Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εδώ και 8 ώρες πολλοί χρήστες δεν μπορούν να συνδεθούν στον λογαριασμό τους στο Steam, μεταξύ άλλων και εγώ, και μας πετάγεται το μήνυμα "Το Steam δεν μπορεί να συνδεθεί στους διακομιστές του Steam."

 

https://steamcommunity.com/discussions/forum/1/624076851016079164/#p70

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Εγώ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα σήμερα, και έκανα login/exit αρκετές φορές (και το απόγευμα). Και πριν μερικά λεπτά συνδέθηκα κανονικά.

Δημοσ.

Πως κατεβαζω την beta εκδοση το rainbow 6 ,εφτιαξα ακαουντ στην σελιδα τους,περασα τον κωδικο απ το mail  μου κ με στελνει στην σελιδα τους στο blog απο κει κ περα δεν ξερω τι κανω,ξερει καποιος απο δω?το χει δοκιμασει? 

Δημοσ.

Κράτα γερά nVidia!!

 

Oculus Employees: “Preemption for context switches is best on AMD, Nvidia possibly catastrophic”

 

Microprocessor analyst, David Kanter, said, some Oculus employees told him that the best Preemption support for context switches was with AMD by far, Intel was pretty good and NVIDIA was possibly catastrophic (1:21:00 in the video below).

 

David Kanter added:

“NVIDIA is very – to their credit – open and honest about this and how you tune for Oculus Rift is that you have to be super careful because you can miss a frame boundary because the preemption is not particularly well latency. And again, this is, it’s not like it’s a bad decision on the part of NVIDIA. It’s, you know, that’s just what made sense. Preemption was not something that was super important when the chip was designed and the API support was… there wasn’t much bang for your buck.”

 

David concluded that now NVIDIA will – most probably – improve this thing in Pascal.

 

BTW, στο ίδιο άρθρο, στα σχόλια

34g282q.jpg

  • Like 2
Δημοσ.

Βλέπω καλά; Ο OrukuSaki κάνει και αναλύσεις/ προβλέψεις στην τεχνολογία των GPU πια σε ΔΙΕΘΝΕΣ επίπεδο! Αχ γιατί ρίχνεται λαδι στην φωτιά; :devil:

  • Like 1
Δημοσ.

Κράτα γερά nVidia!!

 

Oculus Employees: “Preemption for context switches is best on AMD, Nvidia possibly catastrophic”

 

Microprocessor analyst, David Kanter, said, some Oculus employees told him that the best Preemption support for context switches was with AMD by far, Intel was pretty good and NVIDIA was possibly catastrophic (1:21:00 in the video below).

 

David Kanter added:

“NVIDIA is very – to their credit – open and honest about this and how you tune for Oculus Rift is that you have to be super careful because you can miss a frame boundary because the preemption is not particularly well latency. And again, this is, it’s not like it’s a bad decision on the part of NVIDIA. It’s, you know, that’s just what made sense. Preemption was not something that was super important when the chip was designed and the API support was… there wasn’t much bang for your buck.”

 

David concluded that now NVIDIA will – most probably – improve this thing in Pascal.

 

BTW, στο ίδιο άρθρο, στα σχόλια

34g282q.jpg

Και λιγο πιο κατω

 

Mine GTX 970 G1 GAMING it also on 2500k 3,3ghz 12 GB DDR 3 1600 MHZ and iti s but In 2016 i will buy new cpu one of those new skylake cpus possibly a i7 6700k and 16 gb ddr 4 3200 mhz or something better than it at that price if there is something bette than the ones i listed at that price avaliable then.

However i might be forced to upgrade this october instead of 2016 because a friend of mine is considerting to bulid a new high end pc with ddr 4 ram and latest skylake cpu and 970 gpu.. So If this happen then i will upgrade right now because i dont want my friends to have a better pc than mine It makes me feel bad 

 

Απλα για λυπηση...

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ σκάλωσα πιο πολύ στην τελευταία φράση που πόσταρα, οτι η AMD πλήρωσε για να δυσφημίσουν την nVidia.

Για αρχή, δε νομίζω η AMD να έχει την πολυτέλεια να πληρώνει για να θάβουν τον ανταγωνισμό..

Και επίσης, η nVidia καρφώνεται απο μόνη της τι εταιρία είναι, πρώτον με τα 3.5GB, δεύτερον με τα ψεύτικα 60 καρέ του Arkham Knight και γενικά τα gameNOTworks που όλο προκαλούν προβλήματα, τρίτον με τα DX12 benchmarks και τώρα και με αυτό, που πουλάει κάρτες για χρήση το πολύ δύο ετών.

Χειρότερη και απο την Apple έχει γίνει. Σε λίγο θα ξεπεράσει και την ατάκα του Don Mattrick με το always online του Xbox One, που είπε όποιος δεν θέλει always-on ας πάρει Χ360..

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ σκάλωσα πιο πολύ στην τελευταία φράση που πόσταρα, οτι η AMD πλήρωσε για να δυσφημίσουν την nVidia.

Για αρχή, δε νομίζω η AMD να έχει την πολυτέλεια να πληρώνει για να θάβουν τον ανταγωνισμό..

Και επίσης, η nVidia καρφώνεται απο μόνη της τι εταιρία είναι, πρώτον με τα 3.5GB, δεύτερον με τα ψεύτικα 60 καρέ του Arkham Knight και γενικά τα gameNOTworks που όλο προκαλούν προβλήματα, τρίτον με τα DX12 benchmarks και τώρα και με αυτό, που πουλάει κάρτες για χρήση το πολύ δύο ετών.

Χειρότερη και απο την Apple έχει γίνει. Σε λίγο θα ξεπεράσει και την ατάκα του Don Mattrick με το always online του Xbox One, που είπε όποιος δεν θέλει always-on ας πάρει Χ360..

ΤΙ εννοεις ακριβως με το παραπανω??? Τι παει να πει για χρηση το πολυ 2 ετων???

 

Επισης η ''κουτση''4Gb 970(γιατι τοση Vram εχει αλλο το 4gb Vram απο τα οποια το 0.5λειτουργει πιο αργα ας πουμε,και αλλο εχει 3.5gb Vram)σε επιδοσεις και ειναι κοντα στην 980(με τα ολοκληρα 4gb Vram) αλλα και στην R9 390 με τα 8gb Vram.

Δημοσ.

Kαι η κοκκινη περιοριζεται σε rasterization OPs θεωρητικα, αλλα δεν το καναμε και τετοιο θεμα απο ενα μετροπογραμμα ρε boyz.. Λιγο υπομονη :D

Τεσπα αφου φτασαμε και στο VR και στο οτι δεν θα ειναι future proof οι Nvidia για DX12 με κατηγορηματικο τροπο, πασο κατι παραπανω θα ξερετε.. Don't mind me..

Δημοσ.

Το Vr με τις παρούσες κάρτες και όπως πάει το θέμα θα κάνει πολύ καιρό να βγεί από την τρύπα του και να είναι εναλλακτικό των monitors. Εκτός και εάν παίζεις tri-sli με τοπ κάρτες. (1080p x 2) + 120fps σταθερά; Ναι καλά.

Δημοσ.

Kαι η κοκκινη περιοριζεται σε rasterization OPs θεωρητικα, αλλα δεν το καναμε και τετοιο θεμα απο ενα μετροπογραμμα ρε boyz.. Λιγο υπομονη :D

Τεσπα αφου φτασαμε και στο VR και στο οτι δεν θα ειναι future proof οι Nvidia για DX12 με κατηγορηματικο τροπο, πασο κατι παραπανω θα ξερετε.. Don't mind me..

 

Αυτό με το future proof είναι μεγάλη χαζομάρα, όταν βγουν πραγματικά DX12 παιχνίδια, όλες οι σημερινές GPU θα 'ναι για τον κάδο ανακύκλωσης.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...