Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτά τα λέμε εμείς γιατί δεν πρόκειται να το δούμε στο PC..Oh wait, το τερματίσαμε και 'μεις οι PC-αδες και εξακολουθούμε να το λέμε μετριότατο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτά τα λέμε εμείς γιατί δεν πρόκειται να το δούμε στο PC..Oh wait, το τερματίσαμε και 'μεις οι PC-αδες και εξακολουθούμε να το λέμε μετριότατο.

Mετριοτατο? Εγω δεν θα μπω καν στο κοπο να το κρινω, μια και το θεωρω ημιτελες. Σαν να μου πεταν τα γραφικα και να λειπει το παιχνιδι ειναι. Και σαφως δεν το τερματισα!! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρώτο Crysis ήταν ανοιχτό, πήγαινες σχεδόν όπου ήθελες στο χάρτη χωρίς να σου λέει κάποιος κάτι, πλησίαζες τον εχθρό από όπου ήθελες.Στο Crysis 2 και στο Crysis 3 όμως δεν συμβαίνει αυτό, πρέπει πάντα να ακολουθείς μια συγκεκριμένη πορεία.Αυτό έγινε γιατί η μνήμη των last-gen consoles δεν έφτανε ούτε για ζήτω και θυμάμαι την CryTek τότε που είχε πει ότι οι κονσόλες δεν αντέχουν το Crysis 1 γι' αυτό το λόγο και ότι κάθε 5 λεπτά θα έπρεπε να έχουν και νέο ''Loading''.Τελικά το ''κατάφεραν'' με την CryEngine 3 αλλά ήταν τόσο κουτσουρεμένο οπτικά που πραγματικά δεν άξιζε τον κόπο.

 

 

Δεν βλέπω πως αυτό απαντάει στην ερώτησή μου ή πως κάνει τα linear παιχνίδια κονσολιές.

Το μόνο που δείνχει είναι τι ήθελε ή μπόρεσε να κάνει η Crytek με τα παιχνίδια της.

Κατά τα άλλα μια χαρά ανοιχτά παιχνίδια υπάρχουν στις κονσόλες χρόνια τώρα όπως και μια χαρά linear παιχνίδια στα PCs.

Και φυσικά ακόμα παραμένει η απορία μου πως η κονσολιά είναι προσβολή αλλά ας το αφήσουμε και πάλι. 

 

 

Γιατι τα linear παιχνιδια υπαρχουν ειτε λογω βαρεμαρας του developer ειτε γιατι δεν φτανουν οι ποροι της κονσολας για κατι καλυτερο. Σαφως και υπαρχουν καλα linear παιχνιδια, αλλα ειναι μετρημενα, τουλαχιστον απο τη σκοπια του pc gamer, που σαφως εχει αλλες απαιτησεις. Δες για παραδειγμα το ryse, χαμος σοτ thread του 360 για το τι παιχνιδαρα ειναι, ε μπες και στο αναλογο pc topic και διαβασε κριτικες ;)

 

 

E εξαρταται απο τις απαιτησεις του καθενος. Για τους κονσολακηδες παιχνιδαρα ειναι

 

 

Είτε γιατί έτσι θέλουν να τα φτιάξουν.

Γενικά ότι να ναι και πάλι. Δεν ξέρω αν έχει νόημα να απαντήσω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μίλησα για το συγκεκριμένο παιχνίδι και γιατί από ανοιχτό, έγινε κλειστό με linear missions επειδή η CryTek ήθελε και το Ps3/X360 να μπορούν να το τρέξουν.Τι δεν καταλαβαίνεις ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μίλησες γενικά όπως φαίνεται εδώ:
 

Ναι, το θέμα είναι ότι τέτοια παιχνίδια θέλει το PC.Γραφικά φοβερά(Για όσους τα σκάνε) και καλό gameplay με ελευθερία, όχι linear κονσολιές.Ελπίζω να βγει ομάδα κάποια στιγμή που να γουστάρει το PC και να κάνει κάτι παρόμοιο, γιατί άμα περιμένεις από EA/Ubi χαιρετίσματα..

 

 

 

Και απάντησες ειδικά σε κάτι που δεν ρώτησα.

Τέλος πάντων. Δεν έχει σημασία. Έχω πάρει την απάντηση μου και από τα υπόλοιπα που έγραψες. 

Επεξ/σία από NickTG
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν βλέπω πως αυτό απαντάει στην ερώτησή μου ή πως κάνει τα linear παιχνίδια κονσολιές.

Το μόνο που δείνχει είναι τι ήθελε ή μπόρεσε να κάνει η Crytek με τα παιχνίδια της.

Κατά τα άλλα μια χαρά ανοιχτά παιχνίδια υπάρχουν στις κονσόλες χρόνια τώρα όπως και μια χαρά linear παιχνίδια στα PCs.

Και φυσικά ακόμα παραμένει η απορία μου πως η κονσολιά είναι προσβολή αλλά ας το αφήσουμε και πάλι. 

 

Mα ειναι πολυ μα παρα πολυ χαρακτηριστικο παραδειγμα το crysis. Βγαινει το 1ο σε PC, απο τα καλυτερα fps της γενιας του. Βγαινει το 2ο και σε κονσολα, και εχεις την κλασικη ΚΟΝΣΟΛΙΑ (ετσι λεγεται, τι να κανουμε), που σου εχεις 2 διαδρομους, και σου περιγραφει κιολας τι κανεις στον καθενα (αριστερα για snipe δεξια για rambo). Γιατι? Γιατι ως εκει εφτανε οι δυνατοτητες της κοσνολας, τι να κανουμε τωρα. Μεχρι και οι λειτουργιες της στολης αλλαξαν για να δουελυον καλυτερα σε gamepad. Τωρα αν εσυ πιστευεις οτι κινηθηκε σε αυτη τη κατευθυνση η crytek επειδη της φαινοταν καλυτερο το 2 απο το 1 οκ, υπαρχει και αυτη η αποψη.

 

Και οχι, η κονσολια δεν ειναι προσβολη, οπως και το angry bird δεν ειναι προσβολη. Σημενει απλα υπερβολικη απλοιποιηση ενος παιχνιδιου. Σε αλλους αρεσει, σε αλλους οχι. Ε στους pc gamers δεν αρεσει.

Επισης linear με linear εχει μεγαλη διαφορα. Αλλο half life αλλο cryrsis 2. Δεν ειναι το linear κθεαυτο που κανει ενα παιχνιδι κονσολια, ειναι και η υλοποιηση του. Αλλο χαρακτηριστικο παραδειγμα, το Ryse. 10 ιδια κιβωτια τριγυρω, στα 9 δεν μπορυοσες να πηδηξεις, στο 1 μπορουσες ιγα να συνεχισει το story. 

Αυτα τα βλεπεις σε ΟΛΑ τα παιχνιδια κονσολας, και σε ελαχιστα παιχνιδια για PC (που ειναι και μαπα γιαυτο το λογο). Και αν δεν αντιλαμβανεσαι την διαφορα linear και κονσολια, παιξε half life 1&2 και θα την καταλαβεις. 

Είτε γιατί έτσι θέλουν να τα φτιάξουν.

Γενικά ότι να ναι και πάλι. Δεν ξέρω αν έχει νόημα να απαντήσω. 

Θελουν να φτιαξουν παιχνιδι χειροτερο απο τον προκατοχο του? Ενταξει, ειναι μια αποψη και αυτη, τι να πω. 

 

Και προσεξε, ειναι αλλο πραμα το απλο παιχνιδι και αλλο πραμα το απλοποιημενο παιχνιδι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

+1000.

 

ε μα σου λεει ο άλλος στο pc πρέπει να αλλάζεις hardware καθε λιγο για να παιζεις πράμα που δεν ισχύει γιατι όπως ειπα υπάρχουνε επιλογές στα γραφικά, τώρα εαν κάποιος θέλει να αλλάζει hardware καθε λιγο ειναι δικο του θέμα και δεν το υποχρεώνει κανεις να κάνει κατι τέτοιο. Μια καλή gpu παιζει παιχνίδια μια χαρά 3 ακόμη και 4 χρόνια ενώ οι cpu αντέχουνε ακομη περισσότερο. Επισης ο καλυτερος οπτικος τομέας ειναι  ένα απο τα θετικά του pc gaming, αλλά πέρα απο αυτο υπάρχουνε ακομη μεγαλυτερα πλεονεκτήματα, οπως τα κατά πολύ φθηνότερα παιχνίδια, τα mods (τεράστιο κεφάλαιο) ή η ελευθερια που παρέχεται στον χρήστη να καθορίσει αυτος πως θα παιξει ενα παιχνίδι, στα 60 ή 30 fps, ιδιαίτερα σημαντικο σε ειδη παιχνιδιών οπως racing ή 1st person shooters.

 

hitman69 ναι αυτο ειναι γνωστό, πως δηλαδή στα παιχνιδια της Naughty Dog τα μοντέλα των χαρακτήρων στα cut scenes χρησιμοποιούν αλλά assets και γενικότερα έχουνε καταφανώς ανωτερη ποιότητα απο τα μοντέλα των χαρακτήρων καθώς παιζεις σε αντίθεση με παιχνιδια οπως MGSV: Ground Zeroes ή Τomb Raider όπου τα cut scene και τα gameplay μοντέλα έχουνε ακριβώς την ίδια ποιότητα και assets.

 

Tώρα σχετικά με το Crysis 2 χωρίς βέβαια να ειναι και του πεταμού παιχνίδι θα μπορούσε να ειναι πολύ πιο ανοιχτό και να παρέχει πολύ μεγαλυτερη ελευθερια κινησεων εάν τα επιπεδα του δεν σχεδιάζονταν με βάση το τι μπορούσαν να αντέξουνε τα ps3 και xbox 360. Για παράδειγμα εάν οι περιοχες/επιπεδα του παιχνιδιού σχεδιάζονταν με βάση τις δυνατότητες των σύγχρονων pc απο την μια πλευρά μεν τα επιπεδα θα ήταν και μεγαλύτερα και απο την άλλη πλευρά δε θα ήταν πιο πολυεπιπεδα και πολύπλοκα με αποτέλεσμα να προσφέρουν μεγαλυτερους βάθους gameplay, πχ να μπορούσες να μπαινεις μέσα σε αρκετά/πολλά κτήρια και έτσι να υπήρχανε πολλές διαδρομές, αλλά η ram των ps3, xbox 360 ήταν πολύ μικρή για κάτι τέτοιο :-D

 

Επισης οπως ειπωθηκε γραμμικο με γραμμικο παιχνίδι διαφέρει  γιατι γραμμικο ειναι και το Half Life 2 ή τo Portal 2, δεν ειναι open world, γραμμικο ειναι και το Ryse Son of Rome.

Επεξ/σία από BigBOSS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλα αυτο με τις αναβαθμισεις στα PC το θεωρω κωμωδια. Ενα PC 5ετιας που τοτε κοστιζε 600 ευρω παιζει ακομα και σημερα. Αν δε, εξοικομησουμε τα χρηματα απο τα φτηνοτερα παιχνιδια η / και τις συνδρομες για online των κονσολων τοτε εχεις PC που απλα παιζει καλυτερα απο οποιαδηποτε κονσολα. Τωρα ασφαλως, αν μιλαμε για full hd 60fps + τονους AA + draw distance, τοτε ναι, χρειαζεσαι ακριβο PC, αλλα η συγκριση ειναι αδικη γιατι τα παραπανω δεν τα εχεις ουτε στη κονσολα.

Σαν τον αλλο που συγκρινε PC vs PS4 το Farcry 4 και τα εβλεπε ιδια, ενω το ps4 ειχε draw distance 50 cm ενω στο PC εβλεπες το λοφο απεναντι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mα ειναι πολυ μα παρα πολυ χαρακτηριστικο παραδειγμα το crysis. Βγαινει το 1ο σε PC, απο τα καλυτερα fps της γενιας του. Βγαινει το 2ο και σε κονσολα, και εχεις την κλασικη ΚΟΝΣΟΛΙΑ (ετσι λεγεται, τι να κανουμε), που σου εχεις 2 διαδρομους, και σου περιγραφει κιολας τι κανεις στον καθενα (αριστερα για snipe δεξια για rambo). Γιατι? Γιατι ως εκει εφτανε οι δυνατοτητες της κοσνολας, τι να κανουμε τωρα. Μεχρι και οι λειτουργιες της στολης αλλαξαν για να δουελυον καλυτερα σε gamepad. Τωρα αν εσυ πιστευεις οτι κινηθηκε σε αυτη τη κατευθυνση η crytek επειδη της φαινοταν καλυτερο το 2 απο το 1 οκ, υπαρχει και αυτη η αποψη.

 

Και οχι, η κονσολια δεν ειναι προσβολη, οπως και το angry bird δεν ειναι προσβολη. Σημενει απλα υπερβολικη απλοιποιηση ενος παιχνιδιου. Σε αλλους αρεσει, σε αλλους οχι. Ε στους pc gamers δεν αρεσει.

Επισης linear με linear εχει μεγαλη διαφορα. Αλλο half life αλλο cryrsis 2. Δεν ειναι το linear κθεαυτο που κανει ενα παιχνιδι κονσολια, ειναι και η υλοποιηση του. Αλλο χαρακτηριστικο παραδειγμα, το Ryse. 10 ιδια κιβωτια τριγυρω, στα 9 δεν μπορυοσες να πηδηξεις, στο 1 μπορουσες ιγα να συνεχισει το story. 

Αυτα τα βλεπεις σε ΟΛΑ τα παιχνιδια κονσολας, και σε ελαχιστα παιχνιδια για PC (που ειναι και μαπα γιαυτο το λογο). Και αν δεν αντιλαμβανεσαι την διαφορα linear και κονσολια, παιξε half life 1&2 και θα την καταλαβεις. 

Θελουν να φτιαξουν παιχνιδι χειροτερο απο τον προκατοχο του? Ενταξει, ειναι μια αποψη και αυτη, τι να πω. 

 

Και προσεξε, ειναι αλλο πραμα το απλο παιχνιδι και αλλο πραμα το απλοποιημενο παιχνιδι.

 

 

Γνώστης και αντικειμενικός.

Ο συνδυασμός που μου αρέσει.

Όπως είπα δεν έχει νόημα η κουβέντα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μίλησες γενικά όπως φαίνεται εδώ:

 
Και απάτησες ειδικά σε κάτι που δεν ρώτησα.

Τέλος πάντων. Δεν έχει σημασία. Έχω πάρει την απάντηση μου και από τα υπόλοιπα που έγραψες. 

Με αφορμή το Crysis και το πως κατάντησε η σειρά το έγραψα αυτό.Τώρα άμα κοιτάς το δέντρο και όχι το δάσος, λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε μα σου λεει ο άλλος στο pc πρέπει να αλλάζεις hardware καθε λιγο για να παιζεις πράμα που δεν ισχύει γιατι όπως ειπα υπάρχουνε επιλογές στα γραφικά, τώρα εαν κάποιος θέλει να αλλάζει hardware καθε λιγο ειναι δικο του θέμα και δεν το υποχρεώνει κανεις να κάνει κατι τέτοιο. Μια καλή gpu παιζει παιχνίδια μια χαρά 3 ακόμη και 4 χρόνια ενώ οι cpu αντέχουνε ακομη περισσότερο. Επισης ο καλυτερος οπτικος τομέας ειναι  ένα απο τα θετικά του pc gaming, αλλά πέρα απο αυτο υπάρχουνε ακομη μεγαλυτερα πλεονεκτήματα, οπως τα κατά πολύ φθηνότερα παιχνίδια, τα mods (τεράστιο κεφάλαιο) ή η ελευθερια που παρέχεται στον χρήστη να καθορίσει αυτος πως θα παιξει ενα παιχνίδι, στα 60 ή 30 fps, ιδιαίτερα σημαντικο σε ειδη παιχνιδιών οπως racing ή 1st person shooters.

 

hitman69 ναι αυτο ειναι γνωστό, πως δηλαδή στα παιχνιδια της Naughty Dog τα μοντέλα των χαρακτήρων στα cut scenes χρησιμοποιούν αλλά assets και γενικότερα έχουνε καταφανώς ανωτερη ποιότητα απο τα μοντέλα των χαρακτήρων καθώς παιζεις σε αντίθεση με παιχνιδια οπως MGSV: Ground Zeroes ή Τomb Raider όπου τα cut scene και τα gameplay μοντέλα έχουνε ακριβώς την ίδια ποιότητα και assets.

 

Tώρα σχετικά με το Crysis 2 χωρίς βέβαια να ειναι και του πεταμού παιχνίδι θα μπορούσε να ειναι πολύ πιο ανοιχτό και να παρέχει πολύ μεγαλυτερη ελευθερια κινησεων εάν τα επιπεδα του δεν σχεδιάζονταν με βάση το τι μπορούσαν να αντέξουνε τα ps3 και xbox 360. Για παράδειγμα εάν οι περιοχες/επιπεδα του παιχνιδιού σχεδιάζονταν με βάση τις δυνατότητες των σύγχρονων pc απο την μια πλευρά μεν τα επιπεδα θα ήταν και μεγαλύτερα και απο την άλλη πλευρά δε θα ήταν πιο πολυεπιπεδα και πολύπλοκα με αποτέλεσμα να προσφέρουν μεγαλυτερους βάθους gameplay, πχ να μπορούσες να μπαινεις μέσα σε αρκετά/πολλά κτήρια και έτσι να υπήρχανε πολλές διαδρομές, αλλά η ram των ps3, xbox 360 ήταν πολύ μικρή για κάτι τέτοιο :-D

 

Επισης οπως ειπωθηκε γραμμικο με γραμμικο παιχνίδι διαφέρει  γιατι γραμμικο ειναι και το Half Life 2 ή τo Portal 2, δεν ειναι open world, γραμμικο ειναι και το Ryse Son of Rome.

Νομιζω οτι μιλησα για καρτα γραφικων συγκεκριμενα και οχι γενικα για Hardware κυριως μιας και τωρα ειναι στο παιχνιδι και αναλυσεις μεγαλυτερες των 1080p,αλλα τελος παντων....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι μιλησα για καρτα γραφικων συγκεκριμενα και οχι γενικα για Hardware κυριως μιας και τωρα ειναι στο παιχνιδι και αναλυσεις μεγαλυτερες των 1080p,αλλα τελος παντων....

 

λολ δεν αναφερόμουνα σε σένα αλλά γενικά :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνώστης και αντικειμενικός.

Ο συνδυασμός που μου αρέσει.

Όπως είπα δεν έχει νόημα η κουβέντα. 

Ρε φιλε, εσυ το μονο που κανεις ειναι να διαφωνεις για χαρη της διαφωνιας ενω το ξερεις οτι αυτα που λεμε ισχυουν. Ναι, θεωρητικα, ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ μονο, η crytek μπορει να γουσταρε το crysis 2 ετσι και γιαυτο να το κανε ετσι, και να μην εχει σχεση με τις κονσολες. Πρακτικα ομως εγω βλεπω ενα pattern, οποια σειρα ξεκινησε σε PC και πηγε σε κονσολα εγινε μια απλοποιημενη αμορφη μαζα. Οκ. ισως δεν φταινε οι περιορισμοι της κονσολας, φταινε οι κονσολαδες οι ιδιοι που με την ελλειψη ποιοτικου κριτηριου αγοραζουν οτι πατατα τους πλασαρουν τοτε. Αλλη λογικη δεν βλεπω. Αν εσυ θες να με διαφωτισεις, be my guest. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...