτλο. 

Είπα και εγώ να γράψω μια σύγκριση, η οποία θα προσπαθήσω και πιστεύω να είναι αντικειμενική.

Υπ' όψιν ότι δεν έχω τερματίσει ακόμα κανένα απ' τα 2. Έχω κλείσει καμιά 20αριά ώρες στο Witcher 3, και άλλες 7 στο Fallout 4.

 

Πάμε λοιπόν.

 

Witcher 3 vs Fallout 4

Καταρχάς και τα δύο παιχνίδια έχουν τα θετικά τους, και τα αρνητικά τους.

 

 

 

Χειρισμός.

Ο χειρισμός θέλει αρκετό χρόνο για να τον συνηθίσεις και στα 2. Καταρχάς και τα 2 παιχνίδια δεν παίζονται και τόσο εύκολα με πληκτρολόγιο και ποντίκι. Ο χειρισμός πάσχει από κονσολίτιδα και στα 2. Και έτσι βρήκα τον εαυτό μου κυρίως να χρησιμοποιεί ένα χειριστήριο xbox360. Και στα 2 παιχνίδια βρήκα τον εαυτό μου να πατά λάθος κουμπιά περιμένοντας να κάνει κάτι, και να κάνει κάτι άλλο. Αυτό όμως συμβαίνει κυρίως στο Fallout 4, και συγκεκριμένα με τη χρήση του πλήκτρου 'B' στο χειριστήριο, όπου σε όλα τα προηγούμενα παιχνίδια της Bethesda απ' το Oblivion και έπειτα, όταν ήσουν στην οθόνη loot του αντιπάλου άμα το πατούσες έβγαινες από την οθόνη, ενώ στο Fallout 4 η οθόνη loot είναι διαφορετική και περισσότερο μπέρδεμα προκαλεί παρά προσφέρει κάτι. Πρόκειται για μια απόφαση που πήραν που αφορά το User Interface και έχει άμεση επίπτωση στο χειρισμό. Επίσης ενώ γενικά είναι πιο βολική η χρήση του χειριστηρίου, το Fallout 4 έχει στραφεί περισσότερο στο FPS gameplay, όμως για FPS του λείπει ένα σημαντικό στοιχείο: το aim assist. Το να προσπαθείς να στοχεύσεις με τους μοχλούς σημαίνει άδικα χαμένες σφαίρες, και έτσι εκ των πραγμάτων και λόγο ανωτέρας βίας οδηγήσε να χρησιμοποιείς το VATS είτε το θέλεις είτε όχι. Εκτός και αν αποφασίσεις να χρησιμοποιήσεις πληκτρολόγιο και ποντίκι, αλλά τότε θα εμφανιστούν ένα σωρό άλλα μπερδέματα, λόγο του κονσολίστικου GUI. Ο χειρισμός του Witcher 3 φαίνεται να είναι χειρότερος. Το χρονικό διάστημα απ' τη στιγμή που θα πατήσεις ένα πλήκτρο μέχρι τη στιγμή που ο Geralt θα επιτελέσει τη πράξη, είναι αισθητά μεγαλύτερο από όλων των άλλων παιχνιδιών, και θα πρέπει να σκέφτεσαι τι θες να κάνεις και να πατάς τα κουμπιά κάποια ώρα πριν τη στιγμή που θέλεις να κάνεις αυτό που θέλεις να κάνεις. Επίσης η κάμερα συμπεριφέρεται αλλορπόσαλα και πολλές στιγμές θα είναι οι εχθροί που σε βαράν εκτός οθόνης, ή δε θα φαίνεται καν ο Geralt καλά καλά, που κάνει το χειρισμό του παιχνιδιού αρκετά δύσκολη υπόθεση. Πολλές φορές ο Geralt προσκρούει σε αντικείμενα ή τοίχους που υπάρχουν χωρίς να το θέλω λόγο του χειρισμού. Και στα δύο παιχνίδια ο χειρισμός θα δυσκολέψει στην αρχή, αλλά το Witcher 3 χειρίζεται δυσκολότερα.

 

Μουσική.

Στο θέμα του ήχου, κερδίζει αδιαμφισβήτητα το Witcher 3. Το Fallout 4 έχει αξιομνημόνευτο και καλό κεντρικό soundtrack, αλλά μόνο αυτό. Τα διάφορα που ακούγονται ενώ παίζεις το παιχνίδι περνάν τελείως απαρατήρητα. Το Witcher 3 όμως είναι γεμάτο καλά κομμάτια τα οποία είναι 1 και 1 και προσφέρουν πολλά στην ατμόσφαιρα. Στο Witcher 3 η μουσική είναι ένας ενεργός παράγοντας που συνεισφέρει στο να προκαλέσει στο παίκτη τα κατάλληλα αισθήματα καθ' όσο παίζει το παιχνίδι. Στο Fallout 4 απλά υπάρχουν κάτι ήχοι ambient που παίζουν...

 

 

Γραφικά & Αισθητική.

Και εδώ έχουμε μια ξεκάθαρη νίκη του Witcher 3. Τα γραφικά στο Fallout 4 είναι ανακατεμένα. Μπορεί να στέκονται γενικά, αλλά δεν φτάνουν αυτά του Witcher 3. Ιδιαίτερα δε, στο Fallout 4 υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα ασυνέπειας με τα textures του και των αριθμό πολυγώνων. Ασυνέπεια εννοώ το ότι ενώ κάποια αντικείμενα είναι λεπτομερέστατα και μοντέρνου επιπέδου ποιότητας, κάποια άλλα θυμίζουν παμπάλαιες εποχές. Κάτι σπάνιο και παράξενο που είχα να το συναντήσω από το Duke Nukem Forever σε κάποιο παιχνίδι, μιας και η συντριπτική πλειοψηφία των παιχνιδιών είτε έχουν καλά γραφικά είτε κακά, φροντίζουν όλα τα αντικείμενα να έχουν την ίδια ποσότητα λεπτομέρειας, ενώ στο Fallout 4, ενώ βρίσκεσαι στο ίδιο κτίριο, μπορεί το πάτωμα του να θυμίζει τα ultra res mods γραφικών που έχουμε δει πχ στο Skyrim, ενώ ο τοίχος να είναι πιξελιασμένος και θολός λες και παίζεις παιχνίδι 15ετίας.

Παρόμοια ποικιλία συναντά κανείς και στο art style του παιχνιδιού, με άλλα αντικείμενα να είναι ρεαλιστικά και άλλα καρτουνίστικα. Το Witcher 3 είναι αρκετά βαρύτερο παιχνίδι, αλλά και πιο απολαυστικό οπτικά. Οι NPCs φαίνονται ζωντανοί, έχουν αποδεκτά και καλά animations σε αντίθεση με του Fallout 4 που θυμίζουν action figures, και τα διάφορα εφέ όπως ομίχλη κτλπ φαίνονται καλύτερα στο Witcher 3. Και αισθητικά, σαν artstyle, το Witcher 3 είναι πιο ευχάριστο, έτσι συγκρίνοντας τα παιχνίδια όπως είναι αμοντάριστα, θα πρέπει να αποδεχτούμε ότι το Witcher 3 είναι ανώτερο του Fallout 4 σε αυτό το τομέα. Αξίζει να αναφερθεί όμως πως το πως φαίνεται το Fallout 4 τώρα, θα είναι τελείως διαφορετικό από το πως θα φαίνεται μετά από το πέρασμα κάποιου χρόνου, μιας και η Bethesda έχει παράδοση στην υποστήριξη του modding, και τα παιχνίδια της τη μεγαλύτερη ίσως modding community που υπάρχει. Ακόμα και το Witcher 3 δεν μπορεί να προσπεράσει σε γραφικά ένα modded Skyrim.

 

Story & Quests.

Αυτός είναι άλλος ένας τομέας που φαίνεται να κερδίζει το Witcher 3.

Οι σημαντικοί NPCs του είναι αξιομνημόνευτοι, λόγο του βάθους που έχουν στην ανάπτυξη του χαρακτήρα τους. Οι NPCs στα παιχνίδια της Bethesda είναι επιφανιακοί, και από το Skyrim και έπειτα η ποιότητα των quests έχει πέσει αισθητά. Φαίνεται πως η Bethesda έχει περιοριστεί σε κάποια ελάχιστα κλισέ του είδους (fetch quests, escort quests, kill a guy quests) και τα κάνει copy paste προτιμώντας τη ποσότητα αντί της ποιότητας. Το Witcher 3 αποτελεί μια ανάσα δροσιάς στο χώρο των RPGs, προσφέροντας πρωτότυπα, καλογραμμένα quest, των οποίων πρώτα γράφεται στο χαρτί το story τους, και ύστερα αναλαμβάνουν οι προγραμματιστές να κάνουν ότι είναι απαραίτητο για να υποστηρίξουν με gameplay την ιστορία που θέλουν να εξιστορήσουν. Ενώ στο Fallout 4 όπως και στο Skyrim φαίνεται πως πρώτα έφτιαξαν οι προγραμματιστές κάποιες συνταγές για quests, και ύστερα να είπαν  "αυτά είναι τα εργαλεία για να φτιάξετε quests, βρείτε να γράψετε κάποια υπόθεση για το πως θα χρησιμοποιηθούν".

Έτσι τα quest του Witcher 3 έχουν περισσότερο ενδιαφέρον, και ποικιλία. Νιώθεις συχνά πως παρακολουθείς μια ταινία ή πως διαβάζεις ένα βιβλίο λόγο του καλού σεναρίου και της παρουσίασης αυτού. Αδιαφμισβήτητα εδώ το Witcher 3 είναι καλύτερο.

 

Μενού και GUI.

Και τα δύο παιχνίδια σε αυτό το τομέα πάσχουν. Και στα δύο θα μπερδεύεσαι και θα ψάχνεις να βρεις που είναι το τάδε ή πως κάνεις το άλλο. Συγκριτικά, τα μενού του Witcher 3 είναι κάπως βελτιωμένα στη χρήση σε σχέση με αυτά του Witcher 2, αλλά ακόμα δεν έχουν έχουν φτάσει το επίπεδο ευχρηστίας που θα ήθελα. Ενώ το GUI του Fallout 4 φαίνεται πιο δύσχρηστο από το προηγούμενο. Και τα 2 όμως είναι σχετικά δύσχρηστα. Ένιωσα σαν να ήταν πιο εύκολο να συνηθίσω αυτό του Fallout 4, αλλά αυτό συναίβει λόγο της γνωριμότητας μου με τα παιχνίδια της Bethesda. Αν δεν είχα την εμπειρία αυτή με προηγούμενα παιχνίδια της εταιρίας, θα μου ήταν αρκετά πιο δύσκολο να το συνηθίσω. Και τα δύο παιχνίδια σε αυτό το τομέα μπορούσαν να ήταν πολύ καλύτερα, και θα μας πάρει χρόνο να τα συνηθίσουμε και θα υπάρξουν στιγμές που θα ανακαλύψουμε μετά από πολλές ώρες παιχνιδιού ότι υπήρχε κάτι να κάνουμε που δεν το ξέραμε καν, επειδή ήταν κρυμμένο σε κάποιο μενού κάπου, και δε το παρατηρήσαμε καν.

 

Εξερεύνηση.

Σε αυτό το τομέα θα πρέπει να δώσω τη νίκη στο Fallout 4. Διότι τούτο είναι αυτό που η Bethesda ξέρει να κάνει καλύτερα από οτιδήποτε άλλο: Να επιβραβεύει τον εξερευνητή. Ο χάρτης του Witcher 3 μπορεί να είναι μεγαλύτερος, αλλά υπάρχει πολύς άδειος χώρος, και τα σημεία ενδιαφέροντος υπάρχουν στο χάρτη προσημειωμένα by default, πράγμα αρνητικό για τον εξερευνητή. Ο χάρτης του Fallout 4 πρέπει να είναι μικρότερος, αλλά και τα σημεία ενδιαφέροντος είναι αρκετά πιο πυκνά, και έτσι κάθε λίγο βρίσκεις και κάτι. Η πυκνότητα στο Fallout 4 είναι πολύ μεγαλύτερη απ' το 3, και θυμίζει Skyrim, που σημαίνει πως πραγματικά κάθε λίγα βήματα θα βρίσκεις και κάτι. Εκτός αυτού, το ότι στο Fallout 4 μπορείς να ψάξεις σχεδόν τα πάντα (αν και σε μειωμένο βαθμό σε σχέση με Oblivion), σου δίνει πολλούς περισσότερους containers, και στον καθένα που βλέπεις έχεις πάντα την περιέργεια να δεις τι έχει μέσα!

Εκτός αυτού οφείλω να πω και κάτι άλλο. Η Bethesda έχει πολλά χρόνια εμπειρία στο είδος, και έτσι έχει φροντίσει να μας κάνει να εξερευνήσουμε το κόσμο καλά, με quests να σε στέλνουν πχ στην άλλη άκρη του map. Στο Witcher 3, υπάρχουν ολόκληρες περιοχές του χάρτη απ τις οποίες δεν έχω περάσει καν, επειδή δεν υπήρχε τίποτα στο δρόμο μου για εκεί. Γιατί συνήθως πάμε για κάποιο quest, και άμα τύχει να συναντήσουμε κάτι ενδιαφέρον στο δρόμο, το ελέγχουμε. Έτσι με το Fallout 4 να μας στέλνει από δω και από κει, προωθείται η εξερεύνηση, ενώ στο Witcher 3 φαίνεται πως δεν είχαν υπ' όψιν κάτι τέτοιο όταν το έφτιαχναν, και για αυτό όπως είπα άμα εξερευνάς πηγαίνοντας για τα quests, θα υπάρχουν ολόκληρες περιοχές μεγάλης έκτασης απ' τις οποίες ίσως να μη περάσεις και καθόλου. Θα πρέπει επίτηδες να πάρεις την απόφαση και να πεις "θα πάω από εκείνη τη συγκεκριμένη κατεύθυνση γιατί δεν έχω δει τι έχει" για να πας και να δεις κάποια πράγματα. Λόγο όλων αυτών, την εξερεύνηση την ευχαριστιέμαι περισσότερο στο Fallout 4 από ότι στο Witcher 3, και έτσι προσωπικά πιστεύω ότι σ' αυτό το τομέα κερδίζει το Fallout.

 

Εναλλακτικές δραστηριότητες & Pacing.

Τι μπορείς να κάνεις όμως στα παιχνίδια όταν δεν κάνεις κάποιο quest ή δεν έχεις βγει τσάρκα για εξερεύνηση ; Στο Witcher 3 μπορείς να παίξεις Gwent, ένα επιτραπέζιο με κάρτες τύπου Hearthstone / Magic the Gathering, αρκετά ανεπτυγμένο, με πολλές κάρτες που μπορείς να αγοράσεις φτιάχνοντας deck, και πολλούς παίκτες που μπορείς να βρεις, με τους οποίους μπορείς να βάλεις και στοιχήματα για διάφορα πράγματα. Αλλά είναι hit and miss. Και αν δε σου αρέσει δεν έχεις και επιλογές για κάτι άλλο να κάνεις... Το Fallout 4 είναι sandbox και για αυτό έχει ένα μεγαλύτερο αριθμό πραγμάτων να κάνεις, και έτσι μπορείς να διαλέξεις αυτό που σου αρέσει. Και το Fallout κερδίζει όσων αφορά τις επιλογές για το πως να περάσεις το χρόνο του μαζί του, γενικότερα. Στο Witcher 3 μπορούν κάποια quests να γίνουν fail, και να τα χάσεις τελείως άμα δεν πράξεις τη σωστή στιγμή ή δεν τηρούνται κάποιες προϋποθέσεις, ή να χάσουν σε θέμα ανταπόδοσης αν δεν τα κάνεις στη σωστή σειρά. Και αυτό σε κάνει πολλές φορές να σπαταλάς το χρόνο σου στο μενού του παιχνιδιού διαβάζοντας ξανά και ξανά τις πληροφορίες κάθε quest για να βρεις ποιο πρέπει να κάνεις αμέσως μετά για να μη χάσεις αυτό που έχει να σου προσφέρει. Βρήκα τον εαυτό μου να κάνει quest που δεν τον ενδιαφέρει και τόσο ή δεν είχα τη διάθεση να το κάνω εκείνη τη στιγμή, αλλά εξανάγκασα τον εαυτό μου να το κάνει τότε γιατί δεν ήθελα να προχωρήσω την ιστορία πριν το κάνω. Δεν θα έπρεπε να νιώθω όμως εξαναγκασμένος να κάνω κάποιο quest σε ένα open world game. Σε αυτό το τομέα λοιπόν, το Fallout 4 τα πάει αρκετά καλύτερα.

 

Modding & Αντοχή στο χρόνο.

Το Witcher 3 έχει πολλές επιλογές για το τι να κάνει ο χαρακτήρας σου, και δε μπορείς να τα δεις όλα όσα έχει να σου προσφέρει με ένα playthrough. Το παιχνίδι το ξέρει καλά αυτό, και για αυτό έχει και New Game+, μια ευχάριστη προσθήκη, που κάνει τη δεύτερη και ίσως και τη τρίτη παιξιά πιο εύκολη και ανταποδοτική απόφαση. Αλλά το Witcher είναι πιο κοντά στο Mass Effect από ότι στα παιχνίδια της Bethesda. Για να δεις όλα όσα έχει να σου προσφέρει το Witcher 3, θα πρέπει να παίξεις και τα δύο προηγούμενα της σειράς, και έτσι συνολικά να ξοδέψεις περισσότερο χρόνο. Και αυτό είναι και ένα αρνητικό του παιχνιδιού αν κάποιος αποφασίσει να το παίξει χωρίς να έχει παίξει τα προηγούμενα της σειράς, μιας και το παιχνίδι βασίζεται πολύ στο συναισθηματικό δέσιμο που μπορεί να έχει με διάφορους χαρακτήρες ο παίκτης για να του κρατήσει το ενδιαφέρον, και έτσι κάποιος που δεν έχει παίξει τα προηγούμενα θα δυσκολευτεί λίγο να νιώσει ενδιαφέρον για τους μπελάδες του τάδε NPC, άσε δε που ο παίκτης θα καλείται να κάνει επιλογές σε διαλόγους που αφορούν την εξέλιξη του παιχνιδιού, και θα ρωτάται η άποψη του για πράγματα που έχουν συμβεί σε προηγούμενα παιχνίδια της σειράς και δεν τα ξέρει καν, και θα τον χαιρετάν χαρακτήρες που δεν τους ξέρει ο παίκτης αλλά είναι κολλητοί και ίσως και κάτι παραπάνω με τον Geralt, με αποτέλεσμα να προκαλείται πολλές φορές μπέρδεμα και να μη ξέρει τι να πει ο παίκτης. Λόγο αυτών και του ότι μπορείς να μεταφέρεις τα save σου με τις επιλογές σου από το ένα παιχνίδι στο άλλο, η σειρά Witcher στο σύνολό της μπορεί να αξίζει αρκετά playthroughs, και έτσι να σε κρατήσει πάμπολλες ώρες να παίζεις, αλλά σκέτο το Witcher 3, και άμα δεν έχεις παίξει και τα προηγούμενα, δεν θα καταφέρει να σου κρατήσει αρκετά το ενδιαφέρον για να το παίξεις πολλές φορές. Ίσως να σε κάνει να θες να παίξεις τα προηγούμενα όμως, ή και να διαβάσεις τα βιβλία που γράφτηκαν πολλά χρόνια πριν καν βγουν τα παιχνίδια που είναι βασισμένα σε αυτά. Στο θέμα modding δυστυχώς η CDProjectRed δεν τα πάει όσο καλά όσο η Bethesda. Τα εργαλεία που έχει βγάλει είναι δύσχρηστα και με ελάχιστες δυνατότητες, και σε αυτό οφείλεται και ο ελάχιστος αριθμός mods που υπάρχουν για το παιχνίδι, όπως επίσης και το ότι τα περισσότερα mods που υπάρχουν απ' αυτά τα λίγα, αλλάζουν τα ίδια πράγματα. Τώρα όσων αφορά το Fallout 4 τι να πει κανείς ; Η Bethesda είναι η εταιρία που έχει υποστηρίξει το modding όσο κανένας άλλος, και τα παιχνίδια της ως αποτέλεσμα αυτού έχουν τη μεγαλύτερη κοινότητα modding. Ακόμα και σήμερα βγαίνουν νέα mods για το Morrowind, το οποίο έχει κλείσει 14 χρόνια ζωής, και νέα quests, σπαθιά, αλλά και εφέ γραφικών συνεχίζουν να βγαίνουν, κάνοντας το αιωνόβιο. Παρόμοια τύχη έχουν και τα υπόλοιπα παιχνίδια της εταιρίας, και είναι φυσικό να περιμένουμε κάτι αντίστοιχο και για το Fallout 4. Σε 1 με 2 χρόνια το πολύ το Fallout 4 θα έχει καλύτερα γραφικά από οποιοδήποτε παιχνίδι κυκλοφορεί τότε, και εκατοντάδες νέα αντικείμενα, καθώς και επίσης νέα quests, θησαυρούς, χαρακτήρες, gameplay mechanics, οτιδήποτε. Τα παιχνίδια της Bethesda είναι τα μακροβιότερα όλων, λόγο του ότι αναλαμβάνουν να τα κρατάν στη ζωή με νέο υλικό συνεχώς οι fans τους. Κάτι που μερικές φορές γίνεται και αιτία τεμπελιάς εδώ που τα λέμε της ίδιας της Bethesda, με το να αφήνει τους modders να βγάλουν το φίδι από τη τρύπα.

 

 

Συμπεράσματα:

Τα δύο αυτά παιχνίδια είναι τα μοναδικά open world RPG της χρονιάς, και οι οπαδοί του είδους λογικά θα τα τιμήσουν και τα δύο. Και τα δύο προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες, αλλά διαφορετικού τύπου το καθένα.

 

Το μεν Witcher 3 επικεντρώνεται στο να προσφέρει την εμπειρία του να λαμβάνεις μέρος σε μια καλογραμμένη και ενδιαφέρουσα ιστορία, παρακολουθώντας και συμμετέχοντας ενεργά στην εξέλιξη της, με άριστη παρουσίαση που επιτυγχάνεται από το μείγμα των ποιοτικών γραφικών, της ατμοσφαιρικής μουσικής, και των ερμηνειών των NPCS. Αξίζει πολύ σαν κλείσιμο της τριλογίας, αλλά από μόνο του είναι σαν να παίρνεις ένα βιβλίο και να ξεκινάς να το διαβάζεις λίγο πριν το τέλος.

 

Το δε Fallout 4 επικεντρώνεται στο να προσφέρει την εμπειρία του να νιώσεις πως είσαι εξερευνητής σε έναν κόσμο και να κάνεις αυτό που θέλεις, την ώρα που θέλεις, με το να ανακαλύπτεις συνέχεια νέα μέρη, και να σου δίνει ένα αριθμό διαφορετικών πραγμάτων να επιλέξεις για να κάνεις όποτε, και αν το θέλεις. Είναι ένα παιχνίδι που για πολλά χρόνια μετά θα συνεχίσει να έχει κάτι φρέσκο να σου προσφέρει, και να ανανεώνεται συνεχώς.

 

Και τα δύο παιχνίδια έχουν προβλήματα, και κυρίως στο GUI και το χειρισμό τους, και θα χρειαστούν χρόνο για να τα συνηθίσει κανείς. Από κει και πέρα προσωπικά πιστεύω ότι καθένας θα αγαπήσει περισσότερο κάποιο, ανάλογα του είδους της εμπειρίας που θέλει να νιώσει, διότι αν και τα παιχνίδια αυτά είναι και τα δύο "open world rpgs", εν τούτις στοχεύουν στο να προσφέρουν διαφορετικές εμπειρίες, και αυτό κάνουν, ενώ και τα δύο παιχνίδια καταφέρνουν να κάνουν καλά αυτό που έχουν στοχεύσει να κάνουν, με τα παράπλευρα χαρακτηριστικά τους να είναι filler και όχι και τόσο καλά ανεπτυγμένα όσο θα θέλαμε.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.metacritic.com/game/pc/the-witcher-3-wild-hunt

http://www.metacritic.com/game/pc/the-witcher-3-wild-hunt---hearts-of-stone(Απο τα λιγα Dlc/expansion που βλεπω τοσο υψηλη βαθμολογια ακομα και απο χρηστες).

 

Για μενα φετος τα βραβεια που ειναι να παρουν θα τα παρουν λογικα τα Witcher 3 και ελπιζω και κανενα το Bloodborne.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...