Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Από τη μία να κρατάς οριακά 60fps @4K σε γραφικά του 2014(Elden Ring) με την 3090 και από την άλλη να βλέπεις το παρακάτω να τρέχει real-time @4Κ 40fps στο ίδιο ακριβώς μηχάνημα(κανα 70ρι με DLSS). Πόσο money-grabbing απάτη πια αυτό το pc!

 

Το Elden Ring που λες έχεις δει πως δείχνει στο PS5 σε 60FPS mode ? Οι κονσόλες την ίδια μοίρα έχουν πλέον.

Σε άλλα νέα..

CD Projekt Red announces a new Witcher game featuring Unreal Engine 5

ngcb1

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Η CD Projeκt επιβεβαιώνει πως αναπτύσσουν νέο Witcher τίτλο

https://www.eurogamer.net/articles/2022-03-21-cd-projekt-confirms-new-the-witcher-game-in-development

"We're happy to announce that the next instalment in The Witcher series of video games is currently in development, kicking off a new saga for the franchise," CD Projekt said today.

The game will see the series move to Unreal Engine 5 and mark the start of a new "strategic partnership" with Epic Games.

image_2022-03-21_191528.png.8582d936441c0246b95b4c8497a016c0.png

edit: ah, δεν έκανα refresh το tab και δεν είδα ότι αναφέρθηκε ήδη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα αργησει πολυ αφου πανε στην ue5,μεχρι να μαθουν την μηχανη και να φτιαξουν νεα tools θα περασει καιρος.

Μια 5ετια μινιμουμ..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Praetorian είπε

Η CD Projeκt επιβεβαιώνει πως αναπτύσσουν νέο Witcher τίτλο

https://www.eurogamer.net/articles/2022-03-21-cd-projekt-confirms-new-the-witcher-game-in-development

"We're happy to announce that the next instalment in The Witcher series of video games is currently in development, kicking off a new saga for the franchise," CD Projekt said today.

The game will see the series move to Unreal Engine 5 and mark the start of a new "strategic partnership" with Epic Games.

image_2022-03-21_191528.png.8582d936441c0246b95b4c8497a016c0.png

edit: ah, δεν έκανα refresh το tab και δεν είδα ότι αναφέρθηκε ήδη.

Ρε τους πουλημένους Πολωνούς! Να και η συνεργασία με την epic και η έμμεση παραδοχή ότι η redengine είναι γτπ. 

Έτοιμοι για άλλο tech demo είναι αραγες? 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, GhostRiderLSOV είπε

Και πακέτο EGS exclusive για ένα χρόνο όταν βγει να μαντέψω; :P

Ε ν ν ο ε ι τ α ι !

Το cb77 θα το παρατήσουν τώρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, firepc είπε

 

Αυτα, απ την εταιρια του λαου 🤮

Τώρα έγινε των Κινέζων! Μάλλον για να γλυτώσουν τις μηνύσεις 😝 κ την τσέπη τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Από τη μία να κρατάς οριακά 60fps @4K σε γραφικά του 2014(Elden Ring) με την 3090 και από την άλλη να βλέπεις το παρακάτω να τρέχει real-time @4Κ 40fps στο ίδιο ακριβώς μηχάνημα(κανα 70ρι με DLSS). Πόσο money-grabbing απάτη πια αυτό το pc!

 

Γραφικά του 2014 και art style του 2034. Δυστυχώς είναι λίγα τα παιχνίδια που φτάνουν το art style του Elden. Ένα από αυτά το BotW το οποίο όλοι θυμόμαστε το κράξιμο που έφαγε λόγω γραφικών αλλά ακόμη πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι. Όσον αφορά το εν λόγω tech demo δεν μου λέει κάτι διότι κάνει render μόνο μία σκηνή. Στα open world games γίνεται render όλος ο κόσμος που βλέπεις. Θα την δούμε την Unity όταν αναπτυχθεί με αυτή κάποιο open world game πως θα τρέχει διότι για να μπουν αυτά τα γραφικά σε ένα fully fledged roject θα χρειαστούν πολλά χρονιά ακόμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, maniacos93 είπε

Γραφικά του 2014 και art style του 2034. Δυστυχώς είναι λίγα τα παιχνίδια που φτάνουν το art style του Elden. Ένα από αυτά το BotW το οποίο όλοι θυμόμαστε το κράξιμο που έφαγε λόγω γραφικών αλλά ακόμη πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι. Όσον αφορά το εν λόγω tech demo δεν μου λέει κάτι διότι κάνει render μόνο μία σκηνή. Στα open world games γίνεται render όλος ο κόσμος που βλέπεις. Θα την δούμε την Unity όταν αναπτυχθεί με αυτή κάποιο open world game πως θα τρέχει διότι για να μπουν αυτά τα γραφικά σε ένα fully fledged roject θα χρειαστούν πολλά χρονιά ακόμη.

Το έχουμε χιλιοακούσει αυτό. Η GPU υπολογίζει μόνο ό,τι βλέπεις. Αυτή είναι η δουλειά της.

Αν δεν βλέπεις κάτι εξελιγμένο τότε περιμένεις και την ανάλογη πτώση απαιτήσεων. Που δυστυχώς δεν ισχύει και το Elden Ring είναι απλά μια σταγόνα στον ωκεανό του προβλήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το performance/quality ratio το πετυχαίνουν studios μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού. Όσα παιχνίδια είναι multiplatform συνήθως έχουν προβλήματα με το performance που φυσικά επηρεάζουν και τις κονσόλες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...