Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα δύο απο τα τέσσερα που είπες είχανε βγεί και σε Xbox (έναν χρόνο μετά βέβαια, but still).

 

3 στα 4 θες να πεις. Μόνο το πρώτο Far Cry δεν βγήκε σε κονσόλα στην μορφή που βγήκε στο PC. Η έκδοση του πρώτου Xbox ήταν κάτι σαν spin-off.

 

Άρα... 3.5 από αυτά που είπε. :-D  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μετράει το πρώτο Crysis, τότε μετράει και το FarCry γιατί βγήκε σε FarCry collection ακριβώς όπως και στο PC. ;)

 

Και βασικά δεν τα υπολόγισα εξ' αρχής, γιατί βγήκανε μια γενιά μετά στις κονσόλες. :)

 

Και pic (or it didn't happen :P )

 

sdlgtv.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστή δουλειά έγινε με το Doom 3. Σχεδιάστηκε έξ αρχής για τούμπανο PC και βγήκε και στο πρώτο Xbox με τις ανάλογες παραχωρήσεις στον τεχνικό τομέα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, βγήκαν για κονσόλα αλλά τα παιχνίδια φτιάχτηκαν για PC εξαρχής..Σε αντίθεση με τώρα..

Καλά απο αυτήν την άποψή ναί. Ξέχασες το Warhead btw, που απ' οτι φαίνεται δεν θα βγεί σε κονσόλες. ;)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά από ένα τεχνικό επίπεδο πάντοτε τα games θα φτιάχνονται πρώτα στο PC και μετά σε κονσόλα, όπου προφανώς γίνονται παραχωρήσεις. Δείτε παραδείγματα Doom, Crysis, Far Cry. Φτιάχτηκαν 100% για να είναι ντουμάνια στα PC και μετά για τις κονσόλες χαμήλωσαν τα specs και ανέβασαν την τιμή. Τώρα τα exclusives των κονσολών φυσικά και φτιάχνονται και αυτά στο PC, απλά δεν γίνεται optimization για αυτά, αλλά για το hardware της εκάστοτε κονσόλας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λάθος κανεις, από πάντοτε τα παιχνίδια που είναι multiplatform και δίνουν βάση στις κονσόλες φτιάχνονται σε dev kit της κάθε κονσόλας και μετά γίνονται port στο PC, η απλά υπάρχει development ταυτόχρονα. Τα exclusive τρέχουν καθαρά σε dev kit και δεν υπάρχει PC έκδοση. Ο κώδικας είναι τελείως διαφορετικός, ακόμα και για X1/PC project που χρησιμοποιούν παρόμοιο API. Το να γραφεις exclusive στο PC και μετά να το κανεις port σε κονσόλα είναι όχι μονο χάσιμο χρόνου αλλα και χρήματος, συν ότι σε κονσόλα μπορείς να γράψεις low level κώδικα για το hardware κατευθείαν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν καταλαβαινω την τοσο μεγαλη αναγκη για exclusives στο pc...θα μας πειραζε δλδ να μην υπηρχαν καν αλλα αυτα που βγαιναν στο pc να ειχαν την αντιστοιχη διαφορα απο των κονσολων?θα παραπονιοταν κανεις τοτε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα υπάρχουν exclusive στο PC, και πολύ περισσότερα από τις κονσόλες. Το πρόβλημα είναι η ποιότητα και το budget που έχουν πολλά από αυτά. Η Sony και η MS φτιάχνουν AAA παιχνίδια με μεγάλο budget αποκλειστικά για τις κονσόλες τους γιατί θέλουν να πουλήσουν και έχουν κέρδος, στο PC δεν έχουμε κάτι αντίστοιχο, και αυτό χωρίς να συνυπολογίσεις όλα τα sales + πειρατεία + G2A/Kinguin κτλ που πουλάνε παιχνίδια στο 1/3 της τιμής.

 

Το PC θα έχει πάντοτε περισσότερα exclusive άμα το δείς καθαρά αριθμητικά, το πρόβλημα είναι ότι δεν βλέπουμε exclusive τύπου Crysis γιατί οι περισσότεροι PC gamers δεν θα έδιναν 60 ευρώ/δολάρια day 1.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το PC εχει ολοκληρες κατηγοριες παιχνιδιων Exclusives οπως Stategys, moba rts tbs Adventures, Simulations, παρα πολλα MMO. Εναν χαμο δλδ που ενας κονσολας δεν τα βλεπει ουτε στα ονειρα του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν καταλαβαινω την τοσο μεγαλη αναγκη για exclusives στο pc...θα μας πειραζε δλδ να μην υπηρχαν καν αλλα αυτα που βγαιναν στο pc να ειχαν την αντιστοιχη διαφορα απο των κονσολων?θα παραπονιοταν κανεις τοτε?

 

Μακάρι να συνέβαινε αυτό αλλά δυστυχώς λόγο marketing είναι ανέφικτο.

 

Δεν είναι έξυπνη κίνηση να έχεις ένα προιόν με τρανταχτές διαφορές ποιότητας μεταξύ πλατφόρμας. Θες να πουλήσει καλά σε όλες, όχι μόνο σε μία. Γι αυτό πολλές φορές οι devs τονίζουν ότι θέλουν ο κόσμος να έχει όσο το δυνατόν την ίδια εμπειρία ανεξάρτητα που θα το αγοράσουν. Δεν έχουν όλοι τρεις κονσόλες+PC για να διαλέγουν την καλύτερη έκδοση. 

 

 

Εδώ είναι που χρειαζόμαστε τα PC exclusives.

Όπως ακριβώς και στις κονσόλες, θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν πολύ καλύτερα τις δυνατότητες ενός σύγχρονου PC βγάζοντας παιχνίδι που απευθύνεται αποκλειστικά σε μία μόνο αγορά. 

Το πρόβλημα είναι ότι σήμερα δεν υπάρχουν στούντιο που είναι διατεθειμένα να πάρουν τέτοιο ρίσκο από μόνα τους.

Ό,τι exclusive βγει στις κονσόλες, χρηματοδοτείται από την ίδια τη Sony/MS/Nintendo με εσωτερικά στούντιο. Το PC είναι ανοικτή πλατφόρμα και δεν έχει κάτι αντίστοιχο. Πρέπει να βρεθεί εξωτερικός μεγάλος publisher που θα βάλει λεφτά και ρίσκο. Αμ δε.

 

Το Crysis βγήκε επειδή έτυχε να ρίξει φράγκα η EA. Είδε ότι δεν πούλησε και δεν επανέλαβε το ίδιο λάθος, είπε στην Crytek αν θέλετε Crysis 2, κονσόλες γρήγορα.

Και εδώ είναι και το πρόβλημα ανοιχτής φύσεως του PC. Πόσοι έχουν high-end σύστημα για να αγοράσουν έναν τίτλο μόνο και μόνο για τα γραφικά του? Ποια σοβαρή εταιρία σήμερα θα ρισκάρει για να ικανοποιήσει μια πολύ μικρή μερίδα ατόμων στον ωκαιανό των κονσολών και του low/mid-range PC hardware??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι μονο πόσοι έχουν high end σύστημα, αλλα πόσοι έχουν high end σύστημα και είναι διατεθειμένοι να μην κατεβάσουν πειρατικά το παιχνίδι + να μην το αγοράσουν από τρίτους όπως G2A/Kinguin/GMG κτλ και να το αγοράσουν κατευθείαν από το Steam day 1 χωρίς να περιμένουν για sales. Δυστυχώς αυτός ο αριθμός είναι αρκετά μικρός και δεν δικαιολογεί πολυεκατομμυριούχο budget.

Που κάτι τέτοιο σημαίνει πολλά πράματα, καλύτερα toolset για την δημιουργία asset, mocap για τα animation του παιχνιδιού, καλύτερο ταλέντο από artists για shaders/textures, cutting edge τεχνολογία σε διαφορους τομείς (animation/rendering) και αλλα. Όπως ήταν δηλαδή το πρώτο Crysis στο PC το 2007.

Και νομίζω η CDPR με το Witcher 3 το έθεσε αρκετά σωστά το θέμα: http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-19-cd-projekt-red-tackles-the-witcher-3-graphics-downgrade-issue-head-on

"If the consoles are not involved there is no Witcher 3 as it is," answers Marcin Iwinski, definitively. "We can lay it out that simply. We just cannot afford it, because consoles allow us to go higher in terms of the possible or achievable sales; have a higher budget for the game, and invest it all into developing this huge, gigantic world.

"Developing only for the PC: yes, probably we could get more [in terms of graphics] as there would be nothing else - they would be so focused, like if we would develop only on Xbox One or PlayStation 4. But then we cannot afford such a game."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...