Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 ώρες πριν, mike299 είπε

Καλά νέα για Ολλανδός και Βέλγους αλλά πολύ μικρές αγορές για σημαντικό αντίκτυπο. Διαβάζοντας το άρθρο κατάλαβα ότι δεν θα γλιτώσουμε ***. Αφού ΗΒ και ΗΠΑ τα επέτρεψαν, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα ως οι δύο μεγαλύτερες αγορές video games.

Από τους Αμερικανούς το περίμενα αλλά οι Άγγλοι τουλάχιστον είχαν δείξει μια τάση να το περιορίσουν.

Τελευταία ελπίδα το eu ban μπας και γλιτώσουμε εμείς τουλάχιστον με ξεχωριστή έκδοση του παιχνιδιού.

Πιο πολυ το ανεφερα υπο την εννοια οτι εχουμε ψωμι ακομα στο κομματι αυτο και ολο και αλλες χωρες θα ακολουθησουν αφου καποιοι εκαναν την αρχη και δειχνουν οτι το παιρνουν στα σοβαρα.

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Πιο πολυ το ανεφερα υπο την εννοια οτι εχουμε ψωμι ακομα στο κομματι αυτο και ολο και αλλες χωρες θα ακολουθησουν αφου καποιοι εκαναν την αρχη και δειχνουν οτι το παιρνουν στα σοβαρα.

Και πολύ καλά έκανες αλλά αφού οι δύο μεγαλύτερες αγορές έδωσαν συγχωροχάρτι, δεν θα αλλάξει τίποτα( για τώρα τουλάχιστον). Αν πχ το ΗΒ τουλάχιστον τα κατέτασσε στο τζόγο, θα ήταν υπερχρεωμένοι ή να τα αφαιρέσουν τελείως από το business plan τους ή να έβγαζαν δύο εκδόσεις. Όπως είπα, τελευταία ελπίδα πανευρωπαϊκό ban

Δημοσ.
3 ώρες πριν, panagiotis54 είπε

Telltale Is Reportedly Ditching Its Almost 15 Year-Old Engine

After 14 years and 34 games, Telltale Games is apparently dropping its Telltale Tool engine in favor of the widely-used Unity engine.



Προσεφερε παιχνιδαρες....Ακομα θυμαμαι όταν τελειωσα το Season 1 του Walking Dead...

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Προσεφερε παιχνιδαρες....Ακομα θυμαμαι όταν τελειωσα το Season 1 του Walking Dead...

 

The feels...

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Προσεφερε παιχνιδαρες....Ακομα θυμαμαι όταν τελειωσα το Season 1 του Walking Dead...

Με θύμησες να παίξω την Τρίτη σεζόν του walking dead. Τις πρώτες 2 τις ευχαριστήθηκα. Επίσης guardians of the galaxy batman game of thrones τα έχω στην ουρά. Wolf among us το καλύτερο τους από όσα έχω παίξει. Η unity σίγουρα ανώτερη μηχανή και καλώς πάνε προς εκεί. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να ρωτήσω με 144Hz freesync monitor και rx580 έχει νόημα να ενεργοποιήσω vsync-triple buffering; Από rivatuner αν βάλω caps να είναι 144 ή 142fps;

Επεξ/σία από Inler
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Inler είπε

Να ρωτησω με 144Hz freesync monitor και rx580 εχει νοημα να ενεργοποιησω vsync-triple buffering; Απο rivatuner αν βαλω caps να ειναι 144 ή 142fps;

Όχι προφανώς το αφήνεις ελεύθερο. Freesync μόνο με 580 το vsync έχει νόημα αν δεν υποστηρίζει η κάρτα την οθόνη και αν έχεις tearing. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε περιπτώσεις παιχνιδιών όμως που ξεπερνούν τα 144fps(αν και ελάχιστα με rx580) έχω tearing στην cf24fg73

 

 

Επεξ/σία από Inler
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Inler είπε

Σε περιπτώσεις παιχνιδιών όμως που ξεπερνούν τα 144fps(αν και ελάχιστα με rx580) έχω tearing στην cf24fg73

 

Εκει δεν ξέρω τι κάνεις δεν γνωρίζω αν το vsync συνεργάζεται με freesync σε αυτή την περίπτωση. Αλλά εφόσον πιάνεις min 144 δεν έχει νόημα το freesync θα είσαι σταθερος στα 144. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Radeon Chill ή έλεγχος στόχου ρυθμού καρέ; Καλύτερο από το rivatuner; 142 ή 143 144 γιατί διαβάζω διάφορα..

Επεξ/σία από Inler
Δημοσ.

Το ίδιο είναι  βάλε 142 για σε περίπτωση που περάσει έστω και 0.1 από τα hz της οθόνης σου θα βγαίνει το freesync και θα έχεις tearing 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.testufo.com/refreshrate

ότι βγάλει βάλε 0.1 λιγότερο στο rivatuner frame limit.

πχ έστω ότι σου βγάζει 74.97 σε 75ρι monitor

τράβα στο global file στο profiles folder του rivatuner και κάνε edit to εξής:

[Framerate]
Limit=7496
LimitDenominator=100

Έτσι θα λοκάρει στα 74.96 fps in game. Ακόμα και stable 75 fps πχ να έχεις με vsync βοηθάει πάρα πολύ αν το βάλεις στα "mini-spikes" και φαίνεται στα frametimes αν τα ενεργοποιήσεις στο  rivatuner. Γενικά κάνει το gaming αρκετά πιο ευχάριστο αν δεν έχεις freesync/gsync monitor.

 

Επεξ/σία από ilos
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...