{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) There’s nothing in EA’s financials to comfort you if you’re worried about loot crates and the future of single-player games http://www.dailymail.co.uk/travel/travel_news/article-4909950/Inside-hotel-gaming-PCs-room.html Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2017 από {TDi}Dj2k..infc
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Injustice 2 Online Beta is here 6 - 10 Νοεμβρίου.
Despotas Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Ίσως πέρασε έτσι η είδηση αλλά έκλεισε πριν από λίγες ημέρες η Runic Games, δημιουργός των Torchlight και του πιο πρόσφατου Hob: http://www.eurogamer.net/articles/2017-11-03-hob-and-torchlight-developer-runic-games-has-been-closed
Tobajara Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Δεν το περίμενα... Ειδικά με το Hob να έχει κυκλοφορήσει πριν λίγο καιρό, φανταζόμουν πως η ομάδα ήταν τουλάχιστον σταθερή και δημιουργική. Το Τorchlight 1 το είχα αγαπήσει για το μεράκι και τις αναμνήσεις που μου ξύπνησε, το 2 κάπως λιγότερο. Πολύ κρίμα, κυρίως γιατί η Runic έχει δώσει πολύ αξιόλογα παιχνίδια και φαίνεται πως κλείνει με μια λογική Activision / EA...
pirmen56 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2017 http://neurosciencenews.com/ai-skyrim-npcs-7225/ Μέχρι στιγμής οι NPC στα games αντιδρούν με προβλέψιμο τρόπο ανάλογα με τις επιλογές που κάνει ο παίκτης. Υπάρχει με άλλα λόγια ένα δέντρο αποφάσεων(decision tree) που καθορίζει την όλη τη συμπεριφορά τους, κάτι που καθιστά την εμπειρία ίδια για όλους τους παίκτες. Ερευνητές πληροφορικής από το North Carolina University αποφάσισαν να πειραματιστούν με ένα νέο μοντέλο συμπεριφοράς(CIF-CK) το οποίο μοντελοποιεί κοινωνικές αλληλεπιδράσεις. Για παράδειγμα αν ο χαρακτήρας Α είναι φιλικός ως προς τον Β και ο Χ μισεί τον Β τότε είναι πιθανότερο να μην είναι και τόσο φιλικός με τον Α. Οι πρώτες δοκιμές έγιναν στον κόσμο του Skyrim μέσα από το mod "Social NPCs". https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=751622677 4
Fulgore Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2017 Injustice 2 Online Beta is here 6 - 10 Νοεμβρίου. Την δοκιμασα σημερα(γυρω στα 35gb download) Τα μοντελα των χαρακτηρων ειναι ομορφα και εχει οκ ποικιλια. εχει in game benchmark και μαλιστα κατα την επιλογη του matchmaking περαν απο τις νικες και ηττες του αντιπαλου οπως και την συνδεση του,υπαρχει και ενδειξη του αποτελεσματος του benchmark που πρωτη φορα το πετυχαινω αυτο σε online παιχνιδι. Αρκετες επιλογες για fighting παιχνιδι στις ρυθμισεις(ολα εχουν μπει στην υποκατηγορια advanced settings για καποιο λογο) Υποστηριζει hdr10 και εχει επιλογη εντος παιχνιδιου για dsr αναλυση. Το μεγαλο κακο που δεν μαρεσει καθολου ειναι οτι τα παντα τρεχουν σε 30fps. menus,επιλογη χαρακτηρων/πιστας,μεχρι και εντος παιχνιδιου οι special κινησεις(ειδικα αυτο απαραδεκτο).
panoc Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2017 http://neurosciencenews.com/ai-skyrim-npcs-7225/ Μέχρι στιγμής οι NPC στα games αντιδρούν με προβλέψιμο τρόπο ανάλογα με τις επιλογές που κάνει ο παίκτης. Υπάρχει με άλλα λόγια ένα δέντρο αποφάσεων(decision tree) που καθορίζει την όλη τη συμπεριφορά τους, κάτι που καθιστά την εμπειρία ίδια για όλους τους παίκτες. Ερευνητές πληροφορικής από το North Carolina University αποφάσισαν να πειραματιστούν με ένα νέο μοντέλο συμπεριφοράς(CIF-CK) το οποίο μοντελοποιεί κοινωνικές αλληλεπιδράσεις. Για παράδειγμα αν ο χαρακτήρας Α είναι φιλικός ως προς τον Β και ο Χ μισεί τον Β τότε είναι πιθανότερο να μην είναι και τόσο φιλικός με τον Α. Οι πρώτες δοκιμές έγιναν στον κόσμο του Skyrim μέσα από το mod "Social NPCs". https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=751622677 Δυστυχως το mod ειναι εγκατελειμενο εδω και πανω απο ενα χρονο, δε καταλαβα γιατι το ξεθαβουν τωρα. Επειδη ειναι για testing μονο, εχει απειρα conflicts με οτιδηποτε πειραζει το worldspace σε αυτα τα 2 μερη που υποστηριζει, ακομα και μια καρεκλα να αλλαξει θεση τον mod τα χανει... Υπαρχουν καλυτερα και πιο αποδοτικα AI mods για το skyrim τα οποια δουλευουν οπως ακριβως αυτο και μαλλιστα δεν περιοριζονται σε χειροκινητες αποδοσεις συμπεριφορας αλλα μοιραζουν τυχαιες αρχικες συμπεριφορες και επειτα χτιζουν επανω τους. Μαλλιστα η συθμπεριφγορα τους δεν αφορα μονο προς αλλα npc αλλα και προς τον ιδιο το παιχτη. Μαλλον καποιος απο το neurosciencenews επαιξε modded skryim για πρωτη φορα, βρηκε το mod αυτο αντυπωσιαστικε και ειπε να γραψει ενα αρθρο.... :p 2
Tobajara Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2017 Εν πολλή συντομία, το Neuroscience αναφέρεται σε ακαδημαϊκή έρευνα που βασίζεται στο συγκεκριμένο mod για να δοκιμάσουν ένα μοντέλο AI. Δεν αφορά τα mods του Skyrim αυτά καθεαυτά, και σίγουρα υπάρχουν καλύτερα. Απλά το συγκεκριμένο ήταν το πιο κατάλληλο / μόνο διαθέσιμο όταν επέλεγαν. Επίσης δεν είναι καθόλου εύκολο να προσαρμοστεί έρευνα που τρέχει σε αναβαθμίσεις on the fly οπότε δε γινόταν να αλλάξουν στην πορεία χωρίς ΠΟΛΥ σοβαρό πρακτικό λόγο. 2
panoc Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2017 To θεμα ειναι οτι ολα αυτα που δοκιμασαν τα εχουν ηδη υλοποιησει στο skyrim αλλα mods προ πολλου, και μαλλιστα με τον ιδιο τροπο, αφου η papyrus ετσι ακριβως δουλευει. Με πινακα και if then else αφου δεν υπαρχει αλλος τροπος πλην scripting υλοποιησης. Αυτο που μαλλον κανει διαφορα ειναι το "social science theory", το οποιο τι συρκεκριμενο mod χρησιμοποει και προφανως -φανταζομαι-, τα αλλα mods απλα χρησιμοποιουν πινακα συμπεριφορας μη βασισμενο σε επιστημονικα δεδομενα. 1
KilliK Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 παντως το ΑΙ θα αλλαξει και τα βιντεογκειμς, αυτο ειναι το μονο σιγουρο. το immersion, η αφηγηση, η διαδραστικοτητα και το gameplay θα φτασουν σε αλλο επιπεδο. το θεμα ειναι να το προλαβουμε στη ζωη μας...
Alastor192 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 σιγουρα θα το προλαβουμε.Πιστευω σε 20 χρονια θα χουμε φτασει τρελο επιπεδο A.I 1
WizNick Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Γραφω ενα paper αυτο τον καιρο σχετικο με ΑΙ και Advanced Machine Learning και οκ, εχει αρχισει να ξεφευγει η κατασταση. Ο ογκος των δεδομενων που 'ταιζουν' τους ΑΙ αλγοριθμους ειναι πια τοσο τεραστιος και οι αλγοριθμοι τοσο πολυπλοκοι που υπαρχουν περιπτωσεις που οι ερευνητες δεν μπορουν καν να καταλαβουν πως το ΑΙ που οι ιδιοι εφτιαξαν, καταληγει σε καποια συμπερασματα,κτλ. Ενας ερευνητης/συγραφεας ειπε 'Ι can't publish my book cause I can't explain how I got those results!'. 2
xtrmsnpr Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Κοίτα ρε παιδί μου αν πηγαίνουν καλά οι δλειες και ρέει το παραδάκι ε; Και console ports βγαίνουν..και νέα IP βγαίνουν και συ κάθεσαι με ένα early access στην μάπα για μήνες! μπεεε Ascent: Οι δημιουργοί του PUBG ανακοινώνουν νέο MMORPG τίτλο 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Lol, ευτυχώς δεν το αγόρασα ποτέ 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 μαααλιστα...Εδω δεν εχουν τελειωσει το ενα παιχνιδι και βγαζουν αλλο?Το τρειλερ εν τω μεταξυ εχει lag?
Προτεινόμενες αναρτήσεις