Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, ilos είπε

Πολύ καλά νέα για ένα από τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών.

Πάντως όσο αφορά το UE5 tech demo με προβληματίζει που το τρέχαν συγκεκριμένα στο ps5 και όχι στο SeX ή κάποιο high end pc που υποτίθεται ότι είναι και τα 2 δυνατότερα σαν πλατφόρμες. Αλλά από την άλλη όλα αυτά τα uncomprerssed assets/zbrush models που φόρτωνε με το κιλό σε κάθε scene θα χρειαζόταν τερατώδες bandwidth για να τα φορτώνει τόσο γρήγορα σε κάθε scene και να μην έχουμε popups κλπ. Με το υπάρχον hardware που έχουμε σήμερα αυτό είναι δύσκολο να συμβεί, αλλά αναμένονται λύσεις όπως το nvcache και HBCC σε συνδυασμό με πιο γρήγορους nvme δίσκους.

Γίνεται συνεχές φόρτωμα-ξεφόρτωμα στην Vram του PS5 από τον SSD. Ο Sweeney πάντως είπε ότι και οι τωρινοί NVME SSDs των pc είναι μια χαρά. Πιθανότατα με μεγάλη RAM(ίσως >=32GB) ως buffer.

Μην ξεχνάμε όμως ότι σε random 4k reads όλοι οι SSD είναι πολύ πιο αργοί από το θεωρητικό μέγιστο bandwidth. Ένα άλλο θέμα είναι ότι με τόσο λεπτομερή assets δεν θα μας φτάνουν τα 100 GB ανά game. Ίσως επανέλθει στη μόδα το SSD caching. Με το primocache τρέχοντας ένα και μόνο checksum σε κάποιο installed game του HDD κοπιάρεται μόνιμα στον nvme μέχρι να γεμίσει με νέα requests.

  • Like 1
  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Δεν μπορείς να μαξάρεις(Ultra+ settings) σε 1080p με RTX 2080 το Watch Dogs 2 του 2016 χωρίς να πέσεις κάτω ακόμα και από 40 καρέ κάποιες φορές. Με γραφικά 10 φορές χειρότερα από το real time demo του PS5.

Δεν μπορείς να μαξάρεις RDR 2 σε 1080p με τίποτα λιγότερο από RTX 2080. Με γραφικά 5 φορές χειρότερα και pre-computed(fake) φωτισμούς.

Δεν μπορείς να μαξάρεις σε 1080p το AC Odyssey με οτιδήποτε κάτω από RTX 2070. Με γραφικά 7 φορές χειρότερα.

Το έχεις καταλάβει ότι οι απαιτήσεις των PC games δεν ανταποκρίνονται σε αυτό που βλέπεις; Ό,τι είναι αυτές που είναι μόνο και μόνο για να πουλάνε κάρτες οι δύο εταιρείες;  Το προνόμιο που σου δίνουν να είσαι πάντα μπροστά, με 10 πλάσιο κόστος σε διαδοχικές αναβαθμίσεις, είναι προνόμιο για την τσέπη τους πρώτα απ' όλα.

Έγω πάντως έπιανα πάνω απο 130 με την 1080ti μου στο wd2. Εκτός αν με το ++ εννοείς με το slider τέρμα, οπού εκεί ουσιαστικά κάνει render ολή την βόρεια Αμερική σε full quality. Ε χαίρω πόλυ, δεν έχει νόημα. Δηλαδή άμα βγεί παιχνίδι που στο ultra θα έχει MSAA x32 θα λέμε δεν το τρέχει ούτε η 3080ti? Όχι, απλά έχει βλαμμένα settings. Δεν είναι σοβαρό επιχείρημα αυτό, με συγχωράς. 

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, CometRyzen είπε

Έγω πάντως έπιανα πάνω απο 130 με την 1080ti μου στο wd2. Εκτός αν με το ++ εννοείς με το slider τέρμα, οπού εκεί ουσιαστικά κάνει render ολή την βόρεια Αμερική σε full quality. Ε χαίρω πόλυ, δεν έχει νόημα. Δηλαδή άμα βγεί παιχνίδι που στο ultra θα έχει MSAA x32 θα λέμε δεν το τρέχει ούτε η 3080ti? Όχι, απλά έχει βλαμμένα settings. Δεν είναι σοβαρό επιχείρημα αυτό, με συγχωράς. 

Δεν είναι ανάγκη να τερματίσεις τον slider του draw distance. Και οι σκιές σε max ποιότητα(HFTS) αρκούν. Με την 2080, PCSS σκιές, το καλύτερο post AA που έχει, και τον slider στο +10% έχω drops όπου έχει πολλές σκιές. Αδικαιολόγητα πράγματα για κάρτα των ~800€ του 2019 σε game του 2016. Δυστυχώς δεν είναι το μόνο με τέτοια requirements.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Δεν είναι ανάγκη να τερματίσεις τον slider του draw distance. Και οι σκιές σε max ποιότητα(HFTS) αρκούν. Με την 2080, PCSS σκιές, το καλύτερο post AA που έχει, και τον slider στο +10% έχω drops όπου έχει πολλές σκιές. Αδικαιολόγητα πράγματα για κάρτα των ~800€ του 2019 σε game του 2016. Δυστυχώς δεν είναι το μόνο με τέτοια requirements.

Θεωρεις λογικό αυτό που γράφεις τώρα? Για να καταλάβω δηλαδή αν αλληλοτρολαριζομαστε. 

Μπορώ να σου βρω και παιχνίδι του 2012 που πιθανόν δεν θα κρατάει 60αρι ούτε η 3080ti. Έχει νόημα να συζητάμε για settings που αφενός δεν προσφέρουν τίποτα και αφετέρου είναι εκτός πραγματικότητας? Θα σε ξαναρωτήσω, άμα βγει game που στο Ultra έχει msaax32 θα το κρατάς σημαία ότι η 3080ti δεν μπορεί να κρατήσει 60 fps σε 1080p? Αντιλαμβανεσαι ότι είναι κάπως χαζό έτσι? 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, CometRyzen είπε

Θεωρεις λογικό αυτό που γράφεις τώρα? Για να καταλάβω δηλαδή αν αλληλοτρολαριζομαστε. 

Μπορώ να σου βρω και παιχνίδι του 2012 που πιθανόν δεν θα κρατάει 60αρι ούτε η 3080ti. Έχει νόημα να συζητάμε για settings που αφενός δεν προσφέρουν τίποτα και αφετέρου είναι εκτός πραγματικότητας? Θα σε ξαναρωτήσω, άμα βγει game που στο Ultra έχει msaax32 θα το κρατάς σημαία ότι η 3080ti δεν μπορεί να κρατήσει 60 fps σε 1080p? Αντιλαμβανεσαι ότι είναι κάπως χαζό έτσι? 

Το MSAA 3X είναι φίλτρο για την ποιότητα απεικόνισης. Εμείς μιλάμε για γραφικά. Τα HFTS shadows είναι ray traced shadows. Το PCSS κάτι προσεγγιστικό του πρώτου. Σαν να λες ότι το RT είναι υπερβολή και πρέπει να μείνουμε σε τεχνικές σκίασης του 2010.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το MSAA 3X είναι φίλτρο για την ποιότητα απεικόνισης. Εμείς μιλάμε για γραφικά. Τα HFTS shadows είναι ray traced shadows. Το PCSS κάτι προσεγγιστικό του πρώτου. Σαν να λες ότι το RT είναι υπερβολή και πρέπει να μείνουμε σε τεχνικές σκίασης του 2010.

Και στο division υπήρχε και έτρεχε άψογα. Φαντάζομαι δεν είναι RT accelerated, γιατκ επαιζα σε 1080ti. 

Τώρα το γιατί σέρνεται στο wd2 δεν ξέρω αλλά φαντάζομαι. Μάλλον γιατί στις περιοχές που σέρνεται, στα πάρκα κάτω από τα δέντρα, έχεις σκιές από 10.000 φύλλα. Μάλλον αρκετά πιο δύσκολη σκηνή από αυτήν που είχαμε στο Tech demo. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μαρτιος 2013, λιγους μηνες πριν βγουν τα ps4/x1. Ειδατε τελικα τετοια γραφικα? Οχι

 

Η ιδια ιστορια over and over again

ΙΟΥΝΙΟΣ 2013, τα marketing tricks συνεχιζονται

 

Επεξ/σία από firepc
  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, firepc είπε

Μαρτιος 2013, λιγους μηνες πριν βγουν τα ps4/x1. Ειδατε τελικα τετοια γραφικα? Οχι

Η ιδια ιστορια over and over again

ΙΟΥΝΙΟΣ 2013, τα marketing tricks συνεχιζονται

Δεν μπορώ να πω πως καταλαβαίνω τι προσπαθείς να πεις παραθέτοντας αυτά τα βίντεο. Το hardware του PS4 έχει ξεζουμιστει και με το παραπάνω. Προσωπικά ποτέ δεν περίμενα να δω παιχνίδια όπως Uncharted 4, God of War και Death Stranding να τρέχουν σε αυτό το σαπακι. 

Αντί να χαιρόμαστε που βγαίνει νέα γενιά κονσολών και θα δούμε επιτέλους νέες μηχανές γραφικών (καλή ώρα UE5) το γυρνάμε πάλι σε console vs PC? Αυτό ο τεχνικός τομέας αν δεν προχωρήσουν οι κονσόλες, δεν προχωράει. Η αγορά PC gaming με high end hardware είναι niche και δεν συμφέρει κανέναν developer να επενδύσει σε παιχνίδι που θα σηκώνει μόνο η 2080. 

Και πέρα από αυτό, οι αλλαγές που θα φέρουν τα νέα μηχανήματα θεωρητικα μπορεί να οδηγήσουν σε μια πραγματική next-gen εμπειρία. Τι να τα κάνω τα visuals εν έτη 2020 αν έχω κάθε 2 μέτρα pop in (βλέπε AC), και τεχνητή νοημοσύνη που πάει από το σημείο Α στο Β και πίσω; 

Πιο πολύ είμαι ενθουσιασμενος για την αξιοποίηση των ssd και πολλών πυρήνων cpu πάρα για οποιαδήποτε 4κ και 8k ανάλυση. 

  • Like 4
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, naruto14 είπε

Δεν μπορώ να πω πως καταλαβαίνω τι προσπαθείς να πεις παραθέτοντας αυτά τα βίντεο. Το hardware του PS4 έχει ξεζουμιστει και με το παραπάνω. Προσωπικά ποτέ δεν περίμενα να δω παιχνίδια όπως Uncharted 4, God of War και Death Stranding να τρέχουν σε αυτό το σαπακι. 

Αντί να χαιρόμαστε που βγαίνει νέα γενιά κονσολών και θα δούμε επιτέλους νέες μηχανές γραφικών (καλή ώρα UE5) το γυρνάμε πάλι σε console vs PC? Αυτό ο τεχνικός τομέας αν δεν προχωρήσουν οι κονσόλες, δεν προχωράει. Η αγορά PC gaming με high end hardware είναι niche και δεν συμφέρει κανέναν developer να επενδύσει σε παιχνίδι που θα σηκώνει μόνο η 2080. 

Και πέρα από αυτό, οι αλλαγές που θα φέρουν τα νέα μηχανήματα θεωρητικα μπορεί να οδηγήσουν σε μια πραγματική next-gen εμπειρία. Τι να τα κάνω τα visuals εν έτη 2020 αν έχω κάθε 2 μέτρα pop in (βλέπε AC), και τεχνητή νοημοσύνη που πάει από το σημείο Α στο Β και πίσω; 

Πιο πολύ είμαι ενθουσιασμενος για την αξιοποίηση των ssd και πολλών πυρήνων cpu πάρα για οποιαδήποτε 4κ και 8k ανάλυση. 

Προσπαθω να πω πως οτι βιντεο με graphics δειχνουν πριν απο καθε νεα γενια δεν θα ισχυει.

Εγω δεν αρχισα κανενα vs

  • Like 1
Δημοσ.

Το βίντεο που είδαμε με UE5 τρέχει real time στο PS5. Είναι features που ενσωματώνονται στην UE5 και πολλοί developers θα σπεύσουν να τα αξιοποιήσουν. Το ότι θα δούμε αντίστοιχα visuals θα δούμε. Τώρα αν θα τρέχουν σε 30 ή στα 60 frames στο PS5 δεν θα πρέπει να μας απασχολεί. Έτσι κι αλλιώς πέρα από τις αποκλειστικά μηχανές γραφικών των 1st party studio της Sony, οι κονσόλες δεν πρόκειται να εντυπωσιασουν κανέναν PC gamer, αφού κάθε τίτλο που κυκλοφορεί θα μπορεί να τον απολαμβάνει από λίγο έως πολύ καλύτερα στο PC. 

Με λίγα λόγια το demo της unreal είναι πολύ πιο προσγειωμένο μπροστά σε οποιαδήποτε demo που δείχνει ο κάθε David Cage, το οποίο κάνει αλλά render με το hardware του PS4. 

Δημοσ.
20 ώρες πριν, ilos είπε

Πολύ καλά νέα για ένα από τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών.

Τρομερη κινηση και αναπαντεχη δεν την περιμενε κανεις. Το πρωτο δεν παιζονταν πια. Με remake γραφικα θα ειναι απολαυστικο γιατι μιλαμε για ενα απο τα καλυτερα mafia games μεχρι σημερα. Το 2 ηταν ηδη πολυ καλο οποτε θα δωσουν εκδοση με λιγο καλυτερο φωτισμο κτλ μαζι με ολα τα DLC. Το 3 δεν το γνωριζω καθολου αλλα σιγουρα δεν χρειαζεται ανανεωση γραφικων καινουργιο παιχνιδι ειναι.

Δημοσ.

Αυτό ακριβώς είναι το pc. Μια κονσόλα με λίγο καλύτερα γραφικά, υψηλότερες αναλύσεις και περισσότερα καρέ για όσο διάστημα αναβαθμίζεις την GPU. Αν μείνεις πίσω σε hw πάλι κονσόλα βλέπεις σε όρους ανάλυσης και καρέ.

Δεν μπορεί να σου δώσει κάτι next gen το pc σε κάρτες των 500€ και άνω. Κάτι πραγματικά ανώτερο οπτικά(όπως το demo της UE5) έστω και με τα καρέ της κονσόλας. Γιατί η βάση ανάπτυξης παιχνιδιών είναι πάντα η κονσόλα που βγήκε Χ χρόνια πριν την υπερκάρτα που μόλις αγόρασες.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...