Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 στο Ps4 για το 2016

http://www.vgchartz.com/yearly/2016/Global/

Pc μια εικονα

http://steamspy.com/app/360430

Βασικα για τι WD2 δεν εχω διαβασει/ακουσει πολλα παραπονα για να πω την αληθεια αν και δεν το εχω παιξει ακομα το παιχνιδι.

το call of duty 4,5 m στο ps4 οταν το the witcher πουλησε 4 m στην ιδια πλατφορμα σε retail.

Ποσο πιο κατω μπορει να φτασει το gaming 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

το call of duty 4,5 m στο ps4 οταν το the witcher πουλησε 4 m στην ιδια πλατφορμα σε retail.

Ποσο πιο κατω μπορει να φτασει το gaming 

To Call of duty ειναι αλλης κατηγοριας απο το Witcher. Ειναι παιχνιδι που εγινε γνωστο κυριως για το Multiplayer του απο εποχες Warfare 2 στο ps3 και μετα,και φετος σε αντιθεση με αλλες χρονιες εχει και τιμη χωμα για day one.

Δεν ειναι αυτο ο κακος της παρεας οπως επισης δεν ειναι το Witcher για ολους.

Και αυτο φενεται και απο το Dark Souls 3,παρολη την επιτυχια του Bloodborne ποσο κατω σε πωλησεις ειναι.

 

Ακομα μεγαλυτερη εκπληξη βεβαια σε βαθος χρονου προκαλουν και τα παιχνιδια στις θεσεις 24,25,26 καθενα για τους δικους του λογους βεβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μαφια τελικά πούλησε σοβαρά νούμερα; έχω την εντύπωση ότι πήγε άπατο 

493.000 μεχρι τωρα https://steamspy.com/search.php?s=Mafia+3 Ενω το mafia 2 πλησιαζει τα 3 εκατομυρια. Ειναι λιγες για παιχνιδι που κυκλοφορησε πριν 3 μηνες αλλα καλα να παθουν για να μαθουν να μην  βγαζουν σε τετοιο χαλι την pc την εκδοση αλλη φορα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά το ότι είναι χάλι port είναι δευτερεύον το θέμα είναι ότι από ότι έχω καταλάβει είναι και χάλι game πέρα από το story που πρέπει να είναι καλό

 

και το dishonored είναι προβληματικάτζα αλλά τουλάχιστον είναι καλό παιχνίδι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν έχεις δεί βίντεο σύγκριση Mafia 1,2 με 3, δες να κλάψεις. 

 

Όσον αφορά το στόρυ, μόνο και μόνο που έχει μαύρο πρωταγωνιστή με ξενερώνει. Βαρέθηκα με το diversity. Δεν το αγοράζω ούτε από τον θείο αυτό το παιχνίδι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά το στόρυ, μόνο και μόνο που έχει μαύρο πρωταγωνιστή με ξενερώνει. Βαρέθηκα με το diversity. Δεν το αγοράζω ούτε από τον θείο αυτό το παιχνίδι.

Ασχέτως diversity ή μη, είναι αρκετά πετυχημένη ιδέα μαύρος πρωταγωνιστής σε παιχνίδι που έχει να κάνει με το οργανωμένο έγκλημα του 70. (Το αστείο είναι οτι θα ήταν ακόμα πιο ιστορικά σωστό στην νέα Υόρκη αντί της Ορλεάνης ) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασχέτως diversity ή μη, είναι αρκετά πετυχημένη ιδέα μαύρος πρωταγωνιστής σε παιχνίδι που έχει να κάνει με το οργανωμένο έγκλημα του 70. (Το αστείο είναι οτι θα ήταν ακόμα πιο ιστορικά σωστό στην νέα Υόρκη αντί της Ορλεάνης ) 

Πετυχημένη ιδέα θα ήταν αν ήταν ανεξάρτητος τίτλος τύπου criminals, hood, gta κτλπ. Στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δε θα έλεγα ότι τη βάρκα του pc gaming την πήγαμε με κουπί στην ψηφιακή εποχή.Μάλλον μας έφερε το ρεύμα του Ποσειδώνα.Αλλά αυτό είναι καθαρά θέμα οπτικής του καθενός.Υποψιάζομαι πως δεν το δέχεσαι, αλλά τέλος πάντων.

 

Όταν μιλάμε για digital, ουσιαστικά για δύο πράγμα μιλάμε κατά βάση: για Steam και για GoG. Το μεν Steam δημιουργήθηκε το 2002, αλλά η σοβαρή του εδραίωση ξεκίνησε τουλάχιστον 5 χρόνια μετά, όταν φτιάχτηκε το Community.

 

Από τη άλλη, το GoG ξεκίνησε ως πιο κουλτουριάρικο/niche κατάστημα το 2008 έχοντας στο δυναμικό του μόνο παλιά games. ΑΑΑ τίτλους έβαλε 4 χρόνια μετά, δηλαδή το 2012, οπότε και άρχισε να θεωρείται κανονικό digital store.

 

Πέντε και τέσσερα χρόνια πιο πολύ «ρυθμό χελώνας» θα το αποκαλούσα, παρά «ρεύμα του Ποσειδώνα». Η εδραίωση του digital άργησε πάρα πολύ στο PC. Πόσο πιο αργά να γινόταν η μετάβαση;

 

 

 

Το εχω ξαναπει και πιο παλια.Βγαλτε κουτατες εκδοσεις που εκτως του καλου παιχνιδιου να υπαρχει και ωραιο φυσικο περιεχομενο(Witcher 3,GTA V)να δεις αν θα προτιμησει ο κοσμος την κουτατη εκδοση απο την ψηφιακη.

 

Ενδεικτικά και μόνο για να καταλάβουν οι πιο μικροί ηλικιακά τι σήμαινε «κουτάτη έκδοση» τα παλιά χρόνια: Το Age of Empires 2 είχε 100 σελίδες manual.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λέω δεν πήγαμε τη βάρκα εμείς αλλά μας έφερε το ρεύμα, δεν εννοώ ότι η μετάβαση ήταν ταχεία, αλλά ότι ήταν βίαιη.Ακομα και τώρα οι pc gamers αντιδρούν στο digital only, ακόμα και μετά την απόλυτη επικράτησή του. Θέλεις να σου θυμίσω το *** που έπεφτε όταν η valve έκανε υποχρεωτική τη χρήση του steam για τα παιχνίδια της;Δεν ήθελε ο κόσμος το ψηφιακό.Ήθελε και σε μεγάλο βαθμό θέλει το παραδοσιακό retail παιχνίδι χωρίς δεσμεύσεις σε ένα λογαριασμό κλπ.Αυτο όμως δε σημαίνει ότι εν τέλει έγινε αυτό που ήθελε το κοινό.Αυτο λέω τόσην ώρα ο άνθρωπος και ξεφεύγουμε σε άλλες συζητήσεις.Οπως σου επέβαλαν το ψηφιακό και δεν το επέλεξες (ασχέτως αν θεωρεί ο καθένας ότι έγινε αργά ή γρήγορα), το ίδιο θα γίνει και με το συνδρομητικό/cloud gaming όταν το αποφασίσουν και θεωρούν ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου.Ειδικα στις κονσόλες.Το pc gaming πιστεύω ότι λόγω του γεγονότος ότι είναι μία γιγαντωδης και πολυκερματισμενη αγορά και συνεπώς πιο δύσκολα ελέγξιμη (και για άλλους λόγους βέβαια, αλλά θεωρώ αυτόν τον πιο βασικό), λογικά θα αντισταθεί.Οι κονσολιτσες με τη φιλοσοφία του πατάω το κουμπί και βγαίνει μία θολή χοντρή από δύο παίχτες όλους κι όλους, θαρρώ πως θα το πουν το ποίημα νωρίτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενδεικτικά και μόνο για να καταλάβουν οι πιο μικροί ηλικιακά τι σήμαινε «κουτάτη έκδοση» τα παλιά χρόνια: Το Age of Empires 2 είχε 100 σελίδες manual.

Για την ακριβεια ειχαν συνδιασει το manual οδηγιων με ενα μικρο οδηγο για το παιχνιδι,(κοινως κατι σαν τα τωρινα βιβλιαρακια που τα πλασαρουν στις Limited και collectors εκδοσεις που κοστιζουν ακριβοτερα,τοτε τα εδιναν τσαμπα στην ουσια).

 

Να και ενα παραδειγμα απο το Battle chest του Wow με ενα επισης μεγαλο βιβλιο/manual.

Όταν λέω δεν πήγαμε τη βάρκα εμείς αλλά μας έφερε το ρεύμα, δεν εννοώ ότι η μετάβαση ήταν ταχεία, αλλά ότι ήταν βίαιη.Ακομα και τώρα οι pc gamers αντιδρούν στο digital only, ακόμα και μετά την απόλυτη επικράτησή του

Αν το παραπανω που εχω τονισει προκυπτει απο το Windows Store εισαι τερμα λαθος τουλαχιστον με αυτο που θες να περασεις.

 

Οσο για το Steam να σου θυμισω οτι δεν ειναι μονο αυτο. Πλεον υπαρχει και το Uplay για παιχνιδια της Ubisoft,το Origin για την ΕΑ(και στις κονσολες χρειαζεσαι λογαριασμο για προσβαση στο online),το Battlenet της Blizzard και παει λεγοντας.

 

Η Valve μπορει να επεβαλε οτι επεβαλε αλλα σε βαθος χρονου ειδες που δικαιωθηκε οταν γραφονται κουβεντες οπως

-τα εχω ολα μαζεμενα σε μια βιβλιοθηκη

-εχω γεμισει το σπιτι/αποθηκη με κουτια που δεν χωρανε

-steam sales(βαλε και τα κλειδαδικα αν θες)

 

Και παει λεγοντας.Και στις κονσολες εγινε η αρχη με το Destiny που θελει online για να παιξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πετυχημένη ιδέα θα ήταν αν ήταν ανεξάρτητος τίτλος τύπου criminals, hood, gta κτλπ. Στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

Μέρος της αμερικάνικης μαφίας ξεκίνησε απ το harlem, απ το οποίο έχασαν σιγά σιγά τον έλεγχο μετά το 50 από συμμορίες μαύρων οι οποίες εξαπλώθηκαν και εκτός harlem οπότε sci-fi δεν είναι σίγουρα :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Όταν λέω δεν πήγαμε τη βάρκα εμείς αλλά μας έφερε το ρεύμα, δεν εννοώ ότι η μετάβαση ήταν ταχεία, αλλά ότι ήταν βίαιη.Ακομα και τώρα οι pc gamers αντιδρούν στο digital only, ακόμα και μετά την απόλυτη επικράτησή του. Θέλεις να σου θυμίσω το *** που έπεφτε όταν η valve έκανε υποχρεωτική τη χρήση του steam για τα παιχνίδια της;Δεν ήθελε ο κόσμος το ψηφιακό.Ήθελε και σε μεγάλο βαθμό θέλει το παραδοσιακό retail παιχνίδι χωρίς δεσμεύσεις σε ένα λογαριασμό κλπ.Αυτο όμως δε σημαίνει ότι εν τέλει έγινε αυτό που ήθελε το κοινό.

 

Δεν ξέρω που αναφέρεσαι ακριβώς, κάποιο link θα με βοηθούσε. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι ο Steam client έκανε launch παρέα με την beta του CS 1.6, το οποίο απαιτούσε Steam για να τρέξει. Αντιγράφω από την wikipedia:

 

«The Steam client was first made available for public beta testing in January 2003 during the beta period for Counter-Strike1.6, for which it was mandatory to install and use. At the time, Steam's primary function was streamlining the patch process common in online computer games. Steam was an optional component for all other games. 80,000–300,000 gamers tested the system when it was in its beta period.[16][17] The system and website choked under the strain of thousands of users simultaneously attempting to play the latest version of Counter-Strike.[18]»

 

Δηλαδή ο κόσμος δεν ήθελε το Steam σε τέτοιο βαθμό που κατέρρευσε όλο το οικοδόμημα από την επισκεψιμότητα. :P

 

Ok, το καταλαβαίνω ότι υπάρχει κόσμος ο οποίος τα θέλει κουτάτα, αλλά είναι απειροελάχιστος μπροστά στα 125m χρηστών του Steam. Η συντριπτική πλειοψηφία των PC gamers είναι υπέρ του digital only.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι κατέρρευσε το σύστημα δεν σημαίνει ότι το ήθελε ο κόσμος. Άλλωστε ήταν υποχρεωτικό.

 

Αυτό που δείχνει είναι ότι το Counter Strike ήταν τοσο καλό και δημοφιλές που το χρησιμοποίησε η Valve για να επιβάλει το σύστημα της.

 

Επί εποχής Half Life 2 οι περισσότεροι γκρίνιαζαν για το Steam.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το ότι κατέρρευσε το σύστημα δεν σημαίνει ότι το ήθελε ο κόσμος. Άλλωστε ήταν υποχρεωτικό.

 

Αυτό που δείχνει είναι ότι το Counter Strike ήταν τοσο καλό και δημοφιλές που το χρησιμοποίησε η Valve για να επιβάλει το σύστημα της.

 

Επί εποχής Half Life 2 οι περισσότεροι γκρίνιαζαν για το Steam.

 

 

Ε, καλά τώρα κοροιδευόμαστε και μεταξύ μας μου φαίνεται. Είτε ο κόσμος δεν δέχεται το Steam και δεν παίζει τα games που περιλαμβάνονται σε αυτό όσο καλά και αν είναι, είτε ο κόσμος δέχεται το Steam μαζί με τα games του. Το «βαράτε με κι ας κλαίω» είναι επιχείρημα που αντιστοιχεί σε πεντάχρονα και η γκρίνια που υπήρχε σε καμία περίπτωση δεν αντικατοπτρίστηκε στις πωλήσεις που είχε κάνει το HL2 τόσο εντός του Steam, όσο και σε retail (που απαιτούσε Steam). Οπότε τζάμπα πήγε το κλάμα. Αν διαφωνείς, δεν αγοράζεις, απλά τα πράγματα. Αν αγοράσεις, τότε συμφωνείς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...