Aruil Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Το bitrate θες να πεις. O αλγόριθμος συμπίεσης του YouTube (VP9) είναι άψογος. Το Wii U gamepad κάνει streaming σε ανάλυση 480p με variable bitrate 40 (!!!) Mbps και το ανθρώπινο μάτι δεν μπορεί να το ξεχωρίσει από ασυμπίεστη εικόνα... το PS4 Pro σε 1080p60 δεν φτάνει ούτε 15 Mbps. Αμφότερα σε H.264. Αυτό όπως καταλαβαίνεις είναι κάτι που αλλάζει εύκολα με μια ρύθμιση (εφόσον το υποστηρίζει το hardware), όμως το bandwidth κοστίζει (με εξαίρεση το σπιτικό LAN) και δεν έχουν όλοι τις ίδιες απαιτήσεις. Έτσι και σήμερα άλλος παίζει σε 1050 και άλλος σε 1080... ενδεχομένως να σου δίνουν επιλογή για αυξημένο bitrate, με αυξημένο κόστος συνδρομής όμως. Αυτό που θα έπρεπε να σε απασχολεί περισσότερο είναι ότι μιλάμε για κλειστά συστήματα (server blades) που δεν επιδέχονται τροποποιήσεων (από mods μέχρι cracks) όπως ένα κλασικό PC. Οριστική ταφόπλακα σε κάθε λογής «θείους». Θα είναι pre-configured έτοιμο για κατανάλωση (όπως μια κονσόλα), αλλά με ανάλυση/fps επιπέδου PC (βλ. GTX 1080). Best of both worlds κατά μια έννοια. Και φυσικά δεν θα ασχολείσαι με downloads και patches (αν και είμαι σίγουρος ότι τότε κάποιοι θα νοσταλγούν αυτές τις εποχές ). Καλώς ή κακώς τότε θα τελειώσει οριστικά το παραδοσιακό gaming και η ιδιοκτησία του hardware/software. Όλα θα είναι με ενοικίαση. Άψογος για τη χρήση που του γίνεται. Lossless δεν είναι οπότε για εμένα δεν είναι και αποδεκτός για οτιδήποτε που έχει να κάνει με τέχνη άμεσα η έμμεσα. Φαντάζομαι δεν είναι και αποδεκτός για μια μεγάλη μερίδα παιχτών, αλλιώς δεν θα είχαν και ιδιέταιρη δουλειά οι εταιρείες hardware. Δεν βλέπω με ποιόν τρόπο θα πεθάνει το παραδοσιακό pc gaming. Για να streamάρει κάποιος θα χρειάζεται κάπου στον κόσμο να υπάρχει στημένο ένα gaming pc. Τι θα μας σταματά από το να στήσουμε αυτό το gaming pc στο σπίτι μας; Θα σταματήσει να πωλείται H/W; Φαντάζομαι η λογική είναι ότι το hardware που θα είναι προς πώληση θα είναι κάτι σε επίπεδο media center και το μόνο δυνατό hardware που θα παράγεται θα πηγαίνει σε αυτές τις υπηρεσίες. Και βινύλιο πωλείται σήμερα, αλλά σε περιορισμένες ποσότητες και θεωρείται niche ενασχόληση... Το 99,9% θα στραφεί στο cloud λόγω ευκολίας. Αν ήταν έτσι θα είχε γυρίσει και το 99.9% των gamers στις κονσόλες λόγω ευκολίας, αλλά τα μερίδια της αγοράς είναι σχεδόν σταθερά.
p4n0s86 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Αυτό το έχει δοκιμάσει κανείς; https://liquidsky.tv/ Αν κατάλαβα καλά, κάτι τέτοιο θα κάνει και η Nvidia και γι' αυτό συζητάτε έτσι;
bedazzled Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δεν ξέρω κατά πόσο είναι πιο εύκολο το cloud computing στο pc gaming απ' ότι το local gaming. Ειδικά στα competitive multiplayer games θα πρέπει να αναλυθεί περαιτέρω το ζήτημα. Στις κονσόλες το βλέπω να δουλεύει και μάλιστα σύντομα, αλλά στο pc δεν το βρίσκω και πολύ εφικτό. Ίσα-ίσα για Competitive MP θα είναι καλύτερα στο cloud... ακόμα και με p2p, στην ουσία θα είναι σαν να έχεις dedicated servers. Το ένα server blade θα επικοινωνεί με το άλλο μέσω LAN, ενώ τώρα επικοινωνούν μέσω internet. Το Remote Play για upload δεν θέλει πάνω από 96 Kbps... ναι, τόσο λίγο τρώνε τα input commands. Ένα online game θέλει παραπάνω, ειδικά για p2p. 1) Άψογος για τη χρήση που του γίνεται. Lossless δεν είναι οπότε για εμένα δεν είναι και αποδεκτός για οτιδήποτε που έχει να κάνει με τέχνη άμεσα η έμμεσα. Φαντάζομαι δεν είναι και αποδεκτός για μια μεγάλη μερίδα παιχτών, αλλιώς δεν θα είχαν και ιδιέταιρη δουλειά οι εταιρείες hardware. 2) Φαντάζομαι η λογική είναι ότι το hardware που θα είναι προς πώληση θα είναι κάτι σε επίπεδο media center και το μόνο δυνατό hardware που θα παράγεται θα πηγαίνει σε αυτές τις υπηρεσίες. 3) Αν ήταν έτσι θα είχε γυρίσει και το 99.9% των gamers στις κονσόλες λόγω ευκολίας, αλλά τα μερίδια της αγοράς είναι σχεδόν σταθερά. 1) Αν θες lossless, τότε φαντάζομαι δεν σου κάνουν ούτε τα pre-rendered cutscenes σε πολλά παιχνίδια. Κι αυτά συμπιεσμένα είναι. 2) Η Intel έχει πει ότι στο μέλλον σκέφτεται να γυρίσει τις CPUs από LGA σε BGA (soldered)... το λες και κονσολοποίηση (κι εκεί κολλημένo στην πλακέτα είναι) αν γίνουν έτσι τα πράγματα. 3) Ακόμα υπάρχει διαφοροποίηση (άσχετα με το τι λένε διάφοροι) ανάμεσα σε PC και κονσόλες. Στο απώτερο μέλλον θα έχει ομογενοποιηθεί ακόμα περισσότερο η τεχνολογία. Μην ξεχνάς ότι ο σημερινός 20άρης είναι ο αυριανός 40άρης, παντρεμένος, με οικογένεια, παιδιά κλπ. Κάποιοι θέλουν ένα μικρό αθόρυβο κουτί να το βάζουν στην TV και να παίζουν, άσχετα αν στα νιάτα τους είχαν λιώσει στο PC... Ρώτα και κανά παντρεμένο να σου πει τι είναι το WAF approved και γιατί δεν μπορούν να έχουν όλοι σπίτι τους ένα τουμπανοPC που καίει μερικές εκατοντάδες watts, με θόρυβο κλπ. Το τι θα κάνω εγώ ή εσύ, μικρή σημασία έχει. Εδώ μιλάμε για την μάζα/πλειοψηφία που καλώς ή κακώς καθορίζει τις τάσεις στην τεχνολογία και όχι μόνο. Ξέρει τι κάνει και η Sony (PS Now) και η nVidia (GeForce Now) και που πάει το μέλλον του gaming... προς το παρόν η φάση είναι beta testing. Η αποδοχή IMHO θα κριθεί σε τιμολογιακό επίπεδο... αν είναι προσιτό με καλή ποιότητα, έτσι θα παίζουν σχεδόν όλοι. 1
Aruil Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Τα cutscenes τα θεωρώ το πιο ασήμαντο πράγμα σε ένα παιχνίδι. Θα μπορούσαν να τα βάλουν ξεχωριστά όπως έκανε το overwatch και να σταματήσουν να μου λένε τι κάνει ο χαρακτήρας μου όταν μου παίρνουν τον έλεγχο από τα χέρια μου. Και είναι τελείως διαφορετικό ζήτημα γιατί ένα cutscene είναι φτιαγμένο και μελετημένο και ξέρουν ακριβώς που να κόψουν για το compression. Αντίθετα live gameplay δεν έχει αυτές τις ανέσεις. Για τα BGA ας το κάνει και βλέπουμε πως θα πάει. Μπορεί να είναι και κάτι παράπλευρο όπως τα APU's. Δεν μου λέει κάτι ότι ο σημερινός 20άρης θα γίνει 40άρης, θα ξαναυπάρξουν 20άρηδες που δε θα τους νοιάζει το εύκολο. Και όσο περισσότερο προχωράει η διείσδηση της τεχνολογίας τόσο περισσότερο θα υπάρχουν κοπέλες που θα ασχολούνται και αυτές και δεν θα απαιτούν να πεταχτεί το pc γιατί τους χαλάει την αισθητική. Και στο κάτω κάτω δεν έχει καν σημασία. Η μάζα/πλειοψηφεία μιλάει ετησίως με το pc gaming σε συνεχή άνοδο τα τελευταία χρόνια.
Moderators Malthador Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Φαντάζομαι η λογική είναι ότι το hardware που θα είναι προς πώληση θα είναι κάτι σε επίπεδο media center και το μόνο δυνατό hardware που θα παράγεται θα πηγαίνει σε αυτές τις υπηρεσίες. Ότι δεν θα διαθετίθεται καν το -δυνατό- H/W προς λιανική πώληση; Το θεωρώ απίθανο, τουλάχιστον στη μορφή που λειτουργούν σήμερα οι κατασκευαστές δεν είναι εφικτό από εμπορικής άποψης. Το βλέπω να δουλεύει σε επίπεδο κονσόλας, να εξαφανιστούν δηλαδή οι παραδοσιακές κονσόλες και να διατίθενται τα games μόνο από το cloud, δεν το βλέπω να δουλεύει σε επίπεδο pc gaming, γιατί αυτό που πάει να πλασάρει, έτσι όπως πάει να το πλασάρει η Nvidia δεν είναι pc gaming. Στημένα κλειστά συστήματα είναι, σαν κονσόλες, που τρέχουν games. Το πιο απλό: θα έχω τη δυνατότητα να παίξω με τις ρυθμίσεις σε κάθε game του Geforce Now; Εάν ναι, τότε η ευκολία πάει περίπατο (γιατί μπορεί να καταλήξω σε κάτι unplayable) και άρα το concept χάνει τη βασική του ιδέα. Εάν όχι, τότε δεν είναι pc gaming, είναι console gaming. Ίσα-ίσα για Competitive MP θα είναι καλύτερα στο cloud... ακόμα και με p2p, στην ουσία θα είναι σαν να έχεις dedicated servers. Το ένα server blade θα επικοινωνεί με το άλλο μέσω LAN, ενώ τώρα επικοινωνούν μέσω internet. Το Remote Play για upload δεν θέλει πάνω από 96 Kbps... ναι, τόσο λίγο τρώνε τα input commands. Ένα online game θέλει παραπάνω, ειδικά για p2p. Οι ρυθμίσεις σε κάθε game θα είναι προ-επιλεγμένες; Ή θα ακολουθείται σύστημα κονσόλας; ------------------------------------------- Τελοσπάντων, αυτό που βλέπω να δουλεύει είναι το εξής (μιλάω πάντα για το κομμάτι που αφορά το pc gaming): Θα υπάρχουν σαφώς υπηρεσίες αυτής της μορφής για όποιον θέλει την ευκολία με προεπιλεγμένα settings και λοιπά, αλλά θα κοντράρονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες των κονσολών. H/W δεν θα σταματήσει να πωλείται και αντίστοιχα θα μπορεί κάποιος να στήσει ένα gaming pc στο σπίτι του και να έχει πρόσβαση σε αυτό από οπουδήποτε, αφού οι συνδέσεις θα είναι εξαιρετικά καλές. Ένα DIY GeForce Now δηλαδή. Πράγμα που ήδη μπορεί να κάνει κάποιος, αλλά σε πολύ βρεφικό στάδιο.
nektarios_rs Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό και ειδικά η Activision το κάνει συνέχεια, αφαιρεί παιχνίδια από τα Stores χωρίς καμία ενημέρωση.. Προσωπικά φροντίζω να αγοράζω όσο πιο σύντομα γίνεται (σε decent sale βέβαια) όποιο παιχνίδι βασίζεται σε IP όπως πχ αυτά της Marvel. Όσο για τον τίτλο του video, τον βρίσκω υπερβολικό, ποτέ δεν έχει αφαιρεθεί αγορασμένο παιχνίδι από library χρήστη, και τις 1-2 φορές που έχει συμβεί σε κάτι indie games ήταν κατά λάθος και διορθώθηκε αμέσως..
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Epic Games on why it favoured consoles over PCs in the past, and the current battle between PC vs consoles
Oroku Saki Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Η Εpic ερχεται πισω στο pc αφου ειδαν οτι δεν μπορουν να βγαλουν αλλα χρηματα στις κονσολες. Ομως δεν επρεπε να εγκαταλειψουν ποτε το pc. Οχι να το παρατησουν και μετα να ερθουν να μας ζητησουν συγνωμη σαν να μην εγινε τιποτα. Τουλαχιστον παραδεχτηκαν το λαθος τους. Αφου βλεπουν πως το pc gaming γινεται ολο και πιο δημοφιλες οπως λεει ο Tim.
logistoulis Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Epic Games on why it favoured consoles over PCs in the past, and the current battle between PC vs consoles άσε μας ρε tim, τόσα χρόνια στο κλάσιμο αλλά μόλις τα σπάτε με την ms βλέπουμε επιτέλους ξανά gears στο pc (γιατί και το 1ο είχε βγει πριν το remaster) και τώρα ξανά θυμηθήκατε το pc και πάτε να βρείτε ανύπαρκτη σχέση μεταξύ mobile και pc gaming (?) #asemaskouklitsamou μόνο από την ίδια την ms μπορεί να γίνει η όποια φάση και να γίνουν κοινά τα 2 οικοσυστήματα 2
seithan Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Η Εpic ερχεται πισω στο pc αφου ειδαν οτι δεν μπορουν να βγαλουν αλλα χρηματα στις κονσολες. Ομως δεν επρεπε να εγκαταλειψουν ποτε το pc. Οχι να το παρατησουν και μετα να ερθουν να μας ζητησουν συγνωμη σαν να μην εγινε τιποτα. Τουλαχιστον παραδεχτηκαν το λαθος τους. Αφου βλεπουν πως το pc gaming γινεται ολο και πιο δημοφιλες οπως λεει ο Tim. *** η Έπικ και η κάθε Έπικ στο φινάλε. Γουστάρω να παίξω το χ-ψ game. Θα το κάνω, δεν θα μπώ σε οπαδισμούς και ιστορικές αναδρομές. Προτιμώ να παιξώ με τα όργανα μου, παρά να υποβιβάσω την φύση μου με τέτοιες μπούρδοπροβληματισμούς που μου πλασάρουν ύπουλα εταιρίες.. διασκέδασης.. Ο μόνος λόγος που δεν αγόρασα το GoW4 αν και ήθελα για το multi, είναι οτι απλά ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ. GTFO.
Psycho_Warhead Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Scalebound is no longer in development, cancelled by Microsoft
logistoulis Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 κρίμα, θα ήθελα κι άλλα hack n slash.. να δούμε τι θα λέει το nier automata στο pc που θα βγάλει η platinum (αν και αυτό υποτίθεται ότι θα είναι rpg, αλλά θα έχει ξύλο της platinum) αυτή τη περίοδο παίζω devil may cry 4 που δεν είχα παίξει λόγω του ότι δεν είχα ps3 και έχω αρρωστήσει με τη παιχνιδάρα (και θυμήθηκα πάλι το αίσχος που είχαν κάνει με το reboot dmc και συγχύστηκα), θα μπορούσε αυτό να βγει το αγαπημένο μου παιχνίδι του '16 σίγουρα από τα πιο ευχάριστα που έπαιξα πάντως με αφορμή αυτό πάντως να πω ότι ενώ έχω δηλώσει κατά των remastered εκδόσεων, στη προκειμένη περίπτωση χαίρομαι ένα παλιό παιχνίδι σε πιο "ανεκτή μορφή" (γιατί είναι του '08-'09 φαντάζομαι vanilla από το ps3 δε θα το άντεχα σήμερα.. ) οπότε ίσως είμαι λίγο άδικος με τα remaster που εγώ έχω παίξει, αλλά από την άλλη όταν προκύπτουν παιχνίδια που δεν έχω παίξει καλό είναι να έχει πέσει κάποιο lifting για να μη βγάλουμε και τα μάτια μας οπότε αναθεωρώ, ειδικά για τους πιο μικρούς από μένα που δεν έχουν προλάβει μεγάλα παιχνίδια ειδικά από τα '90s βέβαια για ενδεχόμενες καταστροφές τίτλων όπως του ff vii (που θα βγάλει ΚΑΙ αυτό σε επεισόδια η αθεόφοβη square, δε της έφτανε το hitman ή το ότι έκοψε το deus ex στη μέση) παραμένω πολύ σκεπτικός. κάποια πράγματα δεν ξέρω αν είναι καλό να τα πειράζουμε.. να δω τη σκηνή στο μπουρδέλο με τον cloud ντυμένο γυναίκα πώς θα την κάνουν
cpttony Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 (επεξεργασμένο) Scalebound is no longer in development, cancelled by Microsoft Από τότε που είδα το πρώτο gameplay, το σκέφτηκα ότι δεν θα πάει πολύ μακριά.. Φαινόταν, ότι με το ζόρι το "σήκωνε" το XO. Επίσης, έχω την εντύπωση ότι ούτε τo Crackdown 3 θα βγει στο XO... το βλέπω για Scorpio. Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου 2017 από cpttony 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις