Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ασχοληθηκα λιγο με το παρακατω demo της unreal engine 5. Αν εχουμε τετοια visuals με το performance που βλεπετε χωρις stuttering νομιζω θα δουμε αρκετα ομορφα πραγματα τα επομενα χρονια. Θελει πολυ δυναμη βεβαια ειδικα για 4K Ultra render quality αλλα γενικα εξαιρετικο demo. 

https://www.dsogaming.com/news/unreal-engine-5-conifer-forest-is-a-new-impressive-tech-demo-that-you-can-download/

 

Εδω οι ιδανικες ρυθμισεις που βρηκα για την 6800xt για quality/performance και παρακατω μερικα screens

unknown-2022-09-07-18-34-2.png

 

Spoiler

unknown-2022-09-07-18-31.png
unknown-2022-09-07-18-32.png
unknown-2022-09-07-18-33.png
unknown-2022-09-07-18-34.png
unknown-2022-09-07-18-34-1.png

unknown-2022-09-07-18-35-1.png
 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eγω απο το demo κρατησα 2 πραγματα...

Το πρωτο ειναι οτι καταφεραν να κανουν το nanite να λειτουργει και με foliage και δευτερον το tsr μονο στο quality φαινεται να ειναι καθαρο..

Κατα τα αλλα το frame pacing στα χιονια ειναι σαν καρδιογραφημα βαρια αρρωστου και χωρις να τρεχει απο πισω AI και αλλα υποσυστηματα..

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Eγω απο το demo κρατησα 2 πραγματα...

Το πρωτο ειναι οτι καταφεραν να κανουν το nanite να λειτουργει και με foliage και δευτερον το tsr μονο στο quality φαινεται να ειναι καθαρο..

Κατα τα αλλα το frame pacing στα χιονια ειναι σαν καρδιογραφημα βαρια αρρωστου και χωρις να τρεχει απο πισω AI και αλλα υποσυστηματα..

Αυτο για το TSR δεν ισχυει. Τραβηξα back to back 4 screens σε native ultra quality quality και performance. Μεχρι balanced ειναι αρκετα crispy με πεντακαθαρη εικονα και πολυ τιμιο performance. Σε 4K με quality και ultra στο render γινεται πανυγηρι εννοειται εχουμε δρομο ακομα για εκει. Με καλυψαν απολυτα τα 70-90fps στις παραπανω ρυθμισεις τετοια γραφικα δεν εχω δει σε παιχνιδι μεχρι σημερα. Τωρα ναι θα φανει τι θα γινει αν τρεχει απο πισω ΑΙ σε κανονικο παιχνιδι. Θα πεσει σιγουρα πολυ optimization και σιγουρα θα μας απασχολησει για πολλα χρονια η συγκεκριμενη μηχανη. Αν δε λυσουν τελειως και το stuttering με το direct storage δεν θελουμε κατι αλλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξερω εσυ πως το ειδες,εγω ειδα αισθητη διαφορα απο quality σε balanced και στεκουμενος ακινητος αλλα και σε κινηση.

To performance ειναι αθλιο δεν αξιζει καν να το συζητησουμε.

Ετσι και αλλιως η μηχανη ακομα βελτιωνεται,δεν εχουν σταματησει να την δουλευουν αλλα δεν μου φαινεται προς το παρον το tsr να ειναι ανταγωνιστης του dlss..

 

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καπως ετσι το ειδα ναι με back to back εναλλαγη των εικονων το balanced δινει το καλυτερο quality/performance. Και σε 4K με balanced και very high presets ειναι τιμια τα FPS. Slideshow ειναι μονο σε 4K με ultra preset+ultra quality TSR. 10-11fps εχω εκει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι τιμια γιατι κανει render μονο assets(δεντρα,βραχους) και textures αλλα και παλι λογω nanite θα μπορουμε να εχουμε καλη αποδοση με τα μηχανακια μας..

Εγω επιανα 30 στο ultra αλλα αυτα τα 30 στην oled ειναι μαρτυριο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Ειναι τιμια γιατι κανει render μονο assets(δεντρα,βραχους) και textures αλλα και παλι λογω nanite θα μπορουμε να εχουμε καλη αποδοση με τα μηχανακια μας..

Εγω επιανα 30 στο ultra αλλα αυτα τα 30 στην oled ειναι μαρτυριο..

Για δες εδω δεν μπορω να δω διαφορες αναμεσα στις 2 εικονες. Η μια τα παντα ultra 4K Ultra Quality η δευτερη με το κοντα τριπλασιο performance με balanced TSR. Βεβαια σαν τα 60+fps δεν εχει οπως λες. 

https://ibb.co/85yQCr6
https://ibb.co/5ncKJmd

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Arkin το ετρεξα το demo,το ειδα με τα ματια μου στην οθονη μου.

Εκει που εβγαλες φωτο κανει δουλεια το nanite που δεν χαμηλωνει τον αριθμο τριγωνων ακομα και να ζουμαρεις πολυ κοντα.

Εαν κανεις μια βολτα και παρατηρησεις τα δεντρα σε αποσταση θα δεις οτι εχουν πιο πολυ θορυβο με το balanced.

Γενικα το ολο frame χανει ευκρινεια,εχει πιο πολυ θορυβο γιατι η αναλυση απο την οποια το κανουν render ειναι χαμηλοτερη..

Καταρχην το τρεχεις σε 4k οθονη η σε καποια με χαμηλοτερη αναλυση?

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Arkin το ετρεξα το demo,το ειδα με τα ματια μου στην οθονη μου.

Εκει που εβγαλες φωτο κανει δουλεια το nanite που δεν χαμηλωνει τον αριθμο τριγωνων ακομα και να ζουμαρεις πολυ κοντα.

Εαν κανεις μια βολτα και παρατηρησεις τα δεντρα σε αποσταση θα δεις οτι εχουν πιο πολυ θορυβο με το balanced.

Γενικα το ολο frame χανει ευκρινεια,εχει πιο πολυ θορυβο γιατι η αναλυση απο την οποια το κανουν render ειναι χαμηλοτερη..

Καταρχην το τρεχεις σε 4k οθονη η σε καποια με χαμηλοτερη αναλυση?

3440x1440 λογικα για αυτο δεν φαινεται η διαφορα αν και και στις 2 περιπτωσεις ειναι 4K απλα αλλαζω απλα το TSR ultra quality με balanced. Και σε 1440p το ιδιο ομως balanced με ultra quality TSR οσο ζουμ και να κανω η διαφορα ειναι ανεπαισθητη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβως αυτο θελω να σου πω,δεν εχει την ιδια ευκρινεια το μονιτορ σου με το δικο μου.

Επειδη εγω εχω πιο καθαρη εικονα απο εσενα αυτες οι διαφορες φαινονται πιο ευκολα.

Εσυ ξεγελιεσαι γιατι η αναλυση αυτη ειναι πιο θολη απο την φυση της..

Εχω και εγω ultrawide μονιτορ και 1440p 16:9 και εχω συγκρινει πολλα παιχνιδια και στις 3 οθονες..

Οσο και να το κανεις θα ειναι λιγοτερο λεπτομερες και πιο θολο το μονιτορ με την χαμηλοτερη αναλυση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, optimus prime είπε

Ακριβως αυτο θελω να σου πω,δεν εχει την ιδια ευκρινεια το μονιτορ σου με το δικο μου.

Επειδη εγω εχω πιο καθαρη εικονα απο εσενα αυτες οι διαφορες φαινονται πιο ευκολα.

Εσυ ξεγελιεσαι γιατι η αναλυση αυτη ειναι πιο θολη απο την φυση της..

Εχω και εγω ultrawide μονιτορ και 1440p 16:9 και εχω συγκρινει πολλα παιχνιδια και στις 3 οθονες..

Οσο και να το κανεις θα ειναι λιγοτερο λεπτομερες και πιο θολο το μονιτορ με την χαμηλοτερη αναλυση..

Λογικα ναι το 4κ σιγουρα εχει πιο καθαρη εικονα. Οπως και να εχει απο αυτο που ειδα εμεινα πολυ ικανοποιημενος με τα αρχικα settings που εβαλα και πιανω παντου 70 fps. Θα πρεπει να μαθουμε να παιζουμε με τετοιες τεχνολογιες fsr dlss tsr κτλ μιας και ηδη αρκετα παιχνιδια χωρις αυτα σερνονται σε καθε high end καρτα. Μολις κοπει το support απο old gen και παμε 100% σε next gen θα γινει χαμουλης χωρις τετοιες τεχνολογιες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aυτο εξηγουσα στα παιδια στο νημα του Hogwards τις προαλες,το hardware που εχουμε διαθεσιμο ακομα δεν εχει την απαιτουμενη επεξεργαστικη ισχυ για να τρεχει παιχνιδια με υψηλο fidelity και ειδικα σε μεγαλες αναλυσεις και για αυτο τον λογο βλεπουμε τα τελευταια χρονια να καταφευγουν σε τεχνικες upscaling.

Kαι φυσικα την επανασταση που θα φερει η ue5 οπου οι ανθρωποι εκαναν τρομερη καινοτομια για να μπορεσουμε να δουμε καλυτερα γραφικα με τα σαπακια που εχουμε..

 

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Aυτο εξηγουσα στα παιδια στο νημα του Hogwards τις προαλες,το hardware που εχουμε διαθεσιμο ακομα δεν εχει την απαιτουμενη επεξεργαστικη ισχυ για να τρεχει παιχνιδια με υψηλο fidelity και ειδικα σε μεγαλες αναλυσεις και για αυτο τον λογο βλεπουμε τα τελευταια χρονια να καταφευγουν σε τεχνικες upscaling.

Kαι φυσικα την επανασταση που θα φερει η ue5 οπου οι ανθρωποι εκαναν τρομερη καινοτομια για να μπορεσουμε να δουμε καλυτερα γραφικα με τα σαπακια που εχουμε..

 

Πιστευω οτι φτασαμε σε ενα σημειο αρκετα αποτομα δηλαδη πηγαμε απο παιχνιδια τα οποια μπορει να μην ηταν τοσο ρεαλιστικα αλλα ειχαν art design και για αυτο δεν μας ενοχλουσαν καθολου τοσα χρονια σε παιχνιδια με φουλ ρεαλιστικους φωτισμους σκιες αντανακλασεις κτλ τα οποια ζητανε πραγματικα πολυ δυναμη. Ηρθε μαζι και το 4Κ το οποιο ειναι θεοβαρο ακομα και σημερα και παρολο τα 20-30 TFLOPS που εχουμε στις καρτες μας δεν ειναι αρκετες χωρις τεχνικες FSR/DLSS. Εγινε καπως αποτομα το jump στο demanding σε hardware και τα καλυτερα ερχονται μολις κοψουν τελειως τις old gen εκδοσεις θα καει το Μιλανο που λεει και ο psycho. Βεβαια πηγαινουμε σε μια εποχη ρεαλιστικοτατων γραφικων οποτε θα λεμε παλι καλα που υπαρχουν και αυτες οι τεχνικες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοιτα το ray tracing σε εμας εχει ερθει πολυ αργα σε σχεση με το χολυγουντ.

Μιλαμε για 10ετιες πιο αργα,εμας μας φαινεται οτι εγινε αποτομα γιατι δεν το περιμεναμε..

Αλλα ακομα και τωρα που μπαινουμε στην 3η γενια των rtx καρτων δεν μας δινουν δυνατo hardware γιατι δεν τους συμφερει..

Αυτοι θελουν να τους τα σκαμε καθε χρονο η δυο για να αναβαθμιζουμε,δεν τους συμφερει να μας δωσουν π.χ μια δυνατη gpu την οποια εμεις να την κρατησουμε μια 6ετια γιατι ακομα θα μας δινει αποδοση.

Ασχετα που πολλοι τις κρατανε χρονια λογω οικονομικων δυσκολιων..

Ειχα πριν λιγα χρονια εναν καθηγητη ο οποιος δουλευε στο R&D του ΟΤΕ και μας ειχε πει οτι αυτοι τεχνολογικα ειναι 10 χρονια πιο μπροστα απο οτι εμεις πιστευουμε,το ιδιο ισχυει για ολους τους τεχνολογικους κολοσσους παγκοσμιως..

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Κοιτα το ray tracing σε εμας εχει ερθει πολυ αργα σε σχεση με το χολυγουντ.

Μιλαμε για 10ετιες πιο αργα,εμας μας φαινεται οτι εγινε αποτομα γιατι δεν το περιμεναμε..

Αλλα ακομα και τωρα που μπαινουμε στην 3η γενια των rtx καρτων δεν μας δινουν δυνατo hardware γιατι δεν τους συμφερει..

Αυτοι θελουν να τους τα σκαμε καθε χρονο η δυο για να αναβαθμιζουμε,δεν τους συμφερει να μας δωσουν π.χ μια δυνατη gpu την οποια εμεις να την κρατησουμε μια 6ετια γιατι ακομα θα μας δινει αποδοση.

Ασχετα που πολλοι τις κρατανε χρονια λογω οικονομικων δυσκολιων..

Ειχα πριν λιγα χρονια εναν καθηγητη ο οποιος δουλευε στο R&D του ΟΤΕ και μας ειχε πει οτι αυτοι τεχνολογικα ειναι 10 χρονια πιο μπροστα απο οτι εμεις πιστευουμε,το ιδιο ισχυει για ολους τους τεχνολογικους κολοσσους παγκοσμιως..

Το εχω ξανα ακουσει αυτο και το πιστευω. Τερτιπια των εταιριων ωστε να μας τα περνουν καθε τοσο. Μονο χαζες δεν ειναι οι εταιριες και ειδικα αυτες των πολλων δις. Απλα τωρα παλευουν με τετοιες τεχνικες και γινονται ρεζιλι οταν η υπερκαρτα τους δεν μπορει να κρατησει 60αρι 4Κ σε παιχνιδι 2ετιας. Δεν τους νοιαζει προφανως εφοσον μπαινει ζεστο χρημα στην τσεπη τους. Καθε 2 χρονια για καρτα των 600-800 βγαινει αν πουλας την παλια κανα 400αρι αλλα καρτες 1500 ευρω απλα δεν γινεται αλλαγη ανα 2ετια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...