zeniath Δημοσ. 5 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 5 Ιουλίου 2014 Καλά να πάθουν, δεν χ*ζεις εκεί που τρως. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 5 Ιουλίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 5 Ιουλίου 2014 Και 'γω αυτό λέω, αυτοί φταίνε και όχι η δήθεν πειρατεία που λέγαν.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alithinos Δημοσ. 9 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 9 Ιουλίου 2014 Νομίζω ότι το παραπάνω πόστ δείχνει έναν πραγματικό γνωστή και το λέω ειλικρινά χωρίς καμιά διάθεση ειρωνιας. Αποστολή από το GT-I9100 με τη χρήση Insomnia App Έχω ασχοληθεί ερασιτεχνικά με το game development και έχω κάποιες γνώσεις.. Ξεκίνησα μαθαίνοντας πως να περνάω mods στο Oblivion,και στη συνέχεια θέλησα να μάθω να φτιάχνω τα δικά μου mods,και έτσι επί της ουσίας άρχισα να μαθαίνω βασικά πράγματα για το πως φτιάχνονται και λειτουργούν τα παιχνίδια,μέσα από την Gamebryo engine της Bethesda! Από τότε θέλησα να κάτσω να μάθω και περισσότερα πράματα για το πως φτιάχονται γενικά τα παιχνίδια πέρα των Elder Scrolls, και πέρα από πρακτική εξάσκηση που έκανα σε διάφορες μηχανές φρόντισα να κάνω έρευνα και για το business part της βιομηχανίας. Ξέρω 5 πράγματα για Unreal,Cryengine,Unity,και Gamebryo / Creation Engine. Προσωπικά πιο πολύ αγαπώ τη Unity λόγο της αφθονίας από tutorials,documentation,free samples υλικού και ζωντανών / ενεργών forums για βοήθεια / αρχάριους που έχει! Ότι απορία έχω θα μου λυθεί,μόνο τον κώδικα δεν μου γράφουν! Αν είχα κεφάλαιο θα άνοιγα ένα game development studio με Unity! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wazzaa Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 Το market του PC κοστίζει 21 Δις σε αντίθεση με λίγο λιγότερο από τα μισά λεφτά που είναι των κονσόλων.....Στο Market για PC υπολογίζουνε ότι μπορεί να χρειάζεται για gaming σε hardware....Όπως λένε οι "gamers" το κάνουνε ώστε να πάνε το gaming σε ένα άλλο επίπεδο που δεν μπορούν να φτάσουν οι κονσόλες....Επίσης, ΨΗΦΙΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ CRASH BANDICOOT!!!!ΥΓ: Τουμπανάκι το ξανθό.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 Signs Of The Times – Crytek’s Lead R&D Graphics Engineer Moves To id Software, Will Work On New Doom Και πλέον η CryTek είναι officially τελειωμένη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manos08 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 λίγκα κάποιος θα την αγοράσει...<br> δεν μπορεί!:-P<br><br> Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p07apo Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 Επίσης, ΨΗΦΙΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ CRASH BANDICOOT!!!! +1 λες να γίνει καμιά καλή και να πάει πάλι στην naughty dog. Μακάρι! Τέσπα επειδή είμαστε offtopic θα ήθελα να σχολιάσω κάτι άλλο. Το πως συμπεριφέρεται η ms στο age of empires/mythology franchise. Επειδή είμαι μεγάλος fan της σειράς και ουσιαστικά έχω μεγαλώσει με αυτή τη σειρά μου τη δίνει ο τρόπος που το χειρίζεται η ms. Αντί να βάλουν τον κώλο τους κάτω και να φτιάξουν ένα age of empires της προκοπής αρμέγουν παλαιότερα παιχνίδια της σειράς και με κάκιστες revised εκδόσεις μάλιστα. Καλά το age of empires online ας το αφήσουμε καλύτερα...θα κλάψουν μανούλες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2014 Σαν τα Crash της Naughty Dog..Δεν νομίζω όμως, η Activision λένε κάνει κουμάντο πλέον. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alithinos Δημοσ. 20 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2014 Signs Of The Times – Crytek’s Lead R&D Graphics Engineer Moves To id Software, Will Work On New Doom Και πλέον η CryTek είναι officially τελειωμένη. καλυτερα. ,μπας και εχει καλα γραφικα εν τελει το νεο ντουμ,μιας και απο κραησις το προτιμω. δε λεω,γουσταρα κραησις 1 και γουορχεντ. αλλα απ το 2 και μετα,δεν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p07apo Δημοσ. 20 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2014 καλυτερα. ,μπας και εχει καλα γραφικα εν τελει το νεο ντουμ,μιας και απο κραησις το προτιμω. δε λεω,γουσταρα κραησις 1 και γουορχεντ. αλλα απ το 2 και μετα,δεν... Αρκεί να μην βγει σαν το rage. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Crysis 3 & Ryse Producer, Mike Read, Has Left Crytek – “Wish we could have done more on Crysis 3″ Και η κατρακύλα δεν έχει σταματημό.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Moderators Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Crysis 3 & Ryse Producer, Mike Read, Has Left Crytek – “Wish we could have done more on Crysis 3″ Και η κατρακύλα δεν έχει σταματημό.. Χαίρομαι που -εμμέσως πλην σαφώς- γίνεται και από τους ίδιους παραδεκτό ότι η κατρακύλα οφείλεται στο γεγονός ότι άλλαξαν πλατφόρμα το Crysis 2 και το Crysis 3. Δεν αλλάζεις πλατφόρμα έτσι απλά. Όπως δεν παίρνεις τον Mario να τον πας στο Xbox και το Last of Us να το πας στο Wii U, έτσι δεν παίρνεις ένα PC FPS να το πας σε κονσόλες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alithinos Δημοσ. 25 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 25 Ιουλίου 2014 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alithinos Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Δεν ξέρω για εσάς,αλλά εμένα το τελευταίο καιρό μου έχει κολλήσει η εντύπωση πως ενώ το hardware συνέχεια εξελίσσεται και με γοργούς ρυθμούς (φτάσαμε ήδη το σημείο να μπορεί να παιχτεί το crysis 3 στα 4k,με 60+ frame rate),το software (παιχνίδια) όχι μόνο δεν εξελίσσεται με τον ίδιο βαθμό,αλλά κάνει και βήματα προς τα πίσω! Είτε έχω αρχίσει και γερνάω και πλέον έχω παίξει τόσα παιχνίδια που τίποτα δεν με συγκινεί ή ενθουσιάζει, ή η ποιότητα των παιχνιδιών τελευταία έχει πέσει κατά πολύ. Που είναι οι παιχνιδάρες σαν το Doom,το Doom 3,το Goldeneye,το Mario 64 [...] Και δεν εννοώ μουφο-sequels και ψευτο-πνευματικούς διαδόχους,αλλά παιχνίδια και με τελείως διαφορετικό όνομα,τα οποία όμως να κουβαλάν αυτή την αίσθηση της φρεσκάδας και του ενθουσιασμού όπως είχαν αυτά τα παιχνίδια την εποχή που κυκλοφόρησαν,να σου δημιουργούν το συναίσθημα ότι πράγματι τα πράγματα εξελίσσονται και δεν μένουν στάσιμα,και να σε ενθουσιάζουν. Δε λέω,βγαίνουν αρκετά 'καλά' παιχνίδια,και περιμένω π.χ. το Far Cry 4,και το Witcher 3 με ανυπομονησία. Αλλά πουθενά αυτός ο ενθουσιασμός που παθέναμε παλιότερα,γιατί λείπει και η πρωτοτυπία. Καλές μεν οι προσθήκες που έχουν αυτά τα παιχνίδια,και ποιοτικά γενικά σαν τίτλοι,αλλά δεν έχουν ΚΑΤΙ που να μην είχε κάποιο άλλο παιχνίδι παλαιότερα. Τα gameplay mechanics σε επίπεδο βιομηχανίας και ανεξαρτήτου genre έχουν κολλήσει στη λάσπη και δεν μπορούν να προχωρήσουν μπροστά. Καλό μεν για το FC4 το ελικοπτεράκι τύπου jetpack,αλλά jetpack είχαμε δει και στο Duke Nukem 3D το 1996. Καλή προσθήκη και το open-world στο Witcher,αλλά το 'χουμε δει και απ το Elder Scrolls 1,επίσης απ' το 1996. Δηλαδή κάθεσαι να σκεφτείς και αντιλαμβάνεσαι πως 'χαιρόμαστε' για προσθήκες στοιχείων που υπάρχουν γενικά στη βιομηχανία εδώ και 18 χρόνια (!) και το αποκαλούμε "εξέλιξη". Η μόνη πρόσφατη εξέλιξη ανάλογης βαρύτητας με τα παιχνίδια που προανέφερα ήταν το Minecraft. Το οποίο αν και για συγκεκριμένα γούστα,έφερε κάτι νέο,είχε αυτή τη φρεσκάδα για την οποία αναφέρομαι αν και μπορεί να μην άρεσε σε όλους. Το Minecraft όμως κυκλοφόρησε στην αρχική του beta μορφή το 2009. Πριν 5 χρόνια. Το γεγονός και μόνο ότι έχουν περάσει 5 χρόνια χωρίς κάτι να αντικαταστήσει στα μυαλά μας το Minecraft ως "παιχνίδι που φέρνει κάτι πραγματικά φρέσκο και αλλάζει τη βιομηχανία" πιστεύω δείχνει τη σημαντικότητα της κατάστασης. Ίσως να έφταιγε αυτή ρημαδιασμένη δεκαετία του 90, όπου ακόμα υπήρχε η πρωτοτυπία και κάθε χρόνο έβλεπες φρέσκο πράμα (1992 - Mario World: πρώτο hub-map,1993 - Wolfenstein 3D: πρώτο FPS,1994 - Doom: Πρώτο FPS με multiplayer,1995 - Quake - Πρώτο FPS με 3d models αντί για sprites,1995: Resident Evil: Το πρώτο Survival Horrror,1996- Duke 3D: Πρώτο FPS με gadgets και δυνατότητα πηδήματος, 1996 - Mario 64: πρώτο 3d platform,πρώτη έκδοση αναλογικού μοχλού 360 μοιρών,κτλπ, 1997- Goldeneye: Πρώτη φορά Split Screen Multiplayer,1997 - Half Life: Το πρώτο Cinematic Game,1998 - Zelda: Ocarina of Time: Auto lock σε 3rd person action games,1999 - Quake 3: Πρώτο Multiplayer-Focused Online FPS) [...] Υπήρχαν τόσες πρωτιές τότε... Κάθε χρόνο θα έβγαινε τουλάχιστον 1 παιχνίδι,που θα έκανε κάτι που δεν θα είχαμε ξαναδεί σε κανένα άλλο παιχνίδι. Τώρα έχουν ανέβει και τα έξοδα θα μου πεις,και ρισκάρουν λιγότερο οι εταιρίες,μιας και προτιμούν τις πιο "ασφαλείς και δοκιμασμένες" λύσεις. Αλλά αν όλα τα παιχνίδια παίζονται το ίδιο,κάποια στιγμή αρχίζεις και τα βαριέσαι... Είναι σαν να υπάρχει ένα blueprint και να βγαίνουν διάφορες εκδόσεις του. Κάτι σαν τη Monopoly και τις εκδόσεις της. Θα παίξεις Monopoly Classic,Μονοπολυ φορτηγατζή,Μονόπολη με καφετέριες,Μονόπολη με Κλαμπ,Μονόπολη με το ένα,Μονόλπολη με το άλλο... Αλλά τελικά καταλαβαίνεις ότι όλα Μονόπολη είναι και παίζονται με τον ίδιο τρόπο. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις