ikaruga24 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Εχει στοιχεια απο skyrim? Εστω και λιγο χειροτερο να ειναι απο το skyrim (το κατατασσω στα καλυτερα παιχνιδια που εχουν βγει ποτε) θα μου αρεσει λογικα... Το παιχνίδι είναι σαφέστατα καλύτερο σε πάρα πολλά σημεία από το Skyrim. Για αρχή το παιχνίδι δεν είναι μόνο επιφάνεια, έχει μπόλικο βάθος και μηχανική πίσω από όλο το κτίσμα του. Είναι κατηγορίας Dark Souls σε δυσκολία οπότε η κάθε σου κίνηση και το κάθε βήμα σου μετράει. Το σύστημα μάχης είναι χιλιόμετρα μπροστά και σε κάποια σημεία ξεπερνάει ακόμα και το Dark Souls. Τα προβλήματα του παιχνιδιού ήταν κυρίως τεχνικά στις κονσόλες. Ηταν εμφανές ότι ήταν πολύ "βαρύ" παιχνίδι για τις προηγούμενες κονσόλες. Στο PC όμως τέτοια θέματα δεν θα υπάρξουν. Πάντως ακόμα και έτσι (με τα προβλήματα) δεν σταμάτησε το παιχνίδι να θεωρείται ως ένα από τα καλύτερα παιχνίδια που πέρασαν την προηγούμενη γενιά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Το παιχνίδι είναι σαφέστατα καλύτερο σε πάρα πολλά σημεία από το Skyrim. Για αρχή το παιχνίδι δεν είναι μόνο επιφάνεια, έχει μπόλικο βάθος και μηχανική πίσω από όλο το κτίσμα του. Είναι κατηγορίας Dark Souls σε δυσκολία οπότε η κάθε σου κίνηση και το κάθε βήμα σου μετράει. Το σύστημα μάχης είναι χιλιόμετρα μπροστά και σε κάποια σημεία ξεπερνάει ακόμα και το Dark Souls. Τα προβλήματα του παιχνιδιού ήταν κυρίως τεχνικά στις κονσόλες. Ηταν εμφανές ότι ήταν πολύ "βαρύ" παιχνίδι για τις προηγούμενες κονσόλες. Στο PC όμως τέτοια θέματα δεν θα υπάρξουν. Πάντως ακόμα και έτσι (με τα προβλήματα) δεν σταμάτησε το παιχνίδι να θεωρείται ως ένα από τα καλύτερα παιχνίδια που πέρασαν την προηγούμενη γενιά. Καλα ας μην υπερβαλουμε κιολας. Το σημαντικοτερο ηταν οτι η Capcom βρηκε το θαρος να δοκιμασει κατι το διαφορετικο,με πιο σημαντικη αλλαγη το συστημα μαχης και κυριως τα boss battles. Παρολα αυτα σε καμια περιπτωση δεν φτανει το επος των Souls παιχνιδιων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2015 Καλα ας μην υπερβαλουμε κιολας. Το σημαντικοτερο ηταν οτι η Capcom βρηκε το θαρος να δοκιμασει κατι το διαφορετικο,με πιο σημαντικη αλλαγη το συστημα μαχης και κυριως τα boss battles. Παρολα αυτα σε καμια περιπτωση δεν φτανει το επος των Souls παιχνιδιων. Τα souls δεν τα φτάνει, μόνο το σύστημα μάχης σε κάποια σημεία είναι και καλύτερο ακόμα και από τα souls. Το ζήτημα είναι ότι το παιχνίδι αδικήθηκε αρκετά. Ηταν καλύτερο από σχεδόν τα πάντα όλα (πλην Souls) στα πάντα όλα και όμως το έθαψαν. Δηλαδή ακούγαμε για Skyrim και Dragons Dogma πουθενά...κρίμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnVani18 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Πεθαίνει λέμε!!!!!!! PC Gaming Hardware Market Produced $21.5 Billion Last Year, Twice The Size Of Console Hardware Sales 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Twice the size, half the optimization και... downgrade! Να τις κάνω τι τις πωλήσεις όταν εξακολουθούμε να παρακαλάμε για ένα απλό σωστό port και πανηγυρίζουμε αν βγει έστω κι ένα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2015 Twice the size, half the optimization και... downgrade! Να τις κάνω τι τις πωλήσεις όταν εξακολουθούμε να παρακαλάμε για ένα απλό σωστό port και πανηγυρίζουμε αν βγει έστω κι ένα. και το γλεντι κοροιδιας συνεχιζεται τωρα με την retail εκδοση του MGS,αν ισχυουν τα οσα διαβαζουμε στο Internet,οτι δεν περιεχει μεσα το παιχνιδι και οτι πρεπει να το κατεβασεις απο το steam.Παρολο που το πουλανε σαν εκδοση/δισκακι. Πεθαίνει λέμε!!!!!!! PC Gaming Hardware Market Produced $21.5 Billion Last Year, Twice The Size Of Console Hardware Sales Αυτο ακριβως δειχνει και το παραπανω,οτι αφου βλεπουνε οτι εχει ζουμε το PC Gaming κοιτανε πως θα τα αρπαξουνε χοντρα. Twice the size, half the optimization και... downgrade! Να τις κάνω τι τις πωλήσεις όταν εξακολουθούμε να παρακαλάμε για ένα απλό σωστό port και πανηγυρίζουμε αν βγει έστω κι ένα. Το '' optimization'' του PC θεωρειται/διαφημιζεται πλεον το 1080p/60fps σε σχεση με τις κονσολες και επισης στο Pc το οτι υπαρχει η δυνατοτητα του 4k gaming. Και ελπιζω να μην ηταν εξαρχης αυτη και η συμφωνια που επεσε με τις κονσολες,τα Pc,και τους developers οταν αποφασισανε τις κανουν μικρα(σε δυναμη)Pc. Δεν γινεται απο την μια να μου πας σε αρχιτεκτονικη πιο φιλικη και στην δημιουργια των παιχνιδιων,αλλα και καλυτερη μεταφορα τους απο κονσολες σε pc και στην πραξη να βλεπουμε το ακρως αντιθετο. Το''φιλικοτερες οι νεες κονσολες για τους developers'' εγινε τελικα ''δεν εχουμε χρηματα να φτιαξουμε το παιχνιδι καταλληλα για κονσολες και Pc'' Μηπως ξεχναει κανεις οτι η γνωστη μας ''αγαπητη'' ΕΑ δεν ειχε υποστηριξη controller για το Mass Effect 3 λογω οπως ειπανε budget. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mkp Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2015 Εγω λεω οτι η Amd ποτε δεν θα νικησει την Nvidia! ΟΙ GTX 900 θα εχουν καλυτερη αποδοση και γραφικα σε ολα τα dx12 παιχνιδια. Δεν μππορει ετσι ξαφνικα οταν η Nvidia τοσα χρονια εχει τις καλυτερες καρτες να μειενι πισω. Ε τι να κανουμε να αφησουμε την AMD να διαδιδει ψεματα φημες εναντιον της Nvidia? Δεν γινεται αυτο. πάντα στο ίδιο επίπεδο ήταν και η δύο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2015 Δεν γινεται απο την μια να μου πας σε αρχιτεκτονικη πιο φιλικη και στην δημιουργια των παιχνιδιων,αλλα και καλυτερη μεταφορα τους απο κονσολες σε pc και στην πραξη να βλεπουμε το ακρως αντιθετο. Το''φιλικοτερες οι νεες κονσολες για τους developers'' εγινε τελικα ''δεν εχουμε χρηματα να φτιαξουμε το παιχνιδι καταλληλα για κονσολες και Pc'' Ακριβώς αυτό. Με την x86 αρχιτεκτονική των κονσολών θα περίμενε κανείς το PC να περνάει μπροστά με διαφορά. Και καλά να φτιάχνονται τα παιχνίδια πρώτα εκεί ως βασική πλατφόρμα ανάπτυξης και μετά απλώς να γίνεται scale-down ανάλογα με τη δύναμη κάθε κονσόλας. Και μετά ξυπνήσαμε. Επίσης το άρθρο που παρέθεσε ο JohnVani είναι λίγο παραπλανητικό από τη φύση του όταν μιλάει για "hardware sales". Hardware sales μπορεί να σημαίνει κάλλιστα πωλήσεις και για επαγγελματική χρήση ή για οποιαδήποτε άλλη χρήση γενικώς πέρα του gaming. Καρφί δεν τους καίγεται τους publishers αν οι nvidia/amd πουλήσουν παραπάνω κάρτες γραφικών. Απόδειξη όπως είπαμε τα κάκιστα ports (Batman AK), το downgrade από παραδοσιακά PC studios (CDProjekt) και καθυστερήσεις από την ίδια την "μάνα" που υποσχέθηκε βελτιωμένη υποστήριξη (Gears of War Ultimate). Πρώτα να πουλήσουμε στο Xbox και μεταααά κάποια στιγμή βλέπουμε. Εν τέλει τα παιχνίδια είναι αυτά που μας καίνε. Βγαίνουν στην ώρα τους? Βγαίνουν καν? Βγαίνουν όπως πρέπει? Εγώ πάντως όταν ακούω καινούργιο τίτλο να ανακοινώνεται, είμαι σίγουρος ότι θα κυκλοφορίσει τουλάχιστον σε μια από τις κονσόλες ενώ για το PC παίζεται. Για μένα προσωπικά, τα αρθράκια που διατυμπανίζουν πόσο μεγαλύτερη είναι η αγορά του PC είναι καλά για διάβασμα μόνο στην τουαλέτα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Oroku Saki Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2015 Twice the size, half the optimization και... downgrade! Να τις κάνω τι τις πωλήσεις όταν εξακολουθούμε να παρακαλάμε για ένα απλό σωστό port και πανηγυρίζουμε αν βγει έστω κι ένα. Μονο τα Batman και Mortal Κοmbat ηταν κακκα ports φετος και αυτο επειδη οι pc εκδοσεις αναπτυχηθηκαν απο μικρες εταιριες που δεν ξερουν απο pc. Εγω βλεπω οτι πλεον ολο και περισσοτεροι στηριζουν το p.c. Ποιος θα το περιμενε οτι καποτε θα εβγαινε νεο Metal gear ταυτοχρονα και στο pc ενω τα προηγουμενα βγηκαν με καθυστερηση? Οτι εταιριες που μεχρι πριν λιγα χρονια εβγαζαν τα παιχνιδια τους μονο σε κονσολες οπως η Namco για παραδειγμα πλεον βγαζουν τα παντα και στο pc? Ολα αυτα δειχνουν οτι το pc gaming γενικα τα παει καλα . Για τις πωλησεις hardware θα συμφωνησω στο οτι ολοι οσοι αγοραζουν δυνατο pc δεν ειναι gamers. Ειναι και πολλοι επαγλεματιες δεν ασχολουνται καθολου με gaming αλλα αγοραζουν τερας pc που ανετα θα μπροουσμαε να το χαρακτηρισουμε ''gaming pc'' αλλα το εχουν μονο για επαγγελματικη χρηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bigi444444 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2015 Μην παίζετε ρε παιδιά όλες τις "3Α" κυκλοφορίες από το πρώτο δευτερόλεπτο κυκλοφορίας τους και λύσατε το πρόβλημά σας.Υπάρχει και αλλού ζωή gaming.Ή μήπως σας είπε κανείς ότι μόνο τα pc έχουν τέτοιου είδους θέματα; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2015 Πεθαίνει λέμε!!!!!!! PC Gaming Hardware Market Produced $21.5 Billion Last Year, Twice The Size Of Console Hardware Sales Hardware revenue != software revenue Το ότι βγάζει χρήμα η Nvidia, η Intel και η AMD δεν έχει λίγη σχέση με το ποσα παιχνίδια/port βγαίνουν στο PC. Το μονο που δείχνει αυτό είναι ότι μας έχουν καλους πελάτες, κάνουμε upgrade κάθε χρόνο και αυτοί κολυμπάνε στο χρήμα, άσχετα άμα υπάρχει software που το αξιοποιεί... Και άμα δεν γίνει αυτό για λίγο καιρό, τσούπ να οι unoptimized driver για αρχιτεκτονική προηγουμενης γενιάς, άντε κανε upgrade πάλι Το gameworks νομίζετε υπάρχει για να βελτιώνει τα γραφικά ή να χαντακώνει της κάρτες; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2015 Twice the size, half the optimization και... downgrade! Να τις κάνω τι τις πωλήσεις όταν εξακολουθούμε να παρακαλάμε για ένα απλό σωστό port και πανηγυρίζουμε αν βγει έστω κι ένα. Να 'ναι καλά τα χάπατα των κονσολών. Τα λεφτά είναι εκεί λόγο...άγνοιας και φανατισμού του κοινού. Δηλαδή σκέψου..πληρώνεις ΕΞΤΡΑ το online play στις κονσόλες...τι να λέμε τώρα. Μάλιστα με χαρά πλήρωσαν γι αυτό. Αντίθετα τέτοιου είδους πρακτικές στο PC γενικότερα δεν περνάνε εύκολα γιατί πολύ απλά ο κόσμος έχει μια Χ γνώση. Γι αυτό και το PC το έχουν σε δεύτερη μοίρα. Είναι και δυσκολότερο να κάνεις Optimise για 1002 διαφορετικά συστήματα και set ups αλλά και δυσκολότερο να πουλήσεις την πατάτα σου. Το θέμα της πειρατείας το περνάω βερεσέ γιατί πειρατεία δεν βρίσκεις σε ορισμένα συστήματα και παρά αυτά δεν έχουν υποστήριξη. Αρα μούφες. Απλά το target audience είναι τα χάπατα. Τελεία και παύλα. Τίποτα άλλο δεν ισχύει. Minimum effort, maximum gain. Είναι το ΕΑ moto και το ακολουθούν πιστά οι περισσότερες εταιρίες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tobajara Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2015 Και κάπου εδώ να (ξανα)αναφέρω τα SteamBox και το SteamOS που, παρόλη τη θεμιτή κριτική που μπορεί να ασκήσει κανείς, μπορεί πραγματικά να πιέσει τη βιομηχανία. Μόνο να πετύχει. Το πραγματικά ενδιαφέρον είναι πως όπως έχουν τώρα τα πράγματα οι κονσόλες δεν έχουν κανένα πλεονέκτημα έναντι στα PC, πλην του σταθερού hardware. Τεχνικά προβλήματα, day 1 patches, σαλαμοποίηση και πληρωμή για τα πάντα κλπ κλπ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2015 ^ Αυτό πάντα για multiplatform, που συνήθως όλοι βρίσκονται στα ίδια χαλια. Τα exclusives είναι πολύ καλύτερα optimized και μονο για αυτά αξίζουν imo. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GjokerR Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2015 Να 'ναι καλά τα χάπατα των κονσολών. Τα λεφτά είναι εκεί λόγο...άγνοιας και φανατισμού του κοινού. Δηλαδή σκέψου..πληρώνεις ΕΞΤΡΑ το online play στις κονσόλες...τι να λέμε τώρα. Μάλιστα με χαρά πλήρωσαν γι αυτό. Αντίθετα τέτοιου είδους πρακτικές στο PC γενικότερα δεν περνάνε εύκολα γιατί πολύ απλά ο κόσμος έχει μια Χ γνώση. Γι αυτό και το PC το έχουν σε δεύτερη μοίρα. Είναι και δυσκολότερο να κάνεις Optimise για 1002 διαφορετικά συστήματα και set ups αλλά και δυσκολότερο να πουλήσεις την πατάτα σου. Το θέμα της πειρατείας το περνάω βερεσέ γιατί πειρατεία δεν βρίσκεις σε ορισμένα συστήματα και παρά αυτά δεν έχουν υποστήριξη. Αρα μούφες. Απλά το target audience είναι τα χάπατα. Τελεία και παύλα. Τίποτα άλλο δεν ισχύει. Minimum effort, maximum gain. Είναι το ΕΑ moto και το ακολουθούν πιστά οι περισσότερες εταιρίες. Οτιδήποτε δεν είναι μη κερδοσκοπικό λειτουργεί με την λογική της μέγιστης απόδοσης με ελάχιστη προσπάθεια. Ps1 το γράφει μεχρι και στο βιβλίο του αοδε (το έγραφε τουλάχιστον) Ps2 νομίζω το λένε και στο judo (google it) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις