maarinos Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Και το link για το trailer, σήμερα 6 το απόγευμα τοπική ώρα Ελλάδας Και το time lapse (spoiler) με το photo shop που κράτησε 8 ώρες. Επεξ/σία 30 Απριλίου 2020 από maarinos spoiler edit
pirmen56 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Η ubisoft πρέπει να μιμηθεί το RPG στοιχείο των Bethesda games με τα αναρίθμητα builds που αλλάζουν το παιχνίδι σε κάθε playthrough. Είναι το μόνο στούντιο που έχει τα φράγκα για κάτι τέτοιο. Το Odyssey ακόμα και στο nightmare από έναν σημείο και μετά καταντά περίπατος. Ενώ όλο το gameplay του είναι βασισμένο στη λογική του grinding. Αναφέρομαι στη δυνατότητα του να μαξάρεις τα πάντα όσο κάνεις επαναλαμβανόμενα πράγματα ώστε να ενθαρρύνουν τα microtransactions. Δεν είναι RPG αυτό το πράγμα. 1
GjokerR Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 47 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Η ubisoft πρέπει να μιμηθεί το RPG στοιχείο των Bethesda games με τα αναρίθμητα builds που αλλάζουν το παιχνίδι σε κάθε playthrough. Είναι το μόνο στούντιο που έχει τα φράγκα για κάτι τέτοιο. Το Odyssey ακόμα και στο nightmare από έναν σημείο και μετά καταντά περίπατος. Ενώ όλο το gameplay του είναι βασισμένο στη λογική του grinding. Αναφέρομαι στη δυνατότητα του να μαξάρεις τα πάντα όσο κάνεις επαναλαμβανόμενα πράγματα ώστε να ενθαρρύνουν τα microtransactions. Δεν είναι RPG αυτό το πράγμα. δεν ξέρω που κολλάνε τα microtransactions σε αυτό. Και η bethesda είχε το πρόβλημα ότι μετά από ένα σημείο δεν είναι rpg στο θέμα των build βλέπε fallout 4 και skyrim
HellionKal Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 3 ώρες πριν, pirmen56 είπε Η ubisoft πρέπει να μιμηθεί το RPG στοιχείο των Bethesda games με τα αναρίθμητα builds που αλλάζουν το παιχνίδι σε κάθε playthrough. Δεν θα έλεγα πως το RPG στοιχείο των Bethesdogames στην μετά-Morrowind εποχή είναι τόσο ισχυρό. Βασικά... πρακτικά ανύπαρκτο είναι - το μόνο που αλλάζει ουσιαστικά ανάλογα με το build σου είναι ο τρόπος που μπορείς να σκοτώνεις τους εχθρούς, αλλά κατά τα άλλα ότι μπορείς να κάνεις πχ με έναν φουλ μάγο χαρακτήρα μπορείς να το κάνεις 100% καρμπόν και με έναν φουλ fighter. 2 1
GjokerR Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 4 λεπτά πριν, HellionKal είπε Δεν θα έλεγα πως το RPG στοιχείο των Bethesdogames στην μετά-Morrowind εποχή είναι τόσο ισχυρό. Βασικά... πρακτικά ανύπαρκτο είναι - το μόνο που αλλάζει ουσιαστικά ανάλογα με το build σου είναι ο τρόπος που μπορείς να σκοτώνεις τους εχθρούς, αλλά κατά τα άλλα ότι μπορείς να κάνεις πχ με έναν φουλ μάγο χαρακτήρα μπορείς να το κάνεις 100% καρμπόν και με έναν φουλ fighter. Το πρόβλημα που αναφέρομαι εγώ πέραν απ αυτό που είπες εσύ, είναι ότι μπορείς να είσαι και μάστερ μάγος και μάστερ τοξότης και ότι άλλο επιλέξεις ταυτόχρονα χωρίς κανένα περιορισμό 1
pirmen56 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 4 λεπτά πριν, HellionKal είπε Δεν θα έλεγα πως το RPG στοιχείο των Bethesdogames στην μετά-Morrowind εποχή είναι τόσο ισχυρό. Βασικά... πρακτικά ανύπαρκτο είναι - το μόνο που αλλάζει ουσιαστικά ανάλογα με το build σου είναι ο τρόπος που μπορείς να σκοτώνεις τους εχθρούς, αλλά κατά τα άλλα ότι μπορείς να κάνεις πχ με έναν φουλ μάγο χαρακτήρα μπορείς να το κάνεις 100% καρμπόν και με έναν φουλ fighter. Έστω και αυτό να έκαναν. Που για μένα είναι η ουσία του rpg gameplay. Πάντως ακόμα και στο Outer Worlds που αναγνωρίστηκε ως αυθεντικό RPG, πάνω κάτω το ίδιο είναι με τη διαφορά ότι υπάρχει build που πετυχαίνεις στόχους μέσα από διαλόγους και αποφεύγεις μάχες.
Arkin Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δεν χρειαζονται παραπανω RPG elements τα AC ηδη με το odyssey προσθεσαν αρκετα παραπανω απο origins. Πραγματικα RPG εχουμε ας μην κανουν και τα AC τοσο περιπλοκα. 1
HellionKal Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 11 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Έστω και αυτό να έκαναν. Που για μένα είναι η ουσία του rpg gameplay. Πάντως ακόμα και στο Outer Worlds που αναγνωρίστηκε ως αυθεντικό RPG, πάνω κάτω το ίδιο είναι με τη διαφορά ότι υπάρχει build που πετυχαίνεις στόχους μέσα από διαλόγους και αποφεύγεις μάχες. Δεδομένου ότι μιλάμε πάντα για PC games (και όχι για pen-and-paper πχ, όπου οι συνθήκες αλλάζουν τελείως), θα έλεγα πως για εμένα ουσία του RP είναι το να προσαρμόζονται στο χαρακτήρα σου ο κόσμος και οι επιλογές που σου προσφέρει αυτός. Για να πιάσω Elder Scrolls παραδείγματα, ένας "καλός" Warrior και ένας "κακός" assassin θα πρέπει να έχουν ριζικά διαφορετικές επιλογές στο playthrough τους - κάτι που γινόταν πχ στο Morrowind, όπου αν δεν έπαιζες ως rogue/assassin δεν μπορούσες να ανεβάσεις τα κατάλληλα skills ώστε να ανέλθεις στην ιεραρχία του Morag Tong (και στο Daggerfall, όπου αν ήσουν ήδη μέλος του Thieves Guild τότε τα μέλη του Dark Brotherhood δεν σου μιλούσαν καν), αλλά το οποίο χάθηκε τελείως μέχρι το Skyrim, όπου μπορούσες να φτάσεις στην κορυφή του Mages Guild σχεδόν χωρίς να μπορείς να καστάρεις σπελλς καλά-καλά. Το Outer Worlds, αφενός είναι ήδη ΕΤΗ μπροστά και μόνο για το γεγονός ότι επιτρέπει διαφορετικές προσεγγίσεις ανάλογα με Stealth/Fight/Diplomacy, αφετέρου έχει και αλληλοαποκλειόμενα Storylines που επηρεάζουν μέχρι και το φινάλε - σχεδόν σε κάθε πλανήτη έχεις και από 2-3 κρίσιμες επιλογές, διαλέγεις με ποια πλευρά θα ταχθείς σε αρκετές περιπτώσεις, και οι επιλογές σου αλλάζουν ριζικά το τι αποστολές θα λάβεις στη συνέχεια, την τύχη του κάθε πλανήτη, αλλά και του ηλιακού συστήματος γενικά στο φινάλε. 14 λεπτά πριν, Arkin είπε Δεν χρειαζονται παραπανω RPG elements τα AC ηδη με το odyssey προσθεσαν αρκετα παραπανω απο origins. Πραγματικα RPG εχουμε ας μην κανουν και τα AC τοσο περιπλοκα. Αυτή είναι μια άλλη ενδιαφέρουσα παράμετρος που τείνουμε να αγνοούμε. Τα Assassin's Creed ήταν στον πυρήνα τους Action games/Εξομοιωτές Παρκούρ, αλλά προοδευτικά καταλήγουν ψιλοτζενέρικ open-world Action-RPGs. Προφανώς δεν είναι άσχημα παιχνίδια ως action-RPGs, ίσως και να θεωρηθεί βήμα προς τα μπροστά αυτή τους η εξέλιξη... Αλλά υπάρχει και ο κόσμος που απλά θέλει να εξερευνεί, να βιώνει την ιστορία, να πηδάει από ταράτσα σε ταράτσα και να κυνηγάει side-quests, χωρίς να τον απασχολούν τα στατιστικά και το grind για ΧΡ. 4
Arkin Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Μόλις τώρα, HellionKal είπε Δεδομένου ότι μιλάμε πάντα για PC games (και όχι για pen-and-paper πχ, όπου οι συνθήκες αλλάζουν τελείως), θα έλεγα πως για εμένα ουσία του RP είναι το να προσαρμόζονται στο χαρακτήρα σου ο κόσμος και οι επιλογές που σου προσφέρει αυτός. Για να πιάσω Elder Scrolls παραδείγματα, ένας "καλός" Warrior και ένας "κακός" assassin θα πρέπει να έχουν ριζικά διαφορετικές επιλογές στο playthrough τους - κάτι που γινόταν πχ στο Morrowind, όπου αν δεν έπαιζες ως rogue/assassin δεν μπορούσες να ανεβάσεις τα κατάλληλα skills ώστε να ανέλθεις στην ιεραρχία του Morag Tong (και στο Daggerfall, όπου αν ήσουν ήδη μέλος του Thieves Guild τότε τα μέλη του Dark Brotherhood δεν σου μιλούσαν καν), αλλά το οποίο χάθηκε τελείως μέχρι το Skyrim, όπου μπορούσες να φτάσεις στην κορυφή του Mages Guild σχεδόν χωρίς να μπορείς να καστάρεις σπελλς καλά-καλά. Το Outer Worlds, αφενός είναι ήδη ΕΤΗ μπροστά και μόνο για το γεγονός ότι επιτρέπει διαφορετικές προσεγγίσεις ανάλογα με Stealth/Fight/Diplomacy, αφετέρου έχει και αλληλοαποκλειόμενα Storylines που επηρεάζουν μέχρι και το φινάλε - σχεδόν σε κάθε πλανήτη έχεις και από 2-3 κρίσιμες επιλογές, διαλέγεις με ποια πλευρά θα ταχθείς σε αρκετές περιπτώσεις, και οι επιλογές σου αλλάζουν ριζικά το τι αποστολές θα λάβεις στη συνέχεια, την τύχη του κάθε πλανήτη, αλλά και του ηλιακού συστήματος γενικά στο φινάλε. Αυτή είναι μια άλλη ενδιαφέρουσα παράμετρος που τείνουμε να αγνοούμε. Τα Assassin's Creed ήταν στον πυρήνα τους Action games/Εξομοιωτές Παρκούρ, αλλά προοδευτικά καταλήγουν ψιλοτζενέρικ open-world Action-RPGs. Προφανώς δεν είναι άσχημα παιχνίδια ως action-RPGs, ίσως και να θεωρηθεί βήμα προς τα μπροστά αυτή τους η εξέλιξη... Αλλά υπάρχει και ο κόσμος που απλά θέλει να εξερευνεί, να βιώνει την ιστορία, να πηδάει από ταράτσα σε ταράτσα και να κυνηγάει side-quests, χωρίς να τον απασχολούν τα στατιστικά και το grind για ΧΡ. Δεν θα με χαλουσε καθολου να κρατησουν την ιδια συνταγη που ειχαμε μεχρι το syndicate. Αλλα οι της Ubisoft μαλλον θεωρησαν σωστο να γινει μια ανανεωση στην σειρα για τα δεδομενα της εποχης. Το ιδιο τα απολαμβανω οπως τα παλιοτερα παιχνιδια της σειρας αλλα δεν θα ηθελα με τιποτα παραπανω RPG elements εχουν ηδη χασει σε αρκετα μεγαλο βαθμο τον χαρακτηρα τους. 1
BlueBlade Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Πολύ ωραίο Trailer και το Setting νομίζω είναι σίγουρο ότι δεν θα απογοητεύσει. Άλλωστε αν ξέρει κάτι καλά η Ubi, αυτό είναι το να φτιάχνει πανέμορφους κόσμους. Στο Gameplay είναι που δεν έχει δείξει θετικά σημάδια και αυτό είναι που ελπίζω ότι θα διορθωθεί στο Valhalla. Αν είναι σαν το Odyssey που μετά από ένα σημείο έκανες τα ίδια και τα ίδια σε μια λούπα μέχρι το τέλος...Καληνύχτα. 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Barbarian's Creed. Από cinematics τα πάει καλά η Ubi. 2
d4ydr33m3r Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, HellionKal είπε Δεν θα έλεγα πως το RPG στοιχείο των Bethesdogames στην μετά-Morrowind εποχή είναι τόσο ισχυρό. Βασικά... πρακτικά ανύπαρκτο είναι - το μόνο που αλλάζει ουσιαστικά ανάλογα με το build σου είναι ο τρόπος που μπορείς να σκοτώνεις τους εχθρούς, αλλά κατά τα άλλα ότι μπορείς να κάνεις πχ με έναν φουλ μάγο χαρακτήρα μπορείς να το κάνεις 100% καρμπόν και με έναν φουλ fighter. Αααυτο..Μην περιμενετε τετοια πραγματα απο τα AC παιδια.. Δεν ειναι τετοια παιχνιδια ουτως ή αλλως. Αν ειχαν σοβαρο το rpg στοιχειο και καλυτερα stories/dialogues και quests δεν θα ειχαν αντιπαλο.. Κατα τα αλλα.. Οκ ας αλλαξει και λιγο παλι ο κοσμος να δουμε και τον χαρτη και τι θα περιλαμβανει.. Το συστημα μαχης θελω να δω πιο πολυ και ελπιζω τα side quests να γινουν λιγο πιο ελκυστικα και οχι τοσο βαρετα.. Κατα τα αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα εχει παλι ατελειωτο grinding αυτο δεν αλλαζει,αλλα και παλι θα ειναι ενα fun game για αρκετες ωρες ενασχολησης οπως τα περισσοτερα.. Επεξ/σία 30 Απριλίου 2020 από d4ydr33m3r
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Να μάθουμε την σκανδιναβική έκδοση του "Μαλάκα!".
d4ydr33m3r Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 Δημοσ. 30 Απριλίου 2020 9 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε Να μάθουμε την σκανδιναβική έκδοση του "Μαλάκα!". Εχω την εντυπωση οτι θα μας πεθανουν στο skol!
Προτεινόμενες αναρτήσεις