GjokerR Δημοσ. 21 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2015 Δε διαφωνώ στο αριθμό franchise που έχει, αλλά βγάζει ένα μέρος απο το κάθε ένα στην κάθε κονσόλα της. Ένα Mario Kart, ένα 2D Mario, ένα 3D Mario κλπ. Κάνει remake, όχι remasters. Έχουνε τεράστια διαφορά μεταξύ τους οι δύο λέξεις. Εύκολο παράδειγμα (γιατι μικρος ειχα παιξει λιγο το four swords), το legend of zelda για το GBA (κατι αντίστοιχο εχει παιχτει και με το 3DS ). Εχει 4 παιχνιδια εκ των οποιον τα 2 ειναι port το ενα είναι modified port (δεν ξερω αν θεωρείται remake ή remaster) στο οποιο πρόσθεσαν και multiplayer και έναν μονο καινούριο τίτλο για το gameboy Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 21 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2015 Καλυτερα να το σταματησουμε εδω περι Nintendo γιατι το θεμα ειναι PC gaming οπως αναφερεται. Να αναφερω μονο στα παραπανω 2 πραγματα. Αν και συνεχεια δειτε τι υποδοχη ειχε το Bayonetta 2 που οι αλλες 2 εταιριες δεν ηθελαν και τι μπορουσαν να βγαλουν σαν τελικο αποτελεσμα+ενα παρα πολυ δυνατο exclusive τωρα που τα DMC εχουν πεσει πολυ. Και δευτερον(και για μενα σημαντικοτερο)τουλαχιστον η Nintendo δοκιμασε και εβγαλε κατι το διαφορετικο που ακουει στο ονομα Splatoon,οι αλλες 2 μεγαλες εταιριες τι το καινουργιο εβγαλαν??? Για να μην αναφερω το γεγονος οτι ακομα και τωρα η Nintendo παραπενει πρωτη σε ποιοτητα και αριθμο exclusive τιτλων για αυτη τη γενια 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GjokerR Δημοσ. 21 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2015 Καλυτερα να το σταματησουμε εδω περι Nintendo γιατι το θεμα ειναι PC gaming οπως αναφερεται. Να αναφερω μονο στα παραπανω 2 πραγματα. Αν και συνεχεια δειτε τι υποδοχη ειχε το Bayonetta 2 που οι αλλες 2 εταιριες δεν ηθελαν και τι μπορουσαν να βγαλουν σαν τελικο αποτελεσμα+ενα παρα πολυ δυνατο exclusive τωρα που τα DMC εχουν πεσει πολυ. Και δευτερον(και για μενα σημαντικοτερο)τουλαχιστον η Nintendo δοκιμασε και εβγαλε κατι το διαφορετικο που ακουει στο ονομα Splatoon,οι αλλες 2 μεγαλες εταιριες τι το καινουργιο εβγαλαν??? Για να μην αναφερω το γεγονος οτι ακομα και τωρα η Nintendo παραπενει πρωτη σε ποιοτητα και αριθμο exclusive τιτλων για αυτη τη γενια Αμα δεν ειχε τα περισσότερα exclusive η nintendo θα ειχε κλείσει, αφου στα multiplatform την έχουν στην απ εξω ενω ολοι οι μεγαλοι τίτλοι περνάνε πάντα απ τις άλλες 2 κονσόλες και τα pc. Σε αυτο που επιμένω για την nintendo ειναι οτι αρμεγει τα fransise της παραπάνω απο τις υπόλοιπές εταιρίες. τελος απο μενα για την αγαπημενη μου nintendo (ειχα λιώσει άπειρες ώρες στα gameboy) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Praetorian Δημοσ. 22 Αυγούστου 2015 Moderators Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2015 Επιστροφή ontopic παρακαλώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 23 Αυγούστου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2015 AMD’s DirectX 12 Advantage Explained – GCN Architecture More Friendly To Parallelism Than Maxwell 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d4ydr33m3r Δημοσ. 23 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2015 Εχει ενδιαφερον το θεμα με τον Mahigan στο OC3D απο προχθες.. Ιδωμεν.. Ειναι πολυ νωρις παντως για συμπερασματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Αυγούστου 2015 Super Moderators Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2015 ώρα να πέσει ένα cockblock από την Nvidia μέσω των developers Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d4ydr33m3r Δημοσ. 23 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2015 Ναι ακομη και 100% αληθεια να ειναι το ολο ζητημα και να μην ειναι θεμα οδηγων, ακομη και να ειναι το παιχνιδι χαμενο για την nvidia στο async computation, και με τη βασικη προυποθεση οτι oi ΑΜD δεν ειναι ROP limited οπως φαινεται ας περιμενουμε να δουμε τα παιχνιδια πρωτα και το ξανασυζηταμε. Ναι δεν εχω καμια εμπιστοσυνη στην nvidia και οι μνημες ειναι νωπες απο το προσφατο θεμα με την 970, αλλα απο την αλλη το θεμα περνει τεραστιες διαστασεις τωρα λογω της πολυ κακης αποδοσης της AMD σε DX11 και ταυτοχρονα της δραματικα βελτιωμενης σε DX12 στο εν λογω bench. Απο την αλλη βεβαια εδω καλα καλα δεν υπαρχει καλυτερη αποδοση σε DX12 σε αρκετα benches στο συγκεκριμενο παιχνιδι για την πρασινη. Και εχουμε δει και απο την πρασινη καλυτερη αποδοση σε DX12 promo benches. Πολλα ακουγονται και αν θελουμε να ειμαστε σωστοι κανεις δεν μπορει να γνωριζει σε επιπεδο αρχιτεκτονικης στην παρουσα φαση αν το Maxwell ειναι async computational insufficient σε επιπεδο αρχιτεκτονικης ή αν ειναι θεμα optimization. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 Μιας και το ανέφερα πριν κάποιες σελίδες, για να καταλάβετε μερικοί ποσα χρονια είμαστε πίσω από offline rendering δείτε αυτό (2012, πριν 3 χρόνια): Όλες οι τεχνικές υπάρχουν, αλλα ούτε 4 τατιάνες ούτε 4 πασχαλιδες δεν πρόκειται να τρέξουν κάτι τέτοιο real-time. Μονο και μονο τα particles από το destruction μπορούν να γονατίσουν σημερινά state of the art PC. Θέλω να δω πιο θα είναι το επόμενο breakthrough σε PC hardware και ποτε θα φτάσουμε τέτοιο επίπεδο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
seithan Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 Για να γίνονται render σε real time και με 30+fps τέτοιου είδους σκήνες, όπως και προείπες, θα περάσουν πολλάαααα χρόνια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 Αυτό αν συνεχίσει το hardware να αναπτύσσεται με τόσο αργούς ρυθμούς όπως τα τελευταία χρονια... Η IBM και η Intel ήδη βρίσκονται σε 7nm σε πειραματικό στάδιο πάντως, μπορεί να πάρει κάποια χρονια (ειδικά για consumer επίπεδο) αλλα σίγουρα θα δούμε αρκετές αλλαγές! 1nm carbon transistors WHEN!? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d4ydr33m3r Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 Μιας και το ανέφερα πριν κάποιες σελίδες, για να καταλάβετε μερικοί ποσα χρονια είμαστε πίσω από offline rendering δείτε αυτό (2012, πριν 3 χρόνια): Όλες οι τεχνικές υπάρχουν, αλλα ούτε 4 τατιάνες ούτε 4 πασχαλιδες δεν πρόκειται να τρέξουν κάτι τέτοιο real-time. Μονο και μονο τα particles από το destruction μπορούν να γονατίσουν σημερινά state of the art PC. Θέλω να δω πιο θα είναι το επόμενο breakthrough σε PC hardware και ποτε θα φτάσουμε τέτοιο επίπεδο Ε παντα εκει βλεπαμε την αιχμη της τεχνολογιας.. Το τι εχουν χρησιμοποιησει αυτοι απο h/w να δεις για να βγει αυτο που βλεπουμε Θα φτασουμε που θα παει.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Praetorian Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 Moderators Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 Half line Miami Fan made και freeware παιχνίδι mashup των Half-Life 2 και Hotline Miami Download από το επίσημο site http://stabberthomas.itch.io/hlm 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teo1966 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 παιδες μπορει κανει να πει γιατι το raptr της amd κατεληξε τοσο σαπιο? εδεινε 5-6 καλες προσφορες για παιχνιδια απο τους ποντους και τωρα ακομα και στα free games δεν προτηνει κανα σοβαρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mkp Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Θα σου πώ με την πρώτη ευκαιρία για να καταλάβεις. Εγώ δεν νομίζω να έχω να καταλάβω κάτι, μάλλον εσύ έχεις να καταλάβεις μερικά πραματάκια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις