Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, DEADLAZARUS είπε

Η σειρά έχει χάσει το πνεύμα της και έχει γίνει copy paste πανηγυράκι.

Η όποια πλοκή υπήρχε (μέχρι το revelations, αν θυμάμαι καλά) έχει χαθεί κάπου μεταξύ των εξωτικών σκηνικών, των ανούσιων side quests (κοίτα, μαμά, μπορώ να γεμίσω τον χάρτη με εικονίδια και να περηφανεύομαι ότι το παιχνίδι διαρκεί 666 ώρες) και των επαναλαμβανόμενων ιστοριών (εντάξει, αλλάζουν τα ονόματα τουλάχιστον).

βασικά έχει χάσει την ταυτότητα του..Αν θέλουν ας βγάλουν ένα νέο IP και ας το πουλάνε όπως το φτιάχνουν τώρα.. δε φταίμε σε τίποτα όλοι μεις που ζήσαμε και παίξαμε τις πρώτες παιχνιδάρες να θέλουν να παίξουμε αυτό το έκτρωμα.. το προηγούμενο είχε τόσα πολλά και άκυρα side quests που κούραζε όπως λες χωρίς καμία ουσία.
Την έχω παρατήσει την σειρά ήδη από την στροφή που έγινε με την Αίγυπτο, ευτυχώς το έδινε δώρο το xbox one και το έπαιξα αλλιώς ούτε καν..και το περσινό μου το δώσανε και το έπαιξα.

1 ώρα πριν, noFEARgr είπε

Ολα τα παιχνιδια της ubisoft πλεον ειναι ακριβως copy paste μονο το setting αλλαζει. Η εταιρια εχει ξεχασει να φτιαχνει καλα παιχνιδια. 

έτσι είναι

  • Like 2
  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ θα το παίξω και θα το ευχαριστηθώ όπως τα Odyssey και Origins..Βέβαια με χαλάει και μένα το υπερφυσικό να πω την αλήθεια, αλλά η ώρα περνάει ευχάριστα και έτσι.

  • Like 2
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Εγώ θα το παίξω και θα το ευχαριστηθώ όπως τα Odyssey και Origins..Βέβαια με χαλάει και μένα το υπερφυσικό να πω την αλήθεια, αλλά η ώρα περνάει ευχάριστα και έτσι.

ρε συ με κούρασαν άπειρα!

δεν έχουν καμία σχέση με AC αυτά.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι αστείο να διαβάζεις ότι "χάλασαν" τη σειρά, όταν τα πρώτα AC δεν είχαν καμία σχέση με την ονομασία(Assassin). Δηλαδή ένα βαθύ, καλοδουλεμένο stealth σύστημα με αντάξιο AI...  Αυτοματοποιημένο parkour, μάχες σε στυλ QTE για parry και επίθεση, αυτοματοποιημένο crouch(for fuck's sake) και ένα AI αθλιότερο του οποίου δεν ξανάγινε. Να σε κυνηγάνε πάνω στις στέγες και να σταματάνε την αναζήτηση μόλις κρυφτείς πίσω από μια καμινάδα(ούτε σε indie game). Να έχεις σφάξει τη μισή φρουρά και να μην σε καταλαβαίνουν, ενώ είσαι ο μοναδικός χαρακτήρας στην περιοχή πλην αυτών. Να μην μπορείς να κάνεις μια Χ δολοφονία Boss όπως θες εσύ(μάχη ή stealth), αλλά όπως γουστάρει ο developer αφού προηγηθεί το ανάλογο cut scene.

Για σινεφίλ, ίσως. Για gamers με την καμία.

Τουλάχιστον από το Origins και μετά είχαμε γαμ...νο Gameplay. Άσχετα αν υπάρχουν τόνοι μέτριων αποστολών που τουλάχιστον μπορείς να προσπεράσεις. Τώρα που στο Ragnarok πάνε να προσθέσουν περισσότερο βάθος στο gameplay, πέφτει και θάψιμο από πάνω. Εντάξει ρε παιδιά υπάρχουν και ταινίες, άνιμε, τούρκικα σίριαλ κτλ. για όποιον θέλει απλά να παρακολουθεί.

Αναφορά σε κείμενο

Ολα τα παιχνιδια της ubisoft πλεον ειναι ακριβως copy paste μονο το setting αλλαζει. Η εταιρια εχει ξεχασει να φτιαχνει καλα παιχνιδια.

Το watch dogs 2 είναι αρκετά διασκεδαστικό και διαφορετικό λόγω της χρήσης τεχνολογίας. Προωθεί τη δημιουργική σκέψη στο stealth κομμάτι, ενώ δεν λείπει και το gunplay στυλ GTAV. Κρίμα που έπεσε θύμα της SJW ατζέντας.

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 3
  • Confused 1
Δημοσ.

θα παρουν την αμμο του origins, θα βγαλουν τα δασακια και τις πετρες του Odyssey και θα βαλουν χιονι και δεντρα χωρις φυλλα

Και εγενετο Ragnarok

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, firepc είπε

θα παρουν την αμμο του origins, θα βγαλουν τα δασακια και τις πετρες του Odyssey και θα βαλουν χιονι και δεντρα χωρις φυλλα

Και εγενετο Ragnarok

Εντάξει ρε παιδί υπάρχουν και ταινίες, άνιμε, τούρκικα σίριαλ κτλ. για όποιον θέλει απλά να παρακολουθεί.

:P :P :P :P

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε

Εντάξει ρε παιδί υπάρχουν και ταινίες, άνιμε, τούρκικα σίριαλ κτλ. για όποιον θέλει απλά να παρακολουθεί.

:P :P :P :P

δεν βλεπω σειρες και ταινιες

Ετσι κι αλλιως τα σημερινα games τα εχουν μεσα

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, firepc είπε

δεν βλεπω σειρες και ταινιες

Ετσι κι αλλιως τα σημερινα games τα εχουν μεσα

famous words πιο πάνω ήταν :P  όχι δικά μου

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, firepc είπε

δεν βλεπω σειρες και ταινιες

Ετσι κι αλλιως τα σημερινα games τα εχουν μεσα

Γι αυτό ξεχάσαμε στο τέλος ότι τα games είναι για να απολαμβάνεις gameplay, να χαίρεσαι με τα skills που αποκτάς και όχι μόνο η "πλοκή".

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.

Η Ubisoft ειναι αυτης της φιλοσοφιας δυστηχως και τωρα που εβγαλε και συνδρομητικο μοντελο,ενας λογος παραπανω να συνεχιζει να βγαζει AC,tom clancy,watch dogs και δεν ξερω και εγω τι αλλο μεχρι να σβησει ο ηλιος.

Εδω μεχρι και απο το Steam εφυγε για να παρει φραγκα απο την Epic λες και οι ανθρωποι δεν πουλανε τα αντερα τους και λες και στο Steam που ηταν δεν χρειαζοταν το Uplay για να παιξουν τα παιχνιδια τους.

Γενικα με ΕΑ και ubisoft δεν βγαινει ακρη. Fast Food εταιρειες ειναι που τους ενδιεφερε η ποσοτητα παρα η ποιοτητα.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Ποιά πλοκή? Απορώ αν έχει έστω ένα στούντιο της ubisoft σεναριογράφους.  Οι quest designers είναι επίσης απών.  Μόνο 3d artists έχει καλούς πλέον.  Δεν ειναι τυχαίο που το division και το Tom Clancy ηταν εμπορικες αποτυχιες ο κοσμος εχει κουραστει ολα με τα ιδια και τα ίδια. 

Δημοσ.

Καλά, ο @pirmen56 χρησιμοποιεί ως μέτρο σύγκρισης σε όλα τα ac. Τα ίδια λέει όσον αφορά τους επεξεργαστές, εξ ου και ελάχιστοι λαμβάνουν υπόψη τις απόψεις του.

Φάγαμε τα νιάτα μας στα ac και ξέρουμε ότι η μαγεία των πρώτων παιχνιδιών οφειλόταν στο σενάριο και τα σκηνικά. Μόλις έχασαν τη μπάλα σεναριακά, άρχισε να φαίνεται η τεμπελιά τους ως προς το ηλίθιο AI, το ρηχό weaponry και τα αστεία game mechanics.

Όταν δεν ήξεραν πώς να προχωρήσουν (με το σεναριακό χάος που είχαν δημιουργήσει), το γύρισαν το χαρτί και διέγραψαν τα πρώτα παιχνίδια της σειράς, προσπαθώντας να παίξουν το φύλλο του open world game, με ολίγη από μυστήριο, εξερευνήσεις της πλάκας και side quests για το θεαθήναι.

Η μαγεία μετατράπηκε σε fast food εμπειρία.

 

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, DEADLAZARUS είπε

Φάγαμε τα νιάτα μας στα ac και ξέρουμε ότι η μαγεία των πρώτων παιχνιδιών οφειλόταν στο σενάριο και τα σκηνικά. Μόλις έχασαν τη μπάλα σεναριακά, άρχισε να φαίνεται η τεμπελιά τους ως προς το ηλίθιο AI, το ρηχό weaponry και τα αστεία game mechanics.

Όταν δεν ήξεραν πώς να προχωρήσουν (με το σεναριακό χάος που είχαν δημιουργήσει), το γύρισαν το χαρτί και διέγραψαν τα πρώτα παιχνίδια της σειράς, προσπαθώντας να παίξουν το φύλλο του open world game, με ολίγη από μυστήριο, εξερευνήσεις της πλάκας και side quests για το θεαθήναι.

Η μαγεία μετατράπηκε σε fast food εμπειρία.

Η ubisoft το πάει εξελικτικά στα παιχνίδια της. Σε κάθε νέο open world αντιγράφει και τροποποιεί το gameplay των παλιότερων προσθέτοντας και κάτι νέο. Αν αυτό το νέο στοιχείο δουλέψει το κρατάει και το ενσωματώνει στους επόμενους τίτλους. Θα ήταν τεράστιο ρίσκο για τόσο ακριβές παραγωγές(αλήθεια, ποιός άλλος τους φτάνει σε αυτό;) να σχεδιάζει όλα τα game mechanics από το μηδέν. Το μόνο αρνητικό μέχρι στιγμής είναι το ρηχό RPG στοιχείο. Αν πλησιάσουν TES και Fallout την "έσβησαν" τη Bethesda.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Γι αυτό ξεχάσαμε στο τέλος ότι τα games είναι για να απολαμβάνεις gameplay, να χαίρεσαι με τα skills που αποκτάς και όχι μόνο η "πλοκή".

δεν το ξεχασαμε ευτυχως,γιαυτο και φετος κερδισε αυτος που κερδισε το got και το εχασε αυτος που το εχασε.....(ναι σποντα ηταν)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...