Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ζήτημα είναι ότι οι ΑΑΑ εταιρίες έχουν πάρει ψηλά τον αμανέ και χρεώνουν 60αρια και 70άρια για παιχνίδια που το μόνο που έχουν είναι καλά γραφικά. Aυτό κάπου πρέπει να σταματήσει, όταν θα σταματήσει και ο κόσμος να στηρίζει αυτές τις τακτικές. 

Δίνεις 60ε να πάρεις ενα παιχνίδι και στην ουσία είσαι beta tester, και περιμένεις να παίξεις μετά απο κανένα χρόνο που θα το έχουν φτιάξει. Υπάρχουν ελάχιστες εξαιρέσεις, το δέχομαι.

Τώρα το pixel art είναι μια κατηγορία απο μόνο του, αλλα τουλάχιστον αγοράζεις ολοκληρωμένο παιχνίδι και η εταιρία (indie) σέβεται τα χρήματα που δίνεις. Επίσης πολλές φορές δίνουν και δωρεάν DLC! Τρανό παράδειγμα ετσι γρήγορα 2 που μου έρχονται στο μυαλό: Darkest Dungeon και Battle Brothers.

Επεξ/σία από Daemonos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, xavier είπε

λιγο να γνωριζατε απο animation, τα εργαλεια που εχουν για hand drawn γραφικα σε σχεση με αυτα που ειχαν στο παρελθον ή ακομα και για upscale του pixel art, ειναι πλεον πολυ πιο ευκολο να φτιαξουν τετοια παιχνιδια(και φτιαχνονται πολλα). Απλα για καποιο λογο εχουν επικρατησει τα pixelated γραφικα ως αισθητικη επιλογη.

Βλεπεις pixelated γραφικα υψηλης αναλυσης καθαρα απο επιλογη. υπαρχουν παιχνιδια που γινονται σε high res και μετα γινονται downscale. ποιος ο λογος?

τεσπα, αφου πουλανε οτι και να λεω εγω...

Γιατι ειναι της μοδας τα retro 90s και ενα indie studio ειναι πολυ πιο ευκολο να πασαρει ενα τετοιο τιτλο, με ελαχιστο κοστος παραγωγης και πολυ λιγοτερες εργατοωρες. Γιατι να μην κανουν καμια αρπαχτη με την δικαιολογια της τασης που επικρατει; Τλπ μεγαλη κουβεντα και δεν νομιζω οτι χρειαζεται να μπουμε σε αυτη την διαδικασια συγκρισης (ουτε αντεχει μια τετοια συγκριση) μεταξυ studios που βλεπουν σοβαρα την αναπτυξη τους και καποιων indie που η αναπτυξη γινεται απο ενα δυο φιλαρακια. Και τα δυο χρειαζονται διαχρονικα στον χωρο του gaming και εχουν το κοινο τους απο die hard retro fans μεχρι typical και enthusiast gamers. Οπως χρειαζεται και το indie κομματι ετσι χρειαζεται και η παρεα των τρελλων που θα επενδυσουν σε ονειρα οπως η crytek, οπως η παρεα του Tim Sweeney και πολλων αλλων που βλεπαν μακρια και οχι κοντοφθαλμα κανοντας μεγαλα ονειρα και επενδυοντας σε αυτα.

Απο εκει και περα η εξελιξη στα γραφικα θα ερθει θελουμε δεν θελουμε. Το ποτε ακριβως ουτε η ιδια η Nvidia ουτε κανεις δεν μπορει να το πει θα εξαρτηθει απο πολλους παραγοντες. Για τα υπολοιπα ο καθενας εχει την οπτικη του και ειναι προφανες οτι αυτο δεν θα αλλαξει ποτε. Ενα πραγμα θα πω εγω μοναχα οτι ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα η εξελιξη και η αιχμη που οδηγει την τεχνολογια στα γραφικα και η πρακτικη εφαρμογη της γιατι καποιοι τα μπερδευουν.

Το ζητημα ειναι να εξελιχθουν και αλλοι τομεις οπως επανειλλημενα εχουμε πει οπως τα physics, τα animations που συγκριτικα εχουν μεινει αρκετα πισω σε σχεση με αλλους τομεις. 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα το Pixel Art εμπλουτισμένο με σύγχρονα effects είναι μια κατηγορία απο μόνο του! Και υπάρχει και αρκετό κοινό που το υποστηρίζει αυτό! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, d4ydr33m3r είπε

Το ζητημα ειναι να εξελιχθουν και αλλοι τομεις οπως επανειλλημενα εχουμε πει οπως τα physics, τα animations που συγκριτικα εχουν μεινει αρκετα πισω σε σχεση με αλλους τομεις. 

Και η AI δεν έχει κάνει σημαντικά βήματα εξέλιξης.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, mike299 είπε

Και η AI δεν έχει κάνει σημαντικά βήματα εξέλιξης.

Η Α.Ι εχει κανει τρομακτικα βηματα εξελιξης αλλα οχι στον χωρο του gaming και αυτο εξηγειται οπως και στους υπολοιπους τομεις του gaming που υστερουν. Δεν υπαρχουν ανθρωποι ταλαντουχοι με  βαθεια γνωση του αντικειμενου που να ασχοληθουν με το gaming, γιατι μονο αυτοι θα κανουν την διαφορα και θα φτιαξουν κατι καινοτομο. Και οσοι υπαρχουν δεν θα ασχοληθουν με αυτο τον χωρο αλλα θα κανουν το διδακτορικο τους σε Σουηδιες,Γερμανιες,Η.Β,ΗΠΑ,Κινες πανω στο αντικειμενο και μετα θα απορροφηθουν απο αλλους τομεις που πληρωνουν αδρα για R&D τετοιων εφαρμογων (και που εδω που τα λεμε ειναι και πιο συναρπαστικοι πρεπει να εχεις μουρλα με το gaming για να καθεσαι να ασχοληθεις με αυτο τοσο πολυ και να φτιαξεις κωδικα που να κανει διαφορα)

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, mike299 είπε

Και η AI δεν έχει κάνει σημαντικά βήματα εξέλιξης.

AI, real time physics, photorealistic facial animations. Tρεις τομεις που εχουν μεινει πισω, και θα δινανε μεγαλη ωθηση στο playability και immersion των παιχνιδιων.

αντι αυτου, πρεπει να πανηγυριζουμε για καθε νεα γενια κονσολων, επειδη προσθετουν λιγα παραπανω πολυγωνα και μερικα εξτρα εφε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά όλα τα παραπάνω και συμφωνώ αλλά υπάρχει και το σενάριο - story ρε παιδιά. Αν και λογικά είναι αυτό με το μικρότερο κόστος και δεν τίθεται θέμα ανάπτυξης, τεχνολογίας κτλ μήπως το έχουμε ξεχάσει για τα καλά; παλαιότερα υπήρχαν παιχνίδια που από γραφικά δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο αλλά από σενάριο, gameplay, art design και ατμόσφαιρα έσκισαν. 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, liakinen είπε

παλαιότερα υπήρχαν παιχνίδια που από γραφικά δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο αλλά από σενάριο, gameplay, art design και ατμόσφαιρα έσκισαν.

Θα έβαζα το gameplay πρώτο και μετά το story, τα graphs είναι αδιάφορα μετά από την πρώτη ώρα εκτος άμα μιλάμε για άτομα που βγάζουν screenshots για...λόγους. Δεν θυμάμαι κανένα game με super graphs και κακό story/gameplay που να είχε επιτυχία. Βασικά το μοναδικό πρόσφατο game που με εντυπωσίασε σε όλα ήταν το RDR2, αλλα ok, Rockstar.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το Trek to Yomi έχει επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας στις 5 Μαΐου (αν όλα πάνε καλά).

Έχουν ανοίξει pre-orders με μικρό discount σε GOG και Steam

https://www.gog.com/game/trek_to_yomi
https://store.steampowered.com/app/1370050/Trek_to_Yomi/

gameplay video:

 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Θα έβαζα το gameplay πρώτο και μετά το story, τα graphs είναι αδιάφορα μετά από την πρώτη ώρα εκτος άμα μιλάμε για άτομα που βγάζουν screenshots για...λόγους. Δεν θυμάμαι κανένα game με super graphs και κακό story/gameplay που να είχε επιτυχία. Βασικά το μοναδικό πρόσφατο game που με εντυπωσίασε σε όλα ήταν το RDR2, αλλα ok, Rockstar.

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου απλά υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις. Πρώτο πρώτο μου έρχεται στο μυαλό το πρώτο Witcher που για τους φίλους - γνωστούς της τότε εποχής είχε άθλιο χειρισμό και οι περισσότεροι το παράτησαν όμως εγώ βρήκα απίστευτη την ιστορία και τα quests που το gameplay το άφησα σε δεύτερη μοίρα (όχι ότι είχα και κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με το στυλ μάχης).

Καταλαβαίνω βέβαια και το σημαντικό της εξέλιξης των γραφικών γιατί κακά τα ψέματα είναι η πρώτη εντύπωση όταν κάνεις load ένα game απλά σε εμένα λειτουργεί διαφορετικά. Πείτε με περίεργο αλλά θεωρώ εξαιρετικά όμορφο αυτό που βλέπουν τα μάτια μου αν φορτώσω αυτήν την στιγμή το πρώτο Bioshock του 2007. Maybe it's the amazing art design 😍

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, liakinen είπε

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου απλά υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις. Πρώτο πρώτο μου έρχεται στο μυαλό το πρώτο Witcher που για τους φίλους - γνωστούς της τότε εποχής είχε άθλιο χειρισμό και οι περισσότεροι το παράτησαν όμως εγώ βρήκα απίστευτη την ιστορία και τα quests που το gameplay το άφησα σε δεύτερη μοίρα (όχι ότι είχα και κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με το στυλ μάχης).

Καταλαβαίνω βέβαια και το σημαντικό της εξέλιξης των γραφικών γιατί κακά τα ψέματα είναι η πρώτη εντύπωση όταν κάνεις load ένα game απλά σε εμένα λειτουργεί διαφορετικά. Πείτε με περίεργο αλλά θεωρώ εξαιρετικά όμορφο αυτό που βλέπουν τα μάτια μου αν φορτώσω αυτήν την στιγμή το πρώτο Bioshock του 2007. Maybe it's the amazing art design 😍

Εμενα πάλι δεν με χάλασε το gameplay του Witcher. :P Ειδικά το group stance και να φεύγουν κεφαλια so good. :D Αλλα ναι καταλαβαίνω τι λες, αλλα έπιασες και εσύ ένα game με καταπληκτικό story, λογικό να επισκιάζει όλα τα αλλα, κάτι που τα graphs δεν πρόκειται ποτε να καταφέρουν. ;)

1 ώρα πριν, Praetorian είπε

Το Trek to Yomi έχει επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας στις 5 Μαΐου (αν όλα πάνε καλά).

Holy fuck μου θύμισε φάση Way of the Samurai (νομίζω) στο PS2. Μονο το finisher ήταν αρκετό για να με ψήσει. :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Praetorian είπε

Το Trek to Yomi έχει επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας στις 5 Μαΐου (αν όλα πάνε καλά).

Έχουν ανοίξει pre-orders με μικρό discount σε GOG και Steam

https://www.gog.com/game/trek_to_yomi
https://store.steampowered.com/app/1370050/Trek_to_Yomi/

gameplay video:

 

Ενώ γουστάρω τρελά το aesthetic του, τα combat animations είναι τρελό turn off... Δε περιμένω από indy studio επίπεδα ghost of tsushima αλλά εντάξει είναι λες και πολεμάνε 2 lego.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...