Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα βρουν τρόπο να αποθηκεύουν με κάποιο τρόπο το data που γίνεται stream στη συσκευή σου. Στην τελική με συνδρομές όπως το game pass της M$ και να πεθάνει τελείως η πειρατεία κλάιν μάιν.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πχ. το diablo 3 δεν το πειρατεψαν ποτε στο PC. Ακομα και με data στο pc, τα quests, τα αντεικειμενα, κλειδακια κλπ βρισκονται ολα μεσα στους σερβερ της Blizzard

Επεξ/σία από firepc
Δημοσ.

ποια data να αποθηκευσουν; καλα εχετε καταλαβει οτι αυτο που κανουν αυτες οι υπηρεσιες ειναι να στελνουν μονο την εικονα του παιχνιδιου και να δεχονται το input του παικτη, και τιποτα αλλο;

δεν υπαρχουν δεδομενα, παρα μονο, φανταζομαι, τιποτα μικρα cache files στην συσκευη του παικτη. και αυτο ειναι ολο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ε μόνο με διαρροή από υπάλληλο τότε. Ξαναλέω όμως, δεν τρέχει τίποτα αν μπορείς να δίνεις 1 ευρώ για 1 μήνα για game pass, να δοκιμάζεις το παιχνίδι που θες και να το αγοράζεις μετέπειτα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, firepc είπε

ο κοσμος του παιχνιδιου θα ειναι μεσα στον σερβερ της εταιριας

δεν θα εχεις data στο pc, μονο stream θα κανεις

ναι, αναφερομαι σε πιο απλες περιπτωσεις, πχ ενα single campaign παιχνιδι που μπορεις να το παιξεις offline αν το σπασεις.

αν το παιχνιδι ειναι μεσω streaming μονο, ο μονος τροπος για να το αποκτησεις ολοκληρο ειναι αν καποιος μεσα απο την ιδια την εταιρεια το διαρρευσει. και αυτο δεν θα συμβει ποτε.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, KilliK είπε

ποια data να αποθηκευσουν; καλα εχετε καταλαβει οτι αυτο που κανουν αυτες οι υπηρεσιες ειναι να στελνουν μονο την εικονα του παιχνιδιου και να δεχονται το input του παικτη, και τιποτα αλλο;

δεν υπαρχουν δεδομενα, παρα μονο, φανταζομαι, τιποτα μικρα cache files στην συσκευη του παικτη. και αυτο ειναι ολο.

o warhead εννοει οτι ολο και καποιος θα βρεθει στα κεντρικα της google και θα κλεψει απο εκει τα data

Δημοσ.

Η πειρατεία θα τελειώσει γενικά, όταν θα τσιπάρονται όλοι οι άνθρωποι παντού, όπως γίνεται στη Σουηδία τώρα. Απόλυτος έλεγχος.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, firepc είπε

o warhead εννοει οτι ολο και καποιος θα βρεθει στα κεντρικα της google και θα κλεψει απο εκει τα data

καλη τυχη με αυτο, τοτε.

Δημοσ.

To Stadia δεν είναι ένα απλό Linux VM ή μη, αλλά υποστηρίζει και instancing για τις επιδόσεις και και και. Το μόνο που θα μπορεί να κλέψει κάποιος είναι ένα.... stream (βίντεο δηλαδή). Αν βγάλει τον κώδικα που θα τρέχει στους servers:

- Καλή τύχη να βρει κάποιος αντίστοιχο server blade σπίτι.

- Θα τον κυνηγήσουν δίχως αύριο για industrial espionage.

Όσο και αν σας φαίνεται περίεργο το Stadia είναι μια ...κανονική (cloud )κονσόλα.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Snoob είπε

Και σε single αξιοπρεπέστατα στέκεται.

Με αγνώστους δεν πηγαίνει καθόλου καλά (δεν ξέρω καν αν υπάρχει in-game σύστημα με shortcuts να δίνεις οδηγίες ή να ζητάς βοήθεια), γιατί όταν πλακώνουν οι αντίπαλοι θέλει καλό συντονισμό και αλληλοκάλυψη (υπάρχει και friendly fire, τόσο στους παίκτες όσο και την ΑΙ) αλλά με φίλους είναι πολύ εντάξει, ειδικά με μια καλή real-time συνεννόηση βγαίνoυν σκηνές "κινηματογραφικές".

Πολύ καλό παιχνιδάκι, σίγουρα το sleeper hit της χρονιάς μέχρι στιγμής. Το μόνο κακό για μένα σαν souls veteran είναι ότι είναι υπερβολικά εύκολο συγκριτικά. Και αυτό γιατί όσο βαράς μπορείς να κάνεις και backtracking οπότε καθαρίζεις με ασφάλεια τα mobs. Επίσης τα rolls έχουν γενναιόδωρα iframes. Ακόμα και στα boss fights αν έχεις αρκετά consumables για ammo/health regen δε ψοφάς εύκολα. Δεν έχω πετύχει μέχρι τώρα κάποιο attack να σε κάνει 1 shot από full health (αλλά παίζω στο normal)😂. Αυτό που δεν αναφέρατε και είναι για μένα το νούμερο 1 feature στο game είναι ότι τα levels/mobs είναι proceduraly generated οπότε κανένα playthrough δεν είναι το ίδιο ή αν κάνετε join σε κάποιον δεν θα έχει το ίδιο level layout με το δικό σας.

3 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Ε μόνο με διαρροή από υπάλληλο τότε. Ξαναλέω όμως, δεν τρέχει τίποτα αν μπορείς να δίνεις 1 ευρώ για 1 μήνα για game pass, να δοκιμάζεις το παιχνίδι που θες και να το αγοράζεις μετέπειτα.

Rofl αφού θα κυκλοφορήσει και στο RGC και σε EGS/steam γιατί να ψάξουν να λικάρουν και να πειρατέψουν την stadia έκδοση που θα τρέχει σε specific hardware και linux VM's. Makes 0 sense.

  • Super Moderators
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, ilos είπε

Πολύ καλό παιχνιδάκι, σίγουρα το sleeper hit της χρονιάς μέχρι στιγμής. Το μόνο κακό για μένα σαν souls veteran είναι ότι είναι υπερβολικά εύκολο συγκριτικά. Και αυτό γιατί όσο βαράς μπορείς να κάνεις και backtracking οπότε καθαρίζεις με ασφάλεια τα mobs. Επίσης τα rolls έχουν γενναιόδωρα iframes. Ακόμα και στα boss fights αν έχεις αρκετά consumables για ammo/health regen δε ψοφάς εύκολα. Δεν έχω πετύχει μέχρι τώρα κάποιο attack να σε κάνει 1 shot από full health (αλλά παίζω στο normal)😂. Αυτό που δεν αναφέρατε και είναι για μένα το νούμερο 1 feature στο game είναι ότι τα levels/mobs είναι proceduraly generated οπότε κανένα playthrough δεν είναι το ίδιο ή αν κάνετε join σε κάποιον δεν θα έχει το ίδιο level layout με το δικό σας.

[...]

Το υποψιαζόμουν πως για ένα βετεράνο του είδους (έμπειρο, τέλος πάντων) ίσως να είναι εύκολο, γιατί με 2-3 μέρες παιδέματος ένας νιούφης σαν κι εμένα μπορεί να πορευτεί σχετικά αξιοπρεπώς. Πάντως, έχει μια αρκετά καλή δυσκολία για το μέσο όρο, νομίζω. Όσο μου επιτρέπει η λιγοστή μου εμπειρία να κρίνω.

Τα rolls βοηθάνε, και γενικά με μια λογική αξιοποίηση του χώρου και κάποια consumables μπορείς να πορευτείς καλά, ακόμη και στα boss. Το μόνο σημείο που θα σχολίαζα σε αυτό, είναι πως οι επιθέσεις του πρώτου boss περνάνε σε κάποια σημεία και "μέσα" από τοίχους. Γενικά οι επιθέσεις των εχθρών είναι καλά δομημένες και δεν θα έλεγα πως "κλέβει" η ΑΙ (έχει ωραίες κινήσεις, επιχειρεί λογικά flanking, οι ranged ψάχνουν υψομετρικό πλεονέκτημα, οι melee μπουκάρουν από πόρτες και παράθυρα (με ωραίο animation) και γενικά σε βάζει καλά στο κλίμα: απλά, είναι άδικο για το παιχνίδι αυτό που είδα να συμβαίνει στο πρώτο boss, γιατί ένας νέος μπορεί να χαλαστεί και να πει "τι προχειράντζα είναι αυτή" και να σχηματίση αρνητική άποψη νωρίς, ενώ πραγματικά το παιχνίδι έχει πολύ καλό στήσιμο και ισορροπία.

Προφανώς δεν αποφεύγονται κάποια τεχνάσματα όπως αμμόλοφοι που δεν σκαρφαλώνονται και πορτούλες που δεν ανοίγουν, αλλά γενικά είναι πολύ καλή δουλειά, κι ακριβώς το ότι ξέρεις στο περίπου τι θα αντιμετωπίσεις (ειδικά αν ασχοληθείς λίγο να ψάξεις το χώρο υπάρχουν hints πριν περάσεις σε ένα νέο κόσμο) αλλά όχι απόλυτα, διατηρεί το στοιχείο του αιφνιδιασμού. Κι είναι βέβαιο πως την πρώτη φορά που θα αντιμετωπίσεις νέους εχθρούς ή θα πέσεις σε ενέδρα ή θα βρεθείς κυκλωμένος, την τρομάρα θα την πάρεις: γενικά, το ευχαριστιέμαι πολύ, κι ακριβώς επειδή δεν είμαι του χώρου νομίζω κάτι λέει για τη δουλειά που έχουν κάνει. Κι επειδή μας ήρθε λίγο "ουρανοκατέβατο" (τα καλά του να υποχωρείς καμιά φορά στις προτάσεις της παρέας, ξεπερνώντας το "όχι, ρε φίλε, αποκλείεται να μου αρέσει εμένα τέτοιο παιχνίδι") ήταν διπλά ευχάριστη η έκπληξη.

Υ.Γ. Ένα στοιχείο που ξέχασα: ο ήχος. Καλή μουσική, πολύ καλά εφέ, και με στοιχειωδώς καλά ηχεία οι directional ήχοι μετατρέπονται σε πρώτης τάξης εργαλείο για να προετοιμαστείς για επίθεση, καθώς ακούς εχθρούς να περπατάνε από πάνω ή από κάτω σου, ή να αλλαλάζουν καθώς έρχονται γύρω από το κτίριο για να βγουν στα νώτα σου.

 

  • Like 2
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Snoob είπε

Το υποψιαζόμουν πως για ένα βετεράνο του είδους (έμπειρο, τέλος πάντων) ίσως να είναι εύκολο, γιατί με 2-3 μέρες παιδέματος ένας νιούφης σαν κι εμένα μπορεί να πορευτεί σχετικά αξιοπρεπώς. Πάντως, έχει μια αρκετά καλή δυσκολία για το μέσο όρο, νομίζω. Όσο μου επιτρέπει η λιγοστή μου εμπειρία να κρίνω.

Τα rolls βοηθάνε, και γενικά με μια λογική αξιοποίηση του χώρου και κάποια consumables μπορείς να πορευτείς καλά, ακόμη και στα boss. Το μόνο σημείο που θα σχολίαζα σε αυτό, είναι πως οι επιθέσεις του πρώτου boss περνάνε σε κάποια σημεία και "μέσα" από τοίχους. Γενικά οι επιθέσεις των εχθρών είναι καλά δομημένες και δεν θα έλεγα πως "κλέβει" η ΑΙ (έχει ωραίες κινήσεις, επιχειρεί λογικά flanking, οι ranged ψάχνουν υψομετρικό πλεονέκτημα, οι melee μπουκάρουν από πόρτες και παράθυρα (με ωραίο animation) και γενικά σε βάζει καλά στο κλίμα: απλά, είναι άδικο για το παιχνίδι αυτό που είδα να συμβαίνει στο πρώτο boss, γιατί ένας νέος μπορεί να χαλαστεί και να πει "τι προχειράντζα είναι αυτή" και να σχηματίση αρνητική άποψη νωρίς, ενώ πραγματικά το παιχνίδι έχει πολύ καλό στήσιμο και ισορροπία.

Προφανώς δεν αποφεύγονται κάποια τεχνάσματα όπως αμμόλοφοι που δεν σκαρφαλώνονται και πορτούλες που δεν ανοίγουν, αλλά γενικά είναι πολύ καλή δουλειά, κι ακριβώς το ότι ξέρεις στο περίπου τι θα αντιμετωπίσεις (ειδικά αν ασχοληθείς λίγο να ψάξεις το χώρο υπάρχουν hints πριν περάσεις σε ένα νέο κόσμο) αλλά όχι απόλυτα, διατηρεί το στοιχείο του αιφνιδιασμού. Κι είναι βέβαιο πως την πρώτη φορά που θα αντιμετωπίσεις νέους εχθρούς ή θα πέσεις σε ενέδρα ή θα βρεθείς κυκλωμένος, την τρομάρα θα την πάρεις: γενικά, το ευχαριστιέμαι πολύ, κι ακριβώς επειδή δεν είμαι του χώρου νομίζω κάτι λέει για τη δουλειά που έχουν κάνει. Κι επειδή μας ήρθε λίγο "ουρανοκατέβατο" (τα καλά του να υποχωρείς καμιά φορά στις προτάσεις της παρέας, ξεπερνώντας το "όχι, ρε φίλε, αποκλείεται να μου αρέσει εμένα τέτοιο παιχνίδι") ήταν διπλά ευχάριστη η έκπληξη.

Υ.Γ. Ένα στοιχείο που ξέχασα: ο ήχος. Καλή μουσική, πολύ καλά εφέ, και με στοιχειωδώς καλά ηχεία οι directional ήχοι μετατρέπονται σε πρώτης τάξης εργαλείο για να προετοιμαστείς για επίθεση, καθώς ακούς εχθρούς να περπατάνε από πάνω ή από κάτω σου, ή να αλλαλάζουν καθώς έρχονται γύρω από το κτίριο για να βγουν στα νώτα σου.

Το μόνο αρνητικό είναι το scaling στο multiplayer. Αν κάνεις/σου κάνουν join μεγάλα levels, τα mobs σκελάρουν στο μεγαλύτερο level και μπορείς να πας 1 shot / 2 shot. Λογικά θα το fixάρουν αυτό μέχρι τις 20 που είναι το release.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, stefanosgeo είπε

Αυτο με τα πραγματικά καζίνο μέσα στα παιχνίδια πρέπει να το ψάξουν οι αρμόδιοι πάντως (και η Ευρωπαική Ένωση) 

Εγώ δεν βλέπω π.χ. στις εταιρίες που έχουν άδεια στην Ελλάδα για ηλεκτρονικά καζίνο και φαντάζομαι έχουν σκάσει και χρήματα στο ελληνικό κράτος για να τη πάρουν να έχει μέσα καμία rockstargames και κανένα grand theft auto. Άσε που επίσης φαντάζομαι ότι τελικά καταλήγουν με paysafe και δε ξέρω γω τι άλλο να τζογάρουν ανήλικοι (στη πλειοψηφία τους) και σίγουρα κάτω απο 21 που θεωρητικά απαγορεύεται δια ροπάλου...

σε καποιες χωρες εχει απαγορευθει το συγκεκριμενο καζινο, αλλα το προβλημα δεν ειναι μονο αυτο. υπαρχει το θεμα με τα loot boxes που ειναι στην ουσια κουλοχερηδες και μαστιζουν ολα τα συγχρονα παιχνιδια. δυστυχως ομως ο νομος δεν εχει κανει catch-up με τα videogames και μεχρι σημερα δεν τα συμπεριλαμβανει στον τζογο.  χαρακτηριστκο παραδειγμα, εγινε προσφατα μια ερευνα απο την επιτροπη τζογου για τα loot boxes στα video games. και το πορισμα τους ηταν οτι ειναι πραγματι τζογος. αλλα δεν μπορουν να κανουν τιποτα γιαυτο, αφου ειναι απλως εκτελεστικο οργανο, διοτι ο νομος περι τζογου δεν τα εμπεριεχει.

επομενως μεχρι να αλλαξει η σχετικη νομοθεσια σε πολλες χωρες, αυτο το φαινομενο in-game τζογου θα συνεχισει να υπαρχει για καιρο. η μονη ελπιδα ειναι μηπως γινει νομος το bill που ετοιμαζουν στις ΗΠΑ που θα αντιμετωπιζει τα loot boxes ως τζογο. αν συμβει αυτο, τοτε λογικα θα ωθησει και την Ευρωπη να βγαλει τον αναλογο νομο, και να δουμε επιτελους να μπεις ενας ελεγοχς στις αρπακτικες τακτικες των μεγαλων publishers.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...