Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η Arkane λεει οτι δεν θα εχει προβληματα στο pc το Prey επειδη χρησιμοποει την Cry Engine που ειναι καλυτερη μηχανη και φτιαγμενη για pc http://www.dsogaming.com/news/arkane-studios-claims-that-the-pc-launch-of-prey-wont-be-plagued-by-performance-issues/

Θα το δουμε οταν κυκλοφορησει το παιχνιδι αν οντως τρεχει τοσο καλα οσο λενε.

  • Moderators
Δημοσ.

 

Η τιμολόγηση είναι τουλάχιστον αστεία.

 

Θα πρέπει να ακολουθηθεί μοντέλο του στυλ 70-80$ το χρόνο με unlimited πλάνο αν θέλουν να έχουν μία πιθανότητα να πετύχει το σχέδιο.

Δημοσ.

εγώ σκέφτομαι μήπως απλά ξοδέψουν πολλά λεφτά που πάνε χαμένα 

 

επίσης έχουν αρκετό κοινό που αναβαθμίζει κάθε 2ετία, αν γλυκαθεί με το να δίνει 70-80€ το χρόνο θα χάσουν κι άλλα + τα χρήματα που θα πρέπει να ξοδέψουν σαν αρχική επένδυση (και να συνεχίσουν να ρίχνουν) για να δουλεύει κάτι τέτοιο σωστά

 

 

με το απλό μου το μυαλό νομίζω ότι δεν είναι φάση yt που απλά προσθέτουν αποθηκευτικό χώρο, εδώ πρέπει να βάζουν πολύ πιο ακριβές gpu που κάνουν λεφτά και απαξιωνόνται πολύ πιο γρήγορα 

 

αν ήμουν εταιρεία γραφικών θα προσπαθούσα να σαμποτάρω αυτή την ιδέα, ή να άφηνα άλλον να τη δοκιμάσει/χρηματοδοτήσει να πουλήσω καμιά κάρτα όχι να ηγηθώ του εγχειρήματος

 

βέβαια δεν είμαι εταιρεία γραφικών, οπότε δεν έχει σημασία τι πιστεύω 

Δημοσ.

...

Πρόσεξε τι κάνει το marketing... Σου λέει η nVidia:

 

"Δανείσου μια ΤιτανΧ απ'το cloud να παίξεις το Χ παιχνίδι όλα στα ultra/4K κλπ. Δες πόσο ωραίο φαίνεται... Μπορείς κι εσύ τώρα να πάρεις μια 1080Τι με λιγότερα λεφτά από την ΤιτανΧ και να έχεις μια πολύ κοντινή εμπειρία στο ΔΙΚΟ ΣΟΥ pc!!!!"

 

Κι εσύ πας και αντικαθιστάς την κάρτα γραφικών σου με μια 1070 γιατί δεν έχεις λεφτά για 1080 αλλά το στόχο της η nVidia τον πέτυχε... πήρε τα λεφτά σου!!!!

Δημοσ.

ναι.. έτσι όπως το λες δεν είναι κακό

 

αλλά να δούμε και πώς ακριβώς θα δουλέψει το θέμα συνδρομής ή το θέμα λαγκ

 

αν το ποσό δεν είναι τόσο μεγάλο πάντως πολλοί μπορεί να επέλεγαν και αυτή τη λύση 

Δημοσ.

εγώ σκέφτομαι μήπως απλά ξοδέψουν πολλά λεφτά που πάνε χαμένα 

 

επίσης έχουν αρκετό κοινό που αναβαθμίζει κάθε 2ετία, αν γλυκαθεί με το να δίνει 70-80€ το χρόνο θα χάσουν κι άλλα + τα χρήματα που θα πρέπει να ξοδέψουν σαν αρχική επένδυση (και να συνεχίσουν να ρίχνουν) για να δουλεύει κάτι τέτοιο σωστά

 

 

με το απλό μου το μυαλό νομίζω ότι δεν είναι φάση yt που απλά προσθέτουν αποθηκευτικό χώρο, εδώ πρέπει να βάζουν πολύ πιο ακριβές gpu που κάνουν λεφτά και απαξιωνόνται πολύ πιο γρήγορα 

 

αν ήμουν εταιρεία γραφικών θα προσπαθούσα να σαμποτάρω αυτή την ιδέα, ή να άφηνα άλλον να τη δοκιμάσει/χρηματοδοτήσει να πουλήσω καμιά κάρτα όχι να ηγηθώ του εγχειρήματος

 

βέβαια δεν είμαι εταιρεία γραφικών, οπότε δεν έχει σημασία τι πιστεύω 

 

Δεν πάει έτσι.

 

Το cloud streaming βασίζεται στο εμπορικό μοντέλο του overbooking.

 

Τουτέστιν για κάθε Πασχάλη/Τατιάνα θα πουλάνε π.χ. 10 (τυχαίο νούμερο) συνδρομές, γιατί κανείς δεν παίζει 24/7/365. Το τι αναλογία θα βρουν, το ξέρουν αυτοί. Αν πουλήσουν πολλές συνδρομές ανά κάρτα, θα είναι δύσκολο να βρεις ελεύθερο slot να παίξεις. Αν πουλήσουν λίγες, θα είναι ασύμφορο επιχειρηματικά. Κάπου στην μέση θα είναι η χρυσή τομή.

 

Το ίδιο πράγμα κάνουν τα γυμναστήρια (όπου νοικιάζεις τα όργανα), οι telcos με τις broadband συνδέσεις (δεν κατεβάζουν όλοι full speed 24/7/365), οι κάρτες ΜΜΜ κλπ κλπ. Παλιότερα αν θυμάστε γινόταν και με τις dial up όπου ενίοτε δυσκολευόσουν να πιάσεις γραμμή (αν ήταν πιασμένα όλα τα modem του ISP).

 

Αυτό είναι το μέλλον του gaming σε 15-20 χρόνια από σήμερα. Το να λέμε ότι τώρα είναι ακριβό δεν έχει να λέει κάτι. Πειραματική είναι η φάση και συνεπώς απευθύνεται σε λίγους. Και το 3DO ήταν πανάκριβο πριν από 23 χρόνια, αλλά οι home consoles του σήμερα βασίζονται σε αυτό το μοντέλο του multimedia μηχανήματος που παίρνει δισκάκια και παίζει παιχνίδια.

 

ΥΓ: Περιττό να αναφέρω τι συνδέσεις θα υπάρχουν σε 15-20 χρόνια. Η ADSL θα είναι μουσειακό είδος (όπως είναι σήμερα οι dial up).

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν πάει έτσι.

 

Το cloud streaming βασίζεται στο εμπορικό μοντέλο του overbooking.

 

Τουτέστιν για κάθε Πασχάλη/Τατιάνα θα πουλάνε π.χ. 10 (τυχαίο νούμερο) συνδρομές, γιατί κανείς δεν παίζει 24/7/365. Το τι αναλογία θα βρουν, το ξέρουν αυτοί. Αν πουλήσουν πολλές συνδρομές ανά κάρτα, θα είναι δύσκολο να βρεις ελεύθερο slot να παίξεις. Αν πουλήσουν λίγες, θα είναι ασύμφορο επιχειρηματικά. Κάπου στην μέση θα είναι η χρυσή τομή.

 

Το ίδιο πράγμα κάνουν τα γυμναστήρια (όπου νοικιάζεις τα όργανα), οι telcos με τις broadband συνδέσεις (δεν κατεβάζουν όλοι full speed 24/7/365), οι κάρτες ΜΜΜ κλπ κλπ. Παλιότερα αν θυμάστε γινόταν και με τις dial up όπου ενίοτε δυσκολευόσουν να πιάσεις γραμμή (αν ήταν πιασμένα όλα τα modem του ISP).

 

Αυτό είναι το μέλλον του gaming σε 15-20 χρόνια από σήμερα. Το να λέμε ότι τώρα είναι ακριβό δεν έχει να λέει κάτι. Πειραματική είναι η φάση και συνεπώς απευθύνεται σε λίγους. Και το 3DO ήταν πανάκριβο πριν από 23 χρόνια, αλλά οι home consoles του σήμερα βασίζονται σε αυτό το μοντέλο του multimedia μηχανήματος που παίρνει δισκάκια και παίζει παιχνίδια.

 

ΥΓ: Περιττό να αναφέρω τι συνδέσεις θα υπάρχουν σε 15-20 χρόνια. Η ADSL θα είναι μουσειακό είδος (όπως είναι σήμερα οι dial up).

 

15-20 χρόνια μου φαίνονται λίγα. Δεν αρκεί να έχεις μεγάλες ταχύτητες για να είναι το μέλλον του gaming. Χρειάζεται να ύπαρχουν μεγάλοι servers σε τουλάχιστον όλες τις μεγάλες πόλεις του κόσμου για να αποφύγεις το απελπιστικό lag.

 

Πέρα από αυτό νομίζω ο κόσμος υποτιμά την ταχύτητα που χρειάζεται για να έχεις streaming high quality video και audio σε αποδεκτή ανάλυση και συμπίεση.

 

Η τεχνολογία σπάνια αυξάνεται με γραμμικό ρυθμό. Οπότε το θεωρώ απίθανο να είναι σε 15-20 χρόνια οι ταχύτητες τόσο μεγαλύτερες από τις σημερινές, όσο οι σημερινές από τις dial-up.

Δημοσ.

15-20 χρόνια μου φαίνονται λίγα. Δεν αρκεί να έχεις μεγάλες ταχύτητες για να είναι το μέλλον του gaming. Χρειάζεται να ύπαρχουν μεγάλοι servers σε τουλάχιστον όλες τις μεγάλες πόλεις του κόσμου για να αποφύγεις το απελπιστικό lag.

 

Πέρα από αυτό νομίζω ο κόσμος υποτιμά την ταχύτητα που χρειάζεται για να έχεις streaming high quality video και audio σε αποδεκτή ανάλυση και συμπίεση.

 

Η τεχνολογία σπάνια αυξάνεται με γραμμικό ρυθμό. Οπότε το θεωρώ απίθανο να είναι σε 15-20 χρόνια οι ταχύτητες τόσο μεγαλύτερες από τις σημερινές, όσο οι σημερινές από τις dial-up.

 

Μια παρένθεση πάνω σε αυτό η τεχνολογία τα τελευταία 20 χρόνια έχει αυξηθεί πολύ πιο "απότομα" από γραμμικά. Κατα τα αλλα το μέλλον θα δείξει αν το streaming είναι το επόμενο βήμα και αν ναι, πότε θα είναι η norma

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...