Federacion Δημοσ. 14 Απριλίου 2014 Δημοσ. 14 Απριλίου 2014 Γουάου!!! δεν το ήξερα!!! Και πόσο πάει αυτό το συστηματάκι σήμερα;
ikaruga24 Δημοσ. 14 Απριλίου 2014 Δημοσ. 14 Απριλίου 2014 Νομίζω ανακοίνωσαν ότι κάθε CoD πλέον θα κάνει ~3 χρόνια για να κυκλοφορήσει.Οπότε να ελπίζουμε σε κάτι διαφορετικό ; Εχεις καταλαβει λαθος. Το ιδιο το παιχνιδι θα βγαινει καθε χρονο. Αυτο που εχει αλλαξει ειναι οτι πλεον υπαρχουν 3 εταιριες παραγωγης του τιτλου και κανουν εναλαξ το development. Π.Χ. 2014 -> Call of Duty απο εταιρια 1 2015 -> CoD απο εταιρια 2 2016 -> CoD απο εταιρια 3 2017 -> CoD απο εταιρια 1 και παλι. Ετσι η καθε εταιρια ξεχωριστα θα εχει 2 χρονια full development κυκλο πριν την κυκλοφορια. Δεν μπορει παραδειγμα η Trayarch να καταφερνει καθε φορα να βγαζει μεσα σε ενα χρονο CoD τιτλους με τη σεσουλα. 1
JohnVani18 Δημοσ. 14 Απριλίου 2014 Δημοσ. 14 Απριλίου 2014 Ουσιαστικά κάθε CoD (απο κάθε αντίστοιχο studio) θα κάνει τρία χρόνια να βγεί (και μάλλον αυτό θα εννοεί ο Psycho). Πάντως και πάλι, σιγά μην δούμε κάτι το διαφορετικό. Και πέντε χρόνια να είχανε περιθώριο, ακριβώς το ίδιο πράγμα θα μας έδιναν.
wazzaa Δημοσ. 14 Απριλίου 2014 Δημοσ. 14 Απριλίου 2014 Εννοείται. Σίγουρα αυτό θα είναι το επόμενο next big Thing και το πιό τρελό...... Αυτό θα είναι σίγουρα κάψιμο αλλά και επικίνδυνο(κατά την γνώμη μου) αλλά ας μην φύγω off-topic. Το ίδιο θα ξαναπώ. Όσο προχωράει η τεχνολογία τόσο καινούργια πράγματα θα βλέπουμε.... 1
FLOOFLIS Δημοσ. 14 Απριλίου 2014 Δημοσ. 14 Απριλίου 2014 Ενδιαφέρον το occulus rift και νομίζω στην σωστή κατεύθυνση. Πιστεύω οτι θα είναι ο πρόγονος των επερχόμενων gaming interface που θα θέσουν το κλασσικό keyboard/mouse combo στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Η επιτυχία μιας τεχνολογίας έχει να κάνει σε τεράστιο βαθμό με την ευκολία χρήσης της. Εδώ στις 3D tv και μόνο η "υποχρεωτική" χρήση γυαλιών αποτρέπει κάποιους να το αξιοποιούν. Θεωρώ οτι μας περιμένουν εκπληκτικά πράματα στο μέλλον. Ας ρίξει μια ματιά η βιομηχανία και σε.. coin up 20ετίας για να πάρει ιδέες
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Απριλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 16 Απριλίου 2014 Ενδιαφέρον πράγματι αλλά να δούμε πως θα πάει τώρα που εξαγοράστηκε από το hatebook.Ο Carmack είπε ότι δεν θα ανακατευθεί, μακάρι να είναι έτσι, αλλά είναι κι' άλλες εταιρείες που δουλεύουν σε παρόμοιο project όπως η Sony(Για την οποία δεν ξέρουμε αν θα είναι για όλες τις πλατφόρμες ή μόνο για Ps4) και η True Player Gear.
dungeon master Δημοσ. 16 Απριλίου 2014 Δημοσ. 16 Απριλίου 2014 εδώ δεν πέθανε όταν είχαμε κάτι κουβάδες 8086 με 512 κβ ram και hercules και πάλι βγαζανε ενα σωρό games, έστω και φόλες, και τα βάζαμε με τα θηρία την Αmiga και τον ST και θα πεθάνει τώρα με τόση υποστήριξη, με τις 2 νέες κονσόλες να είναι κατά βαση pc και την valve να ετοιμάζετε να εξαπολύσει pc με άλλο λειτουργικό, ήμαρτον λέμε, όσοι μιλάνε για θάνατο του pcgaming είναι για κλοτσιές. edited 1
vste Δημοσ. 16 Απριλίου 2014 Δημοσ. 16 Απριλίου 2014 Γουάου!!! δεν το ήξερα!!! Και πόσο πάει αυτό το συστηματάκι σήμερα; Πηρα το DK1 226 ευρω φιλε μου + 30 μεταφορικα.. Best money που εχω ξοδεψει για gadget ever!!! Τιποτα απο αυτα που θα δεις στο youtube και αυτα που θα διαβασεις δεν μπορουν να σε προετοιμασουν για την εμπειρια οταν το δοκιμασεις! Εδωσα και 130 ευρω σε μελος εδω μεσα και πηρα ενα pc (ειχα καλομαθει με τις κονσολες) και με 386 ευρω παιζω next next next generation πλεον... Ασε που εχουν περασει απο το σπιτι μου ολοι οι γνωστοι και φιλοι και τραβαω video τις αντιδρασεις τους οταν το δοκιμαζουν.. Sit down comedy!!! Δειτε και ενα video που εφτιαξα και ιδιαιτερα το Half Life 2.. Τοσα χρονια μετα εξακολουθει να παραμενει το κορυφαιο fps! Επισης εκπληκτικα ειναι και τα: Doom 3 BFG, Hawken, Euro Trucker 2, Live for Speed, TEAM FORTRESS 2, κα.. Κανα 2 games που εχω δοκιμασει (black mesa, skyrim) που δεν εχουν native υποστηριξη δεν μου αρεσανε.. Ειναι ευκολο να ζαλιστεις λογο οτι δεν εχουν φτιαχτει για oculus, ασε που στα περισσοτερα κουνας το οπλο με το κεφαλι σου λες και το φορας κερατο.. Το ζουμι ειναι στα games που εχουν φτιαχτει με το oculus στο μυαλο.. Τελος εχω παθει την πλακα μου με το VR Cinema.. Η αισθηση του μεγεθους της οθονης ειναι απλα απιστευτη! Το ξερω οτι το DK2 ειναι στον δρομο αλλα δεν μπορουσα να περιμενω... Τωρα απλα υπομονη κανα 2 χρονακια για το retail... Οταν διορθωσουν τις ατελειες που εχει (χαμηλη αναλυση οθονης, θολουρα κατα την κινηση, ζαλαδα, κα) να ξερετε πως το μελλον στα video games ειναι το VR.. 5
panther_512 Δημοσ. 17 Απριλίου 2014 Δημοσ. 17 Απριλίου 2014 Εμένα με απασχολεί το θέμα της κόπωσης και φθοράς του αυχένα από το βάρος του VR εξοπλισμού, το οποίο είναι μπροστά από το κεφάλι. Οι αυχενικοί σπόνδυλοι είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι. Θα πρέπει το βάρος να πέσει κάτω από τα 100 γραμμάρια για να έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε το VR αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Έχουμε ακόμα μιά 5-ετία στο νερό. Κατα τα άλλα για το PC gaming, εγώ έπαθα PC gaming κόπωση και έχει τώρα κάνα 2-μηνο που ασχολούμαι σχεδόν αποκλειστικά με το 3DS. Τρώω τρελό δούλεμα από το κουμπάρο μου που έχω υπολογιστή των 1000-φεύγα ευρώ, με καινούργια τηλεόραση 50 ιντζών καθαρά για PC gaming, και κάθομαι και ασχολούμαι με το 3DS. Είχα ανάγκη από λίγο ποιοτικό ΑΑΑ JRPG και σε αυτό το τομέα το PC πάσχει σοβαρά. Εν αναμονή για Dark Souls. 3
Psycho_Warhead Δημοσ. 17 Απριλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2014 Ε, για την ώρα είναι λίγο ρηχά τα πράγματα..Σιγά σιγά όμως με Watch Dogs, Wildstar, Wolfenstein κ.α θα ασχοληθούμε περισσότερο.
CarbonFibre Δημοσ. 17 Απριλίου 2014 Δημοσ. 17 Απριλίου 2014 To Oculus Rift θα αποτύχει όπως έχουν αποτύχει παρόμοιες προσπάθειες VR, όπως απέτυχε παρόμοια προσπάθεια ανάστασης του 3D. O λόγος είναι ότι η τεχνολογία δεν είναι ακόμη ώριμη και είναι προς τη λάθος κατεύθυνση. Όταν βγάλουν Holodeck αλά Star Trek είμαι μέσα.
alex_000 Δημοσ. 17 Απριλίου 2014 Δημοσ. 17 Απριλίου 2014 To Oculus Rift θα αποτύχει όπως έχουν αποτύχει παρόμοιες προσπάθειες VR, όπως απέτυχε παρόμοια προσπάθεια ανάστασης του 3D. O λόγος είναι ότι η τεχνολογία δεν είναι ακόμη ώριμη και είναι προς τη λάθος κατεύθυνση. Όταν βγάλουν Holodeck αλά Star Trek είμαι μέσα. Πρέπει να δουλέψεις σαν σύμβουλος στο facebook. Αφού θα τους γλύτωνες 10 billion $, σίγουρα θα τσιμπούσες 300.000$ per annum salary 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 17 Απριλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2014 AMD On Why Mantle & DirectX 12 Are So Important; “DX12 Is The Result Of Common Goals”
wazzaa Δημοσ. 17 Απριλίου 2014 Δημοσ. 17 Απριλίου 2014 Πόσο κάνει αυτό το σύστημα ρε παίδες??? Επίσης τι προυποθέσεις χρειάζεται?
Προτεινόμενες αναρτήσεις