Arkin Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 37 λεπτά πριν, Fulgore είπε Ποια τελευταία ελπίδα? Εχετε δει από περιέργεια με τι παιχνίδια ασχολούνται οι περισσότεροι? Τι Unreal 5 και πράσινα άλογα? https://store.steampowered.com/stats/Steam-Game-and-Player-Statistics Τα 5 από τα 10 σκουπίδια. Άστα να πάνε.
maniacos93 Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 26 λεπτά πριν, Arkin είπε Τα 5 από τα 10 σκουπίδια. Άστα να πάνε. Για να έχουν τέτοιο κοινό μάλλον δεν είναι σκουπίδια. Απλώς δεν είναι του γούστου σου. Έχει διαφορά. Και προς Θεού, δεν το γράφω προσωπικά για 'σένα αυτό. Απλώς έχω προσέξει ότι γενικά υπάρχει μια αντιπάθεια από την gaming κοινότητα προς το οτιδήποτε είναι διάσημο π.χ. βλέπε Fortnite ή PUBG. Και δυστυχώς δεν έχω καταλάβει γιατί υφίσταται αυτή η νοοτροπία. Και επίσης, 9/10 παιχνίδια (βάζω και το GTA V) είναι multiplayer. Λογικά να έχουν μόνιμα κοινό. Τα single τα παίζεις μια φορά, άντε 2-3 φορές ακόμη για να μαζέψεις collectibles, achievements κ.τ.λ. και μετά πας στο επόμενο. 2
Fulgore Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 34 λεπτά πριν, xavier είπε βγηκε το god of war, το παιξαν οσοι ηταν να το παιξουν. το ιδιο και με το elden ring. Οταν δεν εχει καποια νεα κυκλοφορια της προκοπης το γυριζουν στα gaas, λογικο ειναι...Τα πιξελοπαιχνιδα ειναι για εντελως συγκεκριμενο κοινο. Τα αξιολογα single player πανε καλα και απο πωλησεις. Αυτο ακριβώς λέω. Από την μια κυκλοφορίες της προκοπής σε single player ΑΑΑ παιχνίδια έχουμε μια στο τόσο, και από την άλλη ακόμα και αυτά είναι παιχνίδια των 15-20-25 ωρων. Ζήτω που καήκαμε δηλαδή. Για ποιο λόγο νομίζεις είναι το Team Fortress 2 μόνιμα στις πρώτες 15 θέσεις,παιχνίδι του 2007??? Τελος πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι το Elden Ring το έπαιξαν όσοι ήταν να το παίξουν ,όταν σχεδόν 1.5 μήνα μετά και έχει αυτή την στιγμή 450.000 κόσμο, εσύ το ξέρεις.
xavier Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 7 λεπτά πριν, Fulgore είπε Αυτο ακριβώς λέω. Από την μια κυκλοφορίες της προκοπής σε single player ΑΑΑ παιχνίδια έχουμε μια στο τόσο, και από την άλλη ακόμα και αυτά είναι παιχνίδια των 15-20-25 ωρων. Ζήτω που καήκαμε δηλαδή. Για ποιο λόγο νομίζεις είναι το Team Fortress 2 μόνιμα στις πρώτες 15 θέσεις,παιχνίδι του 2007??? Τελος πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι το Elden Ring το έπαιξαν όσοι ήταν να το παίξουν ,όταν σχεδόν 1.5 μήνα μετά και έχει αυτή την στιγμή 450.000 κόσμο, εσύ το ξέρεις. περισσοτερο στο god of war πηγαινε, για το elden ring εννοουσα οτι μετα π.χ απο 1 μηνα αυτο θα φυγει αυτο απο τη λιστα που παρεθεσες και ολα τα υπολοιπα που ειναι multiplayer θα συνεχισουν να βρισκονται σε αυτην.
Fulgore Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 15 λεπτά πριν, xavier είπε περισσοτερο στο god of war πηγαινε, για το elden ring εννοουσα οτι μετα π.χ απο 1 μηνα αυτο θα φυγει αυτο απο τη λιστα που παρεθεσες και ολα τα υπολοιπα που ειναι multiplayer θα συνεχισουν να βρισκονται σε αυτην. To Dark Souls 3 που είναι παιχνίδι του 2016, έχει περισσότερο κόσμο online αυτή την στιγμή από το φετινό Dying Light 2 και God of War..... Κάπου τα έχεις μπερδέψει νομίζω. Το Elden Ring μέχρι το καλοκαίρι(βασικά μέχρι το υπόλοιπο 2022 λογικά)θα έχει μπόλικο κόσμο online. 1
KilliK Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 Το Εlden Ring εχει ομως και muliplayer, οποτε δεν ειναι ακριβως single player τιτλος. 1
xavier Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 πουλησε αρκετα το elden ring και οντως μπορει να το κρατησει καποιους απο αυτους το multiplayer του. Οπως και να χει το point ειναι οτι η πλειοψηφια των παιχνιδιων της λιστας κυκλοφορουν πολυ καιρο τωρα και θα συνεχισουν για πολλα χρονια γιατι αυτη ειναι η φυση των gaas. Εχουν το σταθερο κοινο τους και οσο δεν υπαρχουν ποιοτικες κυκλοφοριες σε single player, ειναι λογικο να φαινονται μονο αυτα στα charts. οι πολλοι ασχοληθηκαν 30 ωρες στο god of war, άλλες τοσσες στο dying light, 100 ωρες στο elden ring, τελειωσαν οι μεγαλες κυκλοφοριες. 1
Fulgore Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, xavier είπε Οπως και να χει το point ειναι οτι η πλειοψηφια των παιχνιδιων της λιστας κυκλοφορουν πολυ καιρο τωρα και θα συνεχισουν για πολλα χρονια γιατι αυτη ειναι η φυση των gaas. Tο point είναι ότι σε μια πλατφόρμα με ρεκόρ ταυτόχρονου Online κόσμου 29 εκατομμύριων, δεν έχει νόημα να μιλάμε για τους πάντες λές και ξέρουμε τι παίζουν/τι backlog έχουν/τις προτεραιότητες/χρήματα/παρέα τους, πόσο μάλλον να μιλάμε για ελπίδα στο PC την Unreal 5. Γιαυτό και ανέφερα τα παραπάνω και συγκεκριμένα νούμερα ΣΚ Ο περισσότερος κόσμος εκεί έξω ούτε καίγεται να παίξει day one ότι μεγάλη ΑΑΑ κυκλοφορία βγαίνει, ούτε παίζουν παιχνίδια αποκλειστικά με βάση τα γραφικά τους ούτε διαθέτει τρελά χρηματικά ποσά σε pc hardware/παιχνίδια(για να αγοράζει και να παίζει ότι καινούργιο παιχνίδι βγαίνει day one), έχει backlog(ειδικά χάρη και στα δωρεαν παιχνιδια που δίνονται κατα καιρούς ή και στις εκπτώσεις) υπάρχει πλέον και το Pc Gamepass και άλλες συνδρομητικές υπηρεσίες δεν είναι όλοι φοιτητές για να έχουν άπειρο ελεύθερο χρόνο για να παίζουν ότι single player παιχνίδι κυκλοφορεί, γιαυτό και μεταξύ άλλων τους βολεύουν πολλά δημοφιλή online παιχνίδια. Δεν είναι τόσο απλά/βέβαια τα πράγματα με τόσες επιλογές/παραμέτρους. Μου θυμίζει κάτι παλιότερες κουβέντες/διαφωνιες ορισμένων που νόμιζαν ότι και στο Playstation οι περισσότεροι παίζουν κυρίως τα ΑΑΑ single player παιχνίδια, κάτι που φυσικά δεν ισχύει στην πράξη. Επεξ/σία 3 Απριλίου 2022 από Fulgore
NickTG Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 3 hours ago, xavier said: Τα πιξελοπαιχνιδα ειναι για εντελως συγκεκριμενο κοινο. Όντως, είναι για το κοινό που ενδιαφέρεται να είναι καλό το παιχνίδι ανεξάρτητα αν είναι σε Unreal 5. 3 3
xavier Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 39 λεπτά πριν, NickTG είπε Όντως, είναι για το κοινό που ενδιαφέρεται να είναι καλό το παιχνίδι ανεξάρτητα αν είναι σε Unreal 5. δεν θα επηρρεαζε καθολου τη ποιοτητα του παιχνιδιου αν χρησιμοποιουσαν καρτουνιστικα γραφικα και οχι pixelated, τεμπελικος σχεδιαμος ειναι και δεν υπαρχει καμια δικαιολογια να για να χρησιμοποιουνται περα απο την ελλειψη ικανοτητας. τα f2p παιχνιδια σιγουρα εχουν το κοινο τους, στα pc πολυ μεγαλυτερο απο οτι στις κονσολες. Στις κονσολες οι ΑΑΑ παραγωγες , ειναι δεδομενο οτι εχουν το τεραστιο μεριδιο της αγορας.
KilliK Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) δεν ειναι θεμα τεμπελικης αναπτυξης, αλλα κονδυλιων. τα υψηλης ποιοτητας φωτορεαλιστικα γραφικα χρειαζονται χρημα, χρονο και εργατικο δυναμικο. * οι περισσοτεροι indie τιτλοι γινονται απο μικρες ομαδες, μερικες φορες και απο ενα ατομο μονο. Γιαυτο και παιζουν πολυ σε ειδη οπου τα γραφικα δεν ειναι η προτεραιοτητα, ενω μπορει να αξιοποιησουν και τεχνικες οπως το procedural generation, για να μειωθει ο ογκος εργασιας για το περιεχομενο που θα δημιουργησουν. * γιαυτο και γελασα με τις προβλεψεις του πετσινου οτι θα εχουμε γραφικα με το παρακατω fidelity σε 20 χρονια: δεν προκειται να συμβει, γιατι οπως ειπα το κοστος για ενα παιχνιδι διαρκειας 50 ωρων με τετοια εντυπωσιακα γραφικα, θα ειναι εξωπραγματικο. Κανενα σοβαρο στουντιο δεν προκειται να επενδυσει σε κατι τετοιο, ισως σε μικρα games που θαναι πιο πολυ tech demos, οπως το προσφατο The Matrix Awakens. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2022 από KilliK 2
NickTG Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 1 hour ago, xavier said: δεν θα επηρρεαζε καθολου τη ποιοτητα του παιχνιδιου αν χρησιμοποιουσαν καρτουνιστικα γραφικα και οχι pixelated, τεμπελικος σχεδιαμος ειναι και δεν υπαρχει καμια δικαιολογια να για να χρησιμοποιουνται περα απο την ελλειψη ικανοτητας. Ή προτιμούν να τα κάνουν έτσι. Μια χαρά δικαιολογία είναι αυτή. Δεν είναι εξ ορισμού καλύτερο κάποιο στυλ επειδή το προτιμάς εσύ. 1
petran79 Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, xavier είπε δεν θα επηρρεαζε καθολου τη ποιοτητα του παιχνιδιου αν χρησιμοποιουσαν καρτουνιστικα γραφικα και οχι pixelated, τεμπελικος σχεδιαμος ειναι και δεν υπαρχει καμια δικαιολογια να για να χρησιμοποιουνται περα απο την ελλειψη ικανοτητας. τα f2p παιχνιδια σιγουρα εχουν το κοινο τους, στα pc πολυ μεγαλυτερο απο οτι στις κονσολες. Στις κονσολες οι ΑΑΑ παραγωγες , ειναι δεδομενο οτι εχουν το τεραστιο μεριδιο της αγορας. Απλά δεν υπάρχουν πλέον οι ικανοι καλλιτέχνες και animators όπως δεκαετία 80 και 90, όπου δαπανουσαν τα αντίστοιχα χρήματα και δυναμικό που κάνουν τώρα για τα τρισδιάστατα. Τελευταία μεγάλη προσπάθεια είχε γίνει με το King of Fighters XIII και πάλι της βγήκε πανάκριβο της SNK και το γύρισε στα τρισδιάστατα που μέχρι στιγμής είναι μέτριο το αποτέλεσμα. Δεν είναι τυχαίο που δεν μπορούν να φτάσουν σε ποιότητα παιχνιδια όπως πχ Street Fighter III, Vampire Savior, Metal Slug κλπ Άντε το Skullgirls... Οι άνθρωποι αυτοί ήταν εξειδικευμένοι σε αυτό και ήταν κάτι πανδυσκολο για την εποχή του. Επεξ/σία 4 Απριλίου 2022 από petran79 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 4 ώρες πριν, KilliK είπε τα υψηλης ποιοτητας φωτορεαλιστικα γραφικα χρειαζονται χρημα, χρονο και εργατικο δυναμικο. Ακριβώς και επίσης χρειάζονται και optimization γιατί το συντριπτικό ποσοστό των users είναι low-mid end. Super wow graphs για να μπορούν να το παίξουν όμορφα 60 fps το 1% των users? Δηλαδή wtf ασχολείστε κιόλας με ανούσια posts για να post. 1
xavier Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 λιγο να γνωριζατε απο animation, τα εργαλεια που εχουν για hand drawn γραφικα σε σχεση με αυτα που ειχαν στο παρελθον ή ακομα και για upscale του pixel art, ειναι πλεον πολυ πιο ευκολο να φτιαξουν τετοια παιχνιδια(και φτιαχνονται πολλα). Απλα για καποιο λογο εχουν επικρατησει τα pixelated γραφικα ως αισθητικη επιλογη. Βλεπεις pixelated γραφικα υψηλης αναλυσης καθαρα απο επιλογη. υπαρχουν παιχνιδια που γινονται σε high res και μετα γινονται downscale. ποιος ο λογος? τεσπα, αφου πουλανε οτι και να λεω εγω... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις