Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ενταξει μην μπλεκουμε παλι την μεγαλυτερη αναλυση με τα γραφικα, apples to oranges comparison..Το ενα δεν ακυρωνει το αλλο, αλλα υπο τις σωστες προυποθεσεις αλληλοσυμπληρωνονται.

Η καλυτερη αναλυση (other things equal) παντα ειναι ενα μεγαλο πλεονεκτημα. Δεν προσφερει καλυτερα γραφικα, προσφερει ομως καλυτερη ευκρινεια,καλυτερα οξυτητα, μπορει να εξομαλυνει μια εικονα εως ενος σημειου λογω καλυτερου dpi (χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν υπαρχει αναγκη για AA φυσικα, με τοσα διαφορετικα ειδη γεωμετριας και υφες σε καθε παιχνιδι) και γενικοτερα σε ενα καλο πανελ συνδυασμενο με πολυ καλα επιπεδα αντιθεσης κα χρωματικης αποχρωσης, μπορει να απογειωσει το ιδιο περιεχομενο σε σχεση με μια μικροτερη αναλυση.
Το παρατηρουσα προχθες ποσο ομορφο ειναι το Order 1886, και ελεγα απο μεσα μου ποσο θα ηθελα να ειχα αυτο το παιχνιδι στο PC για να το παιξω σε μια μεγαλυτερη αναλυση και να αναδειχθουν τα παντα και ιδιαιτερα ο προσεγμενος φωτισμος και οι υφες. Οπως το Unity οταν το παιζω σε 4k και πραγματικα μου φαινεται οτι ανεβαινει επιπεδο σε IQ, ακομη και αν βλεπω ακριβως το ιδιο πραγμα απλα σε μεγαλυτερη αναλυση, καθοτι τα παντα αναδεικνυονται.

Αυτο σε καμια περιπτωση δεν σημαινει οτι ενα παιχνιδι εαν δεν πληρει τις υπολοιπες προυποθεσεις, με μια μεγαλυτερη αναλυση θα γινει αυτοματα πιο ελκυστικο στο ματι. Ουτε οτι μπορει η μεγαλυτερη αναλυση να αντικαθιστησει τις καλυτερες φωτοσκιασεις, τις καλυτερες υφες και τα καθε λογης φιλτρα που συμβαλλουν σε ανωτερο IQ και μεγαλυτερο φωτορεαλισμο. 
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Η καλυτερη αναλυση (other things equal) παντα ειναι ενα μεγαλο πλεονεκτημα. Δεν προσφερει καλυτερα γραφικα, προσφερει ομως καλυτερη ευκρινεια,καλυτερα οξυτητα, μπορει να εξομαλυνει μια εικονα εως ενος σημειου λογω καλυτερου dpi (χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν υπαρχει αναγκη για AA φυσικα, με τοσα διαφορετικα ειδη γεωμετριας και υφες σε καθε παιχνιδι) και γενικοτερα σε ενα καλο πανελ συνδυασμενο με πολυ καλα επιπεδα αντιθεσης κα χρωματικης αποχρωσης, μπορει να απογειωσει το ιδιο περιεχομενο σε σχεση με μια μικροτερη αναλυση.

 

Άρα αφού προσφέρει «καλυτερη ευκρινεια, καλυτερα οξυτητα, μπορει να εξομαλυνει μια εικονα εως ενος σημειου λογω καλυτερου dpi και γενικοτερα σε ενα καλο πανελ συνδυασμενο με πολυ καλα επιπεδα αντιθεσης κα χρωματικης αποχρωσης, μπορει να απογειωσει το ιδιο περιεχομενο σε σχεση με μια μικροτερη αναλυση», τότε η καλύτερη ανάλυση προσφέρει και καλύτερα γραφικά. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλυτερο IQ θα ελεγα.. Δεν τα θεωρω ακριβως το ιδιο, η ειδοποιος διαφορα για εμενα ειναι οτι καλυτερα γραφικα σημαινει πιο advanced features, οπως π.χ tesselation,ambient occlusion,better shader model κοκ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Μπορείς να επιλέγεις να μην το θεωρείς ακριβώς το ίδιο, είναι δικαίωμά σου. Αυτό όμως δεν παύει την αντικειμενική αλήθεια: όλα ανήκουν σε αυτά που ονομάζουμε «γραφικά».

 

- Και η ανάλυση

- Και ο σχεδιασμός του κόσμου

- Και το στερεοσκοπικό 3D

- Και τα physics

- Και αυτό που ονομάζεις «advanced features»

 

Βέβαια, για να είμαι ειλικρινής δεν καταλαβαίνω με ποιά έννοια εννοείς ότι το tessellation ή το AO είναι «advanced features». Τεχνολογίες 5-ετίας είναι και άρα αρχαίες για τα gaming δεδομένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να επιλέγεις να μην το θεωρείς ακριβώς το ίδιο, είναι δικαίωμά σου. Αυτό όμως δεν παύει την αντικειμενική αλήθεια: όλα ανήκουν σε αυτά που ονομάζουμε «γραφικά».

 

- Και η ανάλυση

- Και ο σχεδιασμός του κόσμου

- Και το στερεοσκοπικό 3D

- Και τα physics

- Και αυτό που ονομάζεις «advanced features»

 

Βέβαια, για να είμαι ειλικρινής δεν καταλαβαίνω με ποιά έννοια εννοείς ότι το tessellation ή το AO είναι «advanced features». Τεχνολογίες 5-ετίας είναι και άρα αρχαίες για τα gaming δεδομένα.

 

Ελα μωρε τωρα σοβαρα κανουμε αυτη την κουβεντα;

Γραφικα στο pc παντα εννοουσαμε τι παραπανω features προσφερει το νεο DX σε σχεση με το προηγουμενο API τις περισσοτερες φορες, για αυτο μιλησα για advanced features. Τα παραδειγματα ηταν εντελως τυχαια δεν καθισα να απαριθμησω τι ακριβως προσεφερε το D3D11 σε σχεση με το D3D10 ή 10.1 ή 9 και δεν καταλαβαινω την χρησιμοτητα στην συζητηση μας της παρεμβασης αυτης, καθοτι για αλλο πραγμα μιλησα.. (Επισης το οτι καποια features ειναι πλεον 5+ δεν σημαινει οτι χρησιμοποιουνται ακομη και σημερα, απο "next gen" πλατφορμες αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα. 

 

Περαν αυτου ας μην μεινουμε τωρα στις τυπολατριες του τι περιλαμβανουν τα γραφικα, τα οποια ειναι πολυ μεγαλυτερη κατηγορια απο αυτη που περιγραφεις οπως θα ξερεις και εσυ αφου απαριθμησες ενα μερος αυτο των computer gfx, αλλα ας μην κανουμε επιδειξη γνωσεων τωρα και ας μεινουμε στο θεμα μας. 

 

Εννοειται οτι ολα computer graphics ειναι λοιπον,εννοειται οτι οποιαδηποτε παρεμβαση στο IQ σημαινει καλυτερα γραφικα, αυτο ειναι αυτονοητο και φυσικα τυπολατρικα και γενικευμενα ετσι ειναι.

Τον διαχωρισμο αυτο δεν τον εχω κανει εγω παντως. Μια βολτα στα φορα εδω και χρονια οπως θα ξερεις αποδεικνυει του λογου το αληθες. Ανεβαζοντας την αναλυση και προσθετοντας φιλτρα ανισοτροπικου και εξομαλυνσης λογου χαρη λ.χ δεν ειναι το ιδιο πραγμα με το να αλλαζεις υφες και να προσθετεις πιο λεπτομερεις φωτοσκιασεις ή να βαζεις μερικα απο τα "outdated" features που προανεφερα και δεν υπαρχουν καν ακομη και σε συγχρονα παιχνιδια.. 

Υπο αυτη την εννοια μιλησα για καλυτερο IQ λοιπον και το διαχωρισα απο το να μιλησω για καλυτερα και πιο προηγμενα γραφικα. 

Και υπο αυτη την εννοια καποιος θα σου πει οτι δεν ειναι το ιδιο πραγμα να αλλαζεις απλως αναλυση σε ενα παιχνιδι, με το να ανεβαινεις επιπεδο σε υφες και να προσθετεις soft shadows π.χ. Για αυτο εκανα την οπως νομιζα τουλαχιστον ευδιακριτη διαφοροποιηση αναμεσα σε καλυτερο IQ και καλυτερα γραφικα.

Τωρα αν θες να σου επιβεβαιωσω οτι με βαση την ορολογια ισχυει το αυτονοητο δεν εχω κανενα προβλημα. Απλα δεν καταλαβαινω το νοημα της παρεμβασης.

 

Δες π.χ τι εγραψε ο Anastazio απο πανω πριν γραψω εγω που εδω που τα λεμε ειναι το γενικοτερο "consensus" οταν μιλαμε για γραφικα..

Τι να κλάσει το 4k αν δεν τα"βρουν"με τον φωτό ρεαλισμό ...  

 

 

Με λιγα λογια τι να μας πει απο μονη της η αναλυση εαν δεν συνοδευεται απο καλυτερα features ή καλυτερη υλοποιηση των ηδη υπαρχοντων τεχνολογιων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παδια μια απορια,,,σκεφτομουν καποια στιγμη να χτυπαγα το ps4 περισοτερο για καποια αποκλειστικα παιχνιδια, και λεω καποια στιγμη οοοταν αυτα γινουν περισοτερα...η απορια μου τωρα...εγω που εδω και 3 χρονια ειχα ξεφραγκιαστει να φτιαξω ενα αρκετα δυνατο pc με  i7 3770κ, saphire 7970 και 8 ram (ανεφερα τα 3 βασικα specs) θα καταλαβω αισθητα την διαφορα οταν θα αντικρυσω ενα παιχνιδι να τρεχει στο ps4 απο θεμα fps και αναλυσης?? με ενδιαφερει η εμπειρια καποιον και απο τα δυο μεσα για χρηση gaming...γιατι οπως και να χει 60 fps και 1080p ειμαι στανταρ τωρα...


δεν θελω να προκαλεσω διαμαχη αναμεσα σε pc κονσολα, δεν εχω τετοια διαθεση, απλα σαν pc gamer αυτο το next generetion gaming το εχω ηδη και δεν το ξερω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε στη κονσόλα θα είσαι με 900/1080P@30FPS κατά κύριο λόγο. Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι με controller δεν σε ενοχλούν τόσο πολύ τα 30FPS όσο με keyboard/mouse. Αλλά και πάλι, βρες κάνα γνωστό με Ps4 και δες πως είναι το The Order ξέρω 'γω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναβουχοδονόσορα θα παίξει ρόλο και το τι τηλεόραση έχεις. Μην το θεωρείς αμελητέα παράμετρο.

 

Πιστεύω θα δεις διαφορά, κυρίως στα FPS, αλλά από την άλλη με την ποιότητα των σύγχρονων ports...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Short answer : Ναι.. Το εχεις ηδη στην πλειοψηφια των περιπτωσεων και με το παραπανω.. Πολλα απο τα συγχρονα παιχνιδια δεν παιζουν καν σε 1080p στις κονσολες, ποσο μαλλον οταν μιλαμε για "cinematic" εμπειρια ~30fps σε αυτες. 
 

Αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν θα απολαυσεις τα αποκλειστικα παιχνιδια μιας κονσολας, και εφοσον κινησε σε αναλυση 1080p στο pc, οι αναγκες σου ειναι προς το παρων σε ικανοποιητικο επιπεδο καλυμμενες. Εγω θα επερνα μια κονσολα της αρεσκειας μου μαζι με το pc που εχεις και καποια στιγμη αν κρινεις οτι κανεις αρκετες υποχωρησεις σε αυτο θα προχωρουσα σε μια νεα καρτα γραφικων. Απο επεξεργαστη, μνημη καλα εισαι..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τωρα αν θες να σου επιβεβαιωσω οτι με βαση την ορολογια ισχυει το αυτονοητο δεν εχω κανενα προβλημα. Απλα δεν καταλαβαινω το νοημα της παρεμβασης. 

 

Το νόημα της πρώτης παρέμβασης ήταν επάνω στο σχόλιο «η ανάλυση δεν είναι γραφικά». Το νόημα της δεύτερης παρέμβασης ήταν επειδή ανέφερες «advanced features» και εννοούσες το AO, ενώ σε 10 μέρες κυκλοφορεί το DX12.

 

Σε γενικές γραμμές ίσως να μην διαφωνώ και πολύ μαζί σου. Σε ειδικές, όμως, διαφωνώ, γιατί με αυτού του είδους την «κατηγοριοποίηση» αν θες, δίνεται πάτημα στους console devs να φτιάχνουν προϊόντα με ωραία φωτορεαλιστικά κλπ κλπ γραφικά και στο τέλος να τρως μια σούπα από «advanced features» που τρέχουν σε 25-30 frames και σε 720/900p.

 

O σκοπός μου δεν ήταν να κάνω τον εξυπνάκια, θα το είχα κάνει με περισσότερο στυλ αν ήταν αυτός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο πρωτο απάντησα στο δεύτερο το ιδιο καθώς ακομη και αυτη η σουπα που λες δεν υπαρχει καν στις next gen consoles..Το οτι βγαίνει το dx12 επίσης παλι δεν λέει κάτι αφου οπως ειπα, καλα καλά ακόμη και στο pc (let alone) τις κονσολες μερικα απο αυτα τα features δεν υπαρχουν καν ακομη σε αρκετα παιχνιδια. Υπο αυτη την έννοια λοιπόν ειναι advanced features γιατι δεν ειναι η νόρμα στις σημερινές μηχανές γραφικών ακόμη και αν υπάρχουν σε αρκετές απο αυτές.

Κανένα πάτημα λοιπον δεν δινεται σε κανένα dev απο την στιγμή που ακόμη και χωρίς αυτα τα "outdated" feature ενα παιχνιδι της προκοπής δεν μπορεί να παίξει καν σε 1080p στις κονσόλες. Ειναι απλα outdated h/w και οχι outdated features που αν τα δεις ποτε σωστα υλοποιημενα θα μείνουμε με το στόμα ανοιχτό (λεγε με dx12 faster/more efficient codepath)

Τα PC πασχουν απο αυτη την ασθενεια που περιγραφεις καθότι φορτώνονται τον προγραμματισμο των κονσολων και με πασαλειματα, μηχανηματα δυνατα τρωνε port της πλακας και σέρνονται και ικανοποιουμαστε/βολευομαστε (κάποιοι τουλαχιστον απο εμας) με μεγαλυτερες αναλύσεις και φιλτρα AA/AF,SSAA/DSR κοκ..

Καλημέρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι κονσολα ειναι tablet που θα μπορει να παιζει και παιχνδιια μεσω stream απο pc. Θα το αγορασουν οι λιγοι οι οποιοι ειναι τοσο τρελαμενοι μετ τα παιχνιδια που θελουν να παιζουν ακομα και οταν ειναι εξω . Δηλαδη ειναι ενα ενα φορητο μηχανημα το οποιο θα μπορει να παιζει ολα ταπαιχνιδια του pc. Κατι σαν psp θα ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...