Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εδώ και 8 ώρες πολλοί χρήστες δεν μπορούν να συνδεθούν στον λογαριασμό τους στο Steam, μεταξύ άλλων και εγώ, και μας πετάγεται το μήνυμα "Το Steam δεν μπορεί να συνδεθεί στους διακομιστές του Steam."

 

https://steamcommunity.com/discussions/forum/1/624076851016079164/#p70

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Εγώ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα σήμερα, και έκανα login/exit αρκετές φορές (και το απόγευμα). Και πριν μερικά λεπτά συνδέθηκα κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως κατεβαζω την beta εκδοση το rainbow 6 ,εφτιαξα ακαουντ στην σελιδα τους,περασα τον κωδικο απ το mail  μου κ με στελνει στην σελιδα τους στο blog απο κει κ περα δεν ξερω τι κανω,ξερει καποιος απο δω?το χει δοκιμασει? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κράτα γερά nVidia!!

 

Oculus Employees: “Preemption for context switches is best on AMD, Nvidia possibly catastrophic”

 

Microprocessor analyst, David Kanter, said, some Oculus employees told him that the best Preemption support for context switches was with AMD by far, Intel was pretty good and NVIDIA was possibly catastrophic (1:21:00 in the video below).

 

David Kanter added:

“NVIDIA is very – to their credit – open and honest about this and how you tune for Oculus Rift is that you have to be super careful because you can miss a frame boundary because the preemption is not particularly well latency. And again, this is, it’s not like it’s a bad decision on the part of NVIDIA. It’s, you know, that’s just what made sense. Preemption was not something that was super important when the chip was designed and the API support was… there wasn’t much bang for your buck.”

 

David concluded that now NVIDIA will – most probably – improve this thing in Pascal.

 

BTW, στο ίδιο άρθρο, στα σχόλια

34g282q.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κράτα γερά nVidia!!

 

Oculus Employees: “Preemption for context switches is best on AMD, Nvidia possibly catastrophic”

 

Microprocessor analyst, David Kanter, said, some Oculus employees told him that the best Preemption support for context switches was with AMD by far, Intel was pretty good and NVIDIA was possibly catastrophic (1:21:00 in the video below).

 

David Kanter added:

“NVIDIA is very – to their credit – open and honest about this and how you tune for Oculus Rift is that you have to be super careful because you can miss a frame boundary because the preemption is not particularly well latency. And again, this is, it’s not like it’s a bad decision on the part of NVIDIA. It’s, you know, that’s just what made sense. Preemption was not something that was super important when the chip was designed and the API support was… there wasn’t much bang for your buck.”

 

David concluded that now NVIDIA will – most probably – improve this thing in Pascal.

 

BTW, στο ίδιο άρθρο, στα σχόλια

34g282q.jpg

Και λιγο πιο κατω

 

Mine GTX 970 G1 GAMING it also on 2500k 3,3ghz 12 GB DDR 3 1600 MHZ and iti s but In 2016 i will buy new cpu one of those new skylake cpus possibly a i7 6700k and 16 gb ddr 4 3200 mhz or something better than it at that price if there is something bette than the ones i listed at that price avaliable then.

However i might be forced to upgrade this october instead of 2016 because a friend of mine is considerting to bulid a new high end pc with ddr 4 ram and latest skylake cpu and 970 gpu.. So If this happen then i will upgrade right now because i dont want my friends to have a better pc than mine It makes me feel bad 

 

Απλα για λυπηση...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ σκάλωσα πιο πολύ στην τελευταία φράση που πόσταρα, οτι η AMD πλήρωσε για να δυσφημίσουν την nVidia.

Για αρχή, δε νομίζω η AMD να έχει την πολυτέλεια να πληρώνει για να θάβουν τον ανταγωνισμό..

Και επίσης, η nVidia καρφώνεται απο μόνη της τι εταιρία είναι, πρώτον με τα 3.5GB, δεύτερον με τα ψεύτικα 60 καρέ του Arkham Knight και γενικά τα gameNOTworks που όλο προκαλούν προβλήματα, τρίτον με τα DX12 benchmarks και τώρα και με αυτό, που πουλάει κάρτες για χρήση το πολύ δύο ετών.

Χειρότερη και απο την Apple έχει γίνει. Σε λίγο θα ξεπεράσει και την ατάκα του Don Mattrick με το always online του Xbox One, που είπε όποιος δεν θέλει always-on ας πάρει Χ360..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ σκάλωσα πιο πολύ στην τελευταία φράση που πόσταρα, οτι η AMD πλήρωσε για να δυσφημίσουν την nVidia.

Για αρχή, δε νομίζω η AMD να έχει την πολυτέλεια να πληρώνει για να θάβουν τον ανταγωνισμό..

Και επίσης, η nVidia καρφώνεται απο μόνη της τι εταιρία είναι, πρώτον με τα 3.5GB, δεύτερον με τα ψεύτικα 60 καρέ του Arkham Knight και γενικά τα gameNOTworks που όλο προκαλούν προβλήματα, τρίτον με τα DX12 benchmarks και τώρα και με αυτό, που πουλάει κάρτες για χρήση το πολύ δύο ετών.

Χειρότερη και απο την Apple έχει γίνει. Σε λίγο θα ξεπεράσει και την ατάκα του Don Mattrick με το always online του Xbox One, που είπε όποιος δεν θέλει always-on ας πάρει Χ360..

ΤΙ εννοεις ακριβως με το παραπανω??? Τι παει να πει για χρηση το πολυ 2 ετων???

 

Επισης η ''κουτση''4Gb 970(γιατι τοση Vram εχει αλλο το 4gb Vram απο τα οποια το 0.5λειτουργει πιο αργα ας πουμε,και αλλο εχει 3.5gb Vram)σε επιδοσεις και ειναι κοντα στην 980(με τα ολοκληρα 4gb Vram) αλλα και στην R9 390 με τα 8gb Vram.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως και να 'χει, τα νέα παιχνίδια θα ζητάνε και νέες GPU, οπότε..

 

Χμμμ...

 

NVIDIA Will Fully Implement Async Compute Via Driver Support, Oxide Confirms
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι η κοκκινη περιοριζεται σε rasterization OPs θεωρητικα, αλλα δεν το καναμε και τετοιο θεμα απο ενα μετροπογραμμα ρε boyz.. Λιγο υπομονη :D

Τεσπα αφου φτασαμε και στο VR και στο οτι δεν θα ειναι future proof οι Nvidia για DX12 με κατηγορηματικο τροπο, πασο κατι παραπανω θα ξερετε.. Don't mind me..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Vr με τις παρούσες κάρτες και όπως πάει το θέμα θα κάνει πολύ καιρό να βγεί από την τρύπα του και να είναι εναλλακτικό των monitors. Εκτός και εάν παίζεις tri-sli με τοπ κάρτες. (1080p x 2) + 120fps σταθερά; Ναι καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι η κοκκινη περιοριζεται σε rasterization OPs θεωρητικα, αλλα δεν το καναμε και τετοιο θεμα απο ενα μετροπογραμμα ρε boyz.. Λιγο υπομονη :D

Τεσπα αφου φτασαμε και στο VR και στο οτι δεν θα ειναι future proof οι Nvidia για DX12 με κατηγορηματικο τροπο, πασο κατι παραπανω θα ξερετε.. Don't mind me..

 

Αυτό με το future proof είναι μεγάλη χαζομάρα, όταν βγουν πραγματικά DX12 παιχνίδια, όλες οι σημερινές GPU θα 'ναι για τον κάδο ανακύκλωσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...