Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

p.s. σε έβαλα και σένα στην steam gift list άμα βγει καλο :P

Αν βγει καλό θα το πω, δεν έχω κανένα πρόβλημα. :P Αλλά αν είναι να τσιμπήσουμε δωράκι τότε είναι σάπιο από τώρα. :lol:

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μιλάμε για οργανωμένο "έγκλημα" δηλαδή, έ; :P

Ξεκινάει ο ένας "έλα μωρέ, θα στο κάνω δώρο, τζάμπα είναι, wink wink", συνεχίζει ο άλλος "Θα δούμε και κανένα stream ξέρω΄γω" και πριν το καταλάβεις είσαι χωμένος τόσο πολύ στην κομπίνα που έγραψες 5000 ώρες στο παιχνίδι. :P 

Περί Operation REsistance, το "Mastermind" mode μου θύμισε λίγο ένα πρόσφατο D&D game (νομίζω το Sword Coast Legends) όπου ο dungeon master μπορούσε να αλλάξει στοιχεία του campaign on-the-fly. Θέλει σίγουρα πολύ προσεκτικό balancing, μια και κάτι τέτοια συστήματα έχουν αφ'ενός μεγάλο potential αλλά αν είναι είτε over- είτε under-powered, "χαλάνε" την εμπειρία του παιχνιδιού.

Το άλλο που αναρωτιέμαι είναι αν το παιχνίδι κάνει enforce το 1-class-per-session rule, δηλαδή αν θα μπορείς να έχεις μόνο unique roles (μια και απο όσο βλέπω κάνουν λόγο για το "κλασσικό" τετράπτυχο tank/healer/damage/support στους survivors) ή αν θα επιτρέπουν συνδυασμούς (π.χ. 2x tank/2x healer) - στην πρώτη περίπτωση είναι πολύ πιο "εύκολο" να γίνει balance, αλλά απο στην δεύτερη περίπτωση προσφέρεται προοπτική για καλύτερο replayability/emergent gameplay.

Δημοσ.

Τα Dislikes μιλανε απο μονα τους. Αντι να ξανα δουλεψουν τα outbreak,πανε να βγαλουν αυτη την...μπουρδα.

Δευτερη πατατα μετα το Umbrella Corps.

Δημοσ.

Το πρόβλημα είναι ότι είναι asymmetrical και 4v1. Και αυτά συνήθως έχουν τα κλασικά balancing/player issues με μοναδική εξαίρεση τα l4d ίσως αν δε παίζεις με pubs να κάνουν rq συνέχεια. Δες πχ τι γίνεται στο DBD ειδικά στα high rank με καλά survivor teams που μόνο 1 killer είναι viable, πόσο κακό είναι το pvp στο kf2 ή τι τέλος είχαν τα  nosgoth και evolve. Ειδικά το evolve αν θυμάστε είχε απίστευτο hype train και το είχαμε κάνει preorder αρκετοί l4d veterans (cause turtlerock). Ενώ είχε λοιπόν όλες τις προϋποθέσεις και ήταν "έμπειρο" game, καταποντίστηκε τελικά για το λόγο ότι δεν ήταν εύκολο το balacing στο matchmaking. Είτε το τέρας θα έπαιζε με randoms/άπειρους παίχτες και θα τους έκανε snowball γρήγορα αν είχε ελάχιστο skill ή το τέρας θα ήταν συνεχώς στο τρέξιμο και δε θα είχε χώρο και χρόνο  να farmάρει/ανασάνει και θα πέθαινε σε 1-2 domes από έμπειρη ομάδα. Σπάνιζαν τα games που πραγματικά είχαν λίγο competition σε quickplay επίπεδο. Δε ξέρω κατά πόσο στο ranked υπήρχε βελτίωση, αλλά με τόσο μικρό playerbase που απέμεινε οι ομάδες θυμάμαι κανόνιζαν ματσάκια στα steam forums με 5-10 παίχτες που ήταν τα top monsters!!! Και η αμαρτία είναι το κάναν f2p με extra content και ξαναπάτωσε για τον ίδιο λόγο... Δεν είχαν τότε ούτε τη δικαιολογία ότι έτρεχε χάλια (λόγω cryengine) που είχαν την πρώτη φορά.

  • Like 3
Δημοσ.

Πραγματικά αυτό το στούντιο έχει χεστει στο 500αρικο και κυριολεκτικά γιολαρει με την συμπεριφορά της απέναντι στο PC.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Και εις ανώτερα..

658ca0b803366fcc75d5baa5b1c09b061be85f4f

Σαν τις υπηρεσίες του δημοσίου ένα πράγμα. Δεν γλιτώνεις από πουθενά:P...

  • Like 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Και εις ανώτερα..

658ca0b803366fcc75d5baa5b1c09b061be85f4f

ε το steam θα έπρεπε να το έχει πρώτο όμως , σόρταρετα ανάλογα μετα τον αριθμό των games :D

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Και εις ανώτερα..

658ca0b803366fcc75d5baa5b1c09b061be85f4f

Ωραία συλλογή bruh. Να τα εκατοστήσεις! Σου λείπουν μερικά πάντως.😁

5 ώρες πριν, Despotas είπε

Πρέπει να βρω τη παλιά CRT κάπου στην αποθήκη μου φαίνεται:

https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2019-modern-games-look-beautiful-on-crt-monitors

Αυτό πιο πολύ ισχύει για τα pixel art games εποχής DOS κλπ. Είναι πολύ πιο sharp η image εκεί γιατί μιλάμε για επικές αναλύσεις τύπου 320χ240. Στα modern games απλά γλιτώνεις το blur των TFT αν έχεις gpu από τα LIDL και δε μπορείς να τρέξεις κάτι πάνω από τα 1280x1024 που είχαν οι περισσότερες 17ρες ή 1024x768 οι 15ρες για να μπορείς να παίξεις στη native σου ή βάζεις ξέρω εγώ το renderscale στο 30% 😂

Μόνο κάτι καμμένοι fpsάδες τις αναπολούν γιατί είχαν πραγματικό 0 input lag. Εγώ πάντως δεν αναπολώ την EIZO F35 (που ήταν και κορυφαία για την εποχή της), σαν real estate είναι το 1/3 του current monitor και κόστιζε και τα διπλά λεφτά κιόλας.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...