Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ελπίζω να είναι εκδρομή στη Σκανδιναβία και όχι στο Γιορκ και το Νιούκασλ. Αν ναι, και η αναπαράσταση του περίγυρου είναι στα επίπεδα του Odyssey, ίσως είναι το πρώτο Assassins Creed που θα ασχοληθώ σοβαρά. Ιστορική ακρίβεια ή σενάριο της προκοπής έτσι κι αλλιώς δεν περιμένω, οπότε ελπίζω να κόψω καμιά βόλτα.

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ελπίζω να μην έχει το draw distance και lod του Odyssey γιατί με τόσο ανοιχτό πεδίο που θα έχεις λογικά σε βουνά και δάση θα φαίνεται χάλι μαύρο..

Δημοσ.
10 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Barbarian's Creed. :P Από cinematics τα πάει καλά η Ubi.

αυτό είναι το μόνο σίγουρο!
ποιος θυμάται του unity? σα παιχνίδι είχε πολλά προβλήματα στο pc (και η ιστορία απλώς μεστή),

Spoiler

όμως είχε μια σχέση με τους ασσασίνους..πλέον αντίο αυτό

 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Ελπίζω να μην έχει το draw distance και lod του Odyssey γιατί με τόσο ανοιχτό πεδίο που θα έχεις λογικά σε βουνά και δάση θα φαίνεται χάλι μαύρο..

Δηλαδή σοβαρά από όλα αυτό σε απασχολεί?! Το να διορθώσουν το μετριότατο και βαρετό gameplay busy work loop χωρίς ίχνος ψυχής ούτε καν έτσι?! Μετά απορούμε γιατί κατέληξαν όλα τα franchises τους να είναι το ίδιο πράγμα. :(

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Δηλαδή σοβαρά από όλα αυτό σε απασχολεί?! Το να διορθώσουν το μετριότατο και βαρετό gameplay busy work loop χωρίς ίχνος ψυχής ούτε καν έτσι?! Μετά απορούμε γιατί κατέληξαν όλα τα franchises τους να είναι το ίδιο πράγμα. :(

OMG σταμάτα... Με τα νέα και βελτιωμένα oil και naked mode, εμπνέεσαι για τουλάχιστον 3 ακόμη playthroughs :P

 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Δηλαδή σοβαρά από όλα αυτό σε απασχολεί?! Το να διορθώσουν το μετριότατο και βαρετό gameplay busy work loop χωρίς ίχνος ψυχής ούτε καν έτσι?! Μετά απορούμε γιατί κατέληξαν όλα τα franchises τους να είναι το ίδιο πράγμα. :(

Πιστεύω ότι ντρέπονται -και φοβούνται ταυτόχρονα- να μετονομάσουν το franchise.

Αυτό το πράγμα δεν μπορεί να κυκλοφορεί με την ταμπέλα του AC, φαίνεται δε ότι κρατούν τον τίτλο λόγω της σημασίας που έχει για πολλούς πιστούς της σειράς. Το όνομα χρησιμοποιείται σαν χαλάκι, για να κρύβουν από κάτω όλες τις βρωμιές.

Αν δεν έφερε τον ένδοξο τίτλο του AC, θα μιλούσαμε για ένα wannabe action/adventure game, χωρίς ιδιαίτερη πλοκή, αφόρητης επαναληψιμότητας, με άθλιο AI και side quests σχεδιασμένα από πρωτόζωα.

Πουλάει το όνομα η ubi και αρμέγει. 

Από εκεί που δεν έχανα παιχνίδι για παιχνίδι της σειράς, έχω στο backlog τα syndicate, origins και odyssey. 

Δυστυχώς, είμαι συναισθηματικός τύπος και μπορεί να λυγίσω και να τους δώσω μια ευκαιρία.

  • Like 4
Δημοσ.
12 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Ελπίζω να μην έχει το draw distance και lod του Odyssey γιατί με τόσο ανοιχτό πεδίο που θα έχεις λογικά σε βουνά και δάση θα φαίνεται χάλι μαύρο..

Απο το origins ξεκινησε το πολυ κακο draw distance. Το μονο αρνητικο στα γραφικα των 2 παιχνιδιων γιατι στις υπολοιπες παραμετρους ειναι πανεμορφα απο σκιες μεχρι textures. Εγω ελπιζω να μην γινουν περισσοτερο RPG ηδη εχουν ξεφυγει αρκετα απο τα παλιοτερα της σειρας χωρις να ειναι κακο αλλα μην πανε και στο αλλο ακρο. Το τελευταιο πραγματικο AC ειναι το syndicate.

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, DEADLAZARUS είπε

Δυστυχώς, είμαι συναισθηματικός τύπος και μπορεί να λυγίσω και να τους δώσω μια ευκαιρία.

Και εγώ τους έδωσα και όσο δεν πάω μια την Ubisoft δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι κάνουν κάποια πράγματα καλά. Τα games τους δεν είναι τελείως μάπα, ειδικά άμα δεν έχεις παίξει τα προηγούμενα, απλά δεν είναι τίποτα μα τίποτα ιδιαίτερο και καθόλου memorable. Παρόλα αυτά φαίνεται να νιώσαν μετά το Breakpoint, θα δείξει.

13 λεπτά πριν, 3DJIN είπε

elder scrolls ειναι πλεον τα ac,ευτυχως γιατι αμα περιμεναμε για το επομενο απο τη bethesda...

Μακάρι να ήταν ES, τουλάχιστον εκεί είναι sandbox και υπάρχουν χιλιάδες mods. ;)

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εντάξει, αφού άλλαξαν τα κλαπέτα της αρχαίας Ελλάδας, το να αλλάξουν και τα κλαπέτα της Αγγλίας (που για πάνω από έναν αιώνα αφότου ξεκίνησαν οι επιδρομές των Βίκινγκ στις βορειοανατολικές ακτές του νησιού δεν ονομαζόταν καν Αγγλία) δεν λέει κάτι.

Γραφικά, μια χαρά τα βλέπω, όσοι έχετε και τα ανάλογα μηχανήματα, θα δείτε ωραία πράγματα.

Αλλά, από gameplay... Πάλι άπειρα quest επαναλαμβανόμενα, πάλι μισθοφόροι/ήρωες, upgrades στο drakkar, η φάμπρικα γνωστή, φέρνει χρήμα, άρα συνεχίζεται. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Δηλαδή σοβαρά από όλα αυτό σε απασχολεί?! Το να διορθώσουν το μετριότατο και βαρετό gameplay busy work loop χωρίς ίχνος ψυχής ούτε καν έτσι?! Μετά απορούμε γιατί κατέληξαν όλα τα franchises τους να είναι το ίδιο πράγμα. :(

Hey hey, hold on there bro! Δεν είπα ότι μόνο αυτό με απασχολεί. Απλά είπα ένα πράγμα που θα ήθελα να αλλάξει σε σχέση με το Odyssey..

  • Moderators
Δημοσ.

Τα Assassin's Creed ήταν πάντα ένα μείγμα από ιστορικά, μυθιστορηματικά, μυθοπλαστικά (φανταστικά) και sci-fi στοιχεία. Και πιθανότατα και ό,τι άλλο genre βόλευε ή ήθελαν να πειραματιστούν και να δουν την απήχηση. Ούτε καθαρόαιμα stealth ήταν ποτέ, ούτε αποκλειστικά quests με δολοφονίες είχαν (πλην σχεδόν του πρώτου που ήταν και το πιο απελπιστικά επαναλαμβανόμενο και το οποίο πάλι... κατέληξε σε ένα sequence που κάθε άλλο παρά stealth ήταν). 

Πάλι καλά που άρχισαν να κάνουν πιο υβριδικό το gameplay (ήδη από το δεύτερο της σειράς) παρά κάποια πολύ αποτυχημένα στοιχεία που παρείσφρησαν (tower defense mini-games, First person Portal-like puzzle platforming).

Το βασικό στοιχείο ήταν πάντα το free-running σε ιστορικές τοποθεσίες και η εντυπωσιακή αναπαράσταση (πάντα σε πλαίσια PC Game) της κάθε εποχής. 

Σίγουρα δεν ανυπομονώ κιόλας για τον κάθε επόμενο τίτλο της σειρά (αυτό σταμάτησε περίπου στον τρίτο τίτλο), αλλά έχω μια περιέργεια και ίσως το τσεκάρω όταν η τιμή θα είναι κατάλληλη και θα δικαιολογείται από το backlog μου (και προφανώς τα reviews του τιτλου)..

  • Like 4
Δημοσ.

Μιλάμε για τα παιχνίδια στα οποία το timeline ξεκινάει όταν ο Αδάμ και η Εύα, δύο υβρίδια Ίσου και ανθρώπου τα οποία είναι κατασκευασμένα για σκλάβοι, προσπαθούν να ξεφύγουν από την Εδέμ (πόλη των Ίσου) έχοντας κλέψει ένα μήλο της εδέμ. Όλα αυτά το  75,010 BCE. 
Επίσης μιλάμε για την σειρά που πολλοί ξεχνάτε μάλλον ότι το assassin theme το έχασε σε μία οικογενειακή βεντέτα κατά την αναγέννηση, μια αμερικάνικη επανάσταση, με μερικά κουρσέματα εμπορικών πλοίων και με μια γαλλική επανάσταση. 
Τον πιο μονότονο κύκλο παιχνιδιού τον είχε το πρώτο και τα χειρότερα collectable ήταν στα δύο πρώτα (σημαίες και φτερά αντίστοιχα). Δεν ξέρω καν αν έχει νόημα να αναφερθώ στο "combat" που είχε παλιά το παιχνίδι.

ΥΓ αλλάζει οτιδήποτε στο παιχνίδι γκρίνια, μένει οτιδήποτε ίδιο στο παιχνίδι γκρίνια

  • Like 1
Δημοσ.

Πίρι ορέξεως κολοκυθόπιτα. Εγώ προσωπικά δεν έχω παίξει πιο επαναλαμβανόμενο και βαρετό παιχνίδι από το πρώτο AC μέχρι σήμερα. Κρίμα γιατί για τα τότε δεδομένα ήταν φανταστικό setting και ιδέα. Τουλάχιστον από το δεύτερο και μετά ανακάτεψαν κάπως την formula και τα busy work / mini quests και δεν έτρωγε uninstall στο μισάωρο.😁 Το black flag μετά έβαλε και τις ναυμαχίες και έγινε το καλύτερο ever από τα og.

Τα reboot (origins/odyssey) είναι κλάσεις ανώτερα παιχνίδια μόνο και μόνο επειδή έχουν τουλάχιστον ένα υποτυπώδες combat system και όχι το hold button to counter and 1 shot everything. Είναι η ίδια φάση όπως από το witcher 1-> witcher 2. Από το rhythm clicker που το είχες μόνιμα στη group stance στο 99% του game πήγε σε ένα κακέκτυπο dark souls wannabe που και πάλι ήταν 1000 φορές προτιμότερο.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...