Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η αλήθεια είναι καθολική ότι και να λέμε: Από 30 στα 60 καρέ μια χαρά διαφορά υπάρχει, χαοτική όσο αφορά shooters πρώτου προσώπου. Δεν έχω άποψη για άνωθεν των 60 μιας και τα monitor μου υποστηρίζουν εώς και 60hz

 

Edit: Εννοείται οτι έπαιζα ανταγωνιστικά στα μέση-τέλη του '90 όχι με 60, αλλά ούτε και 30. Τότε το όριο το θέταμε 15-20fps.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

βρηκα σε κουτα στο παταρι , το FALLOUT στο κουτι του σε τελεια κατασταση... δεν ηξερα καν οτι το ειχα καποτε αγορασει.. παιζει να μην ειναι και δικο μου :P

 

βρηκα και το Ubik.. omg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω αν εχει ποσταριστει,αλλα οι δημιουργοι του εξαιρετικου This War of Mine ερχονται με καινουριο dystopian game.

 

https://www.youtube.com/watch?v=bjsmjmm1kYM

 

Ενδιαφερον teaser που μου θυμισε Cryostasis για οσους το χουν παιξει

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά τόσο χαμηλές πωλήσεις είχε το πρώτο FC ; Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν βλέπουμε τέτοια γκέιμς με γραφικάρες στις μέρες μας..

 

Untitled.png

 

Και κάτι ακόμα για όσους λένε ότι το Crysis δεν είχε gameplay..

 

34134267443_8ffba3d435_o.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Καλά τόσο χαμηλές πωλήσεις είχε το πρώτο FC ; Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν βλέπουμε τέτοια γκέιμς με γραφικάρες στις μέρες μας..

 

Untitled.png

 

Και κάτι ακόμα για όσους λένε ότι το Crysis δεν είχε gameplay..

 

34134267443_8ffba3d435_o.gif

 

 

 

Scripted gameplay αλλιώς είναι quickload fest, δεν γίνετε αυτό χωρίς να σταματάει ο χρόνος στο radial menu, δεν είναι τυχαίο που modern games Dishonored για παράδειγμα έχουν slow/stop time στο radial menu. Επίσης λογικό το πρώτο game να μην πούλησε τόσο όταν το pc gaming ήταν πανάκριβο τότε και με πολύ λιγότερο αγοραστικό κοινό ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην ταυτιζετε το επιτυχημένο παιχνιδι με τις εκατομμύρια πωλήσεις, και με 100000 ή ένα εκατομμύριο πωλήσεις ένα παιχνιδι μπορει να θεωρειτε πολύ επιτυχημένο αν βγάζει σημαντικο κέρδος και καλύπτει τα έξοδα παραγωγής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχε gameplay αλλά ποτέ δεν ήταν απαραίτητο να παίζεις έτσι,δε σε ωθούσε το παιχνίδι. Οπότε άλλη μια από τα ίδια

Ενώ τα υπόλοιπα σύγχρονα σε ωθούν...Το θέμα είναι να υπάρχει η επιλογή.Το τι θα την κάνει ο άλλος είναι δικό του ζήτημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρωτο Fc1 δεν βγηκε ποτε κονσολατο εξου και οι χαμηλες πωλησεις και οι κονσολες το 2004 ηταν τεζα πτωματα για να παιξουν μπαλιτσα τετοια visuals και βγαλανε το insticts που ηταν μια τερμα downgraded παπαρια...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά τόσο χαμηλές πωλήσεις είχε το πρώτο FC ; Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν βλέπουμε τέτοια γκέιμς με γραφικάρες στις μέρες μας..

 

 

 

Το Far Cry ειχε ερθει στην κυριολεξια απο το πουθενα. Δεν υπηρχε στο χαρτη. Θυμαμαι καναμε την κουβεντα στο σχετικο thread στο Anandtech τοτε ποθ ποσταρε το demo ενας χρηστης και ειχαμε εκπλαγει ολοι απο το playable demo που ειχε βγει! 

Δεν απορω λοιπον πως δεν ειχε πουλησει γιατι ο πολυς ο κοσμος αργησε να το μαθει σαν IP.

Το πρωτο Fc1 δεν βγηκε ποτε κονσολατο εξου και οι χαμηλες πωλησεις και οι κονσολες το 2004 ηταν τεζα πτωματα για να παιξουν μπαλιτσα τετοια visuals και βγαλανε το insticts που ηταν μια τερμα downgraded παπαρια...

 

Και ειχε βγει παρα πολυ αργοτερα το insticts αν θυμαμαι καλα.. Αδιαφορο περασε και δεν ακουμπησε..

Scripted gameplay αλλιώς είναι quickload fest, δεν γίνετε αυτό χωρίς να σταματάει ο χρόνος στο radial menu, δεν είναι τυχαίο που modern games Dishonored για παράδειγμα έχουν slow/stop time στο radial menu. Επίσης λογικό το πρώτο game να μην πούλησε τόσο όταν το pc gaming ήταν πανάκριβο τότε και με πολύ λιγότερο αγοραστικό κοινό ;)

 

Σιγουρα πολυ πιο ακριβο χομπυ απο οτι σημερα.. Θυμαμαι ειχα μια 9800pro τοτε και ηταν το πρωτο ουσιαστικα παιχνιδι που εκανε χρηση του SM 3.0 αργοτερα. Τοτε με το SM2.0 οι nvidia πατωνανε.. Θρυλικες εποχες ATI ;p

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

ηθελε και πολυ καλη καρτα γραφικων. Οι περισσοτεροι τοτε δεν ηξεραν ποιο παρτ του συστηματος τους ειναι η καρτα γραφικων

 

"Έχετε Viper 550 AGP?"

"Κώστααα! Έχουμε Viper 550 PCI?"

 

True story σε μαγαζί. (εποχές προ-Crysis / Κρίσης :P)

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...