7nisiotis Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2021 Ο νέος free-to-play battle royale τίτλος της Ubisoft στο ήδη ρημαγμένο Tom Clancy's title name.
xtrmsnpr Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Arkin είπε Δε θέλω τέτοιες κουβέντες σε αυτό το φόρουμ! Πριν μια 10ετια είχαμε τα hd λάχανα να είναι must ακόμα και racing games που περνάς με 300χλμ από δίπλα τους , τώρα θέλουμε 8k να είναι τα λάχανα και να παίζουμε star citizen και να τα βλέπουμε από 2 γαλαξίες μακριά! Ultra super duper settings στο θεό αλλιώς GTFO! Επεξ/σία 6 Οκτωβρίου 2021 από xtrmsnpr 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Ενταξει τα γραφικα εξελισσονται και θα εξελισσονται μια ζωη. Αυτη η κουβεντα παντα ειναι επικαιρη απο τοτε που θυμαμαι τις καρτες γραφικων. Γιατι να εχει shader model 3 και να μην μπορεις να παιξεις με 2, γιατι να βαλεις soft shadows σιγα το ζητημα ενω σκοτωνει την αποδοση, γιατι να εχουμε real time shadows σε παιχνιδια fps που θελουμε fps (λες και σε αναγκασε κανεις να τα ανοιξεις οταν παιζεις competitive), γιατι MSAA και SSAA που στοιχιζει πολυ σε επιδοσεις κ.ο.κ.. Τα παιδια την δουλεια τους κανουν οπως βγαζουν σημερα ενα video "why ultra settings are dumb" αυριο μπορει να βγαλουν "how PCs are superior to consoles in graphic fidelity terms? " και να αναφερουν τα high/ultra settings ως παραδειγμα. Το ψωμακι να βγαινει.. Ουτε τον τροχο ανακαλυψαν ουτε δεν ξερουμε και εμεις οτι οσο προχωρανε τα γραφικα τοσο πιο δυσκολο ειναι για το untrained eye να εντοπισει διαφορες που εχουν να κανουν με φωτορεαλισμο και δεν ειναι τοσο αισθητες οπως παλια, στοιχιζοντας ταυτοχρονα και πολυ σε επιδοσεις. Οποτε κανουμε οτι καναμε παντα. Αυτοι που θεωρουν ηλιθια αυτα τα settings ή δεν περνουν καλη καρτα γραφικων ή και να παρουν ριχνουν settings για μεγαλο framerate. Moving on.. 1
xtrmsnpr Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 2 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε Ενταξει τα γραφικα εξελισσονται και θα εξελισσονται μια ζωη. Αυτη η κουβεντα παντα ειναι επικαιρη απο τοτε που θυμαμαι τις καρτες γραφικων. Γιατι να εχει shader model 3 και να μην μπορεις να παιξεις με 2, γιατι να βαλεις soft shadows σιγα το ζητημα ενω σκοτωνει την αποδοση, γιατι να εχουμε real time shadows σε παιχνιδια fps που θελουμε fps (λες και σε αναγκασε κανεις να τα ανοιξεις οταν παιζεις competitive), γιατι MSAA και SSAA που στοιχιζει πολυ σε επιδοσεις κ.ο.κ.. Τα παιδια την δουλεια τους κανουν οπως βγαζουν σημερα ενα video "why ultra settings are dumb" αυριο μπορει να βγαλουν "how PCs are superior to consoles in graphic fidelity terms? " και να αναφερουν τα high/ultra settings ως παραδειγμα. Το ψωμακι να βγαινει.. Ουτε τον τροχο ανακαλυψαν ουτε δεν ξερουμε και εμεις οτι οσο προχωρανε τα γραφικα τοσο πιο δυσκολο ειναι για το untrained eye να εντοπισει διαφορες που εχουν να κανουν με φωτορεαλισμο και δεν ειναι τοσο αισθητες οπως παλια, στοιχιζοντας ταυτοχρονα και πολυ σε επιδοσεις. Οποτε κανουμε οτι καναμε παντα. Αυτοι που θεωρουν ηλιθια αυτα τα settings ή δεν περνουν καλη καρτα γραφικων ή και να παρουν ριχνουν settings για μεγαλο framerate. Moving on.. το ξέρω βρε, για πείραγμα το πα πιο πολύ όμως μπροστά στην εξέλιξη των γραφικών όλα τα άλλα έχουν μείνει στάσιμα. 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Μόλις τώρα, xtrmsnpr είπε το ξέρω βρε, για πείραγμα το πα πιο πολύ όμως μπροστά στην εξέλιξη των γραφικών όλα τα άλλα έχουν μείνει στάσιμα. Ναι ρε δεν το ειπα για εσένα ξερω ότι καταλαβαίνεις δεν εισαι χθεσινος. Ε συνηθως οι κονσολες κρατανε πισω την εξελιξη .. ελπίζω τωρα με δείγματα οπως της UE5 με το τρομερο efficiency τους που ειδαμε οτι τρεχουν σε κονσολες να προχωρήσουμε περαν των γραφικών και σε καλυτερες κα8 αποδοτικότερεςμηχανες γραφικων που ειναι και αυτες κλειδι.. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Εγώ θέλω να δω σε game το εχθρικό AI να σκέφτεται και όχι απλά να κρύβεται για 4'' πίσω από ένα βαρέλι, μετά να βγάζει το κεφάλι του για 2'', μετά ξανά να κρύβεται για 4'', κτλ κτλ.. Μέχρι τώρα η δικαιολογία ήταν οι τραγικοί cpu των old gen (που εν μέρη ισχύει όντως), για να δούμε τώρα..
d4ydr33m3r Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 13 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Εγώ θέλω να δω σε game το εχθρικό AI να σκέφτεται και όχι απλά να κρύβεται για 4'' πίσω από ένα βαρέλι, μετά να βγάζει το κεφάλι του για 2'', μετά ξανά να κρύβεται για 4'', κτλ κτλ.. Μέχρι τώρα η δικαιολογία ήταν οι τραγικοί cpu των old gen (που εν μέρη ισχύει όντως), για να δούμε τώρα.. Ειναι μεγαλη υποθεση η A.I.. Και θελει πολλες εργατοωρες και επενδυση οικονομικη για να γινει κατι groundbreaking περαν της επεξεργαστικης ισχυος.. Συνηθως την αφηνουν τελευταια.. Τουλαχιστον εξελισσονται οι κονσολες και σε αλλα h/w parts που ως σημερα ηταν μεγαλο bottleneck για να δουμε..
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 8 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε Ειναι μεγαλη υποθεση η A.I.. Και θελει πολλες εργατοωρες και επενδυση οικονομικη για να γινει κατι groundbreaking περαν της επεξεργαστικης ισχυος.. Συνηθως την αφηνουν τελευταια.. Τουλαχιστον εξελισσονται οι κονσολες και σε αλλα h/w parts που ως σημερα ηταν μεγαλο bottleneck για να δουμε.. αυτό είναι το πρόβλημα. Πολύ λίγος κόσμος "φωνάζει" για την ΑΙ, οι περισσότεροι ασχολούνται με τα γραφικά ή ακόμη και ούτε καν με τα γραφικά αν παίζουν multi. Ελπίζω να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο αν και θεωρώ ότι πάλι το 90% των παιχνιδιών θα είναι μια meh μετριότητα από όλες τις απόψεις και λίγα studios θα κάνουν το κάτι παραπάνω για να βγάλουν κάτι δυνατό και ξεχωριστό, όπως άλλωστε γίνεται επί χρόνια τώρα. Δεν βλέπω κάποιο λόγο γιατί να αλλάξει αυτό τώρα.
d4ydr33m3r Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Ειναι γιατι η βιομηχανια τους οδηγει προς τα εκει.. Ναι τα γραφικα ειναι ο οπτικος τομεας η βαση αν θες.. Αλλα οντως πραγματα ειδικα οπως η A.I εχουν μεινει παρα πολυ πισω.. Και επειδη το R&D και η δημιουργια μιας μηχανης που θα εχει πολυ καλο A.I συγκριτικα με τα σημερινα θα στοιχισει πολυ και ισως να ειναι ανεφικτη για μια μεγαλη επενδυση σε multiplatform αναπτυξη να μην προχωραει γιατι το ROI θα ειναι αναλογικα μικρο.. ακομη τουλαχιστον..
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Αυτό που παρατηρώ είναι ότι μεγαλώνοντας εντυπωσιάζομαι όλο και πιο δύσκολα από τα games και θέλω κάτι παραπάνω για να με τραβήξει. Στα γραφικά είμαστε σε καλό επίπεδο, δύσκολο να δεις καινούργιο games με άσχημα visuals (με μέτρια ναι, αλλά απίθανο να βγει καινούργιο game που θα είναι unplayable λόγω γραφικών). Αυτά που θέλω είναι story και gameplay. Παλιότερα έλιωνα στο counter και στο pro, άλλα ήμουν μικρός, δεν το έβρισκα γελοίο να χοροπηδάς σαν το κατσίκι. Τώρα προσέχω πολύ περισσότερο άλλα στοιχεία στα games, το voice acting για παράδειγμα, το σενάριο και πως εξελίσσεται και αν βγάζει νόημα. Αυτά είναι πολύ πιο δύσκολο να γίνουν σωστά απ' ότι τα γραφικά.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 H συμπεριφορά των αντιπάλων σε "ΑΑΑ" τίτλους είναι αποκαρδιωτική. Έβλεπα χτες σε stream το Far Cry 6, ωραία ηθοποιΐα, καλό voice acting, αλλά οι αντίπαλοι ντιπ γίδια. Κλασική Ubisoft-ια, πελώριοι κόσμοι που κατοικούνται από ανθρωπόμορφες αμοιβάδες. Αντίθετα -σε τελείως άλλα μεγέθη προϋπολογισμού και κατηγορία τίτλου- έβλεπα πάλι σε stream το Urban Strife, όπου (αρχή του παιχνιδιού) οι "δικοί μας" πέφτουν πάνω σε κάτι αντιπάλους (επίσης ανθρώπους, γιατί έχει και ζόμπι), οι οποίοι κρύβονταν, πυροβολούσαν πίσω από κάλυψη, έστηναν ενέδρες και -μόλις βρέθηκαν σε σοβαρό αριθμητικό μειονέκτημα- έκαναν κάτι που είχα καιρό να δω: υποχώρησαν. Προφανώς από δύο stream δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα, αλλά ειλικρινά είμαστε επί χρόνια εγκλωβισμένοι σε μια "ΑΙ" που ξέρει μόνο το γιουρούσι ή να στέκει αποβλακωμένη για να την ξεπαστρέψει ο παίκτης. 2
mtifosi Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Για αυτό πάντα το studio παίζει το σημαντικότερο ρόλο. Ας πούμε η AI του last of us είναι πολύ καλύτερη από δήθεν next gen τίτλους και προγραμματίστηκε και για το Jaguar … 1
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Το πρόβλημα του κακού AI λύνεται στα multiplayer γιατί έχεις να κάνεις με πραγματικούς ανθρώπους. Το κακό όμως εκεί είναι ότι σε βάζει να παίζεις με τη Σάρα και τη Μάρα οπότε 8 στα 10 games είναι bloodbath, είτε για σένα είτε για τους άλλους. Αυτή τη στιγμή υπάρχει σοβαρό online game που να σε κάνει matchmaking μόνο με παίκτες που έχουν αντίστοιχα στατιστικά με 'σένα;
Super Moderators Snoob Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε Το πρόβλημα του κακού AI λύνεται στα multiplayer γιατί έχεις να κάνεις με πραγματικούς ανθρώπους. Το κακό όμως εκεί είναι ότι σε βάζει να παίζεις με τη Σάρα και τη Μάρα οπότε 8 στα 10 games είναι bloodbath, είτε για σένα είτε για τους άλλους. Αυτή τη στιγμή υπάρχει σοβαρό online game που να σε κάνει matchmaking μόνο με παίκτες που έχουν αντίστοιχα στατιστικά με 'σένα; Γενικά, το matchmaking είναι μια εξίσου πονεμένη ιστορία. Χωρίς να έχω ασχοληθεί ο ίδιος, μόνο από ό,τι βλέπω ως θεατής και ό,τι μου περιγράφουν άνθρωποι που ασχολούνται, το Storybook Brawl έχει καλό matchmaking. Το Blood Bowl II, από την άλλη, με το οποίο έχω ασχοληθεί εκτενώς, έχει και επιεικώς τραγική ΑΙ, αλλά και ένα επιεικώς άθλιο σύστημα matchmaking. Εκεί, βέβαια, έχουν τη δικαιολογία της μικρής βάσης παικτών, αλλά πώς να μεγαλώσει η βάση παικτών όταν υπάρχει σοβαρή πιθανότητα (ειδικά στην αρχή της κάθε σεζόν, όπου πέφτουν όλοι να "στρώσουν" από νωρίς καλή ομάδα) ένας εντελώς νέος παίκτης να κληρωθεί σερί με τον πρωταθλητή και το φιναλίστ; Λακίζουν οι νέοι, μένουν οι παλιοί/πορωμένοι και δημιουργείται φαύλος κύκλος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις