Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δε διαφωνώ στο αριθμό franchise που έχει, αλλά βγάζει ένα μέρος απο το κάθε ένα στην κάθε κονσόλα της.

Ένα Mario Kart, ένα 2D Mario, ένα 3D Mario κλπ.

 

Κάνει remake, όχι remasters. Έχουνε τεράστια διαφορά μεταξύ τους οι δύο λέξεις.

Εύκολο παράδειγμα (γιατι μικρος ειχα παιξει λιγο το four swords), το legend of zelda για το GBA (κατι αντίστοιχο εχει παιχτει και με το 3DS ). Εχει 4 παιχνιδια εκ των οποιον τα 2 ειναι port το ενα είναι modified port (δεν ξερω αν θεωρείται remake ή remaster) στο οποιο πρόσθεσαν και multiplayer και έναν μονο καινούριο τίτλο για το gameboy

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλυτερα να το σταματησουμε εδω περι Nintendo γιατι το θεμα ειναι PC gaming οπως αναφερεται.

 

 

 

Να αναφερω μονο στα παραπανω 2 πραγματα. Αν και συνεχεια δειτε τι υποδοχη ειχε το Bayonetta 2 που οι αλλες 2 εταιριες δεν ηθελαν και τι μπορουσαν να βγαλουν σαν τελικο αποτελεσμα+ενα παρα πολυ δυνατο exclusive τωρα που τα DMC εχουν πεσει πολυ.

 

Και δευτερον(και για μενα σημαντικοτερο)τουλαχιστον η Nintendo δοκιμασε και εβγαλε κατι το διαφορετικο που ακουει στο ονομα Splatoon,οι αλλες 2 μεγαλες εταιριες τι το καινουργιο εβγαλαν???

 

Για να μην αναφερω το γεγονος οτι ακομα και τωρα η Nintendo παραπενει πρωτη σε ποιοτητα και αριθμο exclusive τιτλων για αυτη τη γενια

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλυτερα να το σταματησουμε εδω περι Nintendo γιατι το θεμα ειναι PC gaming οπως αναφερεται.

 

 

 

Να αναφερω μονο στα παραπανω 2 πραγματα. Αν και συνεχεια δειτε τι υποδοχη ειχε το Bayonetta 2 που οι αλλες 2 εταιριες δεν ηθελαν και τι μπορουσαν να βγαλουν σαν τελικο αποτελεσμα+ενα παρα πολυ δυνατο exclusive τωρα που τα DMC εχουν πεσει πολυ.

 

Και δευτερον(και για μενα σημαντικοτερο)τουλαχιστον η Nintendo δοκιμασε και εβγαλε κατι το διαφορετικο που ακουει στο ονομα Splatoon,οι αλλες 2 μεγαλες εταιριες τι το καινουργιο εβγαλαν???

 

Για να μην αναφερω το γεγονος οτι ακομα και τωρα η Nintendo παραπενει πρωτη σε ποιοτητα και αριθμο exclusive τιτλων για αυτη τη γενια

 

 

 

Αμα δεν ειχε τα περισσότερα exclusive η nintendo θα ειχε κλείσει, αφου στα multiplatform την έχουν στην απ εξω ενω ολοι οι μεγαλοι τίτλοι περνάνε πάντα απ τις άλλες 2 κονσόλες και τα pc. Σε αυτο που επιμένω για την nintendo ειναι οτι αρμεγει τα fransise της παραπάνω απο τις υπόλοιπές εταιρίες. τελος απο μενα για την αγαπημενη μου nintendo (ειχα λιώσει άπειρες ώρες στα gameboy)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ακομη και 100% αληθεια να ειναι το ολο ζητημα και να μην ειναι θεμα οδηγων, ακομη και να ειναι το παιχνιδι χαμενο για την nvidia στο async computation, και με τη βασικη προυποθεση οτι oi ΑΜD δεν ειναι ROP limited οπως φαινεται ας περιμενουμε να δουμε τα παιχνιδια πρωτα και το ξανασυζηταμε. 

Ναι δεν εχω καμια εμπιστοσυνη στην nvidia και οι μνημες ειναι νωπες απο το προσφατο θεμα με την 970, αλλα απο την αλλη το θεμα περνει τεραστιες διαστασεις τωρα λογω της πολυ κακης αποδοσης της AMD σε DX11 και ταυτοχρονα της δραματικα βελτιωμενης σε DX12 στο εν λογω bench.

Απο την αλλη βεβαια εδω καλα καλα δεν υπαρχει καλυτερη αποδοση σε DX12 σε αρκετα benches στο συγκεκριμενο παιχνιδι για την πρασινη. Και εχουμε δει και απο την πρασινη καλυτερη αποδοση σε DX12 promo benches. Πολλα ακουγονται και αν θελουμε να ειμαστε σωστοι κανεις δεν μπορει να γνωριζει σε επιπεδο αρχιτεκτονικης στην παρουσα φαση αν το Maxwell  ειναι async computational insufficient σε επιπεδο αρχιτεκτονικης ή αν ειναι θεμα optimization. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και το ανέφερα πριν κάποιες σελίδες, για να καταλάβετε μερικοί ποσα χρονια είμαστε πίσω από offline rendering δείτε αυτό (2012, πριν 3 χρόνια):

 

 

Όλες οι τεχνικές υπάρχουν, αλλα ούτε 4 τατιάνες ούτε 4 πασχαλιδες δεν πρόκειται να τρέξουν κάτι τέτοιο real-time. Μονο και μονο τα particles από το destruction μπορούν να γονατίσουν σημερινά state of the art PC. Θέλω να δω πιο θα είναι το επόμενο breakthrough σε PC hardware και ποτε θα φτάσουμε τέτοιο επίπεδο :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό αν συνεχίσει το hardware να αναπτύσσεται με τόσο αργούς ρυθμούς όπως τα τελευταία χρονια...

 

Η IBM και η Intel ήδη βρίσκονται σε 7nm σε πειραματικό στάδιο πάντως, μπορεί να πάρει κάποια χρονια (ειδικά για consumer επίπεδο) αλλα σίγουρα θα δούμε αρκετές αλλαγές! 1nm carbon transistors WHEN!? :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Μιας και το ανέφερα πριν κάποιες σελίδες, για να καταλάβετε μερικοί ποσα χρονια είμαστε πίσω από offline rendering δείτε αυτό (2012, πριν 3 χρόνια):



Όλες οι τεχνικές υπάρχουν, αλλα ούτε 4 τατιάνες ούτε 4 πασχαλιδες δεν πρόκειται να τρέξουν κάτι τέτοιο real-time. Μονο και μονο τα particles από το destruction μπορούν να γονατίσουν σημερινά state of the art PC. Θέλω να δω πιο θα είναι το επόμενο breakthrough σε PC hardware και ποτε θα φτάσουμε τέτοιο επίπεδο :D

 

 

 

Ε παντα εκει βλεπαμε την αιχμη της τεχνολογιας.. Το τι εχουν χρησιμοποιησει αυτοι απο h/w να δεις για να βγει αυτο που βλεπουμε :D

Θα φτασουμε που θα παει.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδες μπορει κανει να πει γιατι το raptr της amd κατεληξε τοσο σαπιο?

εδεινε 5-6 καλες προσφορες για παιχνιδια απο τους ποντους και τωρα ακομα και στα free games

δεν προτηνει κανα σοβαρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...