Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Παίζω το Elden Ring.

Πέρα από τη μάχη που απαιτεί ακρίβεια χιλιοστού του δευτερολέπτου(αν παίξεις melee) στις αντιδράσεις, τη στιγμή που οι εχθροί λειτουργούν αλάνθαστα(όπως όλα της bandai), τα πάντα είναι φτιαγμένα να σου σπάνε τα νεύρα και να βγάζουν κονσολάδικο ελιτισμό(αν μπορούμε να το πούμε έτσι).

Από τα μενού και τα tutorials που εμφανίζουν μόνο τα σύμβολα πλήκτρων του controller, μέχρι την κάμερα που έχει επίτηδες auto-focus για να μην μπορείς να παίξεις με ποντίκι(θα λυθεί μάλλον με mod).

Για να μην πάμε στο leveling που ενθαρρύνει το grinding με ένα πολύ παράξενο σύστημα όπου δίνεις λεφτά για να ανεβάσεις skills και τα πάντα γίνονται respawned αν επισκεφτείς κάποιο save point. Πράγματα που θυμίζουν άλλες δεκαετίες. Μέχρι και το σενάριο/lore είναι απλά κάτι αλλόκοτο με το οποίο δεν μπορείς να νιώσεις καμία απολύτως σύνδεση. Υπάρχει απλά για να δικαιολογήσει τις μάχες.

Bait GIF

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 ώρες πριν, ilos είπε

Για μένα είναι το καλύτερο open world game ever, αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Θα συμφωνήσω ότι παραείναι κρυψίνοιο ακόμα και για τα souls standard. Δηλαδή θα χρειαστεί να δεις wiki για τον χάρτη και ίσως και για NPC sidequests κλπ για να το προχωρήσεις. Πχ εγώ αναγκάστηκα γιατί δεν ήξερα πως ενεργοποιήται το festival, που παραείναι πολύπλοκο με τα triggers του και είναι μέρος του main quest αφού πρόκειται για demigod.

Για αρχή καλό θα ήταν να φτιάξουν την κάμερα, όπως επισήμαναν και στο DSOG. Kάθε φορά που κοιτάς σε διαφορετική κατεύθυνση από αυτή που προχωράς είναι σαν να έχεις microstutter από την προσπάθεια της κάμερας να γυρίσει αυτόματα. Με αποσυντονίζει αφάνταστα στις δυσκολότερες μάχες, γιατί αλλάζω γωνίες ώστε να εκτιμήσω αποστάσεις(σε παρόμοια games). Το παιχνίδι έχει ποιότητα σε gameplay, αλλά θυμίζει λίγο παλιότερες εποχές, που δεν είναι πάντα καλό.

Δημοσ.
41 minutes ago, pirmen56 said:

Για αρχή καλό θα ήταν να φτιάξουν την κάμερα, όπως επισήμαναν και στο DSOG. Kάθε φορά που κοιτάς σε διαφορετική κατεύθυνση από αυτή που προχωράς είναι σαν να έχεις microstutter από την προσπάθεια της κάμερας να γυρίσει αυτόματα. Με αποσυντονίζει αφάνταστα στις δυσκολότερες μάχες, γιατί αλλάζω γωνίες ώστε να εκτιμήσω αποστάσεις(σε παρόμοια games). Το παιχνίδι έχει ποιότητα σε gameplay, αλλά θυμίζει λίγο παλιότερες εποχές, που δεν είναι πάντα καλό.

Σε αυτό θα συμφωνήσω. Είναι πολύ σπαστικό αυτό που κάνει η κάμερα όταν κινείσαι. Νιώθω σα να κάνω drift και κάνω συνέχεια micro adjustments για να κρατάω ευθεία :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο λιγο που το ξεκινησα αλλα δεν προλαβα να παιξω πολυ το Dark Souls III στην εξοχη ειναι, αλλα δεν περιμενα και κατι αλλο tbh.. Μαλλον θα το παρατησω στην μεση οπως και τα υπολοιπα θελω την ψυχικη μου ηρεμια πλεον δεν αντεχω τοσο μεγαλες συγκινησεις πλεον ο αθρωπος.. 😌

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Δημοσ.
On 06/03/2022 at 00:34, pirmen56 said:

Παίζω το Elden Ring.

Πέρα από τη μάχη που απαιτεί ακρίβεια χιλιοστού του δευτερολέπτου(αν παίξεις melee) στις αντιδράσεις, τη στιγμή που οι εχθροί λειτουργούν αλάνθαστα(όπως όλα της bandai), τα πάντα είναι φτιαγμένα να σου σπάνε τα νεύρα και να βγάζουν κονσολάδικο ελιτισμό(αν μπορούμε να το πούμε έτσι).

Από τα μενού και τα tutorials που εμφανίζουν μόνο τα σύμβολα πλήκτρων του controller, μέχρι την κάμερα που έχει επίτηδες auto-focus για να μην μπορείς να παίξεις με ποντίκι(θα λυθεί μάλλον με mod).

Για να μην πάμε στο leveling που ενθαρρύνει το grinding με ένα πολύ παράξενο σύστημα όπου δίνεις λεφτά για να ανεβάσεις skills και τα πάντα γίνονται respawned αν επισκεφτείς κάποιο save point. Πράγματα που θυμίζουν άλλες δεκαετίες. Μέχρι και το σενάριο/lore είναι απλά κάτι αλλόκοτο με το οποίο δεν μπορείς να νιώσεις καμία απολύτως σύνδεση. Υπάρχει απλά για να δικαιολογήσει τις μάχες.

Μόνο αυτά? 

Εδώ δεν έχει difficulty settings. 

Ή quest log! 

Έστω τεράστια βελάκια πάνω από το κεφάλι του χαρακτήρα που να δείχνει που να πας. 

Αυτή η μάστιγα ο κονσολαδικος ελιτισμός! 

  • Like 1
Δημοσ.
On 06/03/2022 at 16:12, pirmen56 said:

Για αρχή καλό θα ήταν να φτιάξουν την κάμερα, όπως επισήμαναν και στο DSOG. Kάθε φορά που κοιτάς σε διαφορετική κατεύθυνση από αυτή που προχωράς είναι σαν να έχεις microstutter από την προσπάθεια της κάμερας να γυρίσει αυτόματα. Με αποσυντονίζει αφάνταστα στις δυσκολότερες μάχες, γιατί αλλάζω γωνίες ώστε να εκτιμήσω αποστάσεις(σε παρόμοια games). Το παιχνίδι έχει ποιότητα σε gameplay, αλλά θυμίζει λίγο παλιότερες εποχές, που δεν είναι πάντα καλό.

Βασικά δεν θα με χάλαγε καθόλου, όπου κοιτάζει η κάμερα ουσιαστικά να κοιτάζει και ο χαρακτήρας. Αυτό το στύλ ποτέ δεν μου έκατσε και είναι 100% γεννημένο στις κονσόλες.

Δημοσ.
22 ώρες πριν, seithan είπε

Βασικά δεν θα με χάλαγε καθόλου, όπου κοιτάζει η κάμερα ουσιαστικά να κοιτάζει και ο χαρακτήρας. Αυτό το στύλ ποτέ δεν μου έκατσε και είναι 100% γεννημένο στις κονσόλες.

Θα μπορούσαν να δίνουν τη δυνατότητα για ό,τι controls γουστάρεις, εν έτει 2022. Τόσα games έχουν toggle.

Αλλά εδώ δεν εμφανίζονται καν icons για τα πλήκτρα του keyboard. Λες και θέλουν να βγάλουν δυσκολία μέχρι και από τα πιο ασήμαντα πράγματα. Λες και είσαι φλώρος και όχι αληθινός gamer αν βλέπεις ενδείξεις για keyboard, αντί να ψάχνεις από δω και από εκεί για να καταλάβεις ποιο πλήκτρο είναι το left RT της κονσόλας. Το ray tracing  μην ξεχάσουν μόνο....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Θα μπορούσαν να δίνουν τη δυνατότητα για ό,τι controls γουστάρεις, εν έτει 2022. Τόσα games έχουν toggle.

Αλλά εδώ δεν εμφανίζονται καν icons για τα πλήκτρα του keyboard. Λες και θέλουν να βγάλουν δυσκολία μέχρι και από τα πιο ασήμαντα πράγματα. Λες και είσαι φλώρος και όχι αληθινός gamer αν βλέπεις ενδείξεις για keyboard, αντί να ψάχνεις από δω και από εκεί για να καταλάβεις ποιο πλήκτρο είναι το left RT της κονσόλας. Το ray tracing  μην ξεχάσουν μόνο....

Αν και συμφωνω οτι το ui ειναι κακο στο elden ring ( οπως και στο 95% των ιαπωνικων στουντιου ) υπαρχει η ενδειξη για keys απο keyboard. 

Πρεπει να πας στα options και να το αλλαξεις απο το gamepad σε keyboard. 

Επεξ/σία από noFEARgr
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Αν και συμφωμω οτι το ui ειναι κακο στο elden ring ( οπως και στο 95% των ιαπωνικων στουντιου ) υπαρχει η ενδειξη για keys απο keyboard. 

Πρεπει να πας στα options και να το αλλαξεις απο το gamepad σε keyboard. 

Ευχαριστώ. Δεν το πολυέψαξα γιατί το έχω παρατήσει μέχρι να διορθωθεί το θέμα της κάμερας. Νόμιζα ότι αυτά γίνονται αυτόματα.

  • Confused 1
Δημοσ.

Επειδη διάβασα κάποια πράγματα θελω να πω 2-3  πράγματα και εγώ με την σειρά μου.

Δεχομαι να μην αρέσει σε πολλούς το Elden ring καθώς και τα υπόλοιπα games του Miyazaki γιατί ναι, είναι όντως δύσκολα, θέλουν πολύ πολύ ψάξιμο και θέλουν υπομονή.

Αλλα ρε παιδιά ειναι δυνατόν να λέτε οτι απλά υπάρχει το Lore? Ειστε σοβαροί?
Εχετε τσεκάρει ποτέ VaatiVidya? 

Εχετε δει ποση λεπτομέρεια υπάρχει σε αυτόν τον κόσμο? 

Ειναι απο τα ΕΛΑΧΙΣΤΑ παιχνίδια που εχω παίξει και πραγματικά τίποτα δεν ειναι τυχαίο.
Ο καθε εχρθός / η εμφανιση του / πραγματα που υπάρχουν στον κόσμο κτλ κτλ
Δεν μπορειτε να καταλάβετε λεπτομέρεια. 

Το οτι ειναι φουλ ''hidden'' στα μάτια μας δεν σημαινει οτι δεν υπάρχει ή οτι δεν εχει πέσει απειρη δουλειά πάνω σε αυτό.

Δείτε lore απο vaati και τα ξαναλέμε περί Lore / world design / κτλ .

Τo elden ring είναι πάντως nub friendly. 
Και πολύυυυυυυυ πιο forgiving  στα fights σε έχει σχέση με δυσκολία με άλλα souls.

Ακομη και τα quest,  προς το παρον,  χωρις να έχω κανει το παραμικρο googlarisma ,τα προχωράω κουτσα στραβα. 
Σιγουρα δεν θα τα κάνω ολα, αλλα πιστεύω κατι θα καταφέρω.

Και νιώθω επίσης ότι στο elden ring μονο με dialoges καταλαβαινεις αρκετά από την κεντρική εικόνα.

Τέλος μακράν το καλύτερο combat το έιχε το Sekiro, ΟΣΟ ΞΫΛΟ  εφαγα στην αρχή, αλλο τόσο έδινα εγώ μετά αφου έμαθα πως πρέπει να παίζεις τα fight. 
Οτι πιο satisfying έχω παίξει. 10/10 combat.

Aυτά :D 

  • Like 6
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...