Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 New video shows six minutes of gameplay footage from Free Radical’s cancelled Star Wars: Battlefront 3 game
JohnVani18 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Πιθανή και σε PC η κυκλοφορία του Ni-Oh Στο trailer η Sony το έχει ως console exclusive (όπως NieR Automata και Hellblade). 1:25
Oroku Saki Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Η Arkane λεει οτι δεν θα εχει προβληματα στο pc το Prey επειδη χρησιμοποει την Cry Engine που ειναι καλυτερη μηχανη και φτιαγμενη για pc http://www.dsogaming.com/news/arkane-studios-claims-that-the-pc-launch-of-prey-wont-be-plagued-by-performance-issues/ Θα το δουμε οταν κυκλοφορησει το παιχνιδι αν οντως τρεχει τοσο καλα οσο λενε.
Psycho_Warhead Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Windows 10’s Game Mode may be available only to UWP games Δεν επιβεβαιώνεται ακόμα ότι το ''Game Mode'' θα είναι μόνο για UWP, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω πως κατά 99% θα είναι μόνο για UWP.
Psycho_Warhead Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 PC gaming has doubled its revenue in five years, GeForce Now announced
logistoulis Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 θα τους συμφέρει κάτι τέτοιο από το να προσπαθούν να πουλήσουν κάρτες; θα δουλεύει καλά κάτι τέτοιο; (lag)
Moderators Malthador Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 PC gaming has doubled its revenue in five years, GeForce Now announced Η τιμολόγηση είναι τουλάχιστον αστεία. Θα πρέπει να ακολουθηθεί μοντέλο του στυλ 70-80$ το χρόνο με unlimited πλάνο αν θέλουν να έχουν μία πιθανότητα να πετύχει το σχέδιο.
logistoulis Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 εγώ σκέφτομαι μήπως απλά ξοδέψουν πολλά λεφτά που πάνε χαμένα επίσης έχουν αρκετό κοινό που αναβαθμίζει κάθε 2ετία, αν γλυκαθεί με το να δίνει 70-80€ το χρόνο θα χάσουν κι άλλα + τα χρήματα που θα πρέπει να ξοδέψουν σαν αρχική επένδυση (και να συνεχίσουν να ρίχνουν) για να δουλεύει κάτι τέτοιο σωστά με το απλό μου το μυαλό νομίζω ότι δεν είναι φάση yt που απλά προσθέτουν αποθηκευτικό χώρο, εδώ πρέπει να βάζουν πολύ πιο ακριβές gpu που κάνουν λεφτά και απαξιωνόνται πολύ πιο γρήγορα αν ήμουν εταιρεία γραφικών θα προσπαθούσα να σαμποτάρω αυτή την ιδέα, ή να άφηνα άλλον να τη δοκιμάσει/χρηματοδοτήσει να πουλήσω καμιά κάρτα όχι να ηγηθώ του εγχειρήματος βέβαια δεν είμαι εταιρεία γραφικών, οπότε δεν έχει σημασία τι πιστεύω
Mpiftekis Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 ... Πρόσεξε τι κάνει το marketing... Σου λέει η nVidia: "Δανείσου μια ΤιτανΧ απ'το cloud να παίξεις το Χ παιχνίδι όλα στα ultra/4K κλπ. Δες πόσο ωραίο φαίνεται... Μπορείς κι εσύ τώρα να πάρεις μια 1080Τι με λιγότερα λεφτά από την ΤιτανΧ και να έχεις μια πολύ κοντινή εμπειρία στο ΔΙΚΟ ΣΟΥ pc!!!!" Κι εσύ πας και αντικαθιστάς την κάρτα γραφικών σου με μια 1070 γιατί δεν έχεις λεφτά για 1080 αλλά το στόχο της η nVidia τον πέτυχε... πήρε τα λεφτά σου!!!!
logistoulis Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 ναι.. έτσι όπως το λες δεν είναι κακό αλλά να δούμε και πώς ακριβώς θα δουλέψει το θέμα συνδρομής ή το θέμα λαγκ αν το ποσό δεν είναι τόσο μεγάλο πάντως πολλοί μπορεί να επέλεγαν και αυτή τη λύση
bedazzled Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 εγώ σκέφτομαι μήπως απλά ξοδέψουν πολλά λεφτά που πάνε χαμένα επίσης έχουν αρκετό κοινό που αναβαθμίζει κάθε 2ετία, αν γλυκαθεί με το να δίνει 70-80€ το χρόνο θα χάσουν κι άλλα + τα χρήματα που θα πρέπει να ξοδέψουν σαν αρχική επένδυση (και να συνεχίσουν να ρίχνουν) για να δουλεύει κάτι τέτοιο σωστά με το απλό μου το μυαλό νομίζω ότι δεν είναι φάση yt που απλά προσθέτουν αποθηκευτικό χώρο, εδώ πρέπει να βάζουν πολύ πιο ακριβές gpu που κάνουν λεφτά και απαξιωνόνται πολύ πιο γρήγορα αν ήμουν εταιρεία γραφικών θα προσπαθούσα να σαμποτάρω αυτή την ιδέα, ή να άφηνα άλλον να τη δοκιμάσει/χρηματοδοτήσει να πουλήσω καμιά κάρτα όχι να ηγηθώ του εγχειρήματος βέβαια δεν είμαι εταιρεία γραφικών, οπότε δεν έχει σημασία τι πιστεύω Δεν πάει έτσι. Το cloud streaming βασίζεται στο εμπορικό μοντέλο του overbooking. Τουτέστιν για κάθε Πασχάλη/Τατιάνα θα πουλάνε π.χ. 10 (τυχαίο νούμερο) συνδρομές, γιατί κανείς δεν παίζει 24/7/365. Το τι αναλογία θα βρουν, το ξέρουν αυτοί. Αν πουλήσουν πολλές συνδρομές ανά κάρτα, θα είναι δύσκολο να βρεις ελεύθερο slot να παίξεις. Αν πουλήσουν λίγες, θα είναι ασύμφορο επιχειρηματικά. Κάπου στην μέση θα είναι η χρυσή τομή. Το ίδιο πράγμα κάνουν τα γυμναστήρια (όπου νοικιάζεις τα όργανα), οι telcos με τις broadband συνδέσεις (δεν κατεβάζουν όλοι full speed 24/7/365), οι κάρτες ΜΜΜ κλπ κλπ. Παλιότερα αν θυμάστε γινόταν και με τις dial up όπου ενίοτε δυσκολευόσουν να πιάσεις γραμμή (αν ήταν πιασμένα όλα τα modem του ISP). Αυτό είναι το μέλλον του gaming σε 15-20 χρόνια από σήμερα. Το να λέμε ότι τώρα είναι ακριβό δεν έχει να λέει κάτι. Πειραματική είναι η φάση και συνεπώς απευθύνεται σε λίγους. Και το 3DO ήταν πανάκριβο πριν από 23 χρόνια, αλλά οι home consoles του σήμερα βασίζονται σε αυτό το μοντέλο του multimedia μηχανήματος που παίρνει δισκάκια και παίζει παιχνίδια. ΥΓ: Περιττό να αναφέρω τι συνδέσεις θα υπάρχουν σε 15-20 χρόνια. Η ADSL θα είναι μουσειακό είδος (όπως είναι σήμερα οι dial up). 1
Aruil Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δεν πάει έτσι. Το cloud streaming βασίζεται στο εμπορικό μοντέλο του overbooking. Τουτέστιν για κάθε Πασχάλη/Τατιάνα θα πουλάνε π.χ. 10 (τυχαίο νούμερο) συνδρομές, γιατί κανείς δεν παίζει 24/7/365. Το τι αναλογία θα βρουν, το ξέρουν αυτοί. Αν πουλήσουν πολλές συνδρομές ανά κάρτα, θα είναι δύσκολο να βρεις ελεύθερο slot να παίξεις. Αν πουλήσουν λίγες, θα είναι ασύμφορο επιχειρηματικά. Κάπου στην μέση θα είναι η χρυσή τομή. Το ίδιο πράγμα κάνουν τα γυμναστήρια (όπου νοικιάζεις τα όργανα), οι telcos με τις broadband συνδέσεις (δεν κατεβάζουν όλοι full speed 24/7/365), οι κάρτες ΜΜΜ κλπ κλπ. Παλιότερα αν θυμάστε γινόταν και με τις dial up όπου ενίοτε δυσκολευόσουν να πιάσεις γραμμή (αν ήταν πιασμένα όλα τα modem του ISP). Αυτό είναι το μέλλον του gaming σε 15-20 χρόνια από σήμερα. Το να λέμε ότι τώρα είναι ακριβό δεν έχει να λέει κάτι. Πειραματική είναι η φάση και συνεπώς απευθύνεται σε λίγους. Και το 3DO ήταν πανάκριβο πριν από 23 χρόνια, αλλά οι home consoles του σήμερα βασίζονται σε αυτό το μοντέλο του multimedia μηχανήματος που παίρνει δισκάκια και παίζει παιχνίδια. ΥΓ: Περιττό να αναφέρω τι συνδέσεις θα υπάρχουν σε 15-20 χρόνια. Η ADSL θα είναι μουσειακό είδος (όπως είναι σήμερα οι dial up). 15-20 χρόνια μου φαίνονται λίγα. Δεν αρκεί να έχεις μεγάλες ταχύτητες για να είναι το μέλλον του gaming. Χρειάζεται να ύπαρχουν μεγάλοι servers σε τουλάχιστον όλες τις μεγάλες πόλεις του κόσμου για να αποφύγεις το απελπιστικό lag. Πέρα από αυτό νομίζω ο κόσμος υποτιμά την ταχύτητα που χρειάζεται για να έχεις streaming high quality video και audio σε αποδεκτή ανάλυση και συμπίεση. Η τεχνολογία σπάνια αυξάνεται με γραμμικό ρυθμό. Οπότε το θεωρώ απίθανο να είναι σε 15-20 χρόνια οι ταχύτητες τόσο μεγαλύτερες από τις σημερινές, όσο οι σημερινές από τις dial-up.
GjokerR Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 15-20 χρόνια μου φαίνονται λίγα. Δεν αρκεί να έχεις μεγάλες ταχύτητες για να είναι το μέλλον του gaming. Χρειάζεται να ύπαρχουν μεγάλοι servers σε τουλάχιστον όλες τις μεγάλες πόλεις του κόσμου για να αποφύγεις το απελπιστικό lag. Πέρα από αυτό νομίζω ο κόσμος υποτιμά την ταχύτητα που χρειάζεται για να έχεις streaming high quality video και audio σε αποδεκτή ανάλυση και συμπίεση. Η τεχνολογία σπάνια αυξάνεται με γραμμικό ρυθμό. Οπότε το θεωρώ απίθανο να είναι σε 15-20 χρόνια οι ταχύτητες τόσο μεγαλύτερες από τις σημερινές, όσο οι σημερινές από τις dial-up. Μια παρένθεση πάνω σε αυτό η τεχνολογία τα τελευταία 20 χρόνια έχει αυξηθεί πολύ πιο "απότομα" από γραμμικά. Κατα τα αλλα το μέλλον θα δείξει αν το streaming είναι το επόμενο βήμα και αν ναι, πότε θα είναι η norma
Προτεινόμενες αναρτήσεις